-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Az a baj, hogy ezzel kinyitották a pandora szelencéjét rendesen... nem a te 2 éves prémium és láthatóan jó gumiddal van a baj, hanem amikor majd okos borsodi baltaarcú apu megveszi a 4 éves debicát a söntés előtt 10 rugóért szettben, hogy majd ő most odab@sz a biztonságnak, hát a debica az már majdnem prémium, és ez is még alig kopott, bekenjük szilikonnal jó vastagon 'szjóvan.
Mer' megírta a zótónavigáció hogy jobb a hasznát gumi minta zúj. Köcsög kínai maffiának meg nem fizet a hülye reklámért, idejönnek, oszt csak annyit mondanak hogy hankukk... lehet most már menni a Zsókáékhoz szilveszterezni a Mátrába....
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #68708 üzenetére
Elméletben így van. Gyakorlatban viszont ennél nagyobb a sötétség, és nagyobb lesz a biztonságérzet (meg az arc) a valós változásnál, mert így "hamar-könnyen" megszabadul a problémától, de nem oldja meg.
Nem kell mindenkinek prémium gumit venni, nem ezt mondom, de nem kellene nagyon reklámozni ezt a használtgumi dolgot, mert csúnya vége lesz. Lószar-veréb... tudod.
-
-
DeFranco
nagyúr
Kollégáméknak Yarisuk van, és már megvételkor volt benne egy sonyericsson telefonbölcső (még a régi magas dokkoló) belegyógyítva a műszerfalba.
A középkonzol jobb széle és a kesztyűtartó-blokk közötti résbe van valahogy beleapplikálva. Hogy lehet ezt kiszedni? Bontani kell hozzá a műszerfalat? Ha jól emlékszem, mintha láttam volna valami ilyet, valami más márkánál, azt csak be kellett nyomi a résbe és valahogy bepattant.
Leszakítani nyilván nem akarjuk a burkolatot, lebontani meg így saját kútfőből nem tudjuk...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Puma K #68762 üzenetére
Szerintem egy ~10 évvel fiatalabb, kevésbé presztitzsmárka c szegmens autójában kellene gondolkodnod (astra, civic, focus, megane, stb.)
Kérdés persze, hogy mennyire fontos a megbízhatóság és a biztonság, szerintem ezek az autók ezekben már bőven alulteljesítenek egy fiatalabbhoz képest, már pedig ha munkára kell, akkor annál nagyobb szívás nincs, mint amikor áll a gép.
Meg kérdés persze, hogy mennyi pénzed van a mókára (autóra és a járulékos költségekre külön) meg milyen igényeid vannak.
Én a presztizsmárkákat kizárnám ha csak nincs 2 millió felett a barbatrükkre.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #68798 üzenetére
És? Mindenki leírja a véleményét (még ha az trollkodás is) te meg elzavarsz mindenkit a halál hátára, mert szerinted nem érdemben szólt hozzá, hát hallgasson
Szerintem meg te trollkodsz azzal, hogy nézd meg, beleszeretsz, vedd meg. Ez nem tanács, nem érv. Szerintem. Ettől még persze leírhatod, nem is kötök bele.
Neked van valami kényszered, hogy bizonyítsd, hogy jó ötlet volt ólbókotrót venni
-
DeFranco
nagyúr
hagy a picsába, komolyan mondom... aki ennyire korlátolt, az úgy sem érti meg
én már csak arra várok, hogy jöjjön egy másik megane/renault-os és elmagyarázza neki, hogy az ilyenek miatt köpködik le az összes renault-ost és legyen szives visszavenni arcból mert az egész közösséget lejáratja
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #68873 üzenetére
nem azért vettem ezt, mert -43 és huhuhúúú csak épp ez volt a metroban amikor ott voltam, és akkor már inkább ezt vettem, mint a higított -20-ast...
annyiból jobb, hogy ha rá kell tölteni desztvizet mert meglepetésszerűen kifogy, az sem fagy bele, de ennyi, nem volt cél a szibériakompatibilitás, csak épp ez jött szembe
-
DeFranco
nagyúr
Aha... köszi mindenkinek, világos
Azt, hogy a roncsot kifizetik, vagy virágládának használom, azt mindig én döntöm el amúgy? (mármint ha felajánlják, ofc)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #68968 üzenetére
Tényleg amúgy télen hogy néz ki a mosás policy? Ilyenkor nem mosunk, vagy hogy mosunk?
Én tegnap flakonból lekeféltem azt a fél marék guanót amit a galambok ízlésesen elhelyeztek az autón, ez előfordul, ha másért nem ezért mosni kellene, mert flakonból kefével mosni azért gondolom a fényezésnek sem tesz jót, némileg karcolhatja...
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #69045 üzenetére
és még ha a méganét is lecserélné... mondjuk egy civicre...
megane? mi az? az egy szar!
-
DeFranco
nagyúr
OK, de mi lesz itt 5+ év múlva? Nem nagyon lesz más opció, szinte csak ez van most a piacon...
#69070: aranyáron, még jobban, mint most... akkor meg már ott vagy, hogy annyiból megveszed a downsizeolt turbós csodát, és felújítod
cudar világ jön, arra meg már végképp nincs keret, hogy az ember fenntartás mellett még tartalékoljon egy szalon-újra
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az üzemanyag az más... azt a cég külön téríti, ha kiküldetésbe küld, de (tudtommal, most ezt csak fejből mondom) bejáráshoz nem adhatja, csak adókötelesen.
Tehát a 9 Ft-ban csak a fenntartás meg az amortizáció van benne, az üzemanyag, az más tészta. NAV-nak arra is van normája, fogyasztásra is, üzemanyagra is.
Valahol volt erről vita mostanában a fórumon, de már nem emlékszem hol...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #69244 üzenetére
parkolni nehéz, javaslom a külterületen autót lerakni, és napijegyet venni a BKV-ra (LOL)... metróval minden frankón megközelíthető, az operánál van olyan nyilvános wc ahol áriára pisilhetsz, és zongora van a fajansz melllett... állat
rathaushoz ne menjetek, plasztik az egész, mariahilfer érdekes, neuschwansteini vásár szép
(volt tavaly)
@ABE: nem tudom mi az oka, nem volt mindig így, gondolom sok volt a visszaélés, ezért lett tilos (pontosabban ezért adóztatják)... bérletet nem adóztatják úgy, nyilván környezetvédelmi megfontolás is van mögötte
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Melack #69251 üzenetére
nem a baja vagy nem baja a lényeg, hanem az adómentesség
szerintem ezt ne feszegessük, mert ez simán számviteli-adózási kérdés, és nem szeretemkérdés vagy jólennekérdés
adószakértő én sem vagyok, de szerintem ti sem, tippelgetni, meg homlokmozizni, hogy mi volna jó, meg felesleges, csak hergeljük magunkat vele
9 Ft, ennyi adómentes, ennyit ad, viszlát. ez nem igazságossági kérdés.
ha 50 Ft-ot lehetne elszámolni, akkor minden munkavállaló kocsival járna be - papíron, aztán meg a cég szépen leírja az 50 Ft/km/nap/schwechat-záhony táv kétszer költséget - és mindenki jár ugyanúgy busszal.
Megvan annak az oka, hogy miért ennyi, és ez történetesen nem feltétlenül népnyúzás.
Csak még egy nagyon OFF gondolat, de vitázni erről nem fogok, nem akarok:
Voltak itt sokkal liberálisabb adójogszabályok is a '90-es években, amikor még azt hitték az akkori törvényalkotók, hogy Európa nincs messze, csak aztán hirtelen kiderült, hogy a furfangos hazai vállalkozó nem szeret adót fizetni, nem fizet hát lóf.t se... akkor se ha keveset kell, akkor meg főleg nem, ha nem veri ki belőle az adóhivatal a sz*rt is... na így lett nekünk fordított áfánk, meg 9 Ft/km-ünk, meg gúzsba kötött cafeteriánk, meg 27%-os áfánk... de ez csak mellékes
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #69257 üzenetére
persze, az útnyilvántartás mindent elbír, nagyon jól tudom én is, nem most jöttem a hathuszassal, de multinál ez azért nem egy bevett dolog
ott azért többé-kevésbé tartják magukat az ilyen szabályokhoz, ott is megy az ügyeskedés, de nem ezen a vonalon
@mycso:
1: be lehet jelenteni az igényt, ha nem adják meg, lehet menni oda ahol megadják... ez legyen a legnagyobb gondod a munkaerőpiacon... nekem is volt hogy megadták, sőt cégautót is adtak hozzá... so what? 9 hónap múlva otthagytam az egészet a francba
2: mondom semmi köze az üzemanyaghoz@kornelka:
sokkal egyszerűbb fenntartani egy telephelyet pécsett, szögeden meg dábrécenben, aztán leírni a papírra, hogy kétnaponta ki vagy küldve
ahol akarják ott megoldják, igaz illegálisan, de megoldják.. de ha egy cég nem akar adót csalni a munkavállaló érdekében az ne legyen már probléma
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
figyelj, ez nem szociális kérdés, és nem az államnak kell megoldani azt, hogy te kocsival akarsz bejárni dolgozni
az [állam] a [cégnek] ennyit enged adómentesen leírni, ez az általános szabály, mindegy mi van
azt, hogy te azt akarod, hogy a cég finanszírozza az autóval bejárásodat, azt beszéld meg a céggel, adjon neked ő költségtérítést, vagy emelje meg a fizetésedet, mit bánom én, de az államnak ehhez semmi köze
tudom, sok minden sz.r meg sok minden fáj, de nem az állambácsi aszott bőrtömlőként lógó csecsétől kell megoldást várni már arra is, hogy reggel nem eléggé formált a székleted
nekem is jó lenne kocsival bejárni, de nem sírok... az, hogy hogyan járok be dolgozni, az jelenleg magánügy, oldjam meg ahogy akarom, a munkáltatót az érdekli, hogy munkakezdésre ott legyek, az államot meg ez sem érdekli (tök jogosan)... ha emellett a munkáltató úgy dönt, hogy nekem mégis csak megfinanszírozza azt, hogy bejárjak mert olyan jó fej, akkor megteheti, csak éppen ezt, mivel ez burkolt fizetés (emelés) ezért le kell adóznia, bizony...
az egy másik dolog, hogy az állambácsi a másik (nem a szociális!!!, hanem az uniós, meg a környezetvédő) kalapját felvéve azt mondja, hogy a fene egye meg, valahogy rá kellene bírni az embereket, hogy ugyan járjanak már tömegközlekedéssel, mert egyrész belefulladunk a szmogba másrészt nem lehet elférni az úton, harmadrészt meg az uniónak is bevállaltuk a károsanyag-kibocsátás csökkentést, hát segítsük meg ezt azzal, hogy a tömegközlekedési bérletre kedvezményt adunk, ne kelljen utána annyit adózni, hiszen ezt preferájuk, mert környezetvédő, élhető, hóhahó.
ennek a 9 Ft/km-hez k.vára semmi köze nincs, ahogy neked, meg nekem sem. ez a cég meg az állam dolga.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #69270 üzenetére
szerintem tegyük kötelezővé a 13. havi fizetést. az egyszerűbb...
szerk: miért, nekem a bérletet nem kell szerinted kifizetni? ugyanúgy ki kell fizetni, mint neked az üzemanyagot... miért kapjál te több fizetést mint én? ki ne találjuk már, hogy a bérlet az nekem vagy nekünk jár.. vagy hogy kapjuk
lóf.tk kapjuk, ki kell fizetni ugyanúgy. adózni nem kell utána a cégnek, az egy másik kérdés
de amit én megkapok bérletben, te megkapod étkezési utalványban meg egészségkártyán, egy forinttal nem vagyok bentebb nálad
nekem sincs ingyen a bérlet.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Illetékességből ettől még továbbíthatták, pontosabban bekerülhetett a nyilvántartó rendszerbe, és onnan ők lekérdezhetik, ez még nem gond... de ilyet, hogy egy augusztusban vásárolt autóra kivessenek gépjárműadót az új tulajdonosra, még nem hallottam.
Forgalomban volt az autó, vagy a vásárláskor helyeztétek (újra) forgalomba?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jó, nekem mindegy, de szerintem ilyen dolgoknak nem utánanézni (forgalomban van-e az autó, nem-e körözik, rendesen lement-e az eredetvizsga, vagy harversrác megcsinálta egy huszasé', hogy ment át műszakin, ki hol és hogyan iratta át)
elég nagy gondatlanság, mert itt a fórumon is volt már ebből gond (azt hiszem a pókmalac tudna mesélni), meg a TC-n is van jó pár sztori, hogy megvették az autót, kereskedő előzékenyen átiratta, csak elfelejtődött befizetődni az illeték, meg körözik az autót, meg egy roncs rendőautót eredetvizsgáztattak le helyette, stb.
így simán rád sóznak egy lopott autót, és még az illetéket is fizetheted kétszer. a friss műszaki arra elég, hogy nem lőnek fejbe az út szélén. de ettőlmég simán felülhetsz arra a bizonyos rollerre
plusz ugye most senki nem tudja, te sem, hogy akkor mi is van ezzel a gépjárműadóval, le vagy húzva vagy jogos
úgy hogy én a helyedben nem a jogerőre emelkedés miatt aggódnék (amúgy a kézhezvételtől számít)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen