-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz kitka6 #195873 üzenetére
Giulietta
A Leon is jo 1.4-gyel, de mindekeppen 5ajtosat neznek. A 3 ajtos szinte eladhatatlan, a praktikumrol nem beszelve(nekem csak 1x volt 3ajtos, soha tobbe nem kell). Az 1.8 allitolag nem megy sokkal jobban,de joval tobbet eszik. (A 179 lovas allitolag mar veheto)
Az 1.6EB-t mar leirtak hogy szar.#195875 ngaba
Ha a csapagy problemara gondolsz, az a giuliettanal nincs. A Bravot es a Puntot erintette. (meg jopar opelt)#195883 yodamester10
Mi ertelme a PHEV-nek ha nem tud otthon tolteni?
Az, hogy vihet magaval +300kilot ?
Be kellene latni, hogy a PHEV csak nagyon specialis hasznalatra valo es nem mindenki szereti naponta dugdosni a kabelt. Na meg 3M-ert en nem tudnek epkezlab PHEV-t ajanlani...#195885 aero
Ha FL Giuliettat (beleferhet a keretbe, 2014-tol mar van) hasonlitjuk a FL elotti Leonhoz, akkor azert nem ennyire egyertelmu a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz yodamester10 #195890 üzenetére
Rengeteg PHEV Toyota? Hol?
Az "ontolto" hibridbol is mak kell hogy a fenti parameterekkel kifogj egy normalisabbat, phev meg eselytelen. Ha pedig eltekintunk a hajtaslanctol a toyota auris nem egy kulonosebben jo auto. A helykinalat gyenge, az infotainment ocska, a belter pedig sok helyen igenytelen. Persze ha megfelel egy lancer akkor jo lehet, de nincs pariban a leonnal, giuliettaval vagy egy FL focus-szal.Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.
Nyugodt legyel a furt DPF smok`n charm gyokerek ott lesznek 10 ev mulva is a furt DPF-fel meg a szetchippelt TDI-vel. Annyi fog csak valtozni, hogy a B5-6 Passatot felvaltja a B8.
Eleg ha benezel a B8 facebook csoportba, neha siralmas ami ott megy.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #195966 üzenetére
Ez is a nemetek fillerb@szasa. A Ford, VW ugyanazt csinalja. Benne van a kulcs nelkuli inditas, de a nyitas nem. Szerintem semmi ertelme igy, mert elo kell venni a kulcsot az ajto nyitasahoz , akkor pedig mar mindegy ha bedugom a gyujtaskapcsoloba es akkor legalabb nem kell helyet keresgelni a kulcsnak.
Egyebkent amikor Passatoknak nezegettem, talaltam ra forumot, hogy milyen alkatreszek szukesegesek azutolagos beepiteshez. (antennak, kilics, kabel, vezerlomodul, kb 500euro volt anyagkoltsegben)
Az Opelekben egyebkent nincs szetvalasztva ez a funkcio es nalam hibatlanul mukodott.#195976 Qru
Az eladok mindig azt nyomjak amiket ki kell szorniuk. Nekem az a benyomasom, hogy a technikai dolgokrol nem sok fogalmuk van.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #195978 üzenetére
Cicanadragot hordassz?
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #196222 üzenetére
+1 a Superbre ha mar 2.0tdi.
Egyebkent ha nem kell akkora meret es inkabb a benzin fele huzol, akkor meg lehet nezni egy FL elotti 1.6T Astra kombit is. 200 loval eleg szepet lep, automataval pedig ki lehet maxolni a komfortot.
Kulonben megertem ha inkabb benzinest szeretnel, mert a jaraskulturaja szvsz meg egy 3 hengeres benzinesnek is jobb mint egy dizelnek. Az egyeb nyugok pedig nem hianyoznak.
Most itt nem a 2 tomegu+ reszecskeszuro kombora gondolok, hanem mondjuk nalam bejott az elozo verdanal izzito gyertyak csereje, ami 150euro/DB!(nyomaserzekelos) , DPF elotti +utani homersekleterzekelo 500euro. Aztan ehhez jon meg az ADblues szarakodas, hogy telen ne fagyjon be, de ne is szivja le az aksit es utantoltesnel ne menjen melle, mert akkor indul a rozsda...
Szoval hosszu tavon gondtalanabb eletet iger egy benzines(foleg lexus) mint egy TDI.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz cappa72 #196423 üzenetére
+1
2015 elott ritkaszar ulesek voltak a skodakban. Talan a sport es L&K kivitelek ulesei voltak jobbak., de meg azok sem kozelitettek meg az opel sport uleseit.
Egyebkent a focusban is a 3-as sport ulesei voltak az elfogadhatoak a tobbi/korabbiak szornyuek voltak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Saskakas18 #196450 üzenetére
Dehogynem lehet hasonlitani.
Barmelyik Mazda a 3astol(mar ha a japant mondtad) felfele kivalo ulesekkel rendelkezik. A VW csoportnal ha a trendlinet veszed meg a passatban sem kapsz normalis ulest.
Vannak persze akinek mindegy, de megis csak egy olyan "alkatreszrol" van szo amivel a vezeto testenek legnagyobb resze allando kapcsolatban van. -
footy
addikt
válasz Saskakas18 #196453 üzenetére
Lehet szo a polorol is. Ott is csak a highline ules er valamit, a tobbi egy fos. Egy Honda Jazzban pedig tok jo ules van. Forgathatod akarhogy a dolgot, a nemetek alaparon szar ulest adnak(az un. premiumok is). A japanoknal lehet nincs opcios ules, de az alap ulesek is minimum elfogadhatoak.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #196472 üzenetére
Fugg az alkattol is. En 173centivel es 74 kiloval 200km-et feszkelodes nelkul lenyomtam. 1-es Jazzel.(2004) A 2esben(2011) pedig egyertelmuen jobb ules van ott 300km utan sem volt feszkelodes.
#196477bandus
Milyen auto erdekel? Az ulesre haklis vagyok, ugyhogy leirom amihez volt kozom(birtokoltam/min 1 hetet vezettem) es eszembe jut:
(nekem a szempontjaim: ules pozicio, gerinctamasz beallithatosaga, ulolap hossza, oldaltartas, fejtamla allithatosaga(nem csak fel le hanem donthetoseg), uleshuzat(mennyire izzados))Szamozas az alapjan mennyi ido utan kezdek el feszkelodni/izzadni
1= 0-50km
2-3= 50-100km
4-5=150 -200km
6-7=250-300km
8 ponttol mar igazabol mindegy, mert nem az ules a szuk keresztmetszet es altalaban mas miatt ugyis meg kell allni.Swift 2000 - 10/1,5
Leon 2001 alap ules - 10/5
Punto 2002 - 10/5,5
Fabia 2005 - 10/3
Mazda 6 2004 - 10/8 (oh azok a jo kis pluss ulesek...)
Leon2 2006 alap ules 10/4
Golf5 2008 comfortline - 10/6,5
Jazz 2004 10/6
Golf6 2011 comfortline - 10/6,5
Jazz 2011 - 10/7
Fabia 2011 - 10/3
Insignia 2013 AGR- 10/10
Alfa Giulietta 2011 - 10/7
Peugeot 508 2011(allure) - 10/10
Seat Leon 2015 (FR line) - 10/8
BMW 3 alap - 10/4
Volvo V70 2014 - 10/10
Passat 2012 comfortline - 10/5
BMW X3 2011 combtamaszos - 10/6
Ford Smax titaniumX - 10/8
Passat 2015 comfortline - 10/7
Ford Focus 2017 ST line - 10/6[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz oliwire #196602 üzenetére
Ha szereted a kihivasokat, akkor ajanlom a skoda fabia 1 1.4 101LE valtozatat. Erzesre kb 1 orat kesik a gazpedal. Meg 1 ev birtoklas utan is sikerult lefulladnom vele. A fulladast az auto sem szerette, mert utana mindig megtiportam
#legofsabbverdamvalahaszarulesszarfutomuszarmotor[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz cappa72 #196604 üzenetére
Mastol is hallottam hogy volt vele problemaja, szerintem Skodaek megvettek a legszarabb gazpedalt amit kapni lehetett.
Kopár, sivár, fapad, kényelmetlen, rossz vezetni... ezek maradtak meg belőle.
Igy-igy, en senkinek nem ajanlanam. A 2es Fobia amugy ugyanez a hulladek. Volt nalam januarban egy 1.4 dizellel 75 loval, de valami borzalom volt az is. (bar az nem fulladt)#196606 oliwire
bovdenes nem tud ennyire szar lenni#196609 Qru
Egy kanna benzint meg egy ego gyufat erdemes beletenni#196612 Veron
A Scala belseje egesz korrekt, de az is csak addig amig a kamiq all mellette.
A fentiek kozul I30at vennek, mert az sokkal komolyabb auto mint a tobbi, de inkabb az 1.0T-vel. A szivo motor EU6 ota 2L alatt kompakt autoban nem mukodik.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Veron #196617 üzenetére
Az olcsositott MQB platformra epulnek a fenti skodak. ettol viszont meg nem lesz beloluk sem passat de meg golf sem. A tengelytav nagyobb lett es kb ennyi.
A Juke kis auto platformra epul, arra amire a clio is, ugyhogy csodat nem lehet tole varni.
Az I30 egy kategoriaval feljebb jatszik(az MQB-A0-hoz kepest legyen 1 fel), ami erzik a futomuvon a fekeken es valoszinuleg a zajcsillapitason is.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz yodamester10 #197460 üzenetére
Nekem ez jut rola eszembe... (nem feltetlenul pozitiv)
-
footy
addikt
Csillaggarazshoz nem vennek draga autot. Foleg ha a hazra gyujtes megy mellette.
2-2,5 korul tok jo autokat lehet venni az olaszoktol. Az 1.4Tjet abszolut problemamentes motor.
-Lancia Delta (legnagyobb csomagtarto)
-Fiat Bravo (legolcsobb a 3 kozul)
-Alfa Giulietta (leginkabb minosegi )A Delta es a Bravonal az M32es valtora kell figyelni, a Giuliettanal mar nincs ez a gond.
Ha kicsi a Bravo/Giulietta csomagtartoja, akkor egy tetobox alternativa lehet. (a babakocsi meg a Giuliettaba is befer, pedig annak a legkisebb a csomagtartoja)#197807Veron
Ne a zajtol felj, hanem a beazastol. A G7, Leon3-nal sok problemat lehetett olvasni a napfenytetovel kapcsolatban. -
footy
addikt
válasz Veron #197813 üzenetére
A nemet forumok alapjan nem karbantartsfuggo, olvastam olyanokat akik evente 3-4x atkentek(valami speci zsirral) megis megszorult es/atengedte a vizet. Inkabb egy gyenge konstrukcionak tunik.
#197814MMA87
Ennyiert mar J Astrat is lehet, az 1.4 turboval egy sokkal jobb auto mint az O2.
Az M32-es valtot egyebkent mar nem nagyon osszegert javitjak de a FL utani autokkal nem nagyon szokott gond lenni.
A J Astra az AGR ulesekkel xenonnal es a jol sikerult zajcsillapitasaval kifejezetten komoly auto hatasat kelti. -
footy
addikt
En bedobnam meg a GIuliettat a kalapba. Olcsobban talalod mint a VAG konszern autoit. A multiaireseknel erdemes bekalkulalni az egyseg cserejet a keretbe.
Egyebkent elgeondolkoznek a 120 lovas(nincs multiair) valtozat+chip kombon is, mert a rovid valto miatt igencsak fickosnak erzodik.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Skilly #198441 üzenetére
Nekem tetszik a 308, az icockpit viszont nem nagyon gyere be. A hajtas nem problemas. 6-os aisin van benne, tehat 2 tomegu nincs. Viszont van 2 dolog amit mindenkeppen nezess meg mielott megveszed:
- valto milyen allapotban van. Elettartam toltetu olajjal szerelik amit a gyakorlatban 80-100 ezrenkent le kellene dobni. Ha ez eddig nem volt meg akkor egy draga javitas lebeghet a jovoben. (Mivel ennyit ment az valoszinu hogy inkabb autopalyan futott, ott nem annyira veszes meg talan igy sem, de jobb lenne megnezetni a valtoban az olajat.)
- a csomagterben az adblue betolto kornyeken vannak-e feher foltok. Ha mellecsepegtetik az adbluet akkor ott rozsdalni fog. -
footy
addikt
válasz bitpork #198473 üzenetére
Lattam mar ezt linekeltek az egyik Opeles csoportban is. Szerintem kicsit overkill, sokan a motorolajat ritkabban csereltetik...
Arany kozeputnak szerintem a 80-100k jo lehet, csak sajna hiaba irja elo a valto gyartoja, ha az autogyartok nem veszik fel a szervizprogramba.#198475MC Pite
Nem sokat vezettem, de mar beulesnel is megakadt a kormanyban a labam, mert szokatlanul alacsonyan van . Biztos meg lehet szokni, de ahogy irtam nekem furcsa volt, nem igazan jott be.
A giuliettanal tobb tesztben olvastam, hogy atlagosnal nagyobbnak irjak a kormanyt, nekem az pl. fel sem tunt[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Revolit #199497 üzenetére
Ez a szivoval nem lehet baj olyan mint a 3F szabaly, egy f@ssag.
Van turobol is jo es ha nem 1bites a labad meg kicsit szaporitod az olajcseret, akkor semmi gond nincs vele. Sot birja palyat es a klimat is,de akar meg tud kevesebbet is fogyasztani mint a szivo parja.
Fiat Bravo 1.4tjet a fenti parametereknek megfelel, vagy akar lehet J astra is 1.4Turboval.
A Kia es a Hyundai 2015-ig gyartott autoit en meghagynam annak akinek az auto annyit jelent mint egy mosogep...Ha csak az a lenyeg, hogy keveset bukj rajta es kozelekedoedenyed legyen akkor meg egy hibrid auris. A PFL kombi talan bele is ferhet.
-
footy
addikt
válasz SPeti1984 #200106 üzenetére
A ford 3 hengeresei teljesen kulturaltak, ha nem farokmeregetesre mesz, akkor igazabol tok mindegy a hengerszam...
(Sot a Peugeot es az Opel(GM fele) 3 hengeresei is azok)
Automata VW-nel is csak Amarokhoz es Touraghez van, a DSG inkabb 2db robotizalt valto egy hazban.A SUVra meg talan a Grandland jut eszembe, de egy Insignia is ott van arban es az sokkal inkabb auto. (tagasabb, jobb futomu, stb.)
-
footy
addikt
válasz -FreaK- #200217 üzenetére
Van ilyen, nekunk mind a ket autoban EZ van. A szelre kihajlo reszek nagyon praktikusak, mert ki/be maszas eseten az ules oldalat is vedik.
#200293
focvis
Porozus?
Lehet tudni melyik evjaratig? En 2017-ig tudtam olajproblemarol, de a hengerfej tema nekem uj.
Egyebkent amennyire en tudom csak a 2.0 dizelhez ment aisiin automata, a tobbihez GM fele. Bar allitolag azokkal sincs gond.#200294
starius
Ne vedd meg, beteg a valto es a motor is.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz 3L1T3 #200652 üzenetére
En probaltam Kugat, szerintem nem rossz, a belteret nem ereztem tul szellosnek(a Rav4 talan tobb helyet ad), viszont legalabb nem annyira puruttya mint a toyotak.
Szvsz egyikkel sem jarsz rosszul, azt vedd amelyik jobban tetszik.
(A technika miatt nem nagyon aggodnek, mert a Kuga es Rav4 hajtasa kb ugyanaz a Hyundaira is van 5 ev gari) -
footy
addikt
válasz Tom1939 #200694 üzenetére
En erzekeny vagyok az ulesekre, a Kugaban levo AGRes ules viszont teljesen rendben van.
Ha a teszteloknek nem jott be, akkor valoszinuleg az alapules volt az autoban. (A Fordokban egyebkent sokaig legendasan szar ules volt, szoval lehet volt nemi eloitelet is a tesztelokben...)
A B&O hifi amugy nem rossz, de azert raktam mar ossze jobbat aftermarket cuccokbol harmadarert[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Integrale #200816 üzenetére
Amit en olvastam 2017ig a vezerlessel lehetnek gondok. A szijjbol darabok levalhatnak amik eltomitik az oaljzoreseket es az alacsony olajnyomas sulyosan karosithatja a motor egyes reszeit. Altalanos visszahivas pedig tudomasom szerint nem volt, annak csereltek garanciaban vezerlest, akinel vilagitott a motorkontroll/olajlampa.
Nezgetem a C4picassokat es volt multkor 2(2016os) is fent aminel irtak hogy vezerles volt cserelve.
40. ill 60e km-nel.
Egy kesobbi evjaratot en bevallalnek, mert egyebkent jokat irnak nemet forumokon a kulturaltsag, fogyasztas es karaktert illetoen.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz KRISSTUS #201516 üzenetére
Nekem most 3.5 Focus(2017) van 1.0 Ecoboosttal. Jelenleg 100200 km van es eddig semmi gond. A fogyasztas parades 5,5 korul csendesebb mint a 1.6 szivo es sokkal elhetobb a hetkoznapokban. Egyebkent a PFL-hez kepest az FL eleve joval csendesebb.
A magyar facebook csoportot nem erdemes olvasni, csak karogok vannak tapasztalat nelkul.
En nemet forumokat atolvastam mielott megvettem az autot es az ott leirtak alapjan az 1.0EB hibai a 2015-os FL-tel ki lettek javitva(a huteskor egyertelmuen mas/jobb). Ott joparan vannak 200e km feletti futasteljesitmennyel kulonosebb javitasi koltseg nelkul. (A vezerlescsere relative draga 200e km korul.)Egyebkent a Focus gyartasi/kivitelezesi minosege szvsz gyengebb mint a toleado/rapid, viszont az anyagminosegben egyertelmuen jobb(az ajto felso kapritja meg egy Octaviaban is kritikan aluli). A Fordban szamomra erthetetlen sporolasok vannak(fullos fejegyseg eseten is hianyzik az aux, otvar karpitrogzitesek, hianyos alapfelszereltseg, gagyi ragasztasok, csomagtartoban csak 1 oldalt van lampa). A knowhow egyertelmuen benne van az autoban, de a sporolas az osszes europai marka kozul a fordban erezheto leginkabb. (talan a Daciaban jobban, de az annyiba is kerul)
Felreertes ne essek, szerintem hasznaltan ar/ertek aranyban nagyon jok a Fordok, de ujkent szerintem egy sokak altal lesajnalt Fiat Tipo sokkal jobb vetel mint egy Focus. Ha nem is ugy jon le de en elegedett vagyok az enyemmel, mert az adott osszegert "sok" autot kaptam, az itteni(osztrak) piacon az agyonhypolt
pfurzwagenvolkswagen golf 12e euro lett volna en pedig a focust 8600ert vettem (igaz koronas enyhen arnyomott idoszakban)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MC Pite #201569 üzenetére
Most en is nezegetem a franciakat, mert minivan(3 teljes erteku ules hatul) kene, viszont a Touran nekem nem tetszik(ugy nez ki mint egy haztartasi gep) es iszonyat draga, cserebe benzines valtozatban is olyan ritka mint a feher hollo, de legalabb ahhoz is a szarazkuplungos DSG van. A benzines Zafira epp tetszene, de erre kicsi a valasztek, meg az 1.6sidi 170 loerovel(automata) mar nagyon szomjas.
Szoval szoba kerult a Scenic amibol forumok alapjan a 2018tol gyartott 140lovas 1.33 veheto, vagy a C4 Picasso 1.2THPval ami 2017 aprilisatol veheto, amikoris javitottak az olajban oldodo vezermu szijj .
Te miket neztel? -
footy
addikt
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Ertem hogy bejott a prius,de kinyilik a vilag ha elengeded a hibridseget.
A fent leirtakbol nekem az jon le hogy nagyon sokat nem mentek az autoval, ezert a fogyasztas nem akkora jelentos tenyezo. Ha az automata kenyelme kell azt meg lehet kapni benzinesnel is.
A fentiek kozul en egyiket sem vennem, ha tervben vannak meg 2 gyerek.- RX400H
draga tud lenni a szervizes mert nem mai darabok mar es ha elszall egy kormanymu, akkor azt nem prius aron fogjak javitani. A kulmeretehez kepest kicsi belul, egy passat B8 tancter hozza kepest-V60
nekem is nagyon tetszik, de a hatso labter nagyon keves benne es a csomagtarto is vicces meretu a PHEVnel.-Outlander
nekem egy gyenge minosegu auto benyomasat keltette mikor megneztem es a forumok alapjan a hajtas elektromos resze sem problemamentes. raadasul belul is eleg kicsi-Auris TS
nagyon kicsi a hatso labter, egy reboarderes ulesre esely sincs-508SW
ez egy tok jo kombi, de a hibrid resze ertelmezhetetlen, HDI-vel kell venni, ha minden aron erre vagysz.+Mindegyik fenti modellre igaz, hogy hatul nincsenek kulonallo ulesek, ugyhogy ha gyerekulest akarsz rogziteni, akkor max 2-t tudsz isofixszel.
3 gyerekkel tuti egyterut neznek es azok kozott is van olyan amit egesz jo vezetni.
1.6T Zafira :
- hagyomanyos megbizhato automataja van
- van belole 7uleses
- a 200lovas valtozat igencsak szedi a labat es OPC csomaggal jol is nez kiSmax 2.0EB (talan 2015ig powershiftes, azt kerulnem)
- nagy, kenyelmes es rengeteg helyet kinal
- a meretehez kepest sportos (sokkal jobb vezetni mint egy Sharant)
- ha lesz meg tamogatas akkor becsereled egy hibridre(az ujabbak a toyota fele 2.5os hbirid hajtassal vannak) kesobb[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Laybee #201834 üzenetére
A magyar muszakin az nem megy at amit nem akarnak hogy atmenjen...
+ 1 kavicsfelverodestol nem fog szamottevoen mashogy vilagitani a lampa.
+2 van mar javitasra (ledek cserejere szakosodott) szerviz#201836 ZolAK
- Leon, egesz jo vezetni, az alap ulesek nagyon rosszak, az FR tok jo.A motor megbizhato, csendes es jol fogyaszt,a (nem allithato)futomu nekem pattogos(nemet autopalyara ok) volt, a kormany pedig kicsit "ideges " autopalyan.- Pug, a kormany nekem megszokhatatlan a fordulatszammerovel egyutt. Az ules jo, a belter premiumos minosegu. A motor a forumok alapjan ok, hogyha 2017.04 utan gyartott.
A futomu szerintem tok ok- Megane, szivoval en max japant vennek(mert vagy megvan a loket>mazda vagy hibrid>toyota vagy kicsi+konnyu>honda jazz) Az 1.33TCE-rol nem sok rosszat olvasni.
- Felvennem a listara a J Astrat LED matrixszal 1.4 turboval, 2017 utan gyartva (dexos 1 gen2. olajjal legyen szervizelve)
#201839 Vismajor01
A LED precizebben es vilagit feherebb fenye (esoben hatrayn!!!)van, a Xenon pedig tobb lument ad.
Nekem az Insignia A kanyarkoveto bixenonja az etalon, a B insignia matrix ledje is nagyon jo.
A FL elotti leone alig jobb egy halogentol es hajlamos hibara is, FL utan mar egy fokkal jobb, de egy jo xenonert nem adnam. -
footy
addikt
válasz lacer93 #201956 üzenetére
Az Ufo Civic helyett en a Fiat Bravot neznem meg 1.4 Tjettel, vagy egy Lancia Deltat ugyanezzel a motorral.
A Civickel(8G) nekem tobb bajom is volt:
- tul kemeny futomu (pedig osztrak utakon mentem)
- szar ergonomia (osztott kijelzo zavart, konyoklo rossz helyen, a valto sem annyira esik kezre mint egy jo hondaban )
- az 1.8 alig megy de legalabb zabal (ha az alpokba akarsz menni a szivo motor amugyis felejtos)
- a zajcsillapitas egy hyundai pony szintjen vanMielott jonne a vad, nem vagyok honda ellenes mert a Jazz barmelyik generacioja szerintem bestbuy a maga kategoriajaban.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #202133 üzenetére
Az ules egyertelmu kiindulopont:
trendline
comfortline
highline
B7-bol csak a Highline valtozat ami hosszu tavon is hasznalhato ulest ad. Azt lenne erdemes keresni. A digit klima mar elvileg comfortline-tol alap. A legtobb dolog, ahogy apfurzwagennelVAGnal lenni szokott opcionalis extra, szoval erdemes kulon megnezni ha szeretnel pl. xenont vagy panoramatetot stb. -
footy
addikt
válasz Vismajor01 #202732 üzenetére
5008at vagy Scenicet(TCE automata nelkul vagy sok garival) vennek. A V60 csaladdal nagyon kicsi. (nekem is kepben volt, de meg 1 gyerekkel is necces)
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #202734 üzenetére
Azert a Prius+hoz kell
elszantsagszeretni a hibrid technikat , mert az a design(mintha Optimus Prime meghagott volna egy manatuszt) es a menetteljesitmenyek sem tul acelosak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #202736 üzenetére
Jah most latom hogy felreerthetoen fogalmaztam, szoval az 5008-at is benzinnel(Puretech) vennem es a Scenicet(TCE) is, csak a Scenicnel hanyagolnam az "automata" EDC valtot, vagy kiterjesztett garival vennem.
A Passat mint olyan jo auto, de mint minden kombinak az a baja hogy hatul csak 2 szemelyre vannak formalva az ulesek es a hosszabb utak 3 gyerekkel felejtosek. -
footy
addikt
válasz w.miki #203788 üzenetére
A fabia eddigi autoim kozul a legrosszabb volt, egy Punto2 sokkal jobb en azt neznek.
Ha felsz a rozsdatol akkor a Focust es a Civicet huzd is ki. A Stilobol csak FL utanit, a Megane2 es C4 nekem ebbol az idoszakbol(az adott arert) problemasnak remlik.
Esetleg Corolla, vagy megtoldani es Swift, bar en maradnek a Punto2nel. -
footy
addikt
válasz aero. #203924 üzenetére
Annyival kiegeszitenem, hogy a Passat/Superb fek, futomu azert lehet jelentosen olcsobb mint egy Mazda6/Insignia(nekem az Insigniara dragabb volt a fek mint az azonos evjaratu Passatra). Eleve nagyobb a valasztek utangyartottbol es gondolom a darabszam is nyomja lefele az arat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs