-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Dr.Zoo #53609 üzenetére
Itt az a szégyen, hogy valaki elolvassa azt a 100 cikk egyikét, amiben le van írva, hogy a C5 egy kalap fos, meg még 1-2 régi francia szar, és akkor teljes bizonyossággal kijelenti, és terjeszti tovább, hogy a francia autó szar. Miért? Hát azért, mert a 250 francia autó közül 10 csődtömeg volt, de akkor már a marad 240 is csak szar lehet
-
giigz
veterán
válasz Dr.Zoo #53612 üzenetére
Igen, a tudatlanság és a csőlátás sajnos igen nagy mértékben jelen van. Tőlem szoktak ilyennel kapcsolatban tanácsot kérni az autó vásárláskor, nem azért mert szerelő szakember vagyok, hanem azért mert tudják, hogy rálátásom van a piacra, és akkor mondják, hogy csak dízelt akar, mert az keveset fogyaszt, és nincs pénze benzinre... Na ilyenkor elkezdem a mondókámat, és akkor a végén még én vagyok a rossz. Én is vehetettem volna 600-700k-ért 2.5 TDI automata Audit, vagy 1.9 TDI-t, vagy bármilyen kéttömegűs, turbós, stb. dízelt, de miért egy 1.4-es szívót vettem?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nekem is a dízel kocsik a kedvenceim, vagy a nagyobb benzines, de lényeg az, hogy erős legyen Viszont amikor kocsit választottam, csak a szívóbenzin jöhetett szóba, abból is a legegyszerűbb 1,4 vagy 1,6-os európai motorok, amihez minden szerelő ért. Nagyon szemeztem 206 1.4 HDI-vel, csábított a szinte hihetetlen fogyasztás, de nem kockáztathattam meg, hogy esetleg elromoljon a turbo, vagy bármi más finomság
Amit mondani akartam, összesen annyi, mint volt is itt egy srác, hogy dízelt akar, erős legyen, nagy autó legyen, ne Suzuki legyen, mert az szégyen, keveset fogyasszon, de soha nem akarok rá költeni, mert nincs pénzem.
-
giigz
veterán
Akkor tudom kiről van szó, majdnem én is hozzá mentem, de végül egy Golfot választottam 2.0 PDTDI-vel 140 paci 320 Nm
(#53650) Qru: Nekünk is így volt, pedig a kocsi röhögve bírta volna a klímázást, de akkor sem lehetett bekapcsolni. Rólunk folyt a víz, az oktató meg csak ott lazán ült farmerban egy izzadtságcsepp nélkül Akkor azt hiszem 41 fok is volt, de az biztos, hogy 38 fölött. Majd belesültünk az autóba...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #53898 üzenetére
Nekem most van tervben, lehet kapni kifejezetten erre a célra való festékeket, keréktárcsa festék néven. Praktikerben pl. láttam a múltkor, de általában jobb autósboltokban is van.
-
giigz
veterán
Milyen izzót használtok, milyet érdemes venni?
-
giigz
veterán
Én is azt néztem, vagy a Megalight-ot... +90 vagy +120?
Ilyesmiről van valakinek tapasztalata?
-
giigz
veterán
Továbbra sem tudom eldönteni, hogy Osram vagy GE legyen...
Egyszer azt olvasom, hogy az Osram hamar kiég, egyszer azt, hogy a GE ég ki hamar, aztán az Osram fénye nagyobb, aztán a GE fénye nagyobb, stb. Minél jobban nézek utána, annál nehezebb eldönteni
Mert nem szeretném azt, hogy pár hónap alatt kiégjen, de azt sem, hogy gyengébb legyen a fénye.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nem nagyon néztem még utána az áraknak, de most ilyeneket találtam:
Megalight Ultra +90 - 2,7k
Night Breaker Plus +90 - 3,7k
Megalight Ultra +120 - 4,2k -
giigz
veterán
Persze, nem lehet ezt így eldönteni, hogy majd melyik fog nekem beválni... Az lesz a megoldás, hogy megveszem az egyiket, és ha az hamar kiég, akkor a másik márkát is megpróbálom, de ez is olyan, hogy lehet megveszem a GE-t, és pont kifogok egy olyat, ami 2 hónapot világít csak, de lehet ha pont egy másik darabot emelek le a polcról, az meg elmegy 2 évet...
Ha már a GE mellett tettem le a voksom, akkor viszont azt nem tudom, hogy a 90-es legyen 2,7k-ért, vagy a 120-as 4,2k-ért...
-
giigz
veterán
Lehet NB lesz
-
giigz
veterán
válasz EQMontoya #54097 üzenetére
Mi az életveszély ebben? Voltál te már Ausztriában, Németországban, stb.? Sok olyat lehet látni, hogy 90-re beáll a belső sávban, pedig biztos van 100+ LE, de ha a 90 a kényelmes neki, akkor miért ne? Kevesebbet fogyaszt, sokkal biztonságosabb, és ha van ideje, akkor ő dolga.
-
giigz
veterán
Nem is hajszálpontosan 190-nel ment, ha jól emlékszem valahogy úgy írták, hogy közel 190... Tehát vegyük azt, hogy óra szerint 185, az valóságban legyen 175, azt pedig az 1.4 is tudja...
-
giigz
veterán
Komolyan annyira unom, hogy az olasz szar, francia szar, minden szar, csak épp nekem semmilyen autóm nincs, de a francia szar, mert annak az elektronikája szar, az nem érdekel, hogy Bosch az egész, ami német, meg spanyol, meg japán, meg mindenféle országból van benne cucc, meg alapból több millió embernek semmi baja nincs a francia vagy olasz kocsikkal, de nekem egyszer valaki azt mondta, meg ugye a német a menő, a francia az szar, és akkor lehetne mondani ezt még sokáig, csak valaki egyszer mondja meg nekem, hogy miért szar a francia és az olasz autó, utána egyből eladom a kocsimat, és nem foglalkozom vele többet...
Gondolom aki azt mondja, hogy a francia szar, az nem ülne bele egy fullextrás ilyenbe, mert hát megveszi és 250.000 km múlva rá kell költeni 50.000 Ft-ot egy elektromos hiba miatt, pedig ő 20 millió km-t akar vele menni szerviz nélkül, amit a német és japán kocsik teljesítenek is!
-
giigz
veterán
RENAULT LAGUNA 2.0 dCi Bose Nem kellene kétszer mondani, hogy elfogadjam...
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #54247 üzenetére
Az egy nem megfelelően karbantartott autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- EA Sports WRC '23
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Horgász topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest