-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Pedig 1981-ben már a széria felszereltség része volt a Volkswagen Passat B2 "Formel E"-ben mindez. Ablaktörlőkar végén van egy stop gomb azt megnyomva leáll a motor. A kuplungpedál érintésére pedig újra beindul. Persze ehhez ki kell lökni üresbe a váltót mert sebességben nem működik, elég kezdetleges technika de 33évvel ezelőtt nagy szám lehetett.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz AmunRa #95836 üzenetére
Azért az tök jó, hogy Oroszország gyakorlatilag háborúban áll Ukrajnával és az Iszlám állam Irakban átvette az irányítást stratégiailag fontos olajmezők felett ennek ellenére folyamatosan csökken a kőolaj világpiaci ára? Békeidőben meg az egekben? Hogy? Mitől? Valaki meg tudja ezt magyarázni?
mod: Ja és Kína rohamosan növekvő kőolajéhségét el is felejtettem megemlíteni mint ránk nézve negatív tényezőt.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Lusta vagyok keresgetni de az volt a meglátása, hogy veszik az emberek a drága nagy teljesítményű dízel limuzinokat (Audi, BMW stb...) mert lehet velük villantani közben némelyik annyira bassza a fillért, hogy rakat rá valami legolcsóbb vacak gumit vagy, fémszálig lehasználja a jót amivel megvette. Igazat kell adjak neki egyre több ilyet látok magam is.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz bitpork #96182 üzenetére
Én (is) amondó vagyok, hogy a gyári guminál lejjebb azért ne adjuk már. Az legyen a minimum annál csak jobbat tegyünk fel szarabbat ne. Kijön a W211 E Klasse 270 CDI Pirelli P7 gumikon aztán mit vesznek rá a "tezsvírek"? Imperial, Atlas és hasonló szar kínai gumikat mert úgy fognak egy garnitúrán 70ezer forintot. És ez még csak 225/60R16 kerekek. Manapság amikor egy tök átlagos alapmotoros középkategóriás autó is minimum 17colos kerekekkel gördül ki a gyárkapun egyre többen spórolnak a minőségi gumin.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz atos19881101 #96189 üzenetére
Ez van, az emberek hülyék. De az átlag nepper sem különb. 20euróért az anyja térde kalácsát átfúrná bármelyik. A még bőven használható márkásabb gumit alufelnistül leszedi és eladja vagy kipörgeti valakinek haveri körben, vesz négy filléres lemezfelnit amire felrakat valami kínai szart és rögtön bekerül a hirdetésbe a vevőcsalogató egy garnitúra új gumival duma amit egyébként vastagon felszámol a leendő madárnak. Mobile.de-n néztünk régebben egy hirdetőt volt vagy 15 autója az szúrt szemet, hogy nyár közepén az 1.0 Opel Corsától kezdve a 3.0 Peugeot 607 kupén át az összes autóján lemezfelni volt. De mindegyiken. Akkor mondta haversrác, hogy kint is bevett szokás főleg a törökök körében, hogy megegyeznek a madárral a kocsira majd áldott jó nepperünk nagylelkűen felajánlja, hogy az egyik ismerősénél vagy egy garnitúra alukerék jó gumival ami pont illene ehhez az autóhoz és némi plusz mannáért hozzá csapja azt is ha kell. Persze, hogy illik hozzá hiszen arról a kocsiról szedte le egy héttel korábban.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz akphsaiid #96429 üzenetére
Ha a nagy menés másodlagos és csak a feelinget keresed akkor egy jó BMW E30 325e-t keresnék a helyedben. 700k-ért elég szép nem agyon pimpelt példányokat is ki lehet fogni belőle feltéve ha találsz eladót. 2700ccm nyomatékra hangolt soros hathengeres szívóbenzines motor hajtja 129lóerővel és 230Nm nyomatékkal (3200rpm-nél). A nagy ccm és a 6henger ne tévesszen meg 9literrel kényelmesen elvan vegyesben ha papás stílusban hajtod elgurul akár 8liter alatt is. Egy a gyári agyontompított végdob helyére felrakott szolid sportdob is már olyan szép hangot ad neki, hogy beszarsz az örömtől minden gázadásnál.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Balupapa #98406 üzenetére
Ha már kategóriát lépnél felfelé megfelelő ajánlatért eladó lehet füsti utcai négyes golfja. Jól felszerelt 1.9PD (ARL) 4motion. (nem a fekete hanem a kék). Lehet, hogy nem fotóz neked szervízkönyvet makkos cipőben de ő nem baszarint át és adásvétel után nem tűnik el mint egy török zug nepper.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz runner 125 #98469 üzenetére
Fu vaz', valamit nagyon át kellene állítani a fejemben, h hasonló döntésre jussak.
Jelenleg az Astra OPC a csúcs az fwd sportkocsik közül. Pályán veri a Megane RS, Focus RS párost pedig hát pokoli gyorsak azok is. Komoly kis kocsi én megértem a kolléga döntését.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz runner 125 #98478 üzenetére
Ha egy 600-750ccm-s sportmotorra felül az ember onnantól teljesen más dimenzióban kezd el mozogni mint a közlekedés többi részvevője amit előbb utóbb még a legóvatosabb motoros is kihasznál, az pedig nagyon veszélyes. Figyelmetlenül eléd fordulnak leszorítanak nem hagynak helyet vagy egyszerűen észre sem vesznek, hogy jössz és kész a baj. És még csak nem is kell nyelezni neki elég csak 60km/h-val megperecelni hiába van rajtad a legújabb fejlesztésű fullos motoros szerkó ha olyan szerencsétlenül érsz földet vagy épp csúszás közben elkapsz valami fix tereptárgyat (oszlop, szalagkorlát lába stb.) simán ott is maradhatsz. És az még a szerencsésebb eset. Van ismerősöm Gödön aki elé szabálytalanul kifordult egy picsa. Hiába belterület hiába nem ment gyorsan a helyszínen újra kellett éleszteni. Olyan fejsérülése lett ami miatt egy tizenkét éves gyerek szellemi szintjén fogja leélni az élete hátra lévő részét. Még 40 éves sincs. És hiába mondja az ember, hogy de hát én figyelek meg, hogy ez velem nem történhet meg! Önáltatás. Nem a frászt nem. Tökmindegy te mennyire figyelsz ez nem rajtad múlik. Az őszi lacházai motoros baleset megvan? Fél tucat ember szeme láttára ott vívta szerencsétlen csaj a haláltusáját. Nem tudták megmenteni. A srác aki a motort vezette súlyosan megsérült. Mindezt egy szabálytalan autós miatt.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #98513 üzenetére
Az autót egy 19 éves férfi vezette, ő megsérült, de életben van. Franc tudja mi baja lett de egy ekkora becsapódást nemigen lehet zúzódásokkal/törésekkel és egy kis agyrázkódással megúszni. De ha esetleg majd fel is épül azzal a tudattal kell leélnie az életét, hogy kinyírta egy barátját. Nem leszek népszerű de az ilyen besokallt sofőröket rohadtul nem tudom sajnálni. Gondolom neki sem tartott senki fegyvert a halántékához, hogy két lábbal álljon a gázon.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz capulet75 #98542 üzenetére
Azért ne dramatizáljuk már túl a dolgot. Száraz aszfalton fagypont körül nincs lényeges különbség téli és nyári gumi között. Fékhatásban fékútban legalább is biztosan nincs. Kipróbáltuk. Egy méteren belül volt a fékút téli és nyári között adott vonalnál tempomat 80-ról vészfékezve. Az
lófaszlószerszám.A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
El ne kezdjétek megint a dízel-benzines vitát mert tökön szúrom magam...
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
A TT a lemez alatt egy négyes Golf GTI ergo amíg nem töröd össze nem kell extrém kiadásokkal számolni vele kapcsolatban. Fogyó kopó cuccokból mindent megkapsz utángyártottban jó minőségben elfogadható áron. Karosszéria elemek szélvédő ilyesmi típusspecifikus dolgok már neccesebb áron mennek. De mondom, nem kell lezúzni plusz kötni kell egy jó cascót és olyan nagy baj már nem lehet. Mondjuk az is igaz, hogy sosem fogja azt a vezetési élményt nyújtani mint egy - elnézést a TT fanoktól - igazi sportkocsi.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Bázzeg az imént beszéltem egy ismerősömmel facén. Kint él usában. Gondolván a télre nemrég vettek egy első generációs Lexus RX300-at. Műszakilag rendben van az autó belül sincs lelakva és minden rendeltetésszerűen működik benne. Csak gumikat kellett rá venni meg megtankolni és annyi. 1250 dollár volt a kocsi. Úgy érzem rossz helyre születtem. :/
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Az oké, hogy marketing de ha már egyszer aláraknak egy awd hajtást az ne csak dísz legyen már. Annál még a golf mkII syncro primitív viszkokuplungos szarja is többet ér pedig az is egy igazi szutyok. Lejárt tükör jeges úton simán felvitt Budán a hegyre. Pedig az nem egy fejlett computer vezérelt haldex rendszer ott nem fékezgeti elektronika a kerekeket a jobb tapadás elérése végett.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Na jó de ha azt nézzük a második generációs torsennel felszerelt hátul zárható difis Passat b32 Syncro sem terepe való. Az egy családi tepsi mégis amíg ténylegesen fel nem ül az alja ha rendes gumik vannak alatta röhögve elmegy bárhol bármilyen körülmények között mindegy, hogy sár hó jég vagy épp friss szántás.
Az a ciki ebben az egészben, hogy ha a Subaru ami a Hondához képest egy törpe autógyár tud és nem sajnál igényes profi hajtást tenni az autói alá akkor a Honda miért nem rak legalább az önmaguk által SUV-nak definiált autói alá ha nem is hasonlóan összetett de egy jól felprogramozott awd hajtást? Ez tényleg akkora blama tőlük. Szinte mindenki a haldex hajtást reszelgeti mert egyszerű olcsó és megbízható, nem ezzel van a baj meg lehet azt jól is csinálni de hát, na ...
Tipikusan olyan programozási hiba mint a kikapcsolhatatlan kipörgésgátló. A német autobild is rárepült erre pár éve. Több átlag tucatautóval kipróbálták a műgyantás emelkedőn való elindulást. Fwd kocsik közül több is csúnyán elhasalt bekapcsolt kipörgésgátlóval viszont amelyeken ki lehetett kapcsolni (és úgy is maradt!) azok mind felvergődtek valahogy. Többeknél mire lendületet vehettek volna pár méter után az asr automatikusan visszakapcsolt elvette a motorerőt és fékezgetni kezdte a kereket. Ez is mekkora fail már.A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Á, szarni az autógyártókra. Úgy kell mint haverom. Utólag belerakatta a 17éves VW Caddy 1.9 SDI-be a mechanikus torsent, hogy szét ne szaladjon az a 58-60ló ami jó eséllyel még megmaradt Valójában azért kellett mert ha meg van pakolva olyan far nehézzé válik, hogy emelkedőkön télen nincs semmi tapadás elől. Most már van.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Csak épp qrvára felesleges alá az awd ha egyszer marhára nem csinál semmit . Már az önmagában mekkora blama, hogy az első dombocskán máris felült az alja és úgy elakadt, hogy le kellett rángatni kötéllel. Még ha ez oké is lenne (nem az) akkor is, ha megnézed a videót tehetetlenül elforogtak az első kerekek mialatt a hátsók konkrétan nem csináltak semmit. Milyen ratyi hajtás csinál ilyet? Nem osztogatott az sehová sem nyomatékot, az erő mindig a legkisebb ellenállás felé hat ezért szépen elveszett mind az első kerekeken. Lejtőn megállva is egyedül csak a Honda nem tudott visszatolatni az összes többi gond nélkül igen pedig ott nem ült fel az alja és a hajtott tengely lett leterhelve az autó súlya által. Tovább megyek már a videó elején még a tesztek megkezdése előtt megjegyezték, hogy a Hondának a havas sík terepen is érezhetően nehezére esik a mozgás. Azért az tényleg vérciki, hogy egy alsó hangon is 7,5milliós SUV csak ennyit tudjon. Állítom ott bármelyik utcai awd autó röhögve visszatolatott volna egyik másik talán még a kaptatón is tovább jutott volna mint a CRV.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
-
8th
addikt
válasz Verbat #99864 üzenetére
Jó reggelt. Mindig is az volt. Csonticar, becsületesnepper, aztán az a fickó aki filléres roncsautókkal kereskedik stb. mindig ment a "reklám". Mondok jobbat. Folyton hangoztatják, hogy ők a legolvasottabb autós orgánum az országban. Na most mikor láttál te a TCn olvasói autóról írt tesztet? Na ugye. Vezessen van. Autónavigátoron van. Ők mindig valamelyik nepperhavertól kérnek/kapnak egy használt autót amit jól meg kell reklámozni eladás előtt.
A közösségi médiumokban (FB) folytatott kommunikációjuk pedig egyszerűen überelhetetlen. A minap általuk megosztott Trabant vs GT-R bejegyzésben azt sugallták, hogy a trabantban valami f@xomtudjamilyen Ferrari motor van. Mikor pontosítottam, hogy ki az mi az milyen időre képes stb. ahelyett, hogy szerkesztették volna a bejegyzést villámgyorsan törölték a hozzászólásomat. Gondolom ciki volt, hogy egy
kedves olvasó"baromarcú díszléctroll" a sokból esetleg szólni mert, hogy bocsi de nem úgy van az ahogy fent le van írva és ki merészelte javítani a mindenható totalcar.hu-t. Mondjuk pont leszarom csak elég vicces helyzet volt.mod: Na meg a mostani cikk (1.4 octi) alatti FB hozzászólások. Sírok b+
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen