-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #211536 üzenetére
Ez a city helyett lesz? Nem kell automata legyen?
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #212002 üzenetére
Golf, Passat GTE, 2017 utani faceliftes (a navin latni fogodo melyik az uj, golfnal kivul is a fenyszorokon).
Octavia3 fl, 2.0tsi polgari vagy rs kivitel.
mondjuk ezek 8-9M kozott vannak, nem 8 alatt.
Ha megbizhatosagra kell a tutituti, akkor toyota rendszeru hibrid. Mondjuk en inkabb locsolnek tobbet a tankba es a szervizre, mint hogy minden nap a Corolla belsejet nezegessem
Magamnak Golf GTE-t vennek es egy tetoboxot. -
rbalint88
addikt
válasz realist #212006 üzenetére
Barki is nezi at az autot, csak csokkenteni tudja a kockazatot, teljesen kiszurni nem lehet. Azt viszonylag konnyu megallapitani, hogy serulve volt-e, de a motorba nem nagyon latnak bele. Eloadatban ha nincs arulkodo jel, akkor nem fog kiderulni, hogy ra kell-e boritani gyorsan ket millat vagy sem.
Ha be akarod biztositani magad teljesen, akkor uj autot kell venni.tibbike01: akkor hibrid es palyan benyeled a begetest nincs mas, ami minden igenyedet teljesitene, foleg fogyasztas es megbizhatosag tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz zgospel #212058 üzenetére
Az x-type egy csicsas mondeo, ami annyiban az elonyere valik, hogy talan kevesbe egy foshalom, mint a nagyobb jaguarok, de en igy is messzire kerulnem. Arra keszulj meg, hogy kb vagy el fog hajtani a szerelo, hogy o jaguarhoz nem nyul vagy meglrobal lerantani, merthogy cica$auto es $pecialis szaktudast igenyel. Van hozza szakszerviz is, de nem tul sok (en egyet tudok Bp-n), meg viheted markaszervizbe is
Idegrendszer legyen hozza, meg penz se art, kivenhedt ritka “premium”-mal lehet kemenyeket szivni, amikor kellene valami alkatresz, de utangyartott nincs, gyari horror aron vagy mar az sincs, aztan kereshetsz bontoban kevesbe szar husz eves alkatreszt.
En pont ma jartam igy majdnem, Audi A4 cabrio, mas a homlokfal, mint a szedan/kombie, utangyartott nincs belole, gyarit se gyartanak mar, csak elfekvo keszletek vannak 150ezertol felfele… ugyhogy maradt megis az eredetijenek a megszepitese (feluleti rozsdak voltak rajta, csak egy szerencsetlen elem, nagy muanyag beledolgozott fem reszletekkel). A szedan/kombihoz az utangyartott meg 35ezer
Es megkockaztatom, hogy csak a kabriobol tobbet gyartottak, mint x-typebol kompletten generic dolog van rogyasig, de kabrio-specifikus alkatreszekkel ra lehet futni a cumira. -
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #212073 üzenetére
Reszemrol Mazda, ha tudja az okostelefon-integraciot (legigenyesebb belter, talan a legmegbizhatobb motor), utana Hyundai (jol felszerelt, olcso), aztan a Kia (mocskos belul, nem kimondottan egy fullos felszereltseg), a Qashqai meg reszemrol utolso utani esetben (odivatu, kisautos belter, duplakuplungos valto, kelletlen motor)
1.6t-gdi nem teljesen problemamentes motor, de fel ev alatt csak kiderul, van-e baja. -
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #212083 üzenetére
Nekem pont akkor volt cegesben szedanom (2012-es hyundai elantra), amikor szuletett az elso gyerek. Hibatlanul elvoltunk vele. Egyreszt meg kell tanulni kicsit rendszerben pakolni, nem behanyni mindent valogatas nelkul, masreszt normalis babakocsi valasztasa is sokat segit.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #212095 üzenetére
Volt elotte B4-es es B5.5 Passat kombim es Avensis kombim is, meg jartam Suzuki Splash-sel, Alfa 156-tal es A4 kabrioval is, a kicsi csomagtartoban is el lehet ferni.
Tenyleg inkabb hozzaallas kerdese szvsz. Aki minden felesleges hulyeseget visz magaval, azt is csak behanyja a kocsiba, annak a Multivan is kicsi -
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #212123 üzenetére
Sikerult kiloni a ket racionalis opciot, ha fontos az automata valto
Egyebirant vagy tankolni fogsz sokat vagy alkatreszre kolteni, esetleg veszel egy ilyet: [link] ha nem toltod is elmegy 7liter korul/alatt hibridkent, olajos dsg van benne es normalisan felszerelt (nekem a keyless hianyzik, de lehet elni nelkule).
Vagy megbekelsz a 12 koeuli varosi fogyasztassal es 2.0 tsi, vagy megbekelsz az X<150000km valtofelujitassal a szarazkuplungos dsg-nel es hasonszoru kisbaratainal 500e-1M Ft ertekben - emellett kevesbe finoman is mukodnek az olajosnal.
Esetleg meg ezek johetnek szoba, de a fogyasztasnak utana kell nezni spritmonitoron:
[link] - erre gyorsan le kell csapni, nagyon jo az ar
[link] - ebben ulesszelloztetes is van
[link] - legujabb modell, nagymotor (hibrid!), mekafull -
rbalint88
addikt
válasz zgospel #212151 üzenetére
Lehet a hibridekben jobb a dct, de nalunk Hyundai flotta van es mind az 1.7dizeles tucsonok, mind az 1.4tgdi i30-ak atestek mar legalabb egy valtofelujitason. Az i30-ak most 4 evesek, egyikben 95, masikban 120ezer km van, 800k Ft/auto volt a kuplung es kettostomegu csere…
Nekem 1.5tgdi mild hybrid van, most van benne 20e km es mar neha csinal furcsasagokat, pedig igyekszem vigyazni ra. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #212356 üzenetére
Par hete meg boszen ajanlgattad nekem (kolleganomnek) 2-2,5M kategoriaban. Most akkor szar vagy nem?
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #212367 üzenetére
2010-ben vettem majdnem H Astrát, 1.9cdti 150 ló OPC-line, mekafull - abba tényleg minden bele volt kérve a kanyarxenontól, a változó csillapítású gátlóktól ,a 18" OPC felnin és bőrbelsőn keresztül a panorámatetőn át, de nekem nagyon nem jött át a típus. Szvsz a Golf6 sokkal-sokkal jobb autó
Amúgy Cosmo-t Highlinehoz illene hasonlítani, abból meg elég kevés van valójában. Hirdetve persze a Trendline-ok is Highlineként vannak -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #212378 üzenetére
De utana atulsz egy olyanba, ami jo es “magic!”
cappa72: kozvetlen befecskendezesesek mind ilyen dizeles kattogosak a magasabb uzemanyagnyomas miatt -
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #212600 üzenetére
8 eve 5k kb annyit ert, mint most 15k. Es meg 30k-ert atvizsgalva-diagolva is billeg, hogy ha adott helyen 1 autora megy, akkor kijon-e a matek neki honap vegen.
Ugye meg kell vennie a diagolos celgepet, a rendes retegbastagsagmerot, jobb esetben elvegzett megfelelo iskolat, kell egy auto, amivel jar, azt tankolni kell, stb.
Szamold ki autonkent 30ezerrel szamolva a kivant havi netto bere kb haromszorosat kell beszedned, hany autot kell atvizsgalni havonta, es ebbe bele kell fernie az idopontegyezteteseknek es az utazasnak is. -
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #212618 üzenetére
Az off reszre csak annyit, hogy a gazdag tarsadalmak peldaja azt mutatja, hogy minden draga, aztan valahogy megiscsak jobban elnek, mint mi 🤷♂️
Az a szerelo, aki kiugrik 5k-ert fel orara, pont arra az idore felejt el szamolni Es sajnos a 15k-s oradij sem irrealis, ha becsuletesen, adozva akar dolgozni. Illetve a masik resze, hogy inkabb fizetek tobbet egy jo szolgaltatasert, mint hogy az alkatreszt vegyem “””listaaron”””, mert annak semmi hozzaadott erteke nincs, az tenyleg csak lerantas.
-
rbalint88
addikt
Ez tenyleg jonak tunik. A kereskedes egyebkent sok szamomra velemenyes autot arul, sok az amerikai darab, azok nekem mindig gyanusak (toreskar, vizkar). De ha tiszta az eloelet, akkor nyugodtan meg lehetett ezt venni. Ha jol veszem ki a szavaidbol, at is nezetted, ennel kisebbre csokkenteni a kockazatot csak ujauto vasarlassal lehet
-
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #212785 üzenetére
Nekem ilyen motoros i30 a ceges autom. Jol megy, de akkor eszik, cserebe esszel hasznalva egesz baratsagosan is tud enni. Marciusra pont az a tervem, hogy igyekszem kimeletesen menni, hogy kideruljon, a napi ingazasban mennyi idot bukok es ez milyen fogyasztasbeli valtozast okoz, illetve nyugodtabb vagy feszultebb leszek-e a kimeletessegtol. Hatso labter nem tancterem, a mhev kivitelekbwn nem fer el a 48V akku miatt potkerek es amugy is eleg lapos a csomagtarto (en siman bealdoznam a sekelyebb also rekeszeket a csomagtarto alapterfogataert cserebe). Infotainment big nem nagyon van, neha a wireless carplay eldobja a jelet (katonai ojjjektum mellett pl) es sima BT kapcsolatra valt, de ezen kivul stabil. Savtarto eleg agressziv, birkozos, a rafutasgatlo meg neha kicsit tulparazza, neha viszont elbambul.
Szvsz belteri minosegben elmarad a Kiatol, de foleg a VW csoport termekeitol, nem teljesen problemamentes es a gari azert eleg sok aprobetus reszt tartalmaz. Emiatt en sajat penzbol nem ezt vennem, de ez egyeni szoc problem.
6,5-ert (vagy amennyiert epp van) neznek egy jol felszerelt, 2017 utani faceliftes 1.4tsi-1.5tsi leon, golf, octavia kombit kezivaltoval (vagy ha must have az automata, akkor felreraknek egy misit valtofelujitasra a szarazkuplungos dsg miatt), vagy full monty es akkor leon cupra, octavia rs kombi olajos dsgvel. Golf GTI is tok jo, csak abbol nincs kombi sajnos, nalunk meg a ket gyerek melle csaladi autonak kicsi az otajtos Golf, helyi csapasmeronek tokeletes asszony eGolfja, de nem csak a 200km hatotav miatt nem mennek azzal nyarani -
rbalint88
addikt
válasz eastsider #212790 üzenetére
Alapvetoen jo valasztas, zajossagat szoktak csak fikazni. A tobbi marka hibridjere neznek meg ra. Audi Q5 phev, BMW X3 phev, Ford Kuga fhev, phev, Hyundai Tucson fhev, phev, Kia Sportage fhev, phev, Lexus NX300h, Mazda CX60 phev, Opel Grandland phev, VW Tiguan phev.
-
rbalint88
addikt
BMW-nel a service inclusive, repair inclusive csomagokkal azert ki lehet huzni a draga karbantartas meregfogat 5 eves korig
A masik meg amit bandus is ir, ha van 20meter egy autora, akkor talan megbocsathato, ha nem 100k az eves szerviz, hanem 200k, ha ezert cserebe a komfortfokozat joval magasabb. -
rbalint88
addikt
válasz luckyboi82 #212836 üzenetére
Kinai autot bekerulesi koltsegben nehez lesz megverni. Uzemeltetes, alkatresz, ertektartas mar mas kerdes.
-
rbalint88
addikt
válasz Lefty #212866 üzenetére
Szerencsere van belole sima hybrid verzio is, itt a forumon is van tulaj
De barmelyik Toyota/Lexus hsd is megfelelo lehet. Vagy ha sima szivobenzines kell, akkor Mazdak johetnek meg szoba.
A turbo egyebkent egy eleg egyszeru szerkezet, nem is annak a javitasa-csereje az igazan fajdalmas muvelet. Magasnyomasu uzemanyagrendszer, kozvetlen befecskendezes miatti kokszosodas, kipufogogaz-kezelo rendszerek (egr, reszecskeszuro) sokkal nagyobb kockazatot rejtenek, mint egy mezei turbo. -
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #212933 üzenetére
Lexusnak borzaszto a beltere, pedig technikailag az a legjobb auto, igy az nalam helybol kiesik. A skoda es a kia sima muszakilag semmi extra kompakt autok, raadasul nem is szalonujak, porgott mar le a garibol. A kiaban nem tancterem a hely es biztosan problemas lesz 10 ev alatt a valtoja.
En octavia rs-t vennek az elozo generaciobol vagy mazda 3,6, cx-5, ami eleg helyet ad. Azokban hagyomanyos automata van. Esetleg rav4, c-hr, corolla hybrid. -
rbalint88
addikt
válasz zgospel #213008 üzenetére
Sajnos a korabeli Volvoknak elegge konnyen pusztul
az ulesuk, ezen is latszik, hogy elegge odavan, tisztitas-borfestes kell neki. Viszont legalabb szelloztetos, ami eleg haszbos es ritka funkcio. Az auto a korabeli mekafull, sajnos az allithato gatlok is benne vannak, a valtogomb altal kitakart gombsor a kezelofelulete.
Nem feltetlenul elvetendo a darab, de eloszor inkabb kozelebbi darabot keresnek. -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #213140 üzenetére
eGolfbol csak faceliftes 2017 utanit erdemes. Fele annyit tud a fl elotti, de arban nincs akkora diffi. Lattam fent a napokban egyet 8 alatt, 8,5-ig van meg par. Igazabol ha a szervize rendben volt es benne van az akkugaranciaban, akkor hajra. Nyilvan az alap nem volt gombocca torve stb parameterek mellett. Mi nagyon szeretjuk. Egy toltessel 150-250km kozott tud (palya vegsebessegen nagyon futve vs klimazast nem igenylo homerseklet max 100-zal), autokent hasznalva (futve, klimazva, zenelve, vilagitva), fillerszexes hypermilerben 300km se lehetetlen. De sztem annyit nem er a komfortbol aldozni
Leaf2 sokkal kevesbe autoszeru auto, a belseje kicsit tagasabb, de olcsobb erzetu az egesz auto. Hyundai Ioniq jobb villanyauto, de a kicsit jobb fogyasztasa miatt felvertek az arat. A hatekonyabb hajtaslanc mellett meg az Infinity hifi es a nagyobb csomi szol mellette, a kopogos-szomoru belso ellene. Ha sokat kellene messzebbre menni, akkor az Ioniq jobb valasztas a majdnem dupla toltesi sebesseg miatt (70kw vs eGolf 40kw).
Ami meg eszembe jut hasonlo kategoria: Kia eNiro, Soul, Hyundai Kona, Pug e208, Opel eCorsa, Vw eUp, Skoda Citigo iV. Aztan lehet arban ezek nem fernek bele, csak a Golfokat szoktam nezni -
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #213144 üzenetére
Igazabol ezt meg egy jobb akuji trio vagy 1.gen leaf is tudhatja sokkal kevesebb penzert. Ha a komfort is szamit, akkor fl eGolf
Amugy az i3 is jo fun, erdemes kiprobalni. -
rbalint88
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hat a Golf8 tenyleg eleg sporolosra sikerult par helyen. A Leafnel szvsz az teveszt meg, hogy neked faceliftes van, azon biztos sokat javitottak, de a korai Leaf2 az egy felfujt Micra es ez nem dicseret Jellemzoen a 8mikulasba egy halogen fenyszoros, szegenysegcsomagos peldany fer bele, nem a boros-ledes-propilotos-bose hifis fullosak
eGolfnal meg comfortline es highline feleltetheto meg a sima belsoegesueknel. A mienk egy jol felszerelt confortline, az egyszerubb belter van benne (szovetes alapules), de felszereltsege eleg jo. (Keyless, active info display, legnagyobb navis fej, kozepes hangcuccal, onparkolo, kamera, led fofenyszoro, ules- es szelvedofutes, hoszivattyu, ccs) -
rbalint88
addikt
válasz bencefica13 #213201 üzenetére
Ket gyerekkel hasznalunk eGolfot. Utaster elegendo, csomagternel a hosszabb utakra kell egy tetobox, amugy az is boseggel eleg. Ha mar csak sport babakocsit vagy semmilyet nem hasznaltok, akkor abszolut nincs csomagtarto para. Hozzateszem mi kompakt modon pakolunk, sogoreknak ugyanigy ket gyerekhez Sharan van es az is mindig tele
A kinezett peldany nekem nagyon tetszik, nagyon jo a szin, felszereltsegben meg egy keyless es panoramateto lehetne, de ez is parade. Led fenyszoroja nagyon jo.
-
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #213290 üzenetére
De a tied turbos 1.6, kisza25-eke meg sima szivo 1.8. A csiga boven tobbet er, mint a plusz 200ccm.
-
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteli A tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen -
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #213402 üzenetére
Egy benezett fektavos koccanas egy led fenyszoros csodaval siman tobbmillios kar tud lenni. Lampa 200k-2M darabja, lokoshej, radarok… es akkor meg semmi komoly nem serult… nekunk evi 200k korul van a casco a golfra, de sokkal kevesbe faj azt kifizetni tervezhetoen, mintha esetleg beut a szar es milliokat buknank
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #213404 üzenetére
1-2 millioval nem vagy kisegitve egy dragabb onhibas koccnal, de amit fial azt el lehet kolteni a casco dijara
Szvsz inkabb fizetem a cascot es az onreszt, ha baj van, mint hogy hirtelen kelljen elorantani milliokat. Lehet csak “elegetett penz”, ha nem tortenik semmi, de szerintem nem sokan tartanak dedikaltan autotoresre par milliot lekotve
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen