-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192457 üzenetére
Kulfoldi autovasarlasnal a legfontosabb szabaly, hogy exportra(is) kinalt autot nem veszunk Amire nem akar jotallast/garit adni a kereskedo, azzal gond van.
Sot ha olyan neppernel talalok autot aminel vannak csak exportra kinalt autok, akkor el se megyek megnezni. A jobb/kevesbe atb@szosmegbizhatobb neppereknek van bejaratott magyar/roman kapcsolatuk aki elviszi toluk a hullakat.
Szerintem keress sok km-es autot inkabb. Nekem az a tapasztalatom hogy Nemetorszagban es Ausztriaban is nagyon felnek a sokat futott autotol igy azt joval olcsobban meg lehet venni. A 4e euros ar kornyeken mar egyebkent elgondolkodnek rajta hogy raszanjak meg par eurot(Ausztriaban az ÖAMTC-nel 70 euro korul van) a hivatalos atvizsgalasra, mert sokszor behozza az arat.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192459 üzenetére
Nem feltetlenul kell kereskedesbe menni, lehet nezni maganszemelynel is.
Csak csekkoltasd le, pl ADAC Prüfdienst vagy Dekra.
Egy autoklub tagsagot is erdemes lenne kotni, mert ha egyszer lerobban az auto a palyan, akkor a mentes nagyon draga lesz.
Egyebkent en elengednem a prius vonalat. 4e euroig minel egyszerubb autot erdemes venni, mert az aksifelujitok nemetorszagban nem teremnek minden bokorban. Ha hivatalos szervizbe(nem jogosultak aksi felujitasra) kerul az auto akkor pedig konnyen nagyon draga lehet a vege.
Egyebkent nalam ezert esett ki nemreg az auris, pedig en a 12-14e euros kategoriaban nezelodok ami azert nem annyira kockazatos.
Valami egyszerubb benzinest lenne erdemes keresni ami nem rohados. (Punto,Corsa, Polo?)
Az automata feltetel?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Somatom #192488 üzenetére
Ez csak egy pelda volt, de a lenyeg hogy az ilyenek haritanak az utolso percig, amikor meg mar nincs kibuvo, akkor 1000 eurobol megtakoljak neked ideiglenesen. (ABS lampat kikotni, legzsak szimulator alirol meg hasonlok)
#192491Biqci
ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari.
Senki sem mondta ennek az ellenkezojet. Az arsav miatt irtam neki, mert a maganszemely lehet egy opcio az autohazak es Ahmed kozott feluton...bevorzugen export
Pont ezeket mondom. Nem erdemes ra idot pazarolni. Amikre nem mernek garit vallalni az mind szar. Sot en olyan helyre el sem megyek ahol exportos kocsit vannak. (meg ha kinezett auto nem is az) Nekem az a tapasztalatom, hogy a normalisabb/minosegibb autot arulo neppereknek van kelet-europai kontaktjuk(roman-magyar-bolgar) aki elviszi toluk a fosokat. (amik csak az image-t rombolnak)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Biqci #192493 üzenetére
Ha kis hibarol van szo megjavitja a nepper maganak(minden neppernek van szerelo kontaktja vagy sajat muhelye), nem hulye hogy lenyomja az arat valami aprosag miatt.
Ha laksz egy tarsashazban hol allsz le autot javitani? A parkoloban? En mar csinaltam, de volt egy-ket lako aki furcsan nezett... Szoval en passzolnam azt is. -
footy
addikt
válasz focvis #192902 üzenetére
Feher 7es?
En meg eladtam az insigniat, de nem tudom mit vegyek helyette, mert az evi 35e helyett most evi 13-at mentunk(havonta 3het home office) az utobbi 12 honapban, szoval dizelnek nincs ertelme.
Egyebkent akkor ulok autoba ha el kell hozni a gyereket a bolcsibol(4km). Ilyen felhasznalasra valami elektromos vagy plugin hibrid lenne jo. Ausztriaban viszont nem tudok elektromos autokra szakodosodott szervizrol, markaszervizben pedig konnyen lehet gazdasagi totalkar a javitas.
Talan az auris hibrid lenne meg egy elfogadhato kompromisszum, de kicsinek tunik belul es a design kivul-belul nem igazan bejovos.
Ugyhogy marad a benzines vonal, amibol a valasztek ausztriaban 0-hoz konvergal, foleg ha beikszelem az automata valtot a keresesi feltetlekben.
Neha(felevente) feltunik 1-2 K Astra 1.4 automata kombi,de azok nyilvan az orszag masik vegen vannnak... -
footy
addikt
válasz baluka6 #192905 üzenetére
A gordulesi zaj, gyakran csak egy rossz gumivalasztas kovetkezmenye. Nem probaltam meg az uj Corollat, de az octavia (belter) minosege engem nem gyozott meg. (bar egyutt tudnek vele elni) Megis inkabb azt gondolom, hogy a dizel nyomatekahoz szokott usereknel a corolla hibrid hajtaslanc eltero jellege nyomta ra a belyeget az auto megitelesere.
#192907vzsryl
Az elozo generaciosbol a facelift insigniam volt. Teny hogy egy Passat tagasabb, de en nem ereztem szuknek. Viszont az Aurisban a masodik sor labteret joval szukosebbnek ereztem mint az Insigniaban. Azert lenyeges, mert reboarder gyerekules van es igy nagy a helyigenye.
A tulsulybol egyebkent a valosagban semmit nem ereztel. Kozvetlenebb volt mint a Passat es a fogyasztasom 5,4L korul alakult. (Az enyem Ecoflex valtozat volt sport futomuvel)
Csak a tesztelok voltak ragyogyulva erre a suly temara...#192908focvis
A javitofestek miatt lett feher?
DSG-s?
Nezegettem mar Golfot is meg Octit is, de a 2.0TSIvel dragan mennek. Konkretan 18e euro alatt nem talalok(legalabbis olyat nem ami Euro6os).
14-15e-tol tobbet nem szanok ra, foleg ugy hogy az auto az ido 75%-ban csak otthon "all".
Az 1.4TSI-k vannak ebben a kategoriaban, csak ugye ott a szarazkuplungos DSG-vel.
Bar mar gondolkodtam olyanban is, hogy veszek kiterjesztett hasznaltauto garanciat es leszarom. (bar viselkedesre se nagyon jon be a szaraz dsg)
A masik hogy az ado+bizti nekem az 1.4TSI-re 900euro korul lenne, a 2.0-ra pedig 1350 evente.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #192916 üzenetére
Hogyhogy manual? Nem hianyzik a DSG fart?
Le se merem írni a további részleteket... korábban én vettem újonnan.
A fogyasztas annyira mar nem erdekel(miota ilyen keveset megyunk irrelevans) az ar a donto. Igazabol mar azon is filozom, hogy veszek egy fiat tipot(bar a jobbakert elkernek 11-12et es az 1.4t-hez nincs automata ) vagy egy Jazz-t(ebbol meg CVT-t vennek, de valasztek nem sok) erre az idoszakra amikor szinte csak all az auto...
A magyar piacot nem is nezem mert:
1. forditva mukodik mint az osztrak/nemet ill. az epelmelyuseg elkeruli...
2. Ha talalnek is valamit, akkor engem kemenyen megsarcolnak a kurucok, ha 120g CO2 feletti a kinezett verda kibocsatasa.
Pl.: A 220 lovas octira a kornyezetvedelmi ado(1x kell befizetni elso uzembehelyezesnel vagy importnal) 1450euro...#192922molnarpeter
Volt egy a kornyekemen, de:
1. 17e eurot kertek erte es itt a kereskedok nem igazan engednek az arbol
2. Ugyanolyan parameterekkel rendelkezo dizel Passatot 12-13 korul lehet talalni, felarat pedig nem eri meg (nekem legalabbis), foleg ugy hogy meg toltogetni is kell
3. Nincs ra szerviz, csak a markakereskedesbe vihetem (lasd fentebb) Hiaba a gari a kinezet Passat is 150K korul futott, ilyenkor a hasznaltauto garancia is csak a javitas felet allja.
(Ezzel szemben a dizel passatot a kis 3e fos faluban is megjavitjak ahol lakok)A toyota hibridben egy fokkal jobban biznek, de a garancia ez alapjan arra is felejtos.
#192917Bdanyy
Az 1.4-1.8TSI-hez a szarazkuplungos DQ200-at raktak aminek nincs tul jo hire. (kivetel talan az 1.8T allrad)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #192967 üzenetére
Arra gondoltam, hogy a 508bol volt hibrid es 2.2D is.
Szerintem az ujabb nem fer bele a 3,5-4M-be#192968m.lala
- A C5-ot ne. Nekem 2 napig volt es oriasi csalodas lett.(nagyreszt pont a hidro miatt)
- Mondeo-t szinten ne ha automatat szeretnel, egyebkent jo lehet a 2.0tdci-vel. (ecoboostot skippelnem, hacsak nem 2.0)
- A 9 gen civic szerintem 10evvel idosebbnek tunik mindenben mint a kategoriatarsak. Ha olyan autot keresel ami ritkan romlik el, es keves jon szembe, akkor jo lehet, de nekem nagyon nem egy kivanatos/minosegi(belter) "joszag" benyomasat keltette. (zajos is volt)
- Az I40 nem rossz, ha meg tudsz baratkozni a szelzajos(en kerzdetben azt hittem hogy nincsenek felhuzva az ablakok, vagy egyedi problema, de mind3nal amit probaltam(PFL) jelen volt.) es nagyon konnyen elhasznalodo utasterrel.Az Insigniat viszont erdemes megfontolni, nekem 5ajtosban volt es meg 2 ev utan is kivanatosnak tartottam(ez nagyon nagy szo nalam )
Hagyomanyos automataval van amiben ha 80-100 ezrenkent ledobjak az olajat, akkor nagyon sokat elmegy. A benzines motorokat nem nagyon ismerem, talan az 1.6T-t jonak irtak, de azert utana neznek. Viszont a te hasznalatodra valszeg a 2.0 170 lovas lehet a legjobb.
Szoval en Insignia v. 508-at vennek...
Esetleg meg lehet nezni az Accordokat, de Mo-n olyan szinte vannak tularazva hogy az egy vicc. (Az automata is valami osdi benne)ui.: A Passattal en sem tudok azonosulni, foleg miutan beleptem a FB csoportjaba
ui2: Nem friss, de nagyon stilusos az Alfa159 is. A dizelek vagy 1.8TBI jo benne...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz m.lala #192974 üzenetére
A C5-rol elolvastam minden tesztet, azt hittem ez kell nekem, meg egy probaut utan is ugy tunt. Aztan kb 200km utan rajottem hogy egy fos. Akkor reagal ha hiba van az uton es utana lagyit a futomuvon. Ha nem vegig szar uton mesz hanem mondjuk autopalyan amin vannak keresztben hibak, akkor felut egyet a futomu es utana meg hullamzik mint valami papirhajo a dunan. Majdnem behanytam mire hazaertem.
+Nincs benne egy normalis tarolorekesz, nem tudsz learakni egy penztarcat vagy egy 0,5 pillepalackot sehova...
+Az allo kozepu kormany eloszor vicces, de gombok nincsenek megvilagitva, igy ejszaka hasznalhatatlan.
+ A boros ules egy hulladek mind kikepzesre mind anyagraInsignia:
Nekem ugyanez a motor volt a 140 lovas valtozatban, nem egy dragracer, de teljesen hasznalhato a nyomatek miatt. Az AGR-es ulesek kivaloak, a kanyarkoveto BI-Xenon fenyszorok pedig a kategoria legjobbjai.
Az egyetlen negativum ami nekem nem jott be, a dizeles trakor hang, foleg alacsony fordulaton.
Nekem 2db varatlan hiba volt: Mindket kipufugogaz szenzor kiment, ez ausztriaban egy 500 euros mokat jelentett. Az izzito gyertyak is eleg dragak voltak valami 120 euro darabja...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz OPiiPO #192981 üzenetére
Nem tudom miert veszed szemelyes sertesnek a tapasztalataimat
- A kormany megvilagitasat tesztekben is irtak, valoszinuleg evjarat fuggo lehet.
- A megbihatosagrol szo sem volt. Nyilvan ha te mondod, akkor a C5 a szinonimaja. (mert van egy a csaladban)
- A 13-14e euros kategoria 2 evvel ezelott sem a bontoszokevenyeke volt.
- A futomu mukodesen(felut mielott lagyit a karakteren) nem valtoztat hogy nem draga a fenntartasa ill. hogy neked bejott.
- A boros ules anyaga neked bejott, nekem az volt az erzesem hogy munyag marhabol szintetizaltak. A kellemes ulespoziciot pedig a fenti ulesfajtaban 200km utan sem sikerult megtalalni. Pedig egy Jazzban,Giuliettaban ,Golf-Passat comfortlineban vagy highline-ban 10 perc utan megvan, az Opel AGR-s uleseiben pedig rogton.
- Nem hinnem hogy hosszabb hasznalat utan kevesbe hianyoznanak a tarolok...ui.: Az Opel fenntartasa nem kifejezetten olcso. Egy VW olcsobb.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz m.lala #193004 üzenetére
Ha teheted probald ki mindet.
- Insignia: csak FL-tol szabad (2013 szeptember). A korabbiak huzzak le a nepiteletet. (elotte voltak gondok(megelozheto) a dizelekkel)
- C5 a hajtaslanc ugyanaz/olyan jo mint az 508-ban. Ha az altalam leirt dolgok nem zavarnak jo auto lehet, bar az 508 is hasonlo aron megy, ami egy sokkal praktikusabb (nekem szebb is) auto
-508 a kombija mai napig tetszik, talan ez a legjobb a 3 kozul. Ebben ereztem leginkabb a premiumsagot(nagyon jo zajcsillapitas, jo minosegu belter, kivalo ulesek). (Allure-okat probaltam 163lovas automataval) -
footy
addikt
válasz Kickass #193009 üzenetére
A FL-től már nem voltak gondok, nekem 2013 10. havi volt és már FL-elt példány.
Korábbi is vehető, de akkor vagy bele kell alkudni vagy legyen pluszban annyi pénz hogy a csapágyak cseréjét rögtön vásárlás után megejtse az ember.
Erre utaltam feljebb, hogy megelozheto... -
footy
addikt
válasz Kickass #193463 üzenetére
A Giulietta megbizhatosaga nagyon nem a regi(2010 elotti) alfak szintjen van. A 8.gen civic szamomra borzaszto csalodas volt. Nekem nem lenne kerdes hogy a ketto kozul melyiket veszem. Sot most hogy elment az insigniam es az asszony alfajat hasznalom, elgondolkodtam azon hogy magamnak is veszek egyet. (meg a 120 lovasban is megvan a bugi) Cybex Gold babakocsi mellett pedig befert par dolog a csomagtartoba.
@bandus
En mindenhol azt olvastam hogy megane is afelett plugin, az alatt pedig nem.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kickass #193473 üzenetére
En direkt alacsonyabb felszereltsegut kerestem, mert probaltunk egy QV-linet(sport futomuvel +18" kerekekkel) hasznalhatatlanul kemeny volt (bar ez szubjektiv)
Az alap(nem sportos hangolasu) futomu 17" kerekekkel kivaloan harmonizal.
Az asszonynak a tempomat volt a lenyeg az pedig mar a distinctive-ben is benne van, szoval az lett.(mar az alap ulesek is jok, nem ugy mint a nemeteknel hogy hokedlin ulsz) Nalunk eddig a kotelezokon kivul semmire nem kellett kolteni(kabeltores volt a csomagterajtonal, de azt en javitottam es 2015-tol gyartottaknal nem jellemzo).
En 120 lovas 1.4et keresnek#193474
bandus
Megane/Kompakt kategoria = C szegmens
felette Talisman = D szegmens
szívesen[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bandus #193857 üzenetére
Az erosebbik dizelekhez es benzinesekhez a 6 gangos aisint rakjak. Ha 100ezrenkent lelokik az olajat es nem tiporjak hidegen, akkor nagyon sokat elmegy.
(A problema az hogy Opel-Volvo-FCA-PSA nem ir elo olajcseret a valtohoz, annak ellenere hogy az Aisin javasolja. Vannak egyekent szervizek akik javasoljak/megcsinaljak)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
Ne masnak vegyel autot. Minden gyartonak van jol es rosszul(igen a toyotanak is) sikerult szeriaja, meg kell nezni az adott tipust, kulonos tekintettel a motorizaciora.Ha szeretnel tobb velemenyt akkor itt vannak az enyemek.
HYUNDAI I40 1.6 GDI Premium Egy alulmotorizalt igaslo, gyorsan kopo belterrel es kategorian aluli zajcsillapitassal (ha rakeresel en kiprobaltam tobbet is mert nem hittem el hogy ennyire zajos)
KIA CEE'D SW 1.6 GDI EX Prémium dizellel probaltam, azzal sem tunt valami erosnek,kisse sprod a rugozasa
HYUNDAI IX 35 ix35 2.0 GDi Comfort 4WD nem volt szerencsem hozza, de a SUV- szivo benzin kombot altalaban nehez 10L alatt tartani, foleg ha osszkerekes. A SUVok hasznalati erteke egyebkent is elmarad a kombietol. ui. Spritmonitor
KIA OPTIMA 2.0 CVVT EX Prémium - ez az I40 szedan valtozata, szoval a praktikum az kozeleben sincs. A belter a nemetekhez merve nagyon nem premium...
OPEL INSIGNIA Grand Sport 1.5 Edition - az edition a fapad opelul, de ha nem zavar, akkor meg akar jo is lehet. Nemet forumokon magas fogyasztason(8-9L) kivul mas miatt nem nagyon lattam sirast. Ha 1 hetig vezetsz automatat, akkor majd nem akarsz manualisat
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.4 T - a felsorolasbol nekem ez a legszimpatikusabb, mert normalisan fel van szerelve es van egy rendes szine. A motor is jo, kozvetlen befecskendezes nelkul, a xenon fenyszorok es az AGR ulesek pedig kivaloak. A 200kg sulytobblet pedig az ujsagirokon kivul senkit nem zavart. Sot nekem mikor probaltam golf6 volt es az Astra futomuve kenyelmesebb volt. (tobbek kozott a plusz suly miatt) Ami viszont nalad problema lehet az a hatso labter, mert abban eleg gyenge.
TOYOTA AVENSIS 1.8 Active ez egy fapad igaslo, ami nem megy kulonosebben jol es nem is fogyaszt sokat ha nem tiprod. Ilyet csak akkor vennek ha a vezetes nem erdekel de le akarom tudni az auto kerdest a kovetkezo 5+ evre
HONDA CIVIC 1.8 Elegance - a forma alapjan azt varna az ember hogy megy, de nem,
Az 1.8-ast szet kell porgetni hogy tortenjen valami, de akkor meg eszik is rendesen. A zajcsillapitas is gyenge a kategoriatarsakhoz kepest.
SKODA OCTAVIA 1.8 TSI + Superb- amennyire en tudom TSI-bol 2015 utanit szabad valasztani, talan a 180Loeros ami nem szenved a gyuruproblemaktol.
Inkabb 1.4TSI-t neznek es mindenkeppen sport ulesest keress, mert az alap skoda ulesek szarok. Superbet akkor ha nagyon fontos a plusz labter, egyebkent a hetkoznapokban praktikusabb az Octavia.Erdemes lehet meg a Golf/Leon kombi 2014 utan 1.4tsivel és az olaszok között is szetnezhetsz, ha elég a kompakt meret. (Giulietta,Bravo,Tipo 1.4Tjet/TB)
-
footy
addikt
válasz zsoltip #193944 üzenetére
Szvsz olyat erdemes keresni, ami eleve alulertekelt, emiatt fiatalabbat es/vagy kevesebbet futottat talalsz. Ebbol kifolyolag a francia-olasz vonalon nezeloldnek.
- Megane 3 1.5DCI
- Peugeot 308 1.6HDI
- Focus 3 1.6TDCI
(Ezekbol mindenkepp kezit nezz, lehetoleg az erosebb valtozatokban, mert abban van altalaban a hosszabb valto)
- Renault Laguna 2.0 DCI (ez lehet automataval is)Ha a fogyasztas erdekel, akkor pedig Spritmonitor
-
footy
addikt
válasz slett27 #194315 üzenetére
Szerintem olaszt keress, mert nem leszel happy a nemettel.
Az a baj, hogy a nemeteknel a fillerb@szas akkora tudomany, hogy olyan nincs meg egy.
Most vettunk az asszonynak egy ST-line focust, de vagyik vissza a Giuliettaba, mert az olyan dolgokert ami egy alapkivitelu giuliettaban benne volt (pl. feny es esoerzekelo) az nincs benne az ST-lineban. Persze lehet most mondani hogy miert nem neztuk meg, de azert egy ilyen 5ftos alkatresz mar tenyleg be kellene hogy ferjen, plane ha nem a legalapabb kivitelt veszi az ember.
A VW pedig mestere ennek. A trendline kivitelben szanalmasan szarok az ulesek es okadni lehet a muanyagkormany fogasatol.(szerintem a tobbi muanyag felszereltsegtol fuggetlenul ugyanaz) Sot abba altalaban veknyabb zajcsillapitas nelkuli szelvedo megy. (a giuliettaban pl a csillapitott szelvedo is alap)
Lehet Golfot nezni, de akkor meg ra kell dobni jocskan, hogy meglegyen egy comfortline vagy highline. Aztan adodik a kerdes, hogy er-e annyit/annyival tobbet az auto.
Talan a Leon picit kivetel, mert ott az FR csomagban tenyleg minden realisan elvarhato extra benne volt. (normalis ulesek, led fenyszoro,feny-esoerzekelo, navi,stb.)
En TSI-t csak 2013 utan vennek, mert oke hogy van akinek nincs baja a korabbi evjaratokkal, de eladasra altalaban nem a gondtalan peldanyok kerulnek...
Egyebkent az 1.4TB karakterben(megbizhatosagban is) jobb mint a TSI. (cserebe tobbet eszik es picivel zajosabb)#194324bandus
Ha nincs babakocsi es nem extrem pakolos az asszony akkor siman elheto egy random kompakt.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz slett27 #194414 üzenetére
Szerintem inkabb varj 1.4Tjet Bravora. A 8g civic nekem nagy csalodas volt.
Egymas utan probaltam tjet Bravot es civicet de a honda sokkal gagyibbnak erzodott.
(a mechanikus josag benne volt a hondaban, mert a kormany tobb visszajelzest adott, a valto kapcsolasi erzete is nagyon jo volt, de melle a razos fos futomu, gagyi belter, ergonomia teljes hianya es hulladek zajcsillapitas jar. Jah es erzesre kb 50loero minusz a 120 lovas tjet bravohoz kepest) -
footy
addikt
válasz tboy93 #194429 üzenetére
Csak hát teljesen mashogy kell hasznalni, mint egy turbost.
A szivok EU5tol mind, a Hondak pedig amugyis csak akkor mennek ha kinyomod a szemet, ez a hetkoznapi eletben nem kellemes. Egy CVT Jazz kisvarosi hasznalatra besbuy, de egy 1.8 Civic az pont az ellentete... (+ a kerdezo szeretne feljebb lepni dinamikaban)194430slett27
+10LE +15Nm
Ebbol semmit nem fogsz eszrevenni. A J astra nehez, turbo nelkul halott. Nem leszel vele elorebb mint a mostani Bravoval, sot plusz kockazat az ismeretlen auto.
Nekem jopar turbo dizel(270 ezerrel is) es benzines autom is volt(van). Tudod hanyszor csereltem turbot? Egyszer sem, NULLA alkalommal.
Ha idejeben le van dobva az olaj semmi baj nincs veluk.
Nem ertem miert kapkodsz ha nincs nagyobb baj a Bravoval, a kapkodasnak sosincs jovege...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz grizlisandor #194453 üzenetére
csiga nelkul a 2.0D is
kulahurka -
footy
addikt
válasz molnarpeter #194564 üzenetére
Az LSPI Zafira eseten nincs jelen, mert abba a J Astra 1.4-es motorjai kerultek igy az mind szivocso befecskendezeses. (Egyebkent a direktbefecsis 1.6rol sem olvastam sok rosszat. A K Astraban is megoldodott az olajvaltassal a problema)
#194568Lacko32
A Zafira szerintem jo irany, en is nezegetem oket(FL 1.4T automata), mert ha eldol hogy lesz-e 2. gyerek, akkor nem sok alternativa van hogyha hatul 3 valodi ulest szeretnel. -
footy
addikt
válasz Lacko32 #194572 üzenetére
A Touran nem rossz, de nekem a forma nem adja ki. Raadasul en bezinest szeretnek wandleres automataval, a Touran pedig csak szaraz DSG-vel van igy duplan felejtos.
Szerintem Sharanbol csak a dizel az epeszu valasztas, viszont azt tul nagynak tartom 2 gyerekhez.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Lacko32 #194631 üzenetére
A C Zafira/Zafira Tourer kell neked. Az a legjobb a sorozatban.
ui.: Nalam is hasonlo a szitu. 3 eves melle lehet lesz meg 1 gyerek. A 3evesnek is kell hogy ott uljon anya, foleg hosszabb uton. Hiaba nagy hatso terben egy Passat vagy egy superb, ha nincsen 3 kulonallo ules, akkor az ulesek kikepzese miatt felejtos a dolog.
Az egyik imserosunknek van egy Zafira Tourer. Mar tervben van, hogy beleprobaljuk a meglevo ket ulest(Cybex Sirona i-Size+ Cybex Pallas2 fix). Ha vegre sikerul eljutnunk, akkor majd megosztom a tapsztalatokat. -
footy
addikt
válasz vzsryl #195575 üzenetére
Az ezres háromhengeresek hangja és járáskultúrája borzasztó.
Ezt mire alapozva irod?
Van 1.0 ecoboost, probaltam a VW 1.0 es a Honda felet is, mindnek sokkal jobb a jaraskulturaja mint egy 4 hengeres dizelnek. Foleg ha bemelegedtek, a kormanyon sincs vibracio, a hanjukon pedig nem hallani. (Taposva igen, de akkor pedig karakteresebb hangja van mint egy 4hengeres benzinesnek. (bar szerintem a soros 6 hengeres benzinestol is mert az mint egy ipari porszivo ))#195578alázógyík
Allitolag az uj multiair generacio mar tartosabb mint a korabbiak, a blokkot pedig az olaszok altalaban strapabirora tervezik. En jobban bizom benne mint egy 1. genes nemet fejlesztesu motorban... -
-
footy
addikt
meg egy csiga a tarcsihoz
#195613oliwire
+1
Sorosbol egyedul az 5 hengeres ami hangra adja (volvonal meg akar a dizel is) bar a 3 hengerest sem talalom rossznak, de a V motorok az igaziak.195615hobizoli
Mi zarja ki hogy csiga/kompresszor legyen a V6/V8-on?
A Kia/Hyundai 3.3V6 biturbot nagyon szivesen kiprobalnam, mert papiron nagyon kellemes kombonak tunik[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #195634 üzenetére
Engem nem kell meggyozni, en elvagyok az 1.0 ecoboosttal is, szerintem a 3 hengeres letere kifejezetten kulturalt es kevesebbet ker mint a dizel insigniam.
A luxus viszont szerintem ott kezdodik amikor a V6 benzin duruzsol. (az en fulemnek az a legkellemesebb)
Nem magyarorszagon elek, de szerintem pont ott engedheti meg maganak az ember a V6/V8-at(eros autot), mert elenyeszo terhek vannak ra, egy svajchoz vagy ausztriahoz kepest. -
footy
addikt
válasz Anaren91 #195691 üzenetére
Én sokáig benzin párti voltam, de a dízel nyomatéka megtérített. Meg ha megnézed a modern autókat, akkor a modern dízeleknek jobb a károsanyag kibocsájtása mint a benzineseknek.
Ez igy konkretan nem igaz. A norma hatarozza meg mibol mennyi lehet a kibocsatas. Az osszetetele kulonbozo a dizel es benzin uzemu autoknal. Arrol lehet vitatkozni sokaig hogy melyik osszetetel karosabb. (Bar ez a tema is tulmutat valoszinuleg mindegyikunk tudasan)
Dízel alulról húz, főleg abban a tartományban ahol normális körülmények között közlekedni fogsz. Másrészt 2.0 literes tsit pl fölösleges összehasonlítani egy cr tdivel, mert nem ugyanarra gyártják . A nagy tsi legtöbb esetben a sport szériákba megy( gti, Rs stb) míg a 2 literes dízel a nagy takarékos szedánokba.
Itt is eleg ha megnezel egy kommersz autot mondjuk egy Passatot es maris dol a teoria:
2.0 TSI:
190LE
320NM 1500-41002.0CRTDI
190LE
400NM 1900-33002.0CRTDI
150LE
340NM 1600-3000A 190 lovas TSI-nek nem sportos a karaktere(190LE@4180-6000) es a maximalis nyomatek ugyan kevesebb de sokkal szelesebb fordulatszamtartomanyban adja le.
Városban nem fogod 7k ig kipörgetni a benzinest se.
Nem kell kiporgetni a turbos benzinest, alacsony fordulaton is van eleg nyomateka.
A videoban pedig egy szetchippelt valoszinuleg uzemoras(560 vs 900NM) motor van, ami finoman szolva sem tekintheto referencianak.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #195819 üzenetére
Az 1.8TSI-nel limitaltak a nyomatekot, hogy elviselje(egy darabig) a szaraz kuplungos is.
Egyebkent az osszkerekeseket olajossal szereltek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Politika
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- foobar2000
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs