-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz etejedu #187572 üzenetére
Azt mondtad nem akarsz ronda autot. Golf 5-6 varianthoz hatulrol csak csukott szemmel szabad kozeliteni. Raadasul a tsi+dsg az igazi szado-mazo kombo, amibol a valto a nagyobb szivas (en csak felujitottat mernek venni belole, uj kuplunggal es mechatronikaval)
yuing: nezd vegig az osszes elado 155 lovas mitot itthon szemelyesen. Szerintem lesz kozte olyan, amire minimum alkudni erdemes.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #187777 üzenetére
Plusz ne felejtsuk el azt se, hogy 2-3 ev mulva piacra kerul a mol limo smart flottaja is, az is le fogja nyomni az arakat valamennyire.
egyebkent ha jo az elektromos, nem tokolnek az ujon, vennek egy legolcsobb kornyeki hasznalhatot es le van tudva. De sztem egy megkimelt, 1-2 eves hibrid vagy akar kvazi uj szalon demoauto sem elvetendo alternativa. -
rbalint88
addikt
válasz parandroid #187882 üzenetére
ilyenkor jó a kabrió. csak eléggé alá kell gurulni a lámpának
btw a mini egy nagyon szerethető autó, két hétig jártam új 1.gen cooperrel, hát azzal csak paraszt módra lehet menni 2.gen kimaradt, 3.gen a drivenownál megvolt, kellemes, csak alapból kicsit leszedált, de a sport mód sokat dob rajta, úgy már kéri az űzést ez is.
egyébként nem az autó rossz, hanem a lámpák vannak rossz helyen, usánkában nem véletlen rakják a kereszteződés túloldalára...
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #188208 üzenetére
Elég jól körülírtad a Prius 2-t 2millába már belefér a kínálat teteje is, bár a hibrid előnyei inkább városban jönnek ki. Nekem nem fáj vele pályázni se, bár eddig világgá nem mentünk vele, csak agglomerációban mozogtunk Bp-n kívül. Ami nagyobb csomagterű kompakt, az az ufo Civic (2005-), Lancia Delta, Skoda Octavia. Ezekből mind találsz 2M-ig értelmes példányt.
hobizoli: én se vennék erre nyaralót, de sok embernek arra van igénye, hogy hétvégente lebumlizzon a nyaralóba, füvet nyírjon, stb, aztán hazaszopódjon az ellenirányú dugóban.
a matek részével is egyetértek és így nem vagy röghöz kötve sem a nyaralás szempontjából. -
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188220 üzenetére
hát amennyire ezekkel gondtalanul lehet pályázni, annyiért lehet venni benzinesből is értelmeset. VW csoportból 1.8T benzinesek már kifoghatsz 700-ért épkézlábat Golf4, Passat B5 és 5.5, Audi A4 B5 kasztniban.
sógornak volt ilyen focus-a, 120 felett már nem esik jól vele tartósan, zúg mint állat. gyanítom az octavia se lehet sokkal "gondtalanabb"...
-
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188225 üzenetére
most megnéztem a futásokat is, hát ezekkel a bevallott óraállásokkal már nem erőltetném egyik gépet sem. nem azért, mert szédülni kell az óraállástól, én is majdnem vettem idén egy 488e km-t futott Priust, hanem mert a dízelnél sok olyan dolog van, ami el tud kókadni ekkora futásra. úgy meg már nem akkora biznisz, ha hirtelen ráugrik még egyszer a vételára, ami simán benne tud lenni, mert ekkora futásnál el van használódva.
szóval persze, a Felicia és az Accent se egy autópályás elfogó-vadász, de ezek se és ilyen futással semmiképp nem lenne meg a gondtalanság. mik olyan könnyen lenyomnak mindenkit, azok vagy a 2literes dízel verziók vagy épp üveghangon nyomják neki... amivel pályán "fölényesen" tudsz menni, az 150+ lóerő, de ott is ki kell használni minden erejét. sajnos felgyorsult annyira a forgalom és bunkók annyira az emberek, hogy egy ilyen 110 ló körüli dízellel gyakorlatilag forgalmi akadály vagy és ezt folyamatosan éreztetik is.
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #188334 üzenetére
Kerjuk vigyazzanak, a kapuk zarodnak?
Nagyon ritka auto, itthon foleg. Mivel luxusauto, ha valami beszarik rajta, akkor az aratol te is. Kasztnielem csak gyari, nem is arany, hanem platina arban.
Nekem eloben nem annyira atuto. Szep meg jo nyilvan, de valahogy nem oregszik szepen... (ahol javitottak a ceges autot, a tulajnak van egy ilyen, rossz idoben dekoraciokent szolgal a varoban)
Olasz vonalat elengedned teljesen? Csak mert a rongytetos brera nagyon szep -
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #188386 üzenetére
Hat ha lexus es v8, nekem az utolso ls430 (xf30 facelift, 2003-2006) a nagy kedvenc, egy olyat megmentenek az utokornak. A motor ugyanaz, viszont mivel ebbol azert gyartottak ertelmezheto mennyiseget, konnyebb eletben tartani es termeszetesen a bekerulesi koltsege is joval alacsonyabb. De akar gs430 se elvetendo.
Egyebkent ertelmes sc430 araban mar szerintem
porschet is kapsz, cayman, olcsobb 911-ek johetnek szoba, azokkal meg jobbat lehet autozni. Utazasra ugyanannyira alkalmasak. Csomagtarto az sc-ben sincs, palyazni meg mindegyikkel lehet kenyelmesen.
Mustangbol csak az utolso generaciot vennem, ha usaig el lehet nezni, csak az meg 10M+, jobban megeri ujat venni belole... -
rbalint88
addikt
válasz N.Szil #188530 üzenetére
Hat az auris nagyon doglott ezzel a motorral, ugyhogy azt ki is zarnam. Nyugodt orszaguti vezetesen kivul semmire nem ajanlott ekkora kasztniban. Orszaguton nem tudsz vele elozni, palyan is csak lenduletbol elert 130-cal erdemes tervezni, varosba meg nem valo a dizel. Illetve az aurisnal eleg kicsi a hatso labter, emiatt se erdemes annyira azzal tervezni csaladinak. Elol se egy tancterem, 190 centi kornyeken mar hatareset, hogy elegge hatra tudod-e tolni az ulest (ez fugg attol is, hogy ki milyen pozban szeret vezetni)
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #188593 üzenetére
na ma szétoffolom a topikot. te nagyon nem sales-es vagy, ugye? még mielőtt: én sem. viszont dolgozom olyan emberekkel, akik sales pozícióban vannak és az a dolguk többek között, hogy találkozzanak a partnerekkel. és hidd el, hogy ezeken a találkozókon nekik nem a terméket kell eladni, hanem saját magukat. párom még 10 éve dolgozott egy cégnél, ami mindenféle mezőgazdasági cuccot, meg vegyszert árult. a fő sales akkor sem keresett rosszul, de egy konkurens cég áthívta egy szemmel láthatóan jobb fizuért. ahonnan elment, ott leesett a bevétel a felére. szóval persze, lehet ezt elvinni a személytelenség és online rendelgetés irányába, csak sok kompetitív piacon a személyes ismeretség (úgynevezett kapcsolati tőke) a döntő. lehet ezt szeretni vagy nem szeretni, de ettől még ez van. hogy a topikhoz is kapcsolódjon: ha van Autókereskedő Józsi, akinél vetted az első, meg a második, meg a harmadik új autódat is A márkánál, aztán átmegy B márkához, 80% eséllyel a következő autód B márkájú lesz, ha elégedett vagy Józsi ajánlásaival.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #188651 üzenetére
*SDI!!!
-
rbalint88
addikt
válasz dbocskai #188977 üzenetére
Hyundai Tucson,
SantaFe, Kia Sportage, Sorento (bar ezek asszem csak xenonosak),
Seat Ateca, Tarraco
Toyota RAV4, bar az AA ott is kerdeses
Mondjuk az android autora sok panaszt hallottam, ugyhogy ahhoz en nem feltetlen ragaszkodnek. Az viszont nem hatrany, ha a telefont fel tudod rakni szellozoracsra, mert nyaron kulonben megfo. -
rbalint88
addikt
Ahoy!
Kerem a kovetkezo gepjarmuvek szakszeru megkopkodeset
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Ezek mellett barmi alternativat szivesen veszek, ami: automata (nem cvt!), benzin/hibrid/villany, van benne carplay es ulesfutes vagy elofutes.Egyeb vagyott felszereltsegek, de nem kizaro a hianyuk: tolatoradar/kamera, keyless.
Lelektani hatar 8M, ha valami ultra bomba ajanlat van, akkor fogat osszeszoritva 9M, de jobban orulnek minel olcsobbnak, tavasszal 6M korul kezdtem el nezelodni…
Hasznalat max 2 felnott, max ket gyerek (egyelore 1 van, 1 tervben) plusz egy kozepes meretu kutya. Jellemzoen Bp rovid utak, Bp-Zsambek, bevasarloturizmus a kornyeken. Utazni, messzire menni van masik auto, ez lenne az anyataxi, 5-10 evre, kb 5-10k km, szoval a minek erre ilyen draga auto kerdeskort engedjuk el
Koszonom! -
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #204369 üzenetére
Prius 2 csereje a cel, a Prius4 szvsz borzaszto ronda, masreszt igazabol az egy jobban megcsinalt P2 es nem ezt keressuk.
Gergoke88: ioniq volt kinezve 2021 tavaszan, vartam, hogy bemenjen egy ertelmesen felszerelt peldany 6 ala, annyit megerne, a jelenlegi arat nekunk nem. Olcsocska a kivitel, igaslonak tokeletes, igazabol 2018 Priusa. csak sajnos nem csak a jo ertelemben, hanem a rosszban is. Ami 8M-ert nem fer bele. Ultem alapban es fullosban is, egyik se zorgott, az pozitiv! i3 a hulyeajto miatt esik ki, amugy tetszene.
szabonagyur: az e-tronban nem, a tobbiben igen. Szeretunk veszelyesen elni Ahogy latod nem sokat futott autok azok, azert nem felek tole annyira. No meg tokeletes konstrukcio nincs, felre kell tenni a felujitasra…
dantre: Mazdak nem tetszenek neki, a regebbi nekem sem, az uj reszemrol johetne.
Qru: es a Mini Countryman az samfu? Az is suvocska Q2-ert nem adnek annyit, de maga a tipus tetszik.
FLx: oke, csak eGolfon kivul melyik villanyautonak nem gagyi a beltere? eGolf meg villanyautonak nem olyan jo elvileg. Hallottam mar akkucsererol naluk, gariidon tul nem kivannam (markaszervizben 8M a mutatvany )
Plusz nem bizom az infrastrukturaban - ha valami szopodas van a toltessel, nincs az, hogy atgurulok a masik kutra.
A mild hybrid a jol megcsinalt start-stopStylewars_kp: kosz Csoki, sokat segitettel
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #204379 üzenetére
Sajnos nem, pedig tetszik. Mondjuk nem olvastam jokat a kinai tulajdon alatt keszult Volvok minosegerol
footy: K Astra is kalapban van, de csak masodvonalban (nem szerelem, tisztes igaslo). Franciahoz nincs szerelonk es annyira nem is tetszenek neki, talan a pug308 johetne szoba, ha nincs semmi mas.
tboy93: nem csak a “noi autokra” jellemzo, ugy altalanosan. Csomo autoba bele van kerve jopar draga, de kb felesleges extra, viszont alap dolgokat kihagynak… pl digit muszerfal van, ulesfutes nincs… es nem egy esetben, hanem sokban.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #204401 üzenetére
Valoban, a 2-3 eveshez nem kell, de 5-10 evre veszunk autot, markaszervizekkel meg nem jo a tapasztalat, ugyhogy oda csak addig vinnem, amig muszaj (garis). Aztan ha tfh 8evesen valami megmihalylik, akkor johet a fejvakaras, hogy kihez vigyem, aki ert is hozza, nem csak olajcserelo szakember… VAG vonalon tudok ilyen embert, akire ra merem bizni az autot, tudja hova kell nyulni, de o nem foglalkozik a franciakkal ilyen melysegben.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204488 üzenetére
Automata K Astra van 5M kornyeken, abbol nem kell feltetlenul manualist venni.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204490 üzenetére
“kb 1M a felara ugyannak automataban”
tapasztalom, meg legalabb ki is esik a kinalat 80%-a ha jo lenne a kezi valto, en se jarnek ide kerdezni de mivel az ido 80+%-at Bp-en fogja hasznalni, abszolut megertem es tamogatom, hogy automatat vegyunk. -
rbalint88
addikt
válasz Weareus #204538 üzenetére
Sajnos manapsag 500ezerbol kb azt valaszthatod meg, hogy milyen logos es szinu hullat vegyel es mivel ebben az arsavban a legtobb auto mar oregnek tul fiatal (ergo bonyolult), fiatalnak viszont nagyonoreg, ezert lehasznalt, ezert szinte garantalt a rollerezes es hogy 500k-t meg iden ra is fogsz kolteni… ebben a kategoriaban nem specializalodnek markara es tipusra, hanem azt keresnem, hogy melyiken csereltek ki az emult 3 evben a legtobb draga dolgot, hogy mar ne nekem kelljen
-
rbalint88
addikt
válasz Weareus #204564 üzenetére
Pedig igaza van. Vennel azert egy fost,
hogy ne az amugy se nagy erteku S80-at hasznald, hogy sporolj havi 50k-t az uzemanyagon. Egyszeruen nem eri meg, eleve 10honap ledolgozni a bekerulesi koltseget, penzbe kerul a masodik auto fenntartasa (biztositas, adok) is es biztos, hogy kell koltened szervizre, neadjisten gumira. Realisan, de inkabb optimistan szamolva ket ev utan vagy nullan, utana kezd el “penzt termelni” (igazabol csak kiadast csokkenteni) a B autod, ami jo esellyel meg mindig egy hulladek. Ha befekteted azt a fel millat valamibe jol, akkor az boven kompenzalja a Volvo nagyobb fogyasztasat -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204590 üzenetére
Ezt lattad? [link] ma dobta be a hirdetesfigyelom.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204594 üzenetére
Nem lehet mindig rettegni. Ekkora futasnal szerintem meg nem kell felni tole. Ha 150 lenne, nem vennem meg en se.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Szelzaj biztos jobb, mint az scrossban. Mi is neztuk anno 3 eve, aztan inkabb A4 cabrio lett az onreszbol, azota se banjuk holnap megyek a kettostomegu+kuplung szettett, meg az elso lengescsillapitokert es sallagjaikert, 230k, plusz majd a munkadij
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #204873 üzenetére
Sajnos minden viccnek a fele igaz, szoval a “Szervizunk olcson, jol es gyorsan dolgozik, On ebbol kettot valaszthat!” mondas nem veletlenul alakult ki. Nekem is aki par eve bevalt szerelo, 2-3 hetre ad idopontot, viszont akkor tenyleg jol megcsinalja aznap/masnapra, szerintem nem dragan, viszont brutto idoben nem gyors ilyen szempontbol, mert 2-3 het, mire sorra kerulsz.
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #204887 üzenetére
Octavia 3 fl-ben ultem parszor, szerintem teljesen rendben van, de lehet a T. Kerdezonek a mercedeses elefantcsonttoronybol mar valami miatt nem megfelelo. En pl Mondeot nem vennek, mert egyszeruen regimodinak tunik a beltere, masnak meg az tetszik, izlesrol nem vitatkozunk
G Astra nekem szitokszo, 13 evig volt a csaladban egy fapados, nagyon nem szerettem -
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #204914 üzenetére
Szerintem, mivel eggyel kisebb kategoria, meg tobb is van belole, octaviabol elobb talalsz 15k-ert, mint Insigniabol. Abbol a jelenlegi generacio nekem is nagyon tetszik, de nem ismerem. A szomszed a magyar opel/gm ex-goreja, neki ilyen volt a szolgalati autoja, de 4-5 eves koraban rosszalkodott valamit, megharagudott ra es lecserelte egy hibrid crv-re az ove benzines volt, tenyleg mekafull, az opc-line-t el birta volna engedni
Mondeot en tovabbra sem, a Passat (es a tobbi 2.0tdi VAG) valtoja olajcseret igenyel 60ezrenkent, az tervezheto koltseg, egyebkent tartos. Apro bonyodalom, hogy van benne kettostomegu. Egy A4-et azert nezz meg, mar csak referencia gyanant is, szerintem a B9 jobb Merci, mint a korabeli C-Klasse nekem utobbi nagyon muanyag belul, az Audi trezorosabb.
BMW 3er-ben ZF valto van, az csak max az EGR miatt kigyullad (bar az inkabb az elotte levo szeria)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204932 üzenetére
Nezz Audit, Volvot is, ha fontos a jo ules. Azokban az alap ules is zseni.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204935 üzenetére
Ezzel mi a baj? [link] asszem ez belefer a feltetelrendszerbe
footy, vzsryl: beallitas kerdese is, en tudok a v60-ban is feszkelodni egy ora utan, meg az a4 b6-tal is el tudok menni egy seggel messzire, azon mulik, mennyire jol van beallitva.
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #204982 üzenetére
Haha, mi is kb igy futottunk neki tavaly ev vegen, hogy max 6M, nalunk meg a carplay volt feltetel. Hat vegul egesz mas lett, majd ha nalunk lesz, rakok be kepet
Az is vicc, hogy kb egy eve kovetek bizonyos tipusokat, a piac utoeren tartom az ujjam, aztan pl a Hyundai Ioniq tavaly tavasszal epp kezdett bemenni 6M ala, most ugyanaz az auto 7,5-8M
Szopo most autot venni, foleg, hogy bizonyos tipusok arat elegge tolja a hype-vonat is. Erdekes, hogy a korabban “draga” Prius ara kb maradt ott, ahol vettuk 2020-ban, ezzel viszont most mar jo vetel, ugy elszallt a tobbi tipus ara -
rbalint88
addikt
En is Astrat vagy Leont mondanam, mivel Octavia nem jatszik (amugy azt). Esetleg Golf? Abbol kezivaltos kombibol lett volna olyan, ami nekunk is megfelelt minden mas parameterben, csak mi automata hatchbacket kerestunk Ezek kozul amelyik jobban tetszik. Auris, Focus szuk a hatso sorban, i30 es Ceed meg az elozo generacio, azokban meg csak szivomotor volt. Az ujakbol meg ami becsuszik ebbe az arba, az fapad es/vagy sokat futott, viszont sztem a VAG-ok jobb autok.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
Nem kellett volna eladnotok a Priust
-
rbalint88
addikt
válasz Gergő170 #205173 üzenetére
Leginkabb azert nem eri meg cserelni, mert 1,8-ert is csak problemakupacot kapsz, nem jo autot. Foleg korulbelul azonos korszaku es kategoriaju autora nem eri meg cserelni.
Heti 200km-re en nem vennek dizelt, sose fog rendesen bemelegedni, de legalabb fossa a kormot az ember orra ala. Dizelt az vegyen, aki autopalyazik naphosszat, varosba nem valo -
rbalint88
addikt
válasz Gergő170 #205182 üzenetére
1,8M-ert a realis elvarasok:
-nem rohad nagyon, talan nem volt fruttira torve - ha vonalban vannak rajta az elemek es a szerkezet ep, akkor az jo, csavaros elemeket felesleges nezni (elso sarvedok, ajtok).
-epp nincs semmi (komoly) gepeszeti baja, minel tobb szervizszamla az elmult ket evbol elony.
-lehetoleg olyantol vegyed, aki jobbra csereli es nem penzszuke miatt szabadul, valoszinuleg jobban katban volt tartva
-en ragaszkodnek a ket kulcshoz
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs