-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #70402 üzenetére
imerve? ammi?
felteve ha tenyleg tuhtih az akku? emmi?
az akkunak nincs baja (mármint azon kívül, hogy ugye "kimérték, hogy feles), csak gondoltam ha itthon vagyok, hát egy kicsit megtornáztatom. vagy nem kell? hülyeség?
annyi van, hogy most a nagy hidegekben nem hatot teker az önindító, mire beindul, hanem 10-11-et kb. egy hét állás után, de másodszorra már pöccre röffen, ez gondolom inkább az állás miatt van mint az akku miatt
Amúgy a töltőt elvitted már az emberedhez?
apparát meg még nálad van? nem tudtam, nem mondtad. mikor menjek érte?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #70402 üzenetére
Hoppá... felhoztam, vártam kb. 25-30 percet (kicsit melegedjen meg)
12,5V-ot mutat a műszer, innen indult, és 5-ből 1 vonásnyi töltöttség.
@giigz: nyáron is hatot teker... ez csak az a gyors taktaktaktaktaktak amit hallat, amikor ráadod a gyújtást... nem lassú-nyögős, gyors ütemes. Nincs egy másodperc.
szerk: na, most felment szép lassan pár perc alatt 14,5-re majd "CHA" és tele az akku ikon
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #70462 üzenetére
Jóvanmá, rég idegeltem fel magam valamin feleslegesen, épp ideje volt
Amúgy 12,4-re állt be a végén fixre (sokáig tartotta magát a 12,6 és a 12,5 is) de akármit is jelentsen ez jónak nyilvánítottam, legközelebb akkor találkozunk amikor mégis eldobja magát, addig a helyén marad.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #70494 üzenetére
Ügyfélkapun foglalsz időpontot, a 15 napos határidőn belül szerintem biztos lesz legalább valahol a városban, bemész időpontra, örülsz.
@DZs: már miért ne kellene? Ugyanúgy kell jelenteni, ne terjesszünk már csacskaságokat. Kikerült a tulajdonából, be kell jelenteni, mert ha a másik rosszhiszemű, akkor meg is üthet a bokáját csúnyán egy gyorshajtással vagy szabálytalansággal amit rávernek objektív felelősség alapon.
szerk: alvin: hogyé' mérték amúgy? meg szabad kérdezni? táblába töltsd bele majd
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Na és akkor mi van, ha kereskedőnek adta el... attól még köteles kijelenteni maga alól. Az egy dolog, hogy megbízol a kereskedőben, és elhiszed, hogy megcsinálja, de aki ezt rábízza egy nepperre, annak van egy nagyon jó pénzügyi ajánlatom, amivel három hónap alatt akár megnégyszerezheti a pénzét szinte kockázatmentesen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #70524 üzenetére
nem intrás a cím ami az ikon alatt van? www-s vagy www nélküli? keresztben (tehát ha nincs, akkor odateszed, ha van, akkor nem teszed) nálunk tök hülye, mert külső gépről elérem az oldalt www-vel és anélkül is, belülről a belső proxy mögül csak www-vel
ha elküldöd mailen a parancsikont meg tudom nézni esetleg (persze csak ha publikus, de gondolom repipendrivera megy) [nickem]@[nickem].hu
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70537 üzenetére
a kettő nekem ugyanaz... vagy csak első vagy mindkettő vagy semmi
csak hátsó nincs. ha van első beépítve. nálunk a corsában nincs első, értelemszerűen kapcsolható csak hátsó
amúgy a fókában is úgy van, hogy a tekerőn húzol egyet, előrepilács, húzol kettőt előre+hátrapilács, húzol hármat mehetsz a bárdiba kapcsolóért
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70540 üzenetére
azt nem mondta, hogy az elsőt nem kapcsolja...
azt mondta, hogy kapcsolja a hátsót... nem azt, hogy csak a hátsót kapcsolja...
amúgy én is próbálkoztam már ilyennel, hogy megvillogtatom neki a hátsó ködöst, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább nem erőltetem, mert a végén idegből hármat húzok
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #70559 üzenetére
Ő már eljutott arra a szintre, amire te talán soha nem fogsz, mert bele vagy ragadva a kicsinyes valóságod szánalmas posványába, mert még nem szívtál eleget az élettől és nem láttad meg a Valóságot, amit annyi ember nem lát még rajtad kívül és marad is a kisszerűségben dagonyázva a saját is árnyékvilágában. Talán... talán! megismered majd te is hogy miről van szó, ha majd vérrel-verítékkel küzdesz egyszer az életben, és amikor majd üvöltve rókázol a stressztől és a kimerültségtől akkor majd talán megismered, hogy hol is van a valóság, mert nagyon nem ott ahol gondolod
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Régvótmá' rovatunk következik:
-
DeFranco
nagyúr
te, figyelj, ezt most már tényleg hagyd abba légy szives, hónapokra előre ellőtted a megánozáskeretedet... elhiszem, hogy te nagyon hiszel, de itt a monitor másik oldalán ez most már kifejezetten nagyon zavaró
szépen kérlek most már ne terjeszd az igét, vagy ne trollkodj vagy ne humorizálj, nem tudom éppen mi a szándékod ezzel, de most már tényleg nagyon idegesítő. OK, hogy magadtól nem veszed észre, van ilyen, de tényleg sok ez.
-
DeFranco
nagyúr
Kérdés:
Ha most meg kellene vennetek a legbiztonságosabb személyautót, szalonból, újonnan, akkor mit vennétek? Nyilván nem páncélozott harci járműre gondolok, sima kispolgári széria személyautó, amivel apa-anya-gyerekek-blökikutya maxibiztonságban utazik jól. Persze emellett fontos még hogy a lehető legjobbabb, meg legmegbízhatóbbabb is legyen, de a legfontosabb, hogy védje az utasokat.
@giigz: az a gond, tudod, hogy azért, mert ennyire nyomod a méganét, és főleg azért, mert mindig az a viszonyítási pont, origó és egyetemes mérce, amitől csak negatívba lehet eltérni, már nem az jön le, hogy na, egy elégedett tulaj, hanem az, hogy (bármennyire is lehet jó és szuper a típus) már megint ez a k*rva megán, megint jön a takony szarával, hogy a fene enné meg azt is aki megtervezte.
Rossz képet festesz a márkatársakról, rossz képet festesz a típusról, mert amit ennyire védeni kell, az nem véletlen, és egyébként tényleg kezd kellemetlenné is válni már. Azért kezdtek kezdtünk téged froclizni, mert ez már kezdett sok lenni, és gondoltuk élcelődünk, hátha észreveszed magad, de nem, félreértetted, és látszik, hogy ez már nem is fog megváltozni. Vredi egyébként ugyanez, már a suzuki topicba is átjársz téríteni, nem mintha kötne oda akármi is, de csak le kell írni, hogy 3,6%-kal jobbabb bármi másnál.
Nem az, én is belefutottam ebbe a fókával, engem is elkezdtek froclizni miatta, értettem is belőle, és vissza is vettem hárommal.
Ezért szóltam most szépen, kedvesen, tisztelettel, hogy legyen ez a keserű pirula egyszer bevéve és rendeződjünk egy kicsit.
Az meg, hogy trollkodnék, az meglehet, de nem hiszem, szarkasztikus a stílusom, és megmondom a véleményem, de ez nem trollkodás. Trollkodás az lenne, ha l'art pour l'art mások hergelése céljából szítanék vitát, és azon élvezkednék, hogy hogy húzzák fel magukat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nos, akkor volvo, nagyjából egybehangzóan?
vagy bandus escalade-ja
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #70796 üzenetére
Kicsi a motor ehhez a súlyhoz és felépítményhez, és igénytelenül van (újra) bőrözve a kormány. Ezen kívül mit látsz még?
Ki van ülve az ülés, OK, de az még nem válóok. Mi van még?
szerk: úgy látom, nem csak nekem tűnt fel a motor, nem mertem hangosabban óbégatni
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Nézd, nem ismerem a konkrét típust, csak a súly- és teljesítmény adatokból tudok következtetni, de itt akkora a kontraszt, hogy ez számomra egyszerűnek tűnik mint az egyszeregy.
Ez a motor ehhez a kasztnihoz annyira gyenge, ami már nem biztonságos. Megpakolva (akár emberekkel, amikor a legfontosabb lenne, hogy biztonságos legyen) már egy elindulás is szenvedés, bárhonnan (előzésből, kereszteződésből) szökni kell, semmi tartalékod nincs, ha egyet akarsz előzni, akkor vagy vársz fél órát, vagy ami még valószínűbb, előbb-utóbb csak elfogy a türelmed, és belemész a neccesbe.
Mellesleg többet is eszik a motor így. Egy ekkora "batárhoz" nem szabad ekkora motort venni. Összehasonlításképpen a fóka is ez a súly, és már az 1.4-esre is szívta a fogát mindenki, de so-so elmegy, ez az 1.2-es viszont már mindennek az alja.
Értsd meg, nem azért, mert racsing, vagy azért, mert a kibicnek semmi sem drága, hanem mert ez így nem biztonságos, és nagyon fogtok vele szenvedni.
(mellesleg aki ezt így anno megvette, az tipikusan az a fillérb*szó fajta (vagy csak nettó szegény) aki csak azt adta meg az autónak ami totálisan feltétlenül szükséges. Olajcsere minden műszakinál, stb....)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Na, ma délután megjártam az M3-hatvan-kelet-32-es út szakaszt, a felét sötétben, hát nem volt egy leányálom
volt hogy az orromig sem láttam, az út meg persze tiszta kátyú, azt sem tudtam mit kapcsoljak
-
DeFranco
nagyúr
válasz zsambek #70893 üzenetére
Astrához sem értek, de a helyedben a dízelhez nem ragaszkodnék ennyi éves futáshoz szerintem felesleges.
Futásteljesítményt meg ne nézz, vagy legalább is ne nagyon, mert annyira tekerik úgy is, amennyire kéred. Az állapot dönt, milyen állapotban van az autó, mennyire törődtek vele, hogyan szervizelték, hol használták és milyen módon... ezek tízszer többet számítanak mint a futásteljesítmény.
Példa: egy megóvott 8-15 éves szívóbenzin, ha nem nyomták ki neki a szemét, elmegy motorikusan 400-500k-t biztos, ha pályán használták, akkor a kuplung is, ha meg széttaposták hidegen, és dugóztak vele egész nap pesten, akkor 120k-val is lehet hengerfejes. Vagy éppen a halálból sufniban visszaállított.
-
DeFranco
nagyúr
Srácok kérdés: ~10 éves mazda6 1.6 (azt hiszem) dízel
van egy hibája, ami már évek óta előjön, eddig három szerelő szerint jóazúgy... hidegben, rövid menet után megállva, és alapjáraton hagyva egyszer csak elkezd dőlni alóla a füst elég durván. a motort leállítva eláll
ez mi lehet? eddig három szerelő látta, ment a pingvinezés, meg jó ez így, az utolsó szerint ez üzemszerű, mert a kályhában felgyűlik a gázolaj és azt el kell égetnie
szerintem meg egy teleextrázott mazdában az, hogy úgy füstöl, mintha a gumi égne, nem üzemszerű
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #70921 üzenetére
én a fogarasi ömv-hez szoktam vinni
+1 szavazat arra, hogy csak sima öblítővízzel csapasd le a nagyját, hogy vállalható legyen, mert sajnos úgy is hamar tiszta mocsok lesz
a meleg mosóvízzel vigyázz, hideg üvegfelületre csapatva elrepesztheti az üveget... én ezért mosom ilyenkor csak hideggel
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #70929 üzenetére
100 Ft egy menet, egy menet kb. 45 mp (elég rövid, de erős a sugár legalább, nem valami prosztatabántalmas pisi, és ha szappanozol is, akkor jó a vegyszer meg meleg a víz... de mondom én télen csak hidegezek)
legutóbb háromból csapattam körbe... enni nem lehetett róla de ránézésre szép volt, annyira rendben volt amennyire kell
@[rvilike]: hun van ez az imo?
index fórum: 2 hetes autóm első mosása volt tegnap 1 IMO-nál. A kocsi úgy néz ki mintha drótkefével mosták volna le!!!HA SZÁMIT VALAMIT AZ AUTÓD NE VIDD GÉPI MOSÓBA!!!
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #70946 üzenetére
na megnéztem a videót még egyszer... azért van itt para
az orra törve volt, legalább is úgy látom, hogy a lökös me a sárvédő talákozásánál az illesztés is ergya, meg a lemez is mintha gyűrött lenne
másrészt ez a felszereltség nekem fura, mintha háromból rakták volna össze
bőrkormány, CD-s (!) rádió, tempomat, 4 (!) légzsák, multikormány, de nem ghia, és csak két elkó ablak van, a tükör meg kézzel állítgatós nem elektromos... a váltógomb sem gyári
ez így nekem nincs összhangban.
az ára is ezt tükrözi (mármint hogy nincs meg az összhang), nem olcsó, de ennyiért nagyon rendben lévőt nem igazán láttam még
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
No hát, azért jöttem ide, hogy még a nagy családi ebédek előtt boldog karácsonyt kívánjak mindenkinek, de úgy látom már meg is előztek Szép
Kívánok én is boldog karácsonyt, hanukát, szent pdtdi ünnepét, örökké világító kvarcórák napját, megánok tervezőjének születése évfordulóját, mindig csökkenő üzemanyagárak idényét mindenkinek.
Vigyázzatok az utakon családlátogatáskor.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #71243 üzenetére
én meg lehet semmikó' má' mert most utazunk... pedig a beltér is tiszta retek már (az én szememnek) meg a külseján is olyan mocsok volt, hogy nyakik voltál kulás, ha csak egy méterre is megközelítetted..
kívülről kapott 4 menet pénzbedobós kézi mosót, kb. a kula kétharmadát szedte le, meg sajnálom nagyon... ennyit tud, aztán max. majd két ünnep között, ha lesz jó idő, de nem lesz
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Úgy veszem észre, hogy nagyon nem mindegy, hogy hol mosod... most amikor szutykoli kellett vele, akkor valami magán-bugdet mosóba mentem vele (az esett útba) ahol 100 Ft 100 másodperc nafta, mondom, rádobtam 4 adag áldást, és kielégítő lett csak az eredmény.
ÖMV kutas mosóban meg elég volt 2 öblítés (!) és csillogott az autó, samponnal rá sem mentem (hideg volt a szélvédő, nem akartam berepeszteni). Jó, nyilván az sem volt salamon töke, de kétszer olyan jó volt fele annyiból. Pontosabban kb. negyed annyiból, mert ott 100 Ft 45 másodperc naftalin.
-
DeFranco
nagyúr
Na, volt egy szabad órám meg egy szabad porszívóm, teljes belső porszívózás, kárpittisztítózás (utána porszívózás még egyszer) teljes belső ápolás sonax-szal, küső műanyagápolás, belülről patika az autó végre.
Még kell egy glicerines ápolás a lábtörlőknek és tökéletes.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #71353 üzenetére
Gumira nagyon jó, a szlikon helyett használom, az erősen véleményes, hogy árt-e a gumiknak vagy használ, a glicerin egyértelmű.
Van otthon rendes tiszta glicerin (már csak receptre adnak a gyógszertárban sajnos) és azt kenem rá a letisztított gumifelületre (ajtógumik, gumiszőnyeg, stb. kerékre és pedálra NEM), és nagyon szépen felújítja, olyan, mint az új.
Az ajándékba kapott használt gumiszőnyegekkel (rendes gyári ford szőnyegek, csak koszosak voltak) csodát tett, még a szaga is új lett, arról nem is beszélve, hogy az állagán mennyit javított.
Az Autoglymmel én úgy vagyok, hogy a kibicnek semmi sem drága, olyan ez, mint a svájci órás meg a dellfanatik (milyen monitort vegyek) topic, biztos az a legjobb, meg a legkirályabb, meg előre köszön az X5-ös bömbis, ha azzal kened a csónakot, de ezeket a top ultra mega hiper cuccokat én mindig feltétellel kezelem. Nekem a sonax ápoló nagyon bevált, kiválóan felújítja a műanyag felületeket, jó az illata, taszítja a port bizonyos mértékben, és tényleg újjá varázsolja a műanyagokat. Ugyanezért, vagy 10%-kal jobb eredményért nem adok háromszor annyi pénzt. Most biztos el lesz mondva, hogy szaropel szardízel szarolasz szarsonax csak az Autoglym kvarcórával, de várom a kedves rajongókat termékbemutatózni Zuglóba...
Amúgy ne legyen félreértés, semmi bajom a márkával, biztos az a legkiválóbb, és lehet, hogy kritikus dolgokra én is azt fogok választani majd, de ezt a feltétel nélküli rajongást távolságtartással kezelem.
-
DeFranco
nagyúr
Srácok, annak van valami logikus magyarázata, hogy a kocsi pár nap alatt megtett 3x100 kilométer után a negyedik 100-as etapon mintha megtáltosodott volna? Nem amikor bemelegedett, nem amikor lejtős volt az út, hanem konkrétan az utolsó 100-as etapon.
Sokkal jobban pörgött, sokkal jobban húzott, rendesen tolt az ülésbe annak ellenére, hogy meg is volt pakolva. Nyilván nem +100 lóerőről meg +200 Nm-ről beszélek, de tényleg, érezhetően, vigyorgósan jobb lett. Máskor is tapasztaltam már ilyet.
Amúgy a kocsi heteket-kétheteket áll, aztán van elővéve ilyen-forma hosszú etapokra, ez a használat módja, ritkán rövid utak, és kétheti rendszerességgel hosszúk.
Lehet, hogy csak én képzeltem be, lehet hogy csak örültem, hogy már végre hazafelé jövök, de tényleg úgy éreztem jobban húz, jobban szalad fel a fordulatszám-mutató.
Van erre valami épeszű magyarázat, vagy csak képzelődöm? Azt nem gondolom, hogy azért lenne, mert ki lett volna kormolva, nem nagyon kormolódik be, és előtte pár napon belül beletettem pár 100-as szakaszt közvetlenül.
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27813376 #71392 üzenetére
Mondom, nincs lehetősége bekormolódni (legalább is jelenlegi tudásom szerint) 97%-ban országúton vagy pályán van használva. Állásában meg ennyire nem pállik be, hogy 300 kilométer múlva bújjon elő még 20-30 ló. Igaz meg-meg tapostam az M3-on hogy ne felejtsük el merre is van a 140 lejtőn felfelé, de amúgy sem ragad be 2000 rpm alá a mutató, meg szeretem néha megnézni, hogy hármasban hol a vége...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen