-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz DeFranco #68763 üzenetére
Nem a presztízsre megyek, hanem tapasztalatokra ami alapján családon belül és barátok révén eddig komolyabb gond nem volt a BMW és Merci duó egyikével sem ami 20 év körül van és az újabbakkal sem.
Az egyik egy Merci 190 D(ízel) amin gyújtáskapcsolón, 2 első rugókon, 1db ékszíj feszítőn, és elrozsdásodott kipufogódobon kívül mást nem kellett cserélni, a szokásos kopó alkatrészeken kívül.
Édesapámnak meg egy E30-as 1.8-as BMW-je van ami benzines azzal sem volt mechanikai gond, csak a rozsdásodásra kellett figyelni de azt megelőzve gond egy szál se.Plusz még 2 havernak van BMW-je egyiknek 1-es cupé 2.0-res benzines motorral, a másiknak meg 3-mas cupé BMW-je van szintén 2.0-res benzines motorral, és egyikőjük sem panaszkodik az autójára mindennapi használatban vannak az autók. Harmadik haversrácnak meg egy épített V8-cas W123-as Mercedese van hasított bőr tetővel, és neki sincs gondja az autójával, egyszer megépítette és azóta csak használja, legalábbis nem hallom panaszkodni az autójára őt sem.
Biztonság tekintetében meg múltkor a Mercivel kapcsolatban ezt olvastam:
"Ezekben az autókban használtak először szériában nagyszilárdságú acélokat – amelyek ma minden modern típusban előfordulnak. A ma használatos, félátfedéses Euro NCAP törésteszt azon a vizsgálati rendszeren alapul, amit a Mercedes éppen a 190-es próbáihoz fejlesztett ki, belső használatra.
Szintén ebben a szériában vezették be a puha, programozottan deformálódó belső elemeket is: az ajtókban kialakított könyöklők oldalsó behatolásra automatikusan roncsolódnak, a kesztyűtartó fedele is meghatározott helyen törik, s a pedálok frontális ütközésnél a padló felé húzódnak el."
A világ végéig - Használtteszt: Mercedes-Benz 250 D Turbo (1989)
Meg ezt: Minőség a prémium előttről
A régebbi BMW-vel kapcsolatban egyik ismerős a saját bőrén tapasztalta, hogy milyen biztonságos is egy 20 évnél idősebb E30-as BMW.
Valahol Budapest külső részén autózott. Konkrétan egy benzinkútról jött volna ki hajnali órákban és oldalba kapta egy víz-gáz-villany szerelő Nissan Canette Cargo ami fékezés nélkül oldalba kapta az ismerős kocsiját majd a túloldalon lévő benzinkút árkijelző oszlopának csapódott. A kis BMW használhatatlanra tört, de a srácnak komolyabb baja nem történt.Az alábbi autókat néztem japán vonalon:
-Honda Accord, Civic
-Toyota Carina
-Mazda 626, Xedos 6
-Nissan Almera, Primera
-Mitsubishi CarismaDe ezek között elvétve van dízel, valamint ha van is akkor elég sok problémát szoktak felróni nekik, szóval maradtak a benzinesek, de azt meg annyira nem kedvelem, tehát ha van rá lehetőségem akkor maradnék az európai dízeleseknél, de majd a pénz úgy is eldönti mi lesz... autókat 500-700 ezer forint között szoktam nézni, hogy mi a kínálat.
Mínusz 1 pont az E36 318tds-nek.
Megnézem mik a lehetőségek 325tds vonalon.Köszönöm!
(#68768) !Overdose! :
Mínusz 1 pont a W202 Mercinek.
A neten találtam egy 2000 cm³. 75 LE dízel W202 Mercit. A felkerüléstől számított 5 napon belül el is vitték vagy legalábbis már nem hirdetik. Állapotát tekintve a fotók alapján nagyon szép volt.
Ha vásárlásra kerülne a sor akkor vinnék ismerőst aki jártas a Mercikben, hogy nézze át ő is alaposan. Meg vásárlás után vinnénk márkaszervizbe, hogy nézzék át ott is.
Jelenleg meg van egy 2200 cm³. 95 LE dízel W202 ami szintén nagyon jó állapotúnak néz ki ami a külsejét, belsejét és a motortért illeti.
A 200D meg hogy-hogy autózhatatlan?
Ritkán van alkalmam vezetni egy 190 D-t ami 72 LE dízel és az is jól megy csak mivel 4 sebességes így pörgetni kell mint egy benzinest."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen