-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Bdanyy #81341 üzenetére
Az olyan mint egy sima kézi váltó, csak gép kuplungol meg rángatja a rudakat helyetted ... nem rossz egyébként annyira, szerintem csajoknak kurva mindegy, unokatesómnak is easytronic-os corsája van és szereti. Állítólag baj sincs vele, mivel igazából egy sima kézi váltó, ami meg a robotizált részben szét tud baxódni az nem olyan drága... legalábbis én így tudom. Főleg azt tudom elmondani róla, hogy kibaszott lassú Meg tud rángatni váltásnál ... de nem vész, szerintem megszokható.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nincs összehasonlítás alapom
Gyárilag nem olyan Próbáld ki DeFranco-ét
Az a baj, bowdenes a szerkezet, és szét tud benne kopni pár dolog, meg el tud baszódni ... pl.: [link]
De igazából a sajátomról tudok nyilatkozni (ez is bowdenes), mind a váltókar, mind a váltó oldalán ilyen ostoba műanyag elemek vannak benne, a váltó oldalon ráadásul nem is lehet hozzá kapni, ami szétkopik ....
Ha minden ki lenne cserélve vatta újra, nem lötyögne kicsit sem. Tartósság szempontjából sajnos elég kula, de amúgy a focus 1-nek gyárilag nagyon jó váltója van/volt (na nem az enyémnek, ez új korában is szar volt )[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #81392 üzenetére
Hát nem magától, vagy gyári hibásak, vagy a szállítás során sérültek meg, vagy valami egyéb issue van amiről nem tudok, mindenesetre ez nem normális. Akárhogy is, én végeztem a dmf-es setuppal
(#81394) hdman: sure majd ... jövőre... ha lesz pénzem Addig meg reménykedek, hogy ez nem repül szét ... Ha igen akkor IJ
Gari lett volna, ebayről van mindkettő, visszaküldhettem volna de osztottam szoroztam az elsőnél és annyiba lett volna a posta hogy hagytam, a másodiknál meg már el sem gondolkoztam, mi a faszomnak küldjenek még egy ilyen fost, be nem tetetem az autóba ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ReSeTer #81460 üzenetére
Jelenleg 17 sec-essel próbálkozok, de nagyon dühít.
Mi az, sdi?
(#81466) ReSeTer: ahhoz képest egy 1.6-os valami is nagy előrelépés dinamikában
11s körül már teljesen el lehet lenni, az akkor kevés ha többen ülnek benne, csomagok... akkor már valami 9s körüli gép ami elég oda is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #81554 üzenetére
Én GTS-ben ültem, és mivel a félőrült volt osztálytársam vezette, akiknél családi szokás, hogy hetente törnek totálkárra egy autót, annyi maradt meg, hogy eléggé fostam (tényleg no comment, ahogy vezet)
Amúgy nagyon nagy autó, azt megerősítem
Ja, az 1.8 azért elég lomha abból, cimboráméknak az van, és azt mondta nagyon döglött azzal a motorral ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz neduddki #81558 üzenetére
8 eves koraig /180Mm/ vegigpocsetes szerviz semmi bajanemvotl asztanel kezdtek jonniao gndok szipfojjamtosan
Na mondjuk ezzel nem sokat mondtál, 180k-nál simán cserés lehet pont egy kuplung, vagy a lengéscsillapítók stb. stb ... gondnak nem nevezném, kb. annyi az élettartama, csak mondjuk ugye egyesek nincsenek tisztában azzal, hogy az autó elég sok része nem az örökkévalóságig tart, aztán mindenre azt mondák hogy "baj van vele"
(#81560) neduddki: na ezt most nem tudom dekódolni ... hozzám képest mégis mi? "otnnet"
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #81695 üzenetére
Én vennék új autót Ha lenne annyi della bebattyognék egy új sti-ért
-
-v-
addikt
1630 kiló az astra kombi úristen ... mennyi lehet az insignia kombi?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Figyelj, mihez képest ... próbáld ki az enyémet, elsírod magad olyan rossz
(#81728) Stafni: amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra, halaszd inkább holnaputánra, hátha akkor már nem lesz rá szükség No meg a munkához úgy kell hozzáállni, hogy más is odaférjen
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dluinet #81816 üzenetére
nem renault, nem FFF
A renault benne van az FFF-ben Mellesleg a Fiat is, pedig az pont hogy tökre nem drága, elég olcsón mennek és egyáltalán nem olyan rosszak.
De ennyi erővel akkor vedd ide a Mazdát, mert az is drága, sőt az összes japánt, meg a kimaradt prémium márkákat is ... stb. stb.
Mit kell akkor venni, trabantot? Meg nem mintha pl. opelekből tolonganának 450-ért a tökéletes állapotú 12 éves gépek ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dluinet #81821 üzenetére
Érdekes, amikor én néztem pl. a kia ceedek simán focus árban mentek ...
Daewoo, ok ... meg dacia akkor. Persze lehet olcsóbban venni, kevesebbet is kapsz.
Persze tiszta sor, hogy 12 évesen ezek 450-ért hibátlan állapotúak a sok csúnya túlárazott felkapott márkával szemben.és a többi
Kínai márkák, vagy mire gondolsz? Na hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #81929 üzenetére
Majd akkor elkérem ezeket a szabályokat
Kinyomott kuplunggal indítsd és állítsd le az autót, ne ugrálj le váltásnál a kuplungról és mindig gázfröccsel válts vissza, és ne erőltesd alacsony fordulaton. Kb. ennyit lehet tenni
Szvsz a lendkereket nem tudod olyan egyszerűen szétkapni és lecsekkolni
Ha gázelvételre és terhelésváltásra nincs a jellegzetes koppanó hang, leállításnál nem zörög és nem is ráz, akkor nincs baja.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #81933 üzenetére
ha sebességben van az autó ne járj veje 1500-as fordulat alatt!!!(diesel)
Alacsony fordulaton ne adj nagy gázt, motorfékkel sem szabad 1500 alá menni.Igen, én is erre értettem hogy ne erőltesd alacsony fordulaton
Amúgy bátyám a céges octaviánál pl. pont szarik erre, 200k van az autóban és semmi baja a lendkeréknek ...
Azért én is kíváncsi lennék, mennyi a valós átlag élettartam, mert ugye az óra az 250k-nál sose fog többet mutatni használt autóban -
-v-
addikt
válasz DeFranco #81965 üzenetére
Ez a "hogy ne vegyünk autót" anti-pattern
Mindig drága a tanulópénz...
Hát hallod ... annyi cikk van ezekről autós oldalakon, itt is 10x volt már róla szó, meg is kérdezhetted volna akár itt vagy bárhol máshol Kb. 10 perc utánanézni. Én azért 1 millát ha kiadok a kezemből csak csak utánanézek hogy szokás, hogy ne szopjam be
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Cheesy #82122 üzenetére
Amúgy vétel előtt tettünk vele egy fordulót, amikor a volt tulaj vezette
Érdekes próbakör, ahol nem a vevő vezet
nem magamnak vesszük
Na, majd akkor mielőtt magadnak veszel kérdezősködj egy kicsit jobban utána a dolgoknak szvsz mit hogy érdemes Nehogy lukra fuss
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bandus #82193 üzenetére
szerintem akkor is sokkal jobbak a dízelmotorok karakterisztikái
Hát, én nem hiszem hogy lenne ember, akinek az a karakterisztika bejön ....
Ha kapnál egy olyan autót, amiben egy akkora szívóbenzin motor van, hogy tudja alacsony fordulaton is ugyanazt a nyomatékot mint a dízel, garantálom hogy nem a dízelre meg a lecsoffadó nyomatékgörbére szavaznál Te azt szereted, hogy alacsony fordulaton is van elég teljesítmény, tiszta sor. De a dízel karakterisztikájánál gusztustalanabb meg természetellenesebb nincs szvsz[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #82205 üzenetére
nagyságrendileg ennyit fogyasztanak az 1.4-1.6 körüli szívóbenzinesek legyen az Astra, Focus
Kimagaslóan jó az a 6.3, nekem arról már a szüttyögős országúti nagypapa vezetés jut eszembe ...
Az 1.6-os F2-nk az életben nem fogyasztott ennyit ... 7-8
Cimbora 1.4 G astrája az életben nem fogyasztott ennyit ... 1x emlékszem kijött valami 6.5, amikor szüttyögős másik cimbi vezette, de akkor tényleg úgy mentünk mint a lassított felvétel. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #82236 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz Kornel #82339 üzenetére
Ez mennyire ócska már... sperrdifi nem jut, csak elektromos kerékfékezgetős bohócság. Függőcsapszeg nem jut, csak elektromos kormányrángatós bohócság... motorhang nem jut, csak műanyag bevezetem az utastérbe a brummogást bohócság... tiszta vicc ez az autó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- OLED TV topic
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs