-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz akos727 #131257 üzenetére
Bizonyítási eljárásban fénykép az elég nehézkes szerintem (mivel val hitelesítve a dátum stb.). Lehet hogy leírtad, de azt nem értem hogy lehet rendszám ilyen kis eu-s matrica nélkül... Én inkább a hivatalos eljárás irányából fejteném vissza (hogy is kapott rendszámot). Ha az az irány nem megy, akkor a fénykép már elég gyenge bizonyíték.
Én szakvizsgázott jogász vagyok, de nem ügyvéd. Általában figyelembe kell vennie a haszon/költség együtthatót egy jogi eljárásnál (az időd és az idegeid is bele kell számolni!). Neked eljáráshoz ügyvéd kell, villámgyorsan több lesz az mint a jelenlegi bukta (mely csak akkor jön vissza ha nyersz).
Szóval ha az újrarendszámozás költsége a bukta, én aa helyedben biztos nem próbálkoznék, max egy tértivevényes felszólítással (bár én avval sem, nálam elv ha kilátásba helyezek egy jogi eljárást, akkor az be is következik nem megfelelő reakció esetén).
Úgy venném hogy hibáztam, ennyi a tanulópénz.
-
őstag
válasz Declare #131712 üzenetére
Nagyon ráz a v40 futóműve? Ezt tőled hallom először. Nézegettem rengeteg tesztet ezt sehol nem említették.
De ha így van az gond, mert az új volvo áraival és a kifutó modelekre adott akcióval lehet hogy ez az utolsó esélyem új volvora (pedig az bakancslistás tétel). Egy t3-as v40cc-t teljesen biztosan hozzádvágnak 6,2-ért (kineticet gumiméret miatt se bánnám, de abba azért még kell 3 csomagnyi extra)... ez meg kb +1 milla hasonló felszereltségű i30-hoz (szerintem a 2-3 év múlva jövő utód csak pazarul felszerelten lesz 8,5 milla körül)Mondjuk nekem kb soha nem lesz új autóm, a vitara iránti érdeklődésem most hogy megvehetném kb teljesen elmúlt (túl sok van belőle, és a pörgős fórumán az ízlésemnek kicsit sok a kis probléma). Ez a hátránya ha az öreg igás még jól szolgál
-
őstag
válasz Declare #131753 üzenetére
Igen, mondjuk a régi öthengereseket kifutáskor drágábban adták mint az új négyhengereseket. Ez konkrét esetből halottam (nesze itt az új 190 lovas dízel 4 hengeres bomba áron, régi d5 raktáron +2 milla).
Még semmi rossz hír nem jött amiről tudnék az új volvo egyennégyhengeresekről, de nem is túl régiek ugyebár.
Mondjuk 6,2 ért biztos nem hozom el mert azért business, klímakomfort, és világítás csomag azért illene hozzá szerintem Bár nem tudom ott mi a fapad (mennyivel több mint az itteni).
-
őstag
válasz Mike81 #132304 üzenetére
Mit jelent az újabb? Nekem 2007-es i30-asom van (0. kilométeres korától nálam van). Tettem bele 130 ezer kilométert. Legfőbb bajom vele hogy alacsony a hasmagasság, könnyen leverem az alját az igazán szemét fekvőrendőrökön és aljas nagy kátyúkban (főleg elsőre az "újakban" amit még nem ismerek). A kipufogó rendszert kellett javítani, de szerintem levertem... Meg kiégnek az égők. Ja és 6 évente akku kell bele. Ennyi (1.4 benzin).
Lassan cserélni fogom, és az új i30 is szóba kerül (csak most már elég drága, ráteszek 1 millát és volvo v40 cc is megvan, és a hasmagasság még csökkent is).
-
őstag
válasz Kornel #132397 üzenetére
Kár, ez egy jó volt az olcsóbb fenntartáshoz (bár nem vezettem dízel hyundai-t, pláne nem versenytársakkal összehasonlítva, tehát nem tudom mennyivel volt ezért kevésbé kulturált).
Erre felfűzve, arra kb mérget vehetek hogy az új 2 lityós volvo v40-esnek már t3-as kiadásában (152 paci turbó benzines) is van kettőstömegű?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bitpork #132406 üzenetére
Hát az 1100-as fordulat fillér huncutkodás az nem én vagyok De egy rakat benzinesben is van már ahol azért kisebb a rezgés mint a dízelben (pl. kérdésem tárgya is benzines).
Csak van egy ellenérzésem a 400-500 ezerért cserélhető alkatrészekkel szemben, ha ne érzem őket feltétlenül szükségesnek (lásd benzines és kettőstömegű rezgés ellen). Pedig a benzint és a fenntartást is tudom fedezni, ha nagyon kell akkor egy kettőstömegűt is (kiváltás helyett...). Csak akkor már nem őszinte a mosolyom
-
őstag
Németeknél van az a mondás hogy (das Hubraum durch nichts zu ersetzen ist) hogy a térfogatot nem lehet csak úgy helyettesíteni. Bár az 1.4 tsi-ről én mindenhonnan csak azt hallom hogy brutálisan jól megy méretéhez képest.
Bár engem talán ebből az okból is vonz két alapmotor, az egyik a mazda 2.0 literese (mely tesztek alapján 120 lovasban is nagyon megy) a másik a volvo t3-as 2 literes turbó benzinese (ugye ennek jóval erősebb változatai is mennek most minden volvo-ba). Valahogy az a benyomásom a tesztek alapján hogy a nagyobb köbcentis alapmotorok elég brutál szedegetik a lábuk (bár mazdánál kiváncsi lennék, hogy tényleg 120 az a lovacska vagy több lemérve).
Csak ugye a mazda rozsdálhat (bár szerintem ha 3-as lesz akkor rögtön viszem rozsdavédelemre, volt is valami talán totalcar cikk a témában mostanában). A volvo v40 cc meg most nagy akciós, de az valahogy kiabál az extracsomagokért (hát akkor már premium sound, led fényszóró stb.). Az legalább +1 milla a mazdához képest.
De sajnos súlyosbodik a volvo becsípődésem, szerintem az lesz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tsebacsi #132912 üzenetére
Persze hogy szabad, érdekelnek a vélemények, azért írok ide Szerencsére az i30 elkettyeg szépen, nem sietek (a volvora még kicsit spórolni kell, hitelt nem veszek fel autóra).
Úgy volt hogy vitarát akarok, de most hogy megvehetném teljesen elment tőle a kedvem (túl sok lett belőle, soha nem volt tömegautóm, talán még az első corsám, de az se teljesen, akkor a suzuki swift/opel astra dominált)
-
őstag
Igen, de a végszámla nekik lesz magas ha addig bírja a költségeket a felperes...
Én vicces fiú lennék, kérnék tőlük egy árajánlatot a javításra és pontosan annyival megkínálnám őket egy fizetési meghagyással ha arra fennállnak a feltételek (így pofátlan árukat beszívnák, nehezen vitatható az összegszerűség része ha a saját ajánlatuk ).u.i: az én ilyen fizetési meghagyásos eljárásom ellentmondás nélkül jogerős lett (bár a nepper tudta valószínűleg, hogy kiürített cégén úgysem tudom behajtani, itt azért valószínűleg "küzdeni" fognak ha látnak esélyt, de így leírva, ennyiből nekem is buktának tűnik a Porsche ügye).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hát Ő tudja, természetesen ezt az érvet megértem.
Az igazi szemétség az az hogy direkt erre játszanak (50-50 ajánlat nyilván nem jó szívből jött hanem abból hogy ők is tudják mi a helyzet).Én a helyében írásban kérném ezt az 50-50-et tőlük és utána eresztennék rájuk egy ügyvédet (akkor most ez a teljes összegről fog indulni a a jogi eljárás ha nem csinálják meg gariban). Nem kell fair play bajnoknak lenni ha ők sem azok (írásban kérem és alszok rá egyet alapon kell kérni ).
Gondolom van jó szaki olcsóbban mint a Porsche HU, szóval ez az 50-50 inkább 30 vagy 20 a nomális költségből...
Szóval ha meglenne a pénz a máshol javításra én kíméletlenül kivégezném őket fizetési meghagyással/bíróságon. Végén még nyerne is rajta (de jó ügyvéd kell, sajna ajánlani nem tudok, saját ügyeimet én intézem, mert jogász vagyok).
-
őstag
Hogy visszatérjek autóvásárlás témára, ez szépen megkavarhatja a volvo v40 cc ügyem. Ugye az újabb volvo nyilván jobb is lesz ha követi az új 90-es sorozat példáját. Meg sokkal drágább (nyilván jobb felszereléssel szóval ez nem olyan egyszerű). De ha cc nem lesz csak xc az is dob egy nagyot az áron.
És semmiképpen sem akarok 1,5-es háromhengereset.... 2 litereset akarok négy hengerrel (manapság már ez is luxus lesz...) De lehet hogy még nagyobb akció lesz a kifutó modellre
-
őstag
Amúgy is kb jövő tavaszra lenne rá pénz ha addig nem csábít el a mazda 3. Majd ha a nyaraláson vezetek 10 napot automatával akkor legalább az eldől hogy automata kell-e.
Amitől félek hogy nagyon fog tetszeni az új. És az drága mulatság lenne... És elsőéves volvo-t nem akarok venni. És eddig 2:1 az arány az újaknál a tetszés javára (S90 nem annyira mozgat meg, XC90-et komálom, V90 meg kifejezetten tetszik).
-
őstag
válasz htomi85 #133028 üzenetére
CVT rulez with power Amit én látok az pl. a szívóbenzines honda cvt-ket (főleg hrv-ben kisebb részben jazz-ban) nekifutásból köpködik a tesztelők, de pl. az amiknál már meglévő új generációs civic 1.5 turbóbenzinesében kifejezetten szeretik (apropo lehet hogy az európai új civicet is meglesem majd ).
-
őstag
Hát elmehet volvo valahova Ezek alapján, ha jól látom a képeket az s40 octavia tipusú "ál" szedán lesz. Magyarrul szép és praktikus. Ez sajna nekem tetszik mint irány (azért sajna mert alapvetően kifutás előtti agyon akciózott 2.0-ás turbóbenzines v40 cc-re fájt a fogam). De drágább lesz az biztos, meg azok a hírek a 3 hengeres 1.5-es alapmotorról....
-
őstag
válasz runner 125 #133426 üzenetére
Ez a moci ebben az s80-ban még öthengeres?
-
őstag
válasz runner 125 #133431 üzenetére
Akkor tényleg jó De nekem dízel az kb. sorskihívás(sok rövid városi út).
-
őstag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Ezt a típust nem ismerem, de gondolom mint a mazdánál általában jó az ha nem rozsdál kitétel játszik
Nekem most ment el a kedvem az új mazda 3-astól egy kicsit, mert olvastam egy népítéletet melyben már ez az új széria 2 éves példánya is rozsdált (aztán persze ki tudja mitől, és hogy igaz-e, de akkor is).
Volvo V40 cc ellenfélnek lehet hogy majd ránézek az új civicre. Ahogy olvasgatom az 1.5-ös turbóval még a cvt sem szörnyű (van hozzá elég ereje). Csak ki tudja mikor lesz itthon.
-
őstag
Ezek az új 1,4-es tsi-k már megbízhatóak? Nem hittem volna de első tesztek és videók alapján tetszik az új seat ateca. A 150 lovas hengerlekapcsolós (bár remélem van olyan beállítás hogy ez a start stoppal együtt kikapcsolható legyen, teszek rá ha 1-2 lityivel többet eszik városban ) 1.4 tsi lenne. Az rémlik hogy láncprobléma már nincs, mert szíjas .
-
őstag
Köszi a válaszokat. Kb. DPF ami kell nekem a hátam közepére... De ez a 4,36 hossz 500 liter csomagtérrel erősen szimpatikus... Reméljük az 1.5 tsi-ben lesz ez a szuper tisztaság, csak az lesz az új moci.
-
őstag
Nem értek hozzá, de én minden ki/be kapcsolgató szerkezetet mély gyanakvással figyelek. Avagy papíron feleljünk meg aztán ha árt valaminek jóval többet mint amennyit spórolunk az nem a mi gondunk (start/stop). Amúgy is az az ideális ha a garanciaidőt kibírja aztán vegyen újat a nép... Szegény lekapcsolt két henger és a másik kettő között nem lesznek különbségek idővel?
Szóval alapvetően nem attól félek hogy észreveszem, hanem azt hogy jóval nagyobb amortizációt okoz a motorban.
Szívesebben tankolnék többért inkább. De senki nem kérdezett sajna.
Ebben a seat atecába kellene berakni a 2 literes mazda benzinest egy hagyományos jó kis 6-os automatával, és kész is az ideális kocsi amit szeretnék
-
őstag
válasz footy #135066 üzenetére
Mazda és a rozsda történet engem aggaszt. És már kicsit nagynak érzem a sok városhoz (bár kb akkora mint a tucson amin szintén elgondolkozom néha). Meg egy megfelelően felszerelt cx5 drágább mint egy volvo v40 cc ami kb a takaróm legvége (és volvohoz van érzelmi kötődésem a mazdához pedig nincs).
Szerk Qru: Hát a nyomaték azért vonz, de szeretem a már kipróbált dolgokat (avagy az új tsi-k kapcsán már nem hallok horror sztorikat, de nem akarok egy újabb feature-t...). Jó szívóbenzines menettulajdonság a realitások talaján meg csak a mazda.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz footy #135070 üzenetére
Csillaggarázs van sajna. Azaz van a társasház alatt parkoló, csak nagyon szűk (kis társasház hátránya).
A volvo v40 cc nekem teljesen l'amour csak kicsit kicsi a csomitartó (na jó nem kicsit, de lila köd van ).
De ha valami nem csavarja el addig a fejem akkor jövőre amikor kifut próbálok pofátlan kedvezményt szerezni rá. -
őstag
válasz kolosanyi #135401 üzenetére
Nem elkeseríteni akarlak, de rövid távokkal ez a fogyi teljesen normális (nem az autóval van gond). Én is ilyen távokat nyomok, gyereksuli aztán metró mellett parkolás (4 rövid út 1 nap). Télen ebben az üzemben az 1.4-es hyundai i30 is benyakal 12-öt. Az 1.0 toyota iq meg 8-at. És ez még nem pontos mérés (lehet hogy még több is, de minek idegeljem magam, ez van). Sokezer kilométer átlaga az i30-ban 7,4, az iq-ban 6,8. Azért ilyen közeli mert az i30 szokott hosszabb utakat is látni...
Ilyen rövid távra dízelt sem vennék, kinyírod vele. Hybrid jó lehetne, de ugye drága (és lopják is rendesen).
Én megértem hogy kell rövid távra autó, nálam is ez a helyzet. De szerintem spórolás szempontjából nincs jobb út mint a jelenlegi autód (kivéve persze ha a fogyin kivül más bajod is van vele).
-
őstag
Hát igen, elég egyértelmű. Nálam is kb ez a helyzet csak én 7 milla felett nem akarok költeni, és a volvo v40 cc kifutó áraira vagyok kiváncsi jövőre. Ha nem lesz nagyobb akció könnyen lehet a hyundai tucson fut be, hiába a volvo mániám. Csak jól szolgál 9 éve az i30... Csak a tucson már kicsit nagy nekem, valami kia nero méretű cucc kellene benzinmotorral a hyundaitól (én nekem a hyundai belsőleg és külsőleg is mindig jobban bejött mint a kia).
-
őstag
Meg az is duplakuplungos automata. Biztos üldézési mániám van, de erről még a hyundai esetében is hallottam rosszakat (igaz a 7-esről). Úgyhogy lehet hogy teljesen megalapozatlanul, de én távol fogom magam tartani a dsg váltó minden fajtájától (10 évre szoktam kocsit venni). Mostanában azon morogtam magamban hogy az automata t3-as a volvo v40-ben már 1,5-es és nem 2,0-ás (és nem 8 sebességes hanem 6, és itt nem a sebességek számával van a gond, a 8-asról úgy olvasgattam hogy jó, és fogalmam sincs hogy a 6-os a régi elmegy tipus, vagy a 8-as egyszerűbb változata). És ha volvo lesz akkor 2.0 alá nem adom.
-
őstag
Két kérdésem is felmerült
Mi az hogy pisivel megy (a jó méretarányok miatt esetleg nekem is érdekes az ateca)?
És van valami jó hely ahol megtudhatom hogy melyik dsg olajos és melyik száraz (alkérdés 1. a hyundai/kia "dsg" az száraz vagy olajos, alkérdés 2. az ateca 1.4 tsi-hez olajos a dsg?).
Köszi
-
őstag
válasz molnarpeter #136030 üzenetére
O, sejtettem Köszi! De az csak dízelnél van nem?
-
őstag
Tegnap beszélgettünk itt az olajos nem olajos dsg-ről. Nekem úgy rémlik hogy a 7-es az nem olajos a 6-os pedig olajos a vw csoportnál.
Csak azért mert lehet már kofigurálni az atecát (kb. tucson árban lehet) és az összkerekeshez 6-os dsg-t adnak (1.4 tsi-t nézem csak). Lehetségesnek tartjátok hogy ez "olajos"?
-
őstag
Köszi a válaszokat. Érdekes hogy ezekre a kérdésekre gugli tetstvér sem tud mindig jó választ adni (pláne a szalonba lévő munkaerők, elnézést a kivételektől).
-
őstag
Egy kérdés merült fel még bennem így automata és manuális váltó kérdésében. Kuplung tekintetében melyik az amelyik a legkisebb erőkifejtéssel mükődik, mitől függ ez igazán? Nyomaték, típus?
Azért kérdezem mert például az i30 kuplungja jóval kisebb erőkifejtéssel mükődik mint a toyota iq-é.
Ha manuális mellett döntök akkor ez egy fontos kérdés lesz Ugye szeretem a a manuális teljes kontrollját, de a korral már fájogat a bal lábam sok városi vezetés után. Persze próba is lesz egy jó néhány tipussal, de jó lenne ezen résszel elméletileg is tisztában lennem.
De konkrét ötleteket is köszönök (pl. a hondák ebben is az istennek, vajpuha a kuplung ).
-
őstag
Nu megvolt a nyári autóbérlés automatával. Perszea santa fe helyett egy "similar" nissan murano lett, abban pedig cvt van nem hagyományos automata (előttünk 5 perccel elvitt autó még santa fe volt).
Hát azért 3,5-es motorral a cvt sem rossz, nem pörgi agyon magát gyorsításra sem, csak kicsit lassan indul neki. Szóval 1,5-ös turbóval lehet hogy megpróbálom az új civicben a cvt-t. Az azért szimpi amikor autópálya tempón 1500-at pörög.
A murano maga böhöm nagy és kényelmes, talán a csomagtere kicsi méretéhez képest (4,8 méter a kicsike).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen