-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz user2 #210204 üzenetére
- Ha a rionál nem rosszabb a fényezés, az már jó...
kb ugyanolyan minoseg lehet. Engem zavar az, hogy mar van 3 kavicsnyom, pedig hangja nem volt. A szelvedon is kettot javitottak, a harmadikat a sarokba kapta, be is repedt. Muszakiig ugy marad.
- Belül mennyire csendes/zajos/nyekergős?
140-ig kenyelmes, onnan kezd zajosodni, hosszu tavon a 140 vs 150 erezheto, jobban faraszt. Belter nem nyekereg, neha a napszemuvegem, meg valami a kesztyutartoban rossz helyre csuszik es akkor kicsit cicereg, de ez csak annyiban irhato az auto szamlajara, hogy lehetnenek szovet/plussboritasuak ezek
- Futómű, fékek?
Alapvetoen jo, nekem 1.5 t-gdi van 17” felnivel, lehet motoronkent nem minden ugyanaz. Igy neha kicsit feszes, de abszolut viselheto. A fek is jo, porol, de (egy) 180-80 lassitasnal se remeg vagy melegszik el.
- Lámpák milyenek?
nekem halogenes verzio van, teljesen jo a fenye ennek is, van kanyarfeny es az automata tavfeny nagyon jo dolog.
- Volt valami, ami elromlott? Ülésfűtés meg a többi kényelmi/vezetéstámogató cucc normálisan működik?
szerencsere meghibasodas nem volt. Ulesfutes nagyon gyors es eros, alap fokozatot szoktam csak hasznalni. Kormanyfutes az egyik kedvenc extram, kint all az auto egesz nap es konnyen kihul a kezem, szoval nagyon adom.
Tolatokamera sotetben eleg kasas, de hasznalhato, radar se kesik. Keylesst nagyon szeretem, a kilincsen gombnyomkodos megoldasa viszint kicsit retro es a hasznalati komfortja is elmarad a kapacitiv megoldasoktol. A savtartoval nem vagyok kibekulve annyira, toredezett szelu orszaguton nagyon kell vele birkozni, ha be akarod huzni a felezovonalhoz, illetve neha nem egyertelmu, hogy mikor a jobb, mikor a bal vonalat fogja es nehez elteriteni az allaspontjatol.(Belteret néztem, nekem éppen megfelel, hely kb H Astra, szóval ok lehet.) - 188cm vagyok es alig marad mogottem hatso labter, pl menetiranynak hattal szerelt gyerekules tok eselytelen, de a menetiranynak megfelelo elott se nagy a gyerek szabadsagfoka - a 2,5 evesnek eleri a laba a hattamlat boven.
Beltéri kék fények: bíztam benne, hogy valahogy állítható. Az Opel fényei barátságosak... - szokas kerdese, nekem nem zavaro, a muszerek szerencsere feherek. Ez lenne az utolso indok, amiert dobnam a tipust es biztos nem szedetnem
szet erte az egesz belteret, hogy aztan elkezdjen zorogni -
rbalint88
addikt
válasz albiosz #210216 üzenetére
Volt racionalis autovasarlasom, de hosszu tavon az excel tablatol nem leszek boldog.
Egy jo konstrukcional annyira nem zavar a magasabb futas, a fogyi 8-9 vs 12 kb, a fenntartas meg a Hunyadin is draga, mert garis idoszakban csak a markaszerviz jatszik (marpedig a garanciara a dct valto miatt varhatoan szukseg lesz…).
Racionalisabb vonalon nezve Octavia, Leon, Golf, Passat kombi, vagy akar Arteon. -
rbalint88
addikt
válasz albiosz #210224 üzenetére
10M-ert legyen egy kis tuzijatek, az i30 meg annyiba kerul, igy abban az arkategoriaban neztem, hogy mit vennek helyette Valoszinu nem vennek egyebkent annyiert napi jaros autot.
Focus cserere:
Huzz meg egy arhatart, allits be ra egy keresot hahun, evjarat szerint csokkenobe rendezve, a fontosabb extrakat bepipalva. Latni fogod, milyen tipusok fernek bele volumenben, aztan azok kozott valogass minel kevesbe szurve, mert sokszor beleirnak olyan extrat, ami nincs benne, sokszor meg kifelejtenek valamit. Ehhez mondjuk tudni kell, hogy mit kell nezni a kocsiban, milyen a tempomatos kormany, az ulesfuteses klimapanel, stb.
Egyebkent nekem a nagyobbik gyerekem ket eves es siman eleri a laba a hattamlat meg jobb oldalon is, pedig az anyosules vagy 10 centivel elorebb van az enyemnel. Mogottem ez a helyzet az i30-ban: [kép] -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #210228 üzenetére
A rugdosas nem problema, hanem nevelesi kerdes, meg kell vele beszelni.
A baj az, hogy a hordozo be se fer, meg ha nagyobb lesz a gyerek, nem fog kenyelmesen elferni. Hamarosan atkerul mogem a nagy ulese, meg csak a Golfot szereltem at. Abban kb 5-10 centivel nagyobb a hely, mert a ram allitott vezetoules mogott van kb annyi ter, mint az i30-ban az anyoson. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #210230 üzenetére
Gyahh, de, a tancterem ez az i30: [kép]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #210237 üzenetére
Konkretan tobb benne a hely, mint abban ami nekem van kollegamnak ilyen volt, csomagtarto is jobban kihasznalhato es az utashely is tobb.
albiosz: 188cm, sztem nem vagyok kiugroan magas a mai mezonyben, a gyerekeink meg valoszinu meg magasabbak lesznek.
nandow: accordban en is ugy ultem. Leghatul-legalul.
macilaci78: azert, mert a Passat egimeszelo friccekre van tervezve, a Honda es Hyundai meg azsiaiakra, akiknel vagy 10centivel kisebb az atlagmagassag VAG termekekben nekem is szokott maradni 3-5 kattanas meg a sin vegeig
-
rbalint88
addikt
válasz rdani001 #210337 üzenetére
Elso osztalyra keszulsz jegyet valtani a szoporolleren. Oreg, bonyolult, mar rozsdasodo tipus mindketto, elotted atlagban legalabb egy szarokbele mentalitasu tulajjal. A vetelarhoz kepest tetemes szervizkoltsegek varhatoak, mar mindegyikben benne van a vilag osszes km-e. Kihivasnak kituno mindketto, ha szepet es jot akarsz belole es ezt az allapotot fenn is akarod tartani. Persze ha csak az a lenyeg, hogy propeller vagy negykarika legyen az elejen es valahogy vonszolja el magat A-bol B-be karacsonyfa mod vilagito muszerfallal, akkor hajra
-
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #210339 üzenetére
Igazabol nem lebeszeles kerdese, nekem is van egy B6-os A4, de 2 azonos platformos Passat utan nem ert meglepeteskent semmi. 18 eves auto, szerencsere a kinti es az itthoni gazdaja is eleg lelkes volt, de meg igy kabriokent is meg kellett nezni joparat, mire egy nem total leeltet talaltam. 179->193e km kozott az elmult 3 evben az alabbiak raugrottak: vezerles, vizpumpa, hutofolyadek 2x, korbe gatlo, korbe tarcsa-betet, fekfolyadek 2x, valtoolaj, termosztat, kiegyenlitotartaly, kuplung+kettostomegu, generator, egy szett nyarigumi felnivel, egy szett teligumi, uj fenyszorok, hatso szelvedo visszaragasztasa, olajcsere 3x. Es melle Bp-n eszik 12-14 litert, kruzolosban 8 litert.
Most januarra az a terv, hogy az aljan a (szerencsere csak feluleti) rozsdakat letisztitani, passzivalni, alvazvedozni, es ha mar szet van szedve, minden gyanus dolgot cserelni. Hobbinak belefer, de lehet napi hasznalosnal tikkelne tole a
szemem
Szomszed kanarija meg egy egeszen mas kavehaz minden szemponbol -
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #210345 üzenetére
Alapvetoen nincs ezekkel gond, hogy ra kell kolteni. Csak mas erzes egy egymillios es egy 3+ millios autora, kicsit mas a vetelarhoz aranyositva
Sachs (sport) gatlo van nekem is, a bal hatso folyik kb 5e km van benne, de 2+ eves, ugyhogy a garija mar buko. Evvan.
En amugy nagyon szeretem, meg 18 evesen is nagyon jo auto. -
rbalint88
addikt
válasz zonaldino #210382 üzenetére
Ha a palyan nem a hiperursebesseggel rombolo fazon vagy, hanem jo egy kenyelmes 130-150, akkor szerintem egy toyota rendszeru hibrid is jo lehet. Lexus CT200h, Toyo Auris 2015 utani faceliftes verzioja.
plug-in hybrid jo lenne, de csoda, ha abbol belefer barmi jo a budzsedbe.
dizelt csak akkor vennek a helyedben, ha a 30 perces munkaba jarasok nem dugozva tortennek, hanem normalisan haladva. Akkor legalabb a vegere telen is bemelegszik ertekelhetoen es a berlini utak alatt tud regeneralni is[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #210438 üzenetére
Tinilanyok meg kibirjak, majd sorsot huznak, ki ul kozepen egyebkent tenyleg csak az egyteruk, esetleg suvok vannak hatul dedikaltan haromaszemelyesnek kialakitva, mindenhol mashol az csak szuksegules.
-
rbalint88
addikt
válasz jozefgucci1 #210478 üzenetére
Hyundait csak kezivaltoval, dct-vel ne!!! Csak ha frissen volt cserelve a kuplung es a kettostomegu is (vagy akar a komplett valto), nem a legsikerultebb konstrukcio. Ha sokat varosoztok vele, 50e km alatt siman elfogyhat. Most 800k egy kuplungcsere…
-
rbalint88
addikt
Tudom, hogy volt 159-ed lattam Zsoltinal.
Szerintem a facelifttel sokat javult, de ezzel a budzsevel en mashogy gondolkodnek teljesen - vagy nagyjabol racionalis automata kombi vagy full agyeldobas “mindegy, csak ereje legyen” alapon. Manapsag a 3,5misi csak megkeresni sok, autora elkolteni nagyon keves tud lenni, ha vannak igenyek.
Reszemrol Volvo t5, inkabb kezivel, nagy chip, vututu akar csak egy v50 kasztniban. De amigy a mondeo 2.5t is ez a motor. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #210596 üzenetére
Ennyiert sok jobb otletem lenne, mint ez az amugy tenyleg szep Y
Legpraktikusabb autoszin az ezust. Sok tipusnak jol is all, a feher sokkal hamarabb koszosodik es altalaban a legserulekenyebb, legvekonyabb fenyezes, mert alapszin. A metal es gyongyhaz mas tema, mondjuk en szines auto parti vagyok - mondom ezt 3 fekete, ket sotetkek, egy sotetzold, egy vilagoskek/ezustos, egy feher sajat, es ket feher ceges auto utan de hat a hasznaltpiacon nem a szin az elsodleges szempont 🤷♂️
Felesegemnek meg sikerult eddig mindketszer ezust autot vennunk -
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #210823 üzenetére
Nem 220centi vagyok, ami mar tenyleg extrem 190 centi koruli emberbol nagyon sokat ismerek, de biztos csak arrafele olyan suru a levego amerre en mozgok, aztan azert nyulunk ekkorara
szvsz egy kompakt autot illene ugy megtervezni, hogy egymas mogott ket ekkora ember is elferjen, mas gyartoknak megy… pl a kategoriatars Golfban egy 5 centivel minimum tobb a hatso labter. De meg a 156-ban is tobb hely volt mogottem es az egy picit kisebb kulmeretu auto, meg 20 evvel regebbi konstrukcio.
erted, ez a “””kompakt””” kombi 465centi hosszu, keresztmotor, macpherson, szoval semmi olyan muszaki megoldas sincs benne, amitol szuknek kellene lennie. Ugyhogy talaljanak ma’ benne kenyelmes helyet 4 full size felnottnek a 20 eves passat csak 10 centivel hosszabb, de hosszmotoros, aztan 4 ember megis tud benne terpeszkedni, meg a csomagoknak is tobb hely van. Magic! -
rbalint88
addikt
Kollegano keres autot az alabbi parameterekkel: max 2,5M, inkabb 2M, Dunaharaszti-Budaors(-Komarom) tavra, tehat M0 es palya sokat, meg kis varosozas. Astra J-t nezett leginkabb, de felmerult meg Focus, Golf6 is. Mivel volt gerincserve, en azt mondtam neki, hogy Astrabol az alapverziokat felejtse el a kenyelmetlen ules miatt. Egyedul hasznalna, de biztonsag es kenyelem miatt egy kompakt kategoriat en is megszavazok. Most 207-es pozsoja van es M0-n messze van a komfortostol Szerintem a dizellel jobban jarna ilyen felhasznalasra, de oszinten szolva ez a korosztaly/arkategoria nem volt figyeloben nalam az utobbi idoben, ugyhogy siman lehet mas tuti tipp is ott
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #210849 üzenetére
Focus meg csak-csak, de Astra H-t en nem tudok ennyiert jo szivvel ajanlani
Eddig ahogy nezegettem mi fer a keretbe, a C30 a befuto, mechanikailag az is focus vegulis -
rbalint88
addikt
válasz bbubby00 #210911 üzenetére
Szerintem kezi valtosat vegyen, lehetoleg mhev nelkul. Ott a kuplung elektronikusan vezerelt es egyreszt hibalehetoseg, masreszt nagyon rossz a pedalerzet kb minden teszt szerint. Dizelbol semmikepp se vegyen mild hybridet!
dct valto problemas, de legalabb neha buta is.
En 1.4t proceedet vennek kezivel, ha mindenkepp koreai kompakt kell. Arra keszuljon, hogy a kategoria etalonjainal egy literrel tobbet esznek ezek valamiert.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #210973 üzenetére
Kicsit korbeneztem es momentan az astra az utolso a listajan
-
rbalint88
addikt
“””Automata””” nagyon nyujtja a szallitasi idot, de legalabb nem is egy jo konstrukcio, inkabb kezivaltosat vegyel. Ugyanilyen 160 lovas mhev dct-s i30-am van cegesnek, 2020 decemberben rendelve 2021 juniusra jott meg. Kollegamnak tavaly nyaron hagytak jova a ceges autot, kb ugyanaz a kivitel (nekem comfort par extraval, neki prime). A helyzet katasztrofalis, vegul egy olyan autot valasztotak neki, amit berendelt az importor 2021 oktobereben. Na, a napokban erkezett az orszagba, meg 1-2 het ugyintezes es megkaphatja vegre.
Ja es a ket kasztni kozul proceed legyen, az egy nagyon szep auto -
rbalint88
addikt
& tboy93
A garanciaval csak ovatosan. A valto, kuplung csak ket evig garis, utana 800k egy kuplung-kettostomegu csere. Ket regebbi 1.4t i30-on most csinaltattuk meg nemreg, az egyiken mar masodjara, most lesznek 4 evesek. Bp-i dugo szet fogja nyirni viszonylag gyorsan… en azert beszelnelek le, mert en is ott hasznalom neha mar elgondolkozok, hogy inkabb kezit kellett volna kerni, de igazabol nem, csak a dct valtojuk egy kalap belsar, meg kellett volna csinalni rendesen.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #211132 üzenetére
“es a veglegesen ki nem kapcsolhato start stop engem sokkal jobban zavar a valtonal”
Az nem is lesz veglegesen kikapcsolhato a csodas szabalyozas miatt. esoszenzor nalam nagyjabol jo, savtarto tenyleg agressziv.
menet kozben mar nem rossz a dct, de elindulasnal nagyon bena. Vagy csak tatasan araszolva tudsz vele elindulni vagy nagyobb gazra ordito motorral kuplungcsuszassal, neha tetezi egy tarkonveros rantas. A pont jo dinamikat kb 20-bol egyszer sikerul eltalalnia… -
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #211189 üzenetére
Hat ez mindbol semmi talalat ugyanannyi a fenntartasa, mint egy azonos motoru leon/golf/octavianak Hatso ules inkabb a4 lehetett, korai a3-nal max az osztottan donthetoseg volt felaras.
Index mukodik bennuk. Sot, a bmw-kben is ujabban a volvosok az uj bmwsek, nem is ertem.
ja, i30-ban a benzinesek kezdenek rossz hiruek lenni, beltere fura, en nem eroltetnem. Na es ahhoz tenyleg draga minden[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #211257 üzenetére
Igen, ha 10ezrenkent van cserelve az olaj, akkor nem nagyon van gond veluk. Csak eleinte 30k km volt a gyari periodus, aztan 15k km… utobbi idoben eleg sok lancszakadasos sztori volt, meg a gdi-knel a koksz miatt elkopott motor.
kobe24: arra kell figyelni, hogy ezeket csak akkor vedd meg, ha ingyen adjak oket.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #211361 üzenetére
Bp 12-15 liter, autopalya 7-8 liter, ha ezek atmennek a rendszeren, akkor hajra. A szervize minden hasonlo kategoriasnak “draga” (vagy csak mi vagyunk csorok), markaszervizben egy alap olajcseres eves szerviz is siman 150-200ezer.
cappa72: a 120 lovasban nincs semmi trukk, egy sima egyszeru turbo van rajta, attol nem kell felni. Idoben kapjon jo olajat es nincs vele problema.
kisza25: elment az insignia is es a kombi is?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #211478 üzenetére
Majd nezd meg, mennyi egy arteonra (vagy majd amit venni fogsz) egy ledes fenyszoro, egy lokharitohej, stb. Aztan majd ha epp nem lesz kedved kifizetni 2-3milliot egy koccanas miatt, lehet te is kotsz inkabb cascot Nincs az az allampapir, ami egy pillanatnyi elbambulast elg gyorsan ki tudna gazdalkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen