-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
Na, kinéztem itt a közelben egy J Astra-t.
1.4T@140Le
Tavaly tavasszal márkaszervizben kapott egy új motort, amiben 83k km van. Ezt decemberben papírozta le a tulajdonos, de a forgalmiban még nincs benne. Hatósági papír megvan róla. Ha viszem eredetiségvizsgálatra, akkor ezzel simán átmegy, és az új forgalmiba bekerül az új motor?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kisza25 #212893 üzenetére
Jó az a motor, megbízhatóbb a K Astra-s 1.4T-nél. Valami dinamikusabb verdára van szükségem, és ebben a kategóriában az Opel 1.4T motorja talán a legmegbízhatóbb. A 122 lovas 1.4TSI-nél jobb konstrukció. Még 1.8 H Astra fl, C Vectra fl, Avensis T25 1.8 fl/2.0, Accord mk7 2.0/2.4 játszik. Nagyon tetszik az asszonynak múlt héten vásárolt Jetta V (Golf V), de az 1.6@102ló nekem kicsit kevés. Más értelmes benzin motorral nem szerelték a PQ35/46 platformot.
Engem nem zavar, hogy nehéz a J Astra. Cserébe puhábban rugózik és ha csattanik’, akkor visz mindent, mint a piros hetes.
Majd csak délután nézem meg, egyáltalán nem biztos, hogy megveszem. Lementettem még pár tucat verdát.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
grizlisandor #212898 üzenetére
2010-es, de aprópénzért adják. Ugyanennyiért van egy Golf VI 1.4TSI is, amit kuplungozni kell hamarosan, mert már a végét járja.
Mindkettő szép kívül-belül, nem dohányzó, kulturált.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
vzsryl #212900 üzenetére
Hiába a brutál vádlim, ebben az Astra-ban olyan kemény kuplung volt, hogy alig bírtam betaposni.
Most megnézek egy Laguna MK3 2.0 szopó benzint. Tudomásom szerint jóféle verda. Ha tudtok valami típushibáról, akkor énekeljetek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gooool #212905 üzenetére
Tényleg kemény a futómű, de ezt ennyiért nem tudtam ott hagyni:
Belül szalon állapotú (126k km). 2.0@140LE, 6-os manuális. Szerintem rohadt jól megy ezzel a motorral is, pedig 2.0CRTDI-ből ültem át. A Superb 4-ért ment el, ezt féláron 2.075-ért hoztam el. Amikor ránéztem élőben, már tudtam, hogy ezt megveszem. A Superb-nél éreztem még ilyet annak idején.
Van egy enyhe jégkár itt-ott, de nem vészes, viszonylag olcsón javítható.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszönöm mindenkinek!
Bent már túl sötét volt, majd jövő héten fotózom, de tényleg makulátlan, nem látok karcot sem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Tényleg jól megy a verda. Beteszem 70-nél 6-osba, beesik 2000 alá a fordulat, és alig lenyomott gázpedállal felmegy kanyargós dombon, simán előztem is így vele. Egyáltalán nincs szükségem erősebbre. 9.3mp a 0-100, tehát gyári adat szerint is lenyomja a dízel Superbet. Az 1.6-os Jettához képest pedig atomvillanás.
Tetszik a motor karaktere, főleg a traktorhang mentesség. Jók a dízelek, de a hangjuk undi.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bandus #212920 üzenetére
Köszi!
1. Nem tudtuk már kihasználni a dízelt, költözés miatt. (Közelebb kerültek a rokonok.) Továbbá a traktor hangot mindig utáltam, petrolhead vagyok amióta eszemet tudom.
2. Én jártam a G Astra-val 2x24km-re, a Superb pedig itthon volt a gyerekülésekkel a feleségem számára, mert ISOFIX nélkül nem rögzítek gyerekülést (nincs de!).
3. A két autó között kb 10x-es árkülönbözet volt, amit szerettem volna összehangolni. Így lett egy Jetta V és a Laguna. Mindkettő szerelem volt azonnal, mert nagyon szép állapotúak, ráadásul aprópénzért, kulturált magánszemélytől vásároltam őket.btw. mindkét verda Pécsről van, mint a lurkók (ott születtek).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
f4lcon #212946 üzenetére
Grat és sok balesetmentest!
Ha nincs vajúdás, akkor mi sem vagyunk szórakoztatva. Ha mindenki úgy vásárolna, mint én - délelőtt 10-kor elviszik a kocsiját, aztán pár órán belül megtalálja és elhozza az újat - akkor nem lenne értelme a topiknak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #212963 üzenetére
A puhább futóműhöz elég a ballonosabb gumi is.
PQ35/46 platformos Jetta V 205/55 R16 vs MK2 Superb fl 225/45R17 közül a Jetta számottevően puhább. Elvileg ugyanaz a mcpherson + multilink páros van alattuk. Nagy, hosszú úthibán természetesen a Superb jobban ringatózik/hajózik a hosszabb tengelytáv miatt, de kisebb kátyúkon, keresztbordákon sokkal puhább a Jetta.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #212965 üzenetére
“De a nyári sokkal puhább”
Ez számomra elképzelhetetlen, de ha így érzed, akkor elfogadom. 19-es, 40-es gumikon számomra már versenypályára való. Tényleg nagyon vagány, jobban fekszik az úton, de az nálam már átlép egy lélektani határ. RR-on oké, de népautókon szerintem használhatatlanul kemény.
Véletlenül sem ajánlottam Skodát, főleg ha puha futóművet akarsz. Ha már ajánlani kéne, akkor Merci, C osztálytól felfele.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bandus #212968 üzenetére
A tágasság attól függ, hogy mennyire szereti apuka/anyuka takarítani az első ülések hátulját.
Most, hogy nincs már a Superb, eléggé átértékeltem a dolgot. Annál volt kb. 30cm a kinyújtott gyerekláb és az ülés között. Most a Lagunában a fiam rugdosta a hátam.Szerencsére műanyag borítású, tehát könnyen tisztítható. Golfból bőröset vennék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Kiváló ügynök volt, szóval egyszer még lehet visszatérek, de akkor már benzin és/vagy elektromos hajtással. A Lagunát fényévekkel jobb vezetni, főleg a benzin motor miatt.
Csak legyen még közép-kategóriás autó akkor is. Tudom, hogy “luxus” probléma, de nagyon tartok attól a jövőtől, hogy csak dömperek lesznek már, rendes személyautók nem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
1600kg+ biztos nincs, ezt aláírom, de azok a tömegadatokat, amiket írsz, azok az 1-2 számmal nagyobb autók kategóriájában elfogadottak. A Superbem volt kb ennyi, és az belül az Insignia A-nál is 2 kategóriával nagyobb, nemhogy a J Astra-nál, pedig az Insignia majdnem 10cm-rel hosszabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
Van pár mk2-es Leaf 8M alatt. Más verdáról nem tudok, ami megfelelne a kritériumoknak.
Van még pár virágosláda ennyiért, de azok nem autók, csak elektromos közlekedőedények.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
TrollBalint #213229 üzenetére
Kollégámnak 1.5TSI Kodiaq van. Szerintem bőven jól mozgatja azt is, pedig az egy tank. De csalóka a dolog, mert “csak” 1,5 tonna a verda. Kis motor = kisebb tömeg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #212908 üzenetére
9.2 liter rátankolva és a kocsi szerint is. MaxxMotion 100 Plust kapott múltkor is és ma is.
Ha előveszem az ingázós, spórolós stílusomat, akkor leviszem 8-ra. Egyelőre feszegetem a motor és a futómű határait, tehát bőven tudok még tornászni lefelé.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
TrollBalint #213281 üzenetére
“melyikbe érezzük magunkat otthonosabban”
Superb. Az akkora, mint egy garzon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mycso #213323 üzenetére
A Superb eladásnál nem volt ilyen problémám, de az az ár miatt volt. 1M alatt naponta több tucat sziauram’ próbálkozik (a G Astra-t is eladom, szóval kemény napokat élek meg).
1-3M-ig vannak azok a típusok, akiket írtál.
3M felett pedig szinte csak az keres autót, akinek van pénze, és tudja mit akar. A Superbet 1 hét alatt elvitte az első vevő 4M-ért.
Egyébként ha most hosszabb távon is beválik a lagúnya, akkor maradok ezen a vonalon. Aprópénzért lehet venni mocskos jó Renaultokat használtan. Most megnéztem hogyan áll épp a lagúnya III piac, és ilyen H Astra, Golf V áron lehet kapni fényévekkel jobb verdát. Remélem a tiédre lesz majd egy korrekt vevő, mert nagyon szép verda, nekem beindította a nyálelválasztásom.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
volvoguy #213328 üzenetére
A 2.0DCI és 2.2 TDCI (a 2.0TDCI szintén) nagyon jó motorok. Az 1.6 CRTDI fogyasztásban pazar, de nem a legtartósabb darab, és nagyon jól érezhetően gyengébb a kétezreseknél.
Én főleg a Mondeot ajánlanám, de Lagunából szebbet és jobban felszereltet kapsz egységnyi pénzből. Emiatt vettem én is Renaultot (de én petrolhead vagyok, tehát benzinest lőttem). Ma néztem és van egy gyönyörű 2.0DCI Black Edition Kaposváron, ami belefér a keretedbe.
Btw. mycso Lagunája is jó lehet, mert ugyan nem kombi, de hatchbackes ajtaja van hátul, ráadásul ismert előéletű, gondos gazdás autóról van szó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
imyourfriend #213332 üzenetére
Nekem 2.5 évig volt 2.0CRTDI, amibe 43k km-t tekertem bele, és csak alap kopó alkatrészeket kellett cserélnem, szóval ilyen szempontból nagyon szerettem. De hosszú utakon a hokedli Skoda ülések borzasztóak. A Laguna ehhez képest kánaán. Sokkal jobban tudok terpeszteni, tartja a combom, puha az ülő és a hátlap is. Ég és föld kényelemben a két autó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
JackFeryll #213334 üzenetére
2.5M-s kategóriát keres. Ott kb. minden Skoda ülés hokedli lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #213338 üzenetére
Na, ezt el is felejtettem említeni. 1.6CRTDI-nél nem mindegy, hogy PQ35/46 vagy MQB platformos autóban van. MQB-nél történt egy “kis” ráncfelvarrás ebben-abban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #212908 üzenetére
Országút+város vegyes 8L. Pálya 9L, de 130-ról úgy ugrik 170-re, mint a 2.0CRTDI, viszont 170-200-ig jobban megtorpan. (Természetesen német autópályán tesztelve.
)
Kellemes a hangja 5500-as fordulaton.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #213379 üzenetére
Ezt a Mazda is érzi. Több, mint 10 éve jelent meg, és még mindig nem mertek kihozni egy újabb 6-ost. Valami olyat kéne gurítani, ami jobban néz ki még ennél is és tudnak produkálni belőle eladásokat a D szegmensben. Sajnos az autótörténelem leghitványabb termékei (SUV) teljesen kiirtják a normális típusokat. De ez kell a népnek.🤷♂️
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
stilo18 #213392 üzenetére
Octavia MK2 1.9PDTDI. A motor örökélet +1 nap, de törődést ez is igényel. Napi 100km-re ez nyújthatja talán a legjobb fogyasztást. 2.5M-ból a legtetejéből lehet válogatni.
Megane MK3 1.6i. Ez nyújtja 2.5M-ig a legtöbbet, legmodernebbet, legjobban felszereltet és nagyon megbízható, tehát nem drága fenntartani és nem kell bérletet venni a szerelőnél.
Ha méretben elegendő, akkor Swift MK5 (2010-2017) 1.2i. 5l alatt elvan szinte bármilyen körülmények között, gombokért van hozzá minden, nincsenek típushibái, mint az előző vasaló Swiftnek, szóval kisautók közül best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Gatho87 #213503 üzenetére
Jó lehet, de kis pontosítás nem ártana. Az említett évjáratokban 4 féle 1.6-is benzin és kétféle 1.6-os dízel motorral lehetett hozzájutni.
A Focus nem kisautó, de nem is nagy.
Pontosan mire van szükséged? Családi autó? Mennyit használod, ingázol?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Gatho87 #213505 üzenetére
Tudomásom szerint ez a motor nem rendelkezik különösebb szériahibával és faék egyszerűségű, de majd kijavítanak, ha tévedek. Ha valós a futásteljesítmény, nincs lelakva, normálisan karbantartották és nem rozsdál sehol, akkor 2.5M-ért nagyon jó vétel.
Néhány fontos extra legyen benne (ezek ma már alapnak számítanak):
-tükörfűtés (amikor párás vagy fagyott, akkor nem látsz semmit a visszapillantóban fűtés nélkül)
-klíma
-4 el. ablak, hogy majd a pici gyerek(ek)nek is tudd kontrollálniAmi elvileg kötelezően kell legyen benne 2011-től, de ellenőrizd: ISOFIX hátul.
Menet közben zárható ajtók, hogy a gyerek ne tudja kinyitni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Gatho87 #213507 üzenetére
3-4M-ért sem kapsz sokkal jobb/megbízhatóbb verdát ebben a kategóriában. A Renault Megane mk3 valóban erős ellenfél, de az is bőven 3M alatt elérhető.
Vannak erősebb, jobban fogyasztó benzinesek is, de ott a megbízhatósággal már lehetnek gondok. Amik szintén megbízhatóak és 10 évesnél nem öregebbek, azoknak elszállt az áruk, pl. Auris, Civic.
Ha ez a 2.5M-s Focus egyben van, kulturált a belseje, nem dohányzó stb., akkor meg kell venni. Ha nincs megfelelő szakértelmed, akkor érdemes egy szakival ránézetni vásárlás előtt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
SzlobiG #213535 üzenetére
Gratula! Sok balesetmentest!
Ár/értékben agyba-főbe veri a VAG-okat, főleg használtan. Szerintem a futóműve egy csoda, mert úgy tud sportos lenni, hogy közben nem veri pépesre a veséd egy kereszt huplis úton.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #213545 üzenetére
Használtan van ebben igazság, de általánosságban simán kijelenthető, hogy azonos áron sokkal jobb állapotú Mondeo-t lehet venni, mint Passatot. Legalábbis én ezt tapasztaltam.
Mauzes: Megértelek, de ez a tipikus esete az almát körtével összemérésnek.
“egy rossz úton a Passat ugyan kemény és üt, de sziklaszilárd tárgynak tűnik a nyöszögésre, zörgésre hajlamos Fordhoz képest”Próbálj ki egy szedán és egy kombi Passatot is egymás után. Már ott is észrevehető a különbség, nemhogy egy hatalmas egyterűnél. Pl. nekem a Mondeo pont azért tetszik, mert kemény, de mégsem üt, és emiatt nehezebben is rázza fel a zörgésre hajlamos alkatrészeket.
Azt viszont aláírom, hogy a VW-kben minden ott van, ahol az ember keresné, és tényleg jól össze vannak rakva. A beltéri anyagok minősége pedig szerintem egyáltalán nem kiemelkedő.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
volvoguy #213580 üzenetére
Ha elég lenne a kisebb méret, akkor a Swift V (2010-2017) lenne a legobb választás. Az ingázásnál simán tud 5l alatti értéket produkálni. A büdzsédbe pont belefér egy újabb, szebb, jól felszerelt példány.
Ha fontos a felszereltség és kényelem, akkor a fogyasztás is 8l körül fog alakulni.
Erre lett kitalálva a kompromisszumos kompakt kategória, ami elmegy akár 6l körül is, pl. az előbb említett Civic 8 (UFO) 1.8, vagy akár Megane III 1.6, Golf 5-6 1.6 (BSE, BGU), Auris 1.6.
Btw. Accord-ot nem néznék a helyedben. Most én is nagyon figyeltem, de ebben az árkategóriában csak 7-est kapsz, ami 20 éves kontrukció, és a világ össze km-e benne van, tehát túlárazott. A 8-as szintén túlárazott, de abból 4M alatt nincs értelmes benzines.Én emiatt is vettem a Laguna III-at. Évek óta figyelgettem, már egyszer majdnem vettem is egyet 2.5 éve, de elvitték az orrom elől. Most "játékpénzért" tudtam venni egy japán, szívó benzinest ~2M-ért, és egyre jobban tetszik. Alapfelszereltségben kényelmes, puha fotelek, állítható deréktámasz, állítható fejtámla, kétzónás auto. klíma, 4 el. ablak, fűthető tükrök, esőszenzor, (fél)automata fényszóró,tempomat,bőr "multikormány" stb... A fogyasztása viszont combos, nálam nem megy 8l alá, és főleg napi 2x25km ingázásra használom (2 x 2-18-5km város-országút-város). 90 tempomattal viszont le lehetne tornászni 1 litert.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
volvoguy #213586 üzenetére
Az Accord csak elvetemeltült Honda fanoknak ajánlott már az árazása miatt.
A 8-as Civic-ben ültél már?Az egy táncterem belül, de már a 7-es (buszkuvik) is az volt.
Utána jártam kicsit, és nem találtam ismert, szériahibát, sőt mindenhol csak dicsérték. Annyi érdekesség van vele, hogy 2000 alatt jobban megy, mint a hasonló 2.0 szívók, tehát nem kell pörgetni, ha nem kell hirtelen előzni. Annak idején a C16NZ motoros F Astram volt hasonló karakterű, de az ugye csak 75ló volt. Ez a M4R nagyon könnyen mozgatja a kasztnit.
Van egy nagy hátránya. Most összesen 2db ilyen van hahu-n, szóval nem egyszerű a beszerzés. A kisebbik hátránya eladásnál tud bekövetkezni. Senkinek sem kell, mert azt hiszik, hogy Laguna I-II megbízhatósággal rendelkezik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A Mondeo se rossz ilyen szempontból. Van ott is elegendő lábtér és szélességben veri is a Superbet. 2.5-ig lehet vadászni jó kis 2.0TDCI-ket. Sógoromék is lőttek tavaly nyár végén egy hibátlant 2.2-ért, pedig akkor is brutál magasan voltak az árak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dellfanboy #213650 üzenetére
Magánszemély, és BP-t kerülni. Ez nálam az alap. Eddig bejött.
A feleségemnek ~1 hónapja vettem 1.45M-ért egy Jetta V 1.6 BSE-t valós 140k km-rel. Az igaz, hogy alapfelszereltség (kétzónás digit klíma, 4 el. ablak, fűthető el. tükör), de annyira tip-top a parkolási karcokon kívül, hogy bármikor szívesen vezetem/utazok benne.
Természetesen sok időt szánok a keresésre és nagyon megválogatom, hogy kihez megyek el autót nézni. Mindig kulturált emberektől vásárolok. (Telefonon jól tudok szűrni.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Kék Octavia 3 és Mo-n mindenki félreáll előtted.
A sötétbarna Superb mk2 fl is mindig “takarította” nekem az utat, pedig ugyanúgy mentem vele, mint eddig bármelyik autómmal. A faceliftes mk2 Superb szemből 99%-ban O3-nak tűnik.
Magyarországon az emberek tudatalattijában az O3 = rendőrautó vagy civil renderőrautó. Kivéve ha fehér, mert akkor céges kocsi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
Szerintem pedig a kodo design a “ludas”.
A régebbi Mazdákra abszolút nem igaz az elszállt árazás, pedig a rohadást már az újabbakra is rásütötték.
Egyszerűen olyan brutál jól néznek ki a kodo Mazdák (kívül-belül), hogy nehéz nem megvenni őket, ha van rá pénze az embernek.
Pl. a legújabb Mazda 3 egy bármilyen más kompakt autó mellett úgy néz ki, mint Margot Robbie a Zámbó család mellett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bandus #213845 üzenetére
Tudomásom szerint ezek a biztonságtechnikai funkciók az esetleges balesetek megelőzése céljából vannak az autókban, de javíts ki, ha tévedek. Tehát nem alkalmasak önvezetésre és nem azért rakták bele, hogy menetközben elvonhasd a figyelmed a kényelmi funkciókkal.
Én félreállok, vagy megkérem a mellettem ülőt arra, hogy keressen új címet. Ezt ugyanígy elvárom minden jármű vezető, közlekedésben résztvevő embertől. Az a legdurvább, hogy nem csak én várom el, hanem a hatóságok is. 90-es, vagy 2020-as évektől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Cheesy #213849 üzenetére
Ha Volvo, akkor V50 1.8 szívó benzin tip-top állapotban, és akkor nem nyúlhatsz durván mellé. Ez egy Volvo köntösbe bújtatott Ford Focus mk2, az egyik legmegbízhatóbb motorral. Nem túl tágas, de legalább kombi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- További aktív témák...