-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-v-
addikt
válasz Kornel #79077 üzenetére
De 100-120 körül például egy országúti előzésnél már jelentős tényező a légellenállás, szóval az ugyanolyan súly/le arányú autók közül a nehezebb de több lóerő konfigurációjúak jobban mennek.
Nekem mostanában ezekkel van bajom: elkezdem előzni, és nekem jön kátyút kerülget, vagy nem bír simán egyenesen a sávjában menni nem tudom, de nyilván totál fingja nincsen, hogy elkezdték előzni, meg mi történik előtte mögötte mellette ... és simán nekem húzza jön be a két sáv közé, jó hogy a fűre nem kell lemennem. A másik amelyik ha elkezdem előzni elkezdi tolni neki Pár napja is, olyan szép kényelmesen befértem volna, volt hely, ment a tötymörgés 60-al, érdekes amikor elkezdtem előzni rögtön meglett a gázpedál, ment a parketta, aztán meg villogott mert ráhúztam, hogy beférjek Érdekes ha előtte kilométerekig jó volt a 60, akkor hirtelen miért is kellett 100 fölé gyorsulni neki is, na mindegy, egyre több ilyennel találkozom én is ...
-
-v-
addikt
válasz bitpork #79106 üzenetére
Hát... pont nem Pl. egy ST220-as mondeo: az is egy 3.0 V6 motor, 226 ló, de csak 280Nm és az is csak 4900-nél ... egy 1.8 TSI az 250Nm @1250-5000 ... a mondeo-nál látszik hogy 2k alatt semmi sincs, de igazából csak 4k fölött jön a nyomaték ... 2-4k-ig olyan 245Nm van, szóval 4k-ig végig a tsi-nél van több nyomaték
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Srácok, egy komplett motort hol a jó istenben lehet tárolni? Minden ötlet érdekel ... (csak elméleti szinten egyelőre)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #79302 üzenetére
Na jó, de tud ám csodafeatureöket a tempomat, hogy kikapcsolás Meg utána visszaáll ugyanarra a sebességre Ha csak nincs nagyon nagy forgalom tök jól használható ... látod kijön eléd a majom kinyomod.. lemászott a szélsőbe, akkor visszanyomod ... gázt bármikor nyomhatsz ugye ha előzni kell stb. attól nem kapcsol ki, visszalassulsz ugyanoda ha elvetted
(#79307) Nkboy: pontosan, én is a trafi miatt akarok ... ha nincsenek előttem én addig nyomom kb. amíg az autó gyorsul üres az út lehet menni, észre se veszem aztán túl vagyok a 130-on bőven
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #79576 üzenetére
Biztos, hogy óriási különbségek vannak a bőrözés minősége közt ... enyém is 12 éves és szinte hibátlan ~270k után minden ülés ... és eddig akármelyik sok kilométereset néztem mobile-n, mindnek tök jó állapotban volt a bőrbelső ... pl. régi S60-asok meg mind szétzuhannak. Nem nagyon hinném, hogy bizonyos típus tulajdonosai mindig kenegetnék, bizonyos típusok tulajdonosai meg fullra elhanyagolnák és az okozna ekkora különbséget
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #79644 üzenetére
A 15s 0-100 mindent elmond Max. városba szaladgálni ... amikor néha néha vezetem cimbora 1.4-esét, nekem az is elég kiábrándító élmény szokott lenni ... lenyomom a gázt és semmi nem történik
125Nm -
-v-
addikt
Én sti-t vennék Bár az kicsit több.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #79668 üzenetére
Új autókról beszélünk, azt remélem vágod Egy octavia rs áráért mit kapsz, ami többet nyújt?
Persze, ha inkább a komfort vonalat preferálja valaki, akkor nem sport modelleket kell nézni, tiszta sor.
Mellesleg nem mindenkinek számít a presztizs, nagyon jó kis autó az új octavia ... már egy passát is lényegesen drágább, pláne ha bele akarod kérni ugyanazokat az extrákat. Egy prémium márka meg aztán ... persze, tudsz venni audit bmwt stb. annyiért, ami szarabbul motorizált, kisebb, és nem fér bele az extráknak a fele se.... egy A4-es méretben vicc egy octaviához képest. Nézd meg egy normális A6-ost meg mennyiért kapsz -
-v-
addikt
válasz fenergie84 #79752 üzenetére
Én úgy tudom a 90 lovas azért jó, mert abban semelyikben nincs részecskeszűrő asszem, vagy ha van is a legutolsó darabokban akkor a cDPF.
A 110 lovasnál amit te mondasz, az az adalékos részecskeszűrősre igaz. 2006 előtt a 110 lovasban sem volt szűrő, utána jött az adalékos, amit 60e-nél után kell tölteni, 120e-nél meg cserélni, utána jött a cDPF vagy mi a tököm, az már nem adalékos és nem kell cserélni. Én így tudom .. -
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #79791 üzenetére
De bejön, kombiban is Akkor inkább úgy mondom, ez a ződ jobban kéne ... valahogy egy ekkora batárhoz nekem már nem illik a sportosság, meg minek baszassam a hátsómat a 18-as felniken meg sporfutóművön? Egy ekkora autóval úgyse racsingol az ember. Sima mondeot is jó vezetni, annak is jó futóműve van, menni meg 5000-ig centire ugyanúgy mennek, st afölött tud egy hajszálnyival többet.
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #79813 üzenetére
Jó csak egy vezérlés ha megmakkan akkor odalehet az egész motor
Vezérlés (ha a vezérműszíj hajtja akkor vízpumpa is), ékszíj, összes folyadék, összes szűrő, gyertyák.
Én ezeket cseréltetném vétel után Plusz egy új akksi, mert ki tudja mennyi idős, és összefossa-e magát az első hidegebb reggelen... egy futóműállítás, mert ki tudja mikor volt utoljára, meg egy klíma direkt tisztítás, hogy ne másnak a gombás szarát kelljen szívnom. De persze mindenkinek magánügye mit cseréltet rajta. Ismerősék se cseréltették TSI-n a vezérlést vétel után, mert ugye láncos meg még nem aktuális stb. El is szakadt kuka lett az egész motor .. motorcsere(#79815) tomcsi23: úgy
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz MunezXBK #79840 üzenetére
Sok autóban szétmegy az 150k-nál is vagy akár még előbb ... szóval az nem jelent automatikusan fél millió kilométert, mert valamiben át van bőrözve a kormány. Na meg nekem fontosabb, hogy én jól érezzem magam az autóban Ha egyszer eladja az ember úgyis minden egyes ráköltött forint kuka.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest