-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Radioactive #185888 üzenetére
én csak egy javaslatot adok, bármi is legyen a kiválasztott: ne fehéret vegyél
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #185892 üzenetére
az már két javaslat lett volna egyébként igaz.de azért volt 3 fekete autóm már mondjuk a mostani sötétkék se sokkal hálásabb, de a fehér céges mellett még így is áldás. főleg, hogy az télen úgy összecsapja magát, hogy le se lehet mosni rendesen. és naponta kétszer kellene...
-
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #185949 üzenetére
A flottas autokon legalabb betartjak az eloirtat. Maganszemelyes szervizkonyveket is neztem, sirtam. Amikor ugy van pecsetelve, hogy inkabb ne lenne egyaltalan 30-as a gyari intervallum, aztan 32 volt a legrovidebb, de volt 42 is...
flottasnal - legalabbis nalunk amig voltak leaseplan-esek - azt mondtak, hogy nehogy tulfusson, mert akkor ugorhat a gari es nem lesz megsimogatva erte a buksink. Aztan lehet uzemeltetoje valogatja ezt is... -
rbalint88
addikt
válasz Ádám16 #185969 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor uj es abbol is valami kifuto tipus, mert ott mar latszik, hogy a szeria eleji/sokat futott autoknal mik jonnek ki.
A hosszu gari is hasznos. Mi tavaly vettunk autot. Uj Suzuki jo lett volna, de a Vitaranak nagyon tejfolospohar a beltere es hatul szuk, az scross formajat pedig nem vette be a gyomrunk. Ezutan annak futottunk neki, hogy 4M-ig valami fiatal kompakt, normalisan felszerelve (4 villanyablak, tempomat, ulesfutes, radar/kamera, kihangosito, esetleg telefontukrozes). Az allapotokat figyelembe veve nem erte meg egyik se. Egy focust neztem csak meg, 3 evesen volt benne 90k km, de 33-nal es 58-nal volt olajcsere pecset, amugy meg higgyem el, hogy becsszora csereltek benne, csak nem szervizben... A tobbi az annyira szar volt mar kepeken is, hogy el se mentem megnezni. Igy lett egy 15 eves audi a4 kabrio helyette -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #185972 üzenetére
Szivesen hasznalnam en is, csak a tovabbi metatlansagok (pl a kulcs...) elkerulese miatt glx-et kell belole venni sok tetelhez, amit az scross megkap gl+ szinten es hat alku utan 6,2-ert (glx 1.4 aut fwd) vagy 6,5-ert (glx 1.4 aut awd) mar lennenek otleteim
es ami a splashnel kevesbe zavar, hogy semmi anyag nincs benne es ugy is tunik, az azert egy nem dedikaltan varosi autonal mar problema. Pl az ajtocsukodas hangja es erzete az finoman szolva sem bizalomgerjeszto, egyszeruen nem erzodik biztonsagosnak.
Ha cegesnek alam tolnanak egyet, tok happy lennek, de a sajat penzemert nagyon zavarnanak ezek a dolgok. Mivel autobuzi vagyok, nyilvan meglatom ezeket a hibakat masban is, de ceges autonal, amit az ember ala raknak konnyebben elnezed ezeket, mintha a sajat kuporgatott penzedbol, ne adj isten hitelbol veszel autot. Ha mar meg kell b*szodni egy uj autoert, akkor az legyen tiptop, csak az meg 10+ ugyhogy marad a hasznalt -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #185975 üzenetére
Ami megvan az scross gl+-ban es a vitaraban csak a glxben (vagy ott sem, pl a szovet ajtoboritas hatul): led fenyszoro, keyless go. Igazabol a gl+ scross felszereltsege az optimum, glxbol kb a panoramateto kellene, ami csak automatahoz volt es esetleg az e-h radar, de mivel nem sullyeztett fejek vannak gyarilag sem, ezert a radar jo utolag is. Suzuki szinten “bor” karpitert es dizajn csingilingikert nem adnek egy forintot se, az a kocsi nem azert van. Vitara S se volt tultolva, mas hutoracs es fekete felni, az pont eleg.
A kulcs az olyan, mint a wagonR/ignis/splash/akarmi kulcsa, az a hosszu tollu vicc, ami mar akkor is kicsit ciki volt, de most tizen evvel kesobb es egy-ket kategoriaval feljebb mar foleg az.
Azt tudom, hogy nem a kulso lemez ved meg, hanem
a merevites, de attol meg lehet olyan ajtocsukodas erzetet es hangot csinalni, ami a kert vegi budietol kulonb azert par fokkal. -
rbalint88
addikt
válasz footy #185988 üzenetére
Hat lehet, hogy a jelenlegi kornyezetvedelmi szabalyozas es adorendszer kozepette nem hozzavissza, de ez valtozhat. Nyilvan nem most lesz ez problema, de majd ha elkezdik cseszegetni az euro6-ot is idovel, akkor jo lehet. A teljes felarat addigra nem fogja mar tartani, ez egyertelmu.
szaraz dsg meg lol. Azt senki nem tudja megoldani normalisan.
-
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #186010 üzenetére
Most mondjam, hogy nekem a maganszemelyes autoban is 30 ezrenkent csereltek olajat? Ugyanugy nem fog elobb elmenni a maganszemelyek 99%-a se hamarabb olajcserere, mint a cegeseknel... ha egyaltalan elmegy, mert hat csak otezret mentem, raer az majd jovore. Aztan jovore meg meg mindig csak 10k lesz az olajban es hat husz a csereperiodus. Tuti ez a tobb es nem az, aki inkabb ledobja 15-nel 30 helyett.
-
rbalint88
addikt
"Pedig a PHEV jó dolog. De most egy Golf GTE gyakorlatilag egy benzines turbós Golf további elromolható dolgokkal. Nem azt mondom hogy ez rossz, csak ugye a felár..."
ez nagy igazság sajnos. Volvo D6 és T8 is ilyesmi sajnos. plugin Toyota jó lenne, az eleve a HSD rendszerre épül, csak sajnos annak a plug-in részét nem csinálták meg elég jól egyébként TSI+DSG résztől még mindig jobban fáznék, mint a D5+automatától, ha megfelelően vannak használva. bár ahogy mi használjuk, igazából arra a full villany is bőven elég az év 350 napján. sőt, igazából a PHEV villany hatótávja is elég 300-on, a maradék 65-ön meg legalább ketyeg kicsit a belsőégésű hogy ne rohadjon bele.
-
rbalint88
addikt
En is csipem a golf7-et, azt is tudom, hogy a kis tsi-k tudnak nagyon jol fogyasztani. De teny az is, hogy ahol ki tudja segiteni a villanymotor, sot meg onalloan is tud hajtani, oda nem az a legjobb megoldas.
zolee3000: a HSD rendszer tok jo, az atkonson ciklusu sima szivomotorral hibatlan, csak ott tul kicsi akkut raktak a plugin priusba. De most jott ki a plugin rav4, sz sherintem az idealis valasztas az egy autos modellbe. Varosban nincs lokalis emisszio, palyara meg ott a 2.5-os motor, aminek be tud segiteni a villany, hibatlan koncepcio, es nincs turbo, magas nyomasu uzemanyagrendszer, dsg. Dizel plugin nem nagyon van, a volvo is atallt a benzinesekre. Pedig a v60d6 tok jo kombo, van normalis villanyos hatotav es kintre ott az erejehez kepest keveset fogyaszto dizel.
prsq: ha csak ritkan hasznalod, akkor valoban felesleges a hibrid, sot igazabol akkor mindegy az is, hogy benzin vagy dizel, ha valami modern turbos csodarol van szo. CitigoE egy csoda lenne, ha lehetne kapni, csak ugye kvotaauto, 20ezernel egy darabbal se gyartanak tobbet, pedig szerintem evi 50k db korul el tudnanak adni tartosan, csak ugye ez bukoba megy nekik. Sztem varosi autonak tokeletes.
-
rbalint88
addikt
válasz zolee3000 #186231 üzenetére
A 6-700km-es hatotav ugyanugy “nem er semmit”, ha 1000-1200km-re kell jarnod es ha az ev 365 napjabol 300+-on eleg, sot akar sok is a 2-300km-es hatotav az emberek 90%-anak, akkor lehet felesleges jobban szegmentalni es kisebb akkus autokat is gyartani, mert nem lesz annyival olcsobb a gyartas-fejlesztes, mint amennyivel olcsobban kellene adni az atlagnal.
Es szerintem nem arra kell optimalizalni, hogy “de hat nyaron megyunk olaszba-horvatba, iranyonkent 4x kell tolteni, mekkora szar”, hanem arra, amire az ev jelentos reszeben hasznalod. Es mivel sokaknak nem fer bele tobb auto tartasa (akar csak logisztika, nyug, stb, nem fetetlen anyagi vonatkozasban), ezert nekik egy phev vagy egy 2-300km-es atlag villanyauto jo valasztas, aztan ha hosszabbat kell mennie, megtervezi elore. Szerintem vallalhato kompromisszum, hogy egy evben parszor gondolkodni, tervezni kell kicsit
Az is egyertelmu, hogy aki sokat megy nagy tempoval, annak a dizel a nyero meg mindig. De pl a hollandoknal a kisdizel teruletikepviselo octavia szerepet atvette az auris hybrid, szoval ez is megdolni latszik -
rbalint88
addikt
válasz Flashback #186262 üzenetére
örülök, hogy segíthettünk így legalább nem kell leírni újra
Ha a saját pénzemet kellene elköltenem a fenti igények és lehetőségek mentén, akkor biztos az HSD Aurist venném, részint a fogyasztás és megbízhatóság miatt, de leginkább azért, mert abban van olyan automata váltó az összes kompakt között, ami nem/legkésőbb kotlik meg és szerintem főleg városi használatra önszopatás a kéziváltós autó.
múltkor néztem/leinfóztam egy 488e km-es Priust, semmi baja nem volt a váltójának. -
rbalint88
addikt
válasz Skeleton01 #186330 üzenetére
ennyi pénzből ilyen kategóriájú autót inkább hobbi célra vegyél. pár százezernél biztos többet fog elkérni az első év alatt.
-
rbalint88
addikt
Palyazasnal a dizel ugyesebb altalaban. I30 es Ceed is eleg hangos palyan. I40 se egy suketszoba. Mazdakkal nincs tapasztalatom ilyen teren. Mondeokat megneznem dizellel, kezivaltoval. Passatot szinten. 4M-ba belefer Audi A4 is, komfortban messze a tobbi felett van. 2.0tdi eleg megbizhato. Volvok is kellemesek, foleg amik meg 5hengeresek (az 1969ccm az uj negyhengeres motor)
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #186441 üzenetére
Ha csak 130-140-nel akar kozlekedni, oda eleg az 1.8hsd, legalabbis a 4 szemellyel terhelt C-HR-bol kiindulva. Ha 160+ akarja pukkantani a palyan allandoan, akkor nyilvan jobb lesz a dizel
-
rbalint88
addikt
válasz yuing #186477 üzenetére
Ugyanazok a problemak erintik, amirol golf 5-6, seat leon, akoda octavia kapcsan olvashatsz, mert azonos technikara epul. Jobban szigetelt es jobb anyagokbol epitkezik a beltere. Az 1.6 eleg lomha lesz, de legalabb nem is egy fogyasztasbajnok. 1.4tfsi-t lehet hamarabb vallalnam be, kalkulalva azzal, hogy vetelkor lanccsere es dioszoras kotelezo program. Az legalabb egy picit megy es lenyegesen kevesebbet fogyaszt.
C30-bol 2.5T-t kell venni
-
rbalint88
addikt
válasz zeus_2k14 #186510 üzenetére
Vitarát és Rav4-et kilőném, pályázásra nem a legjobbak, a 2.2 D4D ráadásul híresen egy kalap fos, legalább mint az 1.8TFSI. az a baj, hogy mindent IS szeretnél, de ez nem megy. Golf kategóriában maradva talán lehet valami értelmeset venni ebből a keretből, aminek a fenntartása se horror. Mivel sokat pályázol, abba az irányba mennék, hogy minél fiatalabb és minél tömegmodellebb legyen. Focus Mk3 és Mk3.5-ből van nagyon sok, jellemzően 1.6tdci és 1.5tdci, olyat nézegetnék. Ennél extrább autót nem merek ajánlani, mert innentől a fenntartási költségek eléggé durvát ugranak.
Doki16: lehet elég lenne, csak amiket hahu-n annak árulnak, azok a mezítlábasak
bandus: örülj, ha ülésfűtés van benne, nem hogy bi-LED[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186591 üzenetére
Ulesfutesbol tamogatom a gyarit, a tolatoradarbol sokszor jobb az utangyartott (pl az elantran is olyan lassu, hogy mire elkezd pittyegni, mar siman elutod a tereptargyat...), bt kihangositobol a gyariak ezekben az evjaratokban meg csak telefonalasra voltak jok, de egy utolagos dension vagy yatour kihangositja a waze-t es a zenet is jo minosegben.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186598 üzenetére
A densiont/yatourt azert ajanlottam, mert tagabb csaladban 5 autoban mukodik, mindegyikben problemamentesen. Bontani nem igazan kell hozza, a legnagyobb szerelest az igenyli, hogy a mikrofon kabelet kell korbehuzni a kesztyutartotol fel az oszlopon at a tetokarpit elejen.
A tolatoradart is azert irtam, mert lehet vadasszatok a gyari radaros autot es a gyari radar egy hasznalhatatlan szar. Ertsd, 2004 A4-ben popec, gyors, lehet ra szamitani. 2012 elantraban meg olyan lassu, hogy ahogy itthon kiallok a fa alol es kozelitem a garazsokat, mar epp szurom az egyest, mire elkezd csipogni, de ha varok mozdulatlan autoval 5mp-et, akkor mar csipog veszettul. Meg ugye mivel 30cm-tol mar az osszes csak sipol folyamatosan, pont nem segit sokat Bp belvarosi szuk helyeken, ahova annyira kb magadtol is berakod az autot. De ha navis/nagykijelzos az auto, akkor kameran is erdemes gondolkodni, arra is vannak gyarias, kulturalt megoldasok nem dragan. -
rbalint88
addikt
372-nél férjen bele egy szimpla turbócsere és egy felújítás az tényleg sok futás már.
MunezXBK: Igen, tud rohadni a sárvédőknél elöl (az egész ív és hátra az ajtó fele) és hátul (lökös sarkától visszafele) is, a csomagtérajtó a világításoknál és az alsó élén, valamint a zárhíd.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186682 üzenetére
Ami nemet es osztrak az kb ilyen lesz. Nem valami jo az alvazvedelem a Fordokon, 10 eves korukra szita tud lenni az aljuk ha nem garazsos volt es nem mosogattak eleget az aljarol a sot, akkor barnul rendesen.
Ez egyebkent nem gaz meg abbol a szempontbol, hogy nem rohadt at sehol, de hogy kesobb se rohadjon el, az nagyon sok munka, amit vagy megcsinalsz magadnak vagy nagyon sok penzert megcsinalja valaki valahogy.
Nagyon alapos csiszolas, rozsdapasszivalas, festes, alvazvedo.
Ha nincs aknad vagy csaposod es megbizhato ember az alvazvedelemre, akkor szerintem inkabb keress masikat. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186693 üzenetére
Powershiftet nem eroltetnem. Ha ennyire szempont a fogyasztas, akkor nezhetnetek valami hibridet, annal legalabb nem kotlanak le a dizeles aknak. Amugy a kisdizel focusnal jobb evjarat/ft aranyu auto nem
nagyon van a piacon, szoval barmi oregebb lesz azonos arkategoriaban ennel. -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #186700 üzenetére
és ugyanúgy szar is sajnos. tágabb cégnél van 6-7 tucson 1.7crdi, mindegyik váltójához hozzá kellett nyúlni 3 éves koráig. van, aminél kuplungcsere is kellett, de a legtöbbnél elég volt sw frissítés. a tünet az volt, hogy indulásnál remegősen-dobálósan kezdett el kúszni, ha csak a dugóban araszoltál volna, illetve rendes indulásnál ütött egyet.
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #186843 üzenetére
Szerencsere az a 10ev volt 20 is, de inkabb 30
nyilvan a felszereltseg bovulese is hozza magaval az autok dragulasat, de nem kell azon se csodalkozni, hogy egy mostani VW Polo egy husz eves Golf arszinten van, mert meg is nott akkorara es tobbet is ad alaparon. -
rbalint88
addikt
válasz yuing #186884 üzenetére
9 használt autó után a legjobb tanács, amit adhatok, hogy úgy készülj, hogy rá fogsz b*szni, akkor legalább kevésbé fáj
mindezt márkától és állapottól függően. a használt autón valami szinte 100%, hogy le fog konyulni, általában kopó-fogyó elem, de amikor ki kell fizetni ilyenekre sok pénzt, az nem annyira vigasztal.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #186910 üzenetére
Mondjuk 4M kornyeken mar az ertekvesztes megnyomja ugy a km koltseget, hogy nem
jon ki a matek sehogy se, de a kenyelem, nyugalom, stb miatt megerheti inkabb venni valami azert az osszegert mint egy oreg kormossal jarni. Arrol nem
is beszelve, hogy hosszabb tavra tervezve Bp-re jarashoz biztos nem vennek regi dizelt, mert valamelyik nagyfeju gondol egyet es kitiltja.
Ha egy autoval kell megoldani mindent, akkor Auris hybrid kombi eljar 5l korul, automata (dugoban biglike), nem kifejezetten elromlos fajta es 4M korul a facelift elotti teteje van vagy nehany alapfelszereltsegu faceliftes. Ha mar a filler megszekszualasa temakornel
jarunk Phevet azert nem ajanlok csak, mert ebben az arkategoriaban nincs akkora helykinalatu, mint a jelenlegi mazdaja.
Egyebkent meg lehet venni 2M kornyeken mar sokat futott P3-at, van is fent egy lpg-s, na az a fillerb*szas kimaxolasa -
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
-
rbalint88
addikt
válasz Pttypang #187004 üzenetére
az a baj, hogy a 600ezres autó is simán bekérheti ezt a javítási összeget, azok is öregek már mind. persze értem, hogy fáj az értékét ráborítani most a twingora, de ha a többi része rendben van (főleg a rozsda), akkor lehet még mindig ebbe tolni a lét, mint venni egy bizonytalant, aminél szintén bármikor beüthet a szar és repülhet rá ugyanúgy 200k - sőt, inkább úgy fogalmaznék, hogy amit megveszel 600-ért, arra az első szerviznél rá is fog menni és még utána is beüthet a szar.
kollégámnak c corsája van/volt, szintén komplett motorgenerál kellene neki, inkább vett egy régi swiftet a motorfelújítás árából és addig se kell vonatozni... -
rbalint88
addikt
válasz Dolby #187228 üzenetére
Ha esetleg automatat keresne, akkor Yaris hibrid kis hitellel vagy 2M-ba belefer kp-ra a prius 2 teteje is, abban is erdemes gondolkodni szerintem. Ha jo a kezivalto is, akkor minel megbizhatobb, minel fiatalabb szivobenzinest erdemes. Suzukik is eleg megbizhatoak altalanossagban, de egy Corsat se vetnek el peldaul.
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #187373 üzenetére
Priusból ami belefér a keretükbe, az gondolom már túl öreg lenne. Országúton is elvan 5l körül, pályán kezd el kajálni, ott akár 7-et is meg tud zabálni
Nekünk ideális a BP belvárosi utcai harchoz, így azt vettünk asszonynak, szombaton hozzuk majd el. A Prisu 2 vége 2008-9 fér bele 2M-ba, akár jól felszerelve is (JBL zene, tolatókamera), az biztos, hogy céges dízelből akár 4-5 évvel fiatalabbat is kapsz azonos büdzséből. -
rbalint88
addikt
válasz rolcsi910 #187487 üzenetére
hát erre ránézésre rögtön ráborul az ára mégegyszer, de lehet 2x, aztán könnyen lehet, hogy akkor még mindig egy szarkupac lesz csak. és biztosan jobbkormányos... elengedném.
ha boyracer autót keresel ennyiért, akkor leonokat nézegess, ahhoz legalább minden sarkon van egy olajcserélő pék, jobb esetben hozzáértő szerelő is. alkatrész meg hegyekben van hozzá, bontott is. mondjuk az biztos, hogy vezetési élményben sem ad annyit egy (jó) leon, mint egy (jó) wrx.
plafon 1,5-ből nehéz jó élményautót mondani, alfák között nézz szét, ha az élményt a kanyarokban keresed és nem a Vácin gyorsulás a szempont.
mini cooperből vagy cooper s-ből nem tudom mi fér bele a keretbe, de azok is nagy mosolyt tudnak a sofőr arcára csalni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- PlayStation 5
- Napelem
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Elden Ring
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox Series X|S
- TCL LCD és LED TV-k
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen