-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #207614 üzenetére
A rapid a vw csoport dacia loganja, ennek megfelelo kivitelezessel. Ha ez nem zavar, hajra, csak sztem a megane utan is hitvanynak fogod erezni, octaviaba meg be ne ulj utana, mert sirni fogsz, mennyivel minosegibb
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #207855 üzenetére
Ami a legjobban tetszik, mert mindegyikre kolteni kell majd boven, arra meg jobban esik, amit szeretsz.
Touareg, Q7 es Cayenne sok alkatreszen osztozik, egy 3.0tdi siman jo, foleg ha euro 6 besorolasu es friss lanccseres. Utobbi fel milla-milla kozotti sztori…
Infiniti FX valid tipp, de nem ismerem a nyugjeit. QX70 is jatszhat evjarat alapjan. A benzineseiknek nagyon szep hangja van.
Legjozanabb valasztas talan az xc90 lenne.
ML nekem valahogy nem, plusz amikrol tudok, azok elegge bajosak, elektronika sokat szarakodik.
Esetleg Nissan Murano, a 3.5 V6 benzinese van az Infiniti FX-ben is, meg a Nissan 350Z-ben.
X5-bol nagyon szomoru a kinalat, ezen kivul az osszes ilyen generacios mar az indexkeprol lefosott kilometerkonek tunik: [link] ez viszont eleg buszke, meg a leiras alapjan se helybol fos.Mondjuk hozzateszem, ha mar ennyire lelepunk a racionalitas mezejerol es a nyakunkba veszunk egy szopokudarcot, akkor mar nyomjuk fullba a kretent es legyen valami tenyleg allatsag, pl: [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link] , [link]
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #207863 üzenetére
Elektronikai hibakra fel kell keszulni a szetsult kabelkoteg miatt, ahogy minden oreg, nagymotoros autonal. Plusz rozsda, meg az AMG specifikus cuccokra a sima Merci arakhoz kepest is van szorzo sok esetben.
Ilyet mar csak hobbiautonak szabad venni
Ha lennenek szabad gyokeim, akkor erre mennek ra, de se idom nincs vele foglalkozni, se helyem tarolni, szerencsere: [link]
rapillantottam az AMG-kre, jol fent van az aruk na majd az ezres benzin helyre rakja ezeknek az arat is -
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #207871 üzenetére
Azert van ezekben is boven elektronika es kutyu, amivel lehet szivni. Az OT-s balna tetszik, az eros autotol az is messze van, megeszik a kilok a teljesitmenyt, de ettol fuggetlenul vonulos-cirkalos hobbiautonak tokeletes.
A ket ML kozul az olcsobbik jobban tetszik, meg kene nezni. -
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #207969 üzenetére
Elantraban se volt rossz a hangcucc, az uj i30-ban meg megjobb, foleg megfelelo forrasrol taplalva nyilvan nem egy komoly autohifi, de noname gyari cucchoz kepest tenyleg jo.
Es abban is a papiron 135 taltos paripa kb 100, felig doglott lonak erzodott ha nincs nyomatek, nincs fun…Egyebkent ha a Focus bejon, megfontolnam a Volvo C30-S40-V50 triot is, Focus alapokon, kevesbe rohadosan, merevebb es csendesebb kasztnival. Az se baj, ha 2.0 dizellel veszed, az erosebb es tartosabb is, mint az 1.6.
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #207972 üzenetére
Mivel a beltartalom ugyanaz, a szervizben nincs erdemi kulonbseg
1.6tdci-bol a 114-116 lovas a kiforrott, de az nem lesz szerintem nagyon a te keretedben. A 109 lovasban az egr-rel, a reszecskeszurovel, a befecskendezok tomitogyuruivel es a turbo geometriajaval lehetnek problemak. Meg focusnal a rozsda, amire nagyon kell figyelni. Sogore is porra volt rohadva, meg hat a zajszigeteles nem erossege, palyazni nem 1.6-os focust vennek. De a valto, futomu, kormanyzas az parade, kanyarogni nagyon kellemes vele. -
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #207986 üzenetére
Bp-rol ingazashoz mar csak euro6 dizelben gondolkodnek, mert ha valami felfosik, akkor a budos eletbe’ nem autozza ki a kulonbozetet valami oreg kotlabol
inkabb gazositsa el a leont… -
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Az nem opcio, hogy megcsinaltatod az insigniat es hasznalod tovabb? Abban nem latom a raciot, hogy egy hasonlo koru, kategoriaju, aru autoba atulsz, ami ismeretlen, ergo plusz kockazat a mostanihoz kepest. Raadasul a faceliftes insignia egy kifejezetten kellemes auto, nem feltetlenul menekulnek belole egy hiba miatt. AA/CP beszereles sem lehetetlen szerintem.
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #208045 üzenetére
Itt a megoldas: premium, stilusos, nem fapad, benzines kombi, automataval. [link] 15 ezer kmnel a tankolast is ki lehet birni.
bandus: kint en szalonbol vennek, szotyiert van a lizing. Cupra Formentort mondjuk, az kicsit suv, dogos, technika meg 1:1 golf8.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz fabri07 #208090 üzenetére
Evi 55-60ezer kilometerre meg mindig a dizel a legjobb. Gondolom nem varosban tekeri ezt bele a kocsiba, hanem palyan, ott meg pont nem jon ki a hibridseg elonye. Ha varosozik vagy orszagutazik foleg, akkor van ertelme hibridben gondolkodni. A keretbe a faceliftes Auris kombi fer bele, ami pakolos. Rav4-ek kiarazodtak, meg az palyan kajal.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Weareus #208512 üzenetére
Aposnak van egy szivoD saxoja, 80 a kellemes utazo vele, annal tobbet se az auto, se te benne nem kivansz, illetve kb 180cm 80kiloig fersz el jol, felette mar feszengos, sogorral osszeert benne a vallunk
egyebkent ha el tudod fogadni azt, hogy abszolut a taplaleklanc alja vagy es a gyorsan menes gondolata is elkerul, akkor egy tok jo filleres auto meg mindig. Swifthez kepest luxusauto, baja meg nem sok volt, pedig mar 300k felett jar az oregnel. -
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #208572 üzenetére
Ez az a szint, amire azt mondom, hogy akkor az a valto hulladek, kar gyartani. Altalaban azert vesznek az emberek automata valtos autot, mert vagy kedvuk, vagy tehetseguk nincs a valtogatashoz (nekem a bp-i dugohoz kedvem nincs, szteppeltem eleget a kuplungon). Na most ha olyan valtot gyartanak, amire extran figyelni kell, akkor egyszerubb lenne, ha csak kezi valtoval lehetne megvenni azt a tipust.
-
rbalint88
addikt
válasz stilo18 #208581 üzenetére
Ha hozza is kell nyulni a megtakaritashoz, minel elobb vegyel olyan autot, ami hosszu tavu megoldast nyujt, mert: 1. a mondeod ha meg nem problemas, most jo aron el tudod adni. 2. euroban is dragulnak az autok, egyre jobban. 3. a forint sokkal jobban inflalodik, a megtakaritasod naprol napra kevesebbet er.
(4. az aurisban nem leszel boldog)
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #208586 üzenetére
Ha tudja, hogy x idon belul (fel ev max) vissza tudja potolni a megtakaritasat, akkor sztem inkabb nyuljon hozza - de nyilvan ne nullazza ki -, mint hogy megvegyen egy olyan autot, ami nem tetszik neki es aztan egy ev mulva valtana… Mivel eleve nem “racionalis” az autocsere, ha a mostanival nincs baj, akkor mar olyat vegyen, ami tetszik is.
Mi is amikor valtottunk most tavasszal Prius2-rol eGolfra, akkor hozzanyultunk a felretett penzunkhoz, de mar vissza van potolva, viszont marcius ota felment a kocsi masfel milliot, szoval most nem a szamlankon lenne az a penz, hanem a kocsiban es ez a trend egyelore nem latszik megfordulni. -
rbalint88
addikt
válasz HUTCHDB #208777 üzenetére
Eladtad a Tiguant? olyan mercit nem szeretnel
200e km kornyeken mar jonnek elo a dolgok, azok meg merci aron vannak hozza. 7M kornyeken en valami jobbfele faceliftes Golfot neznek, Tiguanhoz kepest is olcsobb fenntartani, kevesebbet eszik, kenyelmes, jo minosegu auto. Vagy ha kell a suv jelleg, akkor egy toyota c-hr mondjuk.
macilaci78: ha pusztan szamszakilag nezzuk, akkor a passat eletbentartasa a legkisebb teher. Viszont pl biztonsagban, zajszigetelesben egy kisebb kategoriaju uj(abb) auto is tudhat tobbet. A vitara/scross szerintem nem lenne elorelepes minosegben (sot), csak kutyuben, garanciaban. Cascot egy 2015 kornyeki vagra is erdemes kotni, foleg ha nem a legfapadosabb kivitel. Egy fenyszoro, radarok, stb serul, csak ugy repkednek a szazezrek. -
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #208834 üzenetére
Ahh, a lelekvesztokben is ugyanugy nyomogatjak a mobilt, csak abban nem vedi meg oket a hulyesegtol az elektronika, a baj bekovetkeztekor meg a fejlett utascella es legzsakok
mar megint a gazdag hulyek maradnak eletben -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #209082 üzenetére
Jelen arfolyam szerint egy kuplung-kettostomegu csere 800k a markaszervizben es ehhez sajnos nem lesz minden sarkon alkatresz es szerelo, mint egy volkswagen termekhez. Szoval nagyon jo az a DCT valto, amig nem kell hozzanyulni, de ez ugyanugy igaz az osszes tobbi duplakuplungosra…
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #209089 üzenetére
A cegnel hyundaiok vannak. Ami dct-s, az max ket evesen atesett mar kuplungcseren, de van olyan ami az 5 ev alatt 3x volt cserelve. Mondjuk ugy, hogy nem az evszazad legjobban sikerult konstrukcioja de anno az Alfa TCT-jerol is lebeszeltek, ugyanez a problemaja (financialis oldalrol). Ugy nez ki a szarazkuplungost egyszeruen nem lehet tartosabbra megcsinalni, legalabbis eddig meg senkinek sem sikerult.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #209091 üzenetére
PSA-nal melyik duplakuplungos? Kedden vezettem EAT8-at, az most utananezve is egy Aisin hagyomanyos automata, meg erzesre is az volt. Csak egy rendes motor kellene moge, az 1.2thp hangja nagyon csunya…
hobizoli: gondolom az nem fer bele a budgetbe az olajos dsgvel sincs gond alapvetoen, szoval ez megint csak gyartoi fillershex, az ugyfel kontojara…
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz jozefgucci1 #209654 üzenetére
Ha ott fogsz dolgozni, akkor ne bajlodj a behozatallal, mert kint ujra vissza kell majd papiroznod nemet rendszamosra. Aurist csak a hibridsege miatt vennek, csak faceliftest (jobban nez ki, jobb belteri minoseg, sokkal jobb zajcsillapitas). Golfbol 7-es is kijon 5misiig es abban mar javitott, 3.generacios tsi van szijas vezerlessel. Sokkal autobb auto, mint az Auris
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #209701 üzenetére
Ha Bravo kb OK, akkor Lancia Delta? Technika nagyjabol ugyanaz, csak a Lancia igenyesebb belul. De akar az Alfa Giulietta is jo lehet, az is hasonlo muszaki alapokkal rendelkezik.
-
rbalint88
addikt
válasz Teasüti #209889 üzenetére
“Amúgy az új literes három hengeres hibridet nézegetem.”
csak egy szo: NE! Fiat 500-ban probaltam, a gazpedal igazabol felesleges extra bele, a budapesti forgalom ritmusanak tartasahoz is folyamatosan padlozni kell. A startstopja se egy atomvillanas, szerintem az egesz egy teljesen elhibazott konstrukcio. -
rbalint88
addikt
válasz Citroware #209943 üzenetére
Osszkerekes egyaltalan nem lesz belole, az csak 1.2T-vel volt. A szinte egyaltalan nem jobbak a gyorsulasait azert megkerdojeleznem [link] nem veletlenul a 2.0 hibridet irtam - egyreszt az facelifttel jott, igy abban mar van aa/cp is, masreszt joval erosebb. Az UX a bali ruhas C-HR, de belul sokkal kisebb es a balatoni utunkon a C-HR se volt hangos, csak gyorsitasnal, de az fl elotti 1.8 volt.
Uj Hyundai Tucsonbol es Kia Sportagebol is van osszkerekes es fullhibrid, de palyan azok talan nem annyira takarekosak. Egy Toyota-fele hibrid ugyesebb ott. -
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #210092 üzenetére
Egy 3,5millas auto manapsag a 10+ millios atlag kompaktok vilagaban nem egy nagy flex.
Sztem nezzen szet mi tetszik neki, evjarat kriteriumot teljesen elengednem, elvegre ez abszolut nem racionalis vasarlas lesz, akkor meg mar nyomja fullba a kretent. Es ezt minden ironia nelkul mondom, vegyen akar kabriot, kupet, rangerovert. Youngtimerek kozott is erdemes szetnezni, ott meg akar erteknovekmeny is varhato. -
rbalint88
addikt
válasz JackFeryll #210178 üzenetére
Mindig tobb ertelme lesz egy hasznalt eUpnak vagy egy trionak, mint egy ilyen mopedautonak. Kb ugyanannyi helyet foglalnak, viszont azok nagyjabol teljeserteku jarmuvek. Jogsi nelkul amugy se engednek vezetni senkit
-
rbalint88
addikt
válasz HdRew #210181 üzenetére
Mint volt P2 tarstulaj es felhasznalo, azt javaslom inkabb egy kis hangszigetelesre kolts a Priusba, mint beleugrani egy tobbet fogyaszto, kerdeses muszaki allapotu barmibe. Ha nem lenne mar meg a P2, nem beszelnelek le amugy a V50-rol, de igy kevesebb a hozadek, mint a kockazat
-
rbalint88
addikt
válasz HdRew #210183 üzenetére
Egy 2019-es eGolfra.
Felesegem felhasznalasi profiljahoz a villanyauto passzol a legjobban (Bp-n belul es Zsambekra megy leginkabb), ar-ertekben ez felelt meg leginkabb* es meg eppen ki tudtuk fizetni marciusban. Azota meg dragabb 2-3millioval
* ami minden mas fontos “ujautos” dolgot tudott volna, csak benzinesben, az alig 1-1,5 millioval lett volna olcsobb ennel, cserebe sokkal inkabb aknamezo/koltseges muszakilag (dsg valto, magasnyomasu rendszer, kokszosodas, eves szerviz). -
rbalint88
addikt
válasz user2 #210201 üzenetére
1.5dpi meg annyira uj motor, hogy nagy merites nem tud lenni belole. Facebook csoportban nezz utana esetleg.
Csak a fenyerejet lehet allitani, nekem le van veve kozepesre, nem zavar igy egyaltalan.(sajat penzbol valoszinuleg nem i30-at vennek*, szerencsere ez a kedvenc markam, ceges)
* hatso labter kicsi, belter kicsit muanyag, fenyezes es szelvedo serulekeny. Reszletmegoldasaiban kevesbe igenyes/kidolgozott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen