-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz soldi3r #174911 üzenetére
Viszont 1700-5500 kozott volt belole hasznalhato mennyisegu. Semmifele muszaki problema nem volt az autoval.
Nezd meg barmelyik 1.4t gorbejet mindnek sokkal tobb lesz a nyomateka a fenti tartomanyban mint a 2.0vvti-nek. (meg a 2.0 szivo benzinesek 99%-nak)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Doki16 #175123 üzenetére
Nekem is volt ilyen ausztriaban, nem is egyszer.
Felhivom a hirdetot, kerdezem minden ugy van-e ahogy a hirdetesben szerepel, extrak, szervizkonyv stb.
Persze-persze, gyere nezd meg. Nyilvan nem volt benne a felszereltsegbol 1-2 tetel, mondom legalabb a szervizkonyv megvan? Persze, tessek. Nezem, 1 darab bejegyzes sem volt benne...
(es nem, ez meg nem digitalis szervizkonyves auto volt)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz hacki87 #175570 üzenetére
Benne vagyok a FB csoportban es atolvastam a kapcsolodo insigniaclub.hu forumot(ahol Ricsi a hazigazda) is. Reszben ezek (es mert van a csaladban opel szervizes) alapjan irom a fentieket (csapagy, olajpumpa). Mindig van 1-2 madar aki nem tartja rendben az autot es utana csak karog, de nem ezek alapjan kell altalanositani.
-
footy
addikt
válasz bbubby00 #176752 üzenetére
Az Optimat nem vezettem, de I40-et ami a testvermodell, abbol 3-at is. Az 1.7crdi az eppen eleg kategoria, ha orszaguton akarsz elozni, akkor azt elegge meg kell tervezni. A masik hogy mindegyik i40-ben extrem magas volt a szelzaj. Az ergonomia nagyjabol rendben van, de a zongoralakk feluletek konnyen karcolodnak es az ulesek kenyelme sem hasonlithato az Opel AGR-s uleseihez.
Ha sikerul levetkozni a francia eloiteleteket akkor az 508at meg kell nezni, mert nagyon jo auto. B7-es passatot mindenben veri. (nalam)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #176782 üzenetére
En 163 lovas automatat probaltam allure kivitelben es egy 140 loeroset business kivitelben. (utobbi hangosabb volt) A 2.0 HDI ajanlott, allitolag az 1.6HDI-vel is elheto, de en az kevesnek tartom bele. A benzines (prince motoros) 1.6 turob az elegge betegagy.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bbubby00 #176789 üzenetére
Az automatajarol nem olvastam rosszat, ebben elvileg meg a hagyomanyos van, nem DCT.
Viszont ami trukkos lehet, ha megis van valami a valtoval, akkor nem tudom mennyire van hozza alkatresz, mert ez valami sajat fejlesztesu, nem pedig az Aisin fele AWTF-80
En inkabb bevallalnek egy 508 kombit,bar a garival az optima is jo lehet.(#176792) batai15
A hondahoz(accord) relative draga az alkatresz, viszont allitolag az automataja sem hires, valami osregi 5gangos. -
footy
addikt
válasz runner 125 #176982 üzenetére
En raneznek a mazda CX5re, az ujnak nagyon jo minosegu a beltere, allitolag a zajcsillapitas is jo lett es van belole 2.5-os benzines. Ha ez nem akkor NX, vagy XC60.
-
footy
addikt
X4-et ne mar, az nagyon ronda es hatul alig lehet elferni
Insignia OPC-t meg lehet talalni 2literes turboval 8-as automataval. (Nem kell hallgatni a diesel kerregest se) Multkor volt fennt egy alig hasznalt (1eves valami 25e km-rel) 7,5M korul. -
footy
addikt
válasz setom #179336 üzenetére
Ez az ertek semmit nem mond el. Ahogy mar fentebb is irtak nem tudod milyen gumi van rajta es milyen felszereltseggel mertek. Manapsag mar egy Astrat is meg lehet rendelni akkustik pakettel, ami jelentosen csokkenti a zajszintet. Viszont akkor is ott van meg a gyartasi szoras.
Az ADAC pl 2 ugyanolyan autonal, jelentosen kulonbozo ertekeket mert (Passat Variant Highline,2.0 TDI, dupla uvegezes, 235/45 R18W):
Passat 1 6.oldal
Passat 2 8. oldal(#179327) Dare2Live
Az ADAC teszteket erdemes nezni, mert ott tenyleg a hasznalhato mereteket adjak meg a katalogus adatokkal ellentetben.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #179509 üzenetére
Aha , az 1.6TDI alapbol 250NM az 1.8TSI-nel pedig limitalva van 250re ha DSG-vel de nem osszkerekkel kered.
(#179507) emvy
Autopalyan vezetted a Superbet? Nem volt zajos? En nemreg vezettem egy B8as Passatot (dupla uvegezes nelkul), de annyira nem voltam elajulva a zajcsillapitasatol(nyilvan nem volt rossz, de tobbet vartam) mint az ujsagirok es a Superbet kicsit zajosabbnak irtak.
A DSG hogy mukodik a 2.0TFSIvel? A 2.0 TDIvel nem ereztem annyira tutinak a 7es DSGt. (Nem rantott, de furcsan kitartotta a fordulatot valtas elott)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz b4zsi- #179624 üzenetére
A katalógusadatok a csomagtartó méretéről annyit érnek mint az értékek fogyasztásról.
Ha valós képet akarsz kapni, akkor az ADAC tesztet érdemes átlapozni: -
footy
addikt
10oras palyazasra csakis ergoactive ulessel vedd, a tobbi eleg gagyi. (GTI-t kiveve)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kekigyu #181798 üzenetére
Fiat Punto 1.2-1.4
(#181815) SaNyEe
Pont a heten volt nalam egy technikus es elmentunk a Caddyevel egy kozeli telepre. A pali ahogy elindultunk rogton szurta a kettest (kb 10kmh-nal) aztan 30cal potyogtunk 4.ben.
Nezem az atlagfogyasztast a muszerfalon 6,7
Szoval ja a legtobb embernek fogalmas sincs az idealis fordulatszamtartomanyrol...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Anyam Jazz-et mar 1 honapja hirdetjuk(lasd alairas), eddig 1db erdeklodo volt.
Valakinek van otlete hogy mi a gond a hirdetessel? (Az ar eddig 1,29M volt, hetvegen lejjebb vittem egy 50sel.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #183841 üzenetére
Azert az eleg vicces, hogy ezt a Suzuki valami nagy ujdonsagnak adja el a Peugeot e-HDI (ami ugyanezt az elvet hasznalja)pedig mar 10 eve letezik....
-
footy
addikt
Nekem az az erzesem hogy az EUs kepviseloket mar kilora megvettek a kinai lobbistak, mert epeszu ember nem ilyen/nem ezeket a lepeseket teszi a klimaproblema megoldasara.
Eroltetik az elektromos autozast, ami csak varosban lenne alternativaja a fosszilisnak mert gyer a hatotav, viszont ha ezen tullepunk, akkor is draga es az energiamerlege sokkal szarabb mint belsoegesunek.
Az osszeeskuves elmelemben pedig azert a kinaiak a "gonoszok" mert mastol nem lehet akkut venni.
A fentieket meg le is lehet szarni, azonban az EU iparanak jelentos reszet teszi ki az autogyartas(es a hozza kapcsolodo termelesi folyamatok) igy mindannyian be fogjuk cumizni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Zola08 #184458 üzenetére
Benzinest, vagy hibridet. Bar a raszant osszegbol egy sokat futott hibrid jonne ki, ugyhogy en azt elegendnem es inkabb benzinest neznek.
Alfa Giulietta 1.4TB
Fiat Bravo 1.4Tjet
Astra 1.4Turbo
Az Astra tobbet fog kerni varosi forgalomban mint a ket olasz, mert nehez mint a sar.
Ha van sok dugozas es nem kell a turbos nyomatek, akkor pedig egy Honda Jazz CVT-t is meg lehetne nezni. -
footy
addikt
válasz Zola08 #184467 üzenetére
Az uzemeltetes korulmenyeitol fugg. Ha 1gazdas es nem csak a kotelezot kapta meg es atnezeted hibrid specifikus szervizben, akkor lehet jo vetel.
A hibriddel nekem az a bajom, hogy meg mindig kevesen ertenek hozza es ha nem a fovarosban laksz, akkor szinte eselytelen hogy hozzaertohoz keruljon az auto. -
footy
addikt
válasz AssAssynn #184475 üzenetére
A Punto egy kategoriaval kisebb mint a fentiek, ha eleg az a meret, akkor felesleges nagyobbat venni, mert abbol fiatalabbat/kevesebbet futottat/jobban felszereltet kapsz.
Varosi szaladgalosnak egy CVT Jazz szerintem a bestbuy. Az ulesi sem rosszak 150km-et siman le lehet benne nyomni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Battlefield 2042
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- LED / LCD TV topik
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen