-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigdady #221833 üzenetére
A franciák alapfelszereltségben sem gyengék, de a motor miatt javasoltam. Pályán sokkal jobb a 3 hengeres csodáknál. Halkabb, jobban megy és úgy tűnik 5-6 év távlatában, hogy jól sikerült konstrukció. Rengeteg Renault, Mercedes, Nissan és Dacia megkapta, de eddig sehol sem olvastam komolyabb hibákról.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #222332 üzenetére
Mindenki a MOL-tól kell vegye, de ha jól emlékszem, akkor nem az éves mennyiség 100%-át, hanem 80%-ot, de majd valaki biztosan megírja a tutit. A drágább, különböző egyedi adalékokat tartalmazó verziók már tényleg jobbak tudnak lenni. Tehát az OMV MaxxMotion 95, 100 és D elvileg jobb a puruttya 95-nél és dízelnél. Dízelnél van hosszútávú tapasztalatom. Valóban hibamentes és kiegyensúlyozott volt a verda. Benzinnél még nincs elég tapasztalatom, mert szívóba felesleges a 100-as, és csak párszor tankoltam bele azt, viszont most elkezdtem a drágább 95-öst. Majd kiderül, hogy van-e értelme.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mustang08 #222463 üzenetére
A Focus-nál mindenképp csekkold le, hogy van-e benne ISOFIX, mert hiába 2011-től kötelező, sajnos ilyen 3-as fókából láttam 2012-esnél ilyen hiányosságot. Nem is értem, hogy történhet ilyen.
A Megane 4 egy sokkal komolyabb verda, és nem a részecskeszűrőtől meg a kettőstömegűtől kell félni egy benzines autónál, hanem amit te is írtál, a 30k-s olajcsere periódustól. Nincs se olyan olaj, se olyan motor, amit ezt tolerálja. De ebből is az következik, hogy az 1.33TCe egy mocsok jó motor, ha elment eddig 188k km-t így.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mustang08 #222467 üzenetére
Annyit segített, hogy elment 188k km-t, de az a motor biztos szétkopott már. Ha sokat megy valaki, akkor a 15k km-es olajcsere még tűrhető. 30k km egy olajjal és olajszűrővel biztosan kopottabbá tette a motort, mintha lefelezték volna a periódust.
Ez a kopás pedig nagy valószínűséggel komolyabb olajfogyasztást jelent. Ha számodra belefér a költségvetésbe egy hamarosan várható motor generál, akkor rendben van. Kérdés, hogy az 1.33TCe mennyire viseli jól a felújítást, nem túl vékonyak-e a hengerfalak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #222482 üzenetére
Az a legoptimálisabb felhasználás, de a 188k km alatt 6x volt rajta olajcsere. Normális esetben viszont minimum 10-12x, de inkább 18x kellett volna. Talán ez így konkrétabban kifejezi azt, amire megpróbáltam kilyukadni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pitterix #222506 üzenetére
Renault Scenic 3 1.6 benzin, Toyota Verso 1.6-1.8 benzin, Opel Zafira B 1.8 benzin. Keveset nem fognak enni, főleg városban, de dízelt ne vegyél sok városozásra.
#222509tototos:
Sajnos ezek között nincs olyan, aminek lenne ajánlható benzin motoros verziója.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest