-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz alázógyík #146930 üzenetére
Nem trollkodok. Toyotaklubon voltak képeim is róla. Első kerék előtt talált el a motor, kettétörtek a villák rajta. Az autóban 670k kár keletkezett, gyakorlatilag az elejét kellett lebontani és újraépíteni. A biztosítós (a motorosé) megkérdezte, hogy a motor a házunkba ment bele, vagy mi a franc, mert el nem hiszi, hogy az autóval ütközött, emiatt újra le kellett bontani az autót és vissza kellet rakni a törött darabokat, hogy ő is megnézhesse, 2 hónapot kellett emiatt szarozni. Aki 2009-ben regisztrált volt a toyotaclub-ra, az mindenki olvashatta, ha nem törölték a képeket (én már töröltem a regemet), akkor még mindig fent vannak.
Nem tudom hogyan lehet ott keresni, mivel a regem törölve van, így a régi felh. nevemre nem tudok rákeresni, akinek van ideje nézzen körül 2009 áprilisban a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Lehet csak 80-al ment, nem volt nálam traffipax (de előtte egy ismerős már ment előtte ~100-al - városon belül - és őt simán leelőzte, a körforgalom ettől az előzéstől kb 300m-re van), a motoros már nem ült rajta, eldobta a motort, az eldobástól még ~28m-t csúszott a motor, úgy talált el. Hogy mennyivel ment nem tudom, egy közepes körforgalomból jött ki nyél gázon én álltam egy kereszteződésben ~100m-re a körforgalomtól, a kerekek az elsőbbség adást jelző tábla vonalán voltak, éppen csak kilógott az orra, de a motoros úgy gondolta nem fog elférni a 2 sáv, parkoló, kanyarodósávban (semmi nem közlekedett az úton), meg sem próbált kikerülni, húzott egy pár m-es fékcsíkot, majd eldobta a motort és ~28m csúszás után durrant belém a motor. A motorosnak semmi baja nem lett. Az autó 4 napja volt meg és aznap délelőtt egy ismerősnek mondtam, hogy elmegyek megmutatom neki - épp oda tartottam - még meg is jegyeztem, hogy végre jó idő van, csak ez a sok idióta motoros ne száguldozna állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #146935 üzenetére
Mi szakadt le? Ki írta, hogy leszakadt az autó eleje? A kerék előtti rész, tehát lökhárító, lámpabúra, hűtőmaszk, hűtő, ablakmosó tartály és még ami ott volt, azokat kellet újrarakni. Pár cm-t mozdult el a keresztmerevítő elöl felfelé (nem tudom mi a neve), de nem törött el. Szerencsére nem az autó felé fordult ki a motor, hanem kifelé az útra, ahol egy ~15-20m-re állt meg. Szerencsés helyzet volt, mert az autóból nem sokat ért el, de benne ülve abszolút nem éreztem nagynak az ütközést, amikor kiszálltam és megláttam a motort eltörött villákkal, akkor lepődtem meg, hogy bakker ez nem kis koccanás volt. Az egész motorosból se láttam sokat, sőt semmit, láttam, amikor bent volt a körforgalomba, majd hallottam, hogy nyélgáz, ekkor néztem el a másik irányba, mire visszafordultam már jött a becsapódás.
-
diegho
nagyúr
válasz zoo8800 #146944 üzenetére
Több, mint a régi törésteszteknek az biztos. A régi törésteszteken 1 adott fix szituációt néztek, aminek a valósághoz semmi köze. Halt már meg ismerős 5*-os autóban is, pedig csak egy szarvast ütött el, de futott már be pótkocsi alá régi swift-el ismerős és túlélte. Én a facelift-es 1-es avensist sokkal biztonságosabb autónak éreztem, mint mondjuk egy swift, vagy f astra.
-
diegho
nagyúr
Mennyi olyan baleset van szerinted, ahol fix sebességgel haladva egy betonfal jön szembe úgy, hogy előre meghatározott %-át éri az autónak és természetesen mindig derékszögben történik az ütközés? Ez volt az euroncap régen. Persze, ami ezen is elhasalt, az ultragáz, de volt olyan autó, ami ezen jól szerepelt, másik törésteszten viszont megbukott, mert a gyártók többsége az euroncap törésteszthez csinálta az autóját. Erről nem 1 cikk volt pár éve.
-
diegho
nagyúr
válasz roseane2004 #147678 üzenetére
Corolla E10.
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
Az Ignis komoly?
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147817 üzenetére
Az, hogy létezik.
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147821 üzenetére
Az Ignis és a WagonR olyan szinten fapados, hogy a kényelem szó semmilyen formában nem kerülhet egy lapra velük. Teljesen sík és tökéletes úton lehet, hogy elviselhető, de az nem itt van, itt 10km után már menekülni akarsz belőle. Persze, ha nem egy még ezeknél is rosszabb autóból jössz. Ezekhez képest egy Punto2 maga az álom, már a konkrét belső tér is univerzumokkal előrébb jár, sokkal biztonságosabb és van némi komfort érzeted benne, szintén megbízható és olcsó hozzá minden. szög egyszerű, mindenki tudja szerelni.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #148687 üzenetére
Aztaqva! Ez mennyire nyomorék már?
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #149080 üzenetére
Én nem bírtam 7 liter átlag fölé vinni a 2.0 D4 Toyota motort, pedig hegyekben klímával is jártam és akkor is csak 6.7-re jött ki az átlagom. 130-at pályán is 7 liter alatt tudta, nem pályán sebességkorlátozásokat tartva (60 illetve 100 óra szerint) 6.2-6.3 között volt. Persze hidegen városban tuti bekapna 10 körül, de nem jártam vele hidegen városban.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #149083 üzenetére
Nekem az 1.6 Meriva most legutolsó tankolásnál 6,15-re jött ki. Sokan nem tudják hogyan kell vezetni ahhoz, hogy haladni is tudjanak és a fogyasztás is jó legyen. Lábméretben pedig tuti az elsők között vagyok a 48-al. Nekem eddig egy autóvan sikerült 7 felett átlagolni, Renaul 19 1.7 benzinnel, bár akkor még nem tudtam hogyan kellene spórolósan vezetni. Utána volt 3 Toyota: E10, CarianE, T22, az E10 és a Carina E 6 liter körül fogyasztott, az E10-el egészen elképesztő 5,35 is kijött 600km-re, pedig nyáron is téli gumival használtam, a CarinaE kb 6-on átlagolt, volt amikor alatta, volt amikor felette. Barátomnak nemrég vettünk egy 1.8 Zafira A-t, előre mondták, hogy 8 liter körül fog enni, 6,2-vel jár vele, pedig nem papásan vezet, sőt.
-
diegho
nagyúr
válasz blt.62 #149107 üzenetére
4M és kb 1M, amit ráköltesz évente (ha nem több), így 5 év alatt 9M lesz alsóhangon és már most is csak egy 11 éves autó. Miért nem veszel újat? 4M befizet, havi 100k részletre már kapsz jó autót, árban ugyanott vagy, csak új az autó. Persze nem Mercedes, hanem csak Passat, vagy SuperB, de új és 5 év múlva nem 2M-t fog érni, mint ezek.
-
-
diegho
nagyúr
válasz Rhino666 #149210 üzenetére
A 10 éves prémium autó borzasztó nagy lutri. Nézzél egy osztállyal lejjebb, Passat, SuperB, Mondeo, Accord, Avensis, Mazda6 ezek mind egész jó minőségűek és lényegesen nagyobb esélyed van jót kifogni belőlük. Én alapvetően azt mondom, hogy a SuperB egy baromi alulértékelt autó, lehet, hogy nem csillagot, karikákat, vagy vesét tol, viszont elég jó gépek és megfizethetőek.
-
diegho
nagyúr
válasz Rhino666 #149231 üzenetére
Miért nem veszel új autót? Egy ilyen prémiumra évi 1 millió simán rámegy és lehet keveset mondtam, viszont akkor is csak egy 10 éves használati tárgy lesz, ami 5 év múlva a felét se fogja érni, mint most. Ha veszel egy új golfot mondjuk, azzal nagyon közel kerülsz ahhoz, amit a 10 éves prémium ad, vagy akár át is léped, mégis új autód van.
-
diegho
nagyúr
válasz lezuvius #149297 üzenetére
Az 1.6 Z16XE híres az olajfogyasztásról (nekem is ilyen van, 1,5 litert nyel be kb 10k km alatt, abszolút nem vészes) és mivel van benne EGR szelep, ezért sok rövidtáv és alacsony fordulatos mászkálás kis plusz költséget okozhat (30-40k, vagy kiiaktatod), valamint a fojtószelepházat is néha takarítani kell (otthon 5 perc). Amúgy egész jó konstrukció a G Astra.
A Stilo is nagyon jó autó. ABS jeladó az ülés alatt szokott kontaktos lenni, valamint az itthoni utak miatt kb évente stab pálca csere (pár ezres, kis gyakorlással otthon megvan gyorsan). Elég sok ismerősömnek van 1.6-os és mindenki imádja. A 6-os váltó elég nagy kuriózum ebben az árszegmensben. Alkatrészek is olcsók hozzá.
Ezen kettő közül választanék. Astra gyakorlatilag bármelyik motorral jó (1.2 mondjuk necces), de szerintem a Stilo is (ez még az 1.2-vel is talán).
-
diegho
nagyúr
válasz FrankMonzano #149594 üzenetére
Jazz, Meriva, Fiesta, Yaris, ezek mind jó autók. Bár 1M-ért már 2-es fókát is lehet venni - szépet is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen