-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Astra K 2017-2018 1.4T lehetoleg automataval
#210275 Teasüti
Egyebkent meg a guminyomas problema lehetett mert uj autonal es uj guminal eloszeretettel fujjak tul az abroncsokat. Nekem a Cactuson csere utan 2,6 barra fujtak, szepen le is engedtem egy par nap utan a gyari ertekre(2,3) es erezhetoen komfortosabb lett.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
diegho #210673 üzenetére
Se a 2es BMWvel se a B Klasseval nem lennel beljebb a fenti feltetlek alapjan szerintem egy kompakt minivan lenne a nyero. Mi a picassonal landoltunk, a logout blogom adhat tampontot kereseshez.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
anonymus89 #210684 üzenetére
Lancia Delta vagy Fiat Bravo 1.4T
Ezekkel egesz jol lehet autopalyazni, ellentetben a hsz-edben felsoroltakkal... -
footy
addikt
válasz
anonymus89 #210689 üzenetére
Nem az szamit mennyir mesz hanem hogy hogyan hasznalod az autot. A rovid tavokat nem szeretik(bar tul van lihegve a koztudatban) annyira a turbos es a kozvetlen befecskendezeses motorok, nalad ez kiesik mert nagyreszt autopalyan fog futni ha jol ertem.
Cserebe nem kapsz agybajt mert a Bravo(2010tol), Delta, TSI Leon(2014tol keresd elotte en nem vennem) es az 1.4T jastra(2011tol keresd) is jol van szigetelve.
(A te listadban szereplo autok mind gyengen szigeteltek nem autopalyazni valok foleg nem szivo motorral ahol 4-5000erzeket forognak)[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz
pècsimunkás #211378 üzenetére
Nekem volt Focusom szelvedofutessel. Soha tobbet nem kellene. Mert a 2 ev alatt amig megvolt 2x hasznaltam, viszont minden egyes nap zavartak a futoszalak.
Nappal mikor megtori a napfenyt este mikor megtori a reflektor fenyet minden alkalommal atkoztam a tervezoket ezert a megoldasert.
(Koss egy kis Cascot es amikor mar nagyon gaz akkor mehet neki a ko es irany a szerviz)
A VWnel azt hiszem kulon gozolt reteg van es nem pici drotok mint a fordnal, esetleg az lehet opcio, de en ezt nem vennem be az extra fontos opciok koze. -
footy
addikt
válasz
Paxker315 #211681 üzenetére
Mit jelent a jo valtoprogram? Birja a melygarazst?
-
footy
addikt
válasz
Paxker315 #211683 üzenetére
Az olajfurdo azert sokat szamit a hutesben.
Bar en tobbek kozott ezert vettem mindket autot wandleres automataval....
(hasznaltan nem tudod hogy az elozo tulaj mennyit dugozott vele. A kuplungok is dragak meg a kisebb DSGhez is es a mechtronika egyseg sem olcso)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
bandus #212165 üzenetére
Statisztikat nem tudsz osszerakni. Azert is lehetetlen, mert a VWnek nem all erdekeben adatokat kiadni, a nem garancias autokat pedig akarhova vihetik. (igazabol a garanciasakat is)
(Bar a Kinai botrany es az ottani meghosszabitott garancia(10ev!!!) valoszinuleg nem 1-2 elszort eset miatt volt. ui.: Nyilvan az sem veletlen hogy sok kesobbi modellbol mint pl a Jetta az 1-4Tsihez is inkabb hagyomanyos automatat raknak)
Forumokat szivesen linkelek neked tobb szaz bejegyzessel ahol a DQ200/ szarazkuplungos DSGs problemakrol irnak. Nem egy olyan esetet olvastam ahol 100e km alatt 3x volt cserelve valto.
Nyilvan ezt arnyalja hasznalt modja, ki mennyit jar dombos videken , mennyit all dugoban, mennyit jar melygarazsban es a valto szoftveren is tobbszor lett modositva az evek soran.
Aki nem jar ilyen helyeken annak lehet hogy sokat kibir, de a gyenge kivitelezesu mechtronika es hogy egy rossz akku eseten a valto el tudja egetni a kuplungokat nem a hosszu gondtalan hasznalatot vetitik elore.
Sokaig szemeztem Seat Leon 1.4TSI+DSG ill VW touran ugyanilyen motoru kombinaciojaval es tobbszor is atturtam a forumokat, de a vege az lett hogy hasznaltan garancia nelkul nagyon rizikos tud lenni a dolog.
Az 1.5TSIbe elvileg ugyanez kerult, az eTSI-t nem tudom.ui.: Nem gondolom hogy a tobbi gyarto szarazkuplungos automataja jobb lenne. Sot a hyundai ill. renault forumok alapjan egyertelmuen nem az.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
tibbike01 #212194 üzenetére
Nem kovetem az elejetol hogy mekkora csomagtarto kellene, de ha egyebkent megfelel az UX csak a csomagtarto kicsi, akkor kutyaraccsal nem adja ki?
A Kuga hibridet en is mondanam, de ott azert ne a lexus osszeszerelesi minoseget vard es a csomagtarto is eleg kicsi foleg a pluginnal.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #212208 üzenetére
Kis alapteruleten nagy csomagtartot csak minivan ad. Nekunk ezert lett Picasso. (meg mert ez van hidros automataval) Viszont most mindenki SUVot akar ami semmire nem jo, de lehet mutatni a szomszednak hogy vettem egy autot ami olyan mintha mindent tudna.
A legyen valami markan, eloszor el is siklottamha a szomszed elott kell menozni akkor bimmer vagy merci kell
. A 2es active tourer vagy a B klasse sem rosszak, de ott azert johetnek draga meglepetesek. (ha valaki tolni akarja a propellert vagy a csillagot az ne sirjon
)
#212209tboy93
PSA/Stellantis modellek hidros automataval vannak. (1.2Puretech pl)
A fordnal is az 1.0EB 8as hagyomanyos automataval van. -
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #212212 üzenetére
Miben jobb egy kompakt SUV mint egy kompakt minivan?
Komolyan kerdezem, mert mar probaltam egy parat es meg nem sikerult kideriteni hogy mire egy a nagy hype.
PL.:
Mitol jobb egy X2es BMW mint egy 2es Active Tourer?
Mitol jobb egy elozo generacios Tiguan mint egy vele azonos evjaratu Touran/Golf+?
Mitol jobb egy Renault Kadjar mint egy Scenic?stb..
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #212214 üzenetére
SUV-ot irtál nem Crossovert. A tiguan, X2, Kadjar nem SUV.
De , ezen vitatkozhatunk viszont inkabb de es deAzert hoztam a fentieket mert kompkat SUV-ok, mint az UX Lexus.
A sajat peldammal mind a 8 pontot meg tudom cafolni:
Ha gondolod hetvegen lemerek neked mindent az ulesmagassagtol kezdve a rakter peremen at a szelvedo mereteig(a picasso panoramaszelvedoje kb 3x akkora mint a cactuse).
Biztos vannak kivetelek, de azert nagy altalanossagban ez a helyzet. (nezd meg a blogomat a minivanakrol, kiprobaltam mar egy parat...)Elhiszem hogy neked bejon a lexus RX, en is nezegettem oket korabban mert vonzott a strapabiro technika es magasabban is ulsz, ami nekem is kezd egyre fontosabb lenni, de adott kategorian belul nem latom hogy mitol lenne jobb egy SUV mint egy minivan.
(fent ezekrol volt szo)Nem flamelni akarok, de szeretnem hogy aki beteved a forumba az lasson egy kicsit az aktualis trendek moge is.
ui.: Az en mentsegem a Cactusra, hogy viccesnek talaltam a format es ki akartam probalni az advanced comfort futomuvet valamint hogy 3000euroval olcsobban vettem mint a Picassot. Ugyanolyan aron egyertelmuen Picassot vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #212217 üzenetére
És továbbra is, nem azt mondtad, hogy a minivan JOBB mint egy SUV, hanem, hogy a SUV SEMMIBEN nem jobb mint egy minivan. Ezt meg röhögve, becsukott szemmel irodai széken pörögve is megcáfolom.
Szerintem valamit felreolvastal.
Ha a gyarto a sajat termeket SUVnak hivja akkor azzal en nem vitatkozom.
Ha szeretned meresekkel cafolom mind a 8 pontot a sajat peldam alapjan.
Azt hogy miben lenne jobb a SUV mint a Minivan az meg mindig nem latom (sot a SUVnal felhozott elonyok melle tu tobbet is > adott alapterulet sokkal tobb hasznos hely), de a tema reszemrol befejezve.
(mereseket elkuldhetem privatban is hogy ne terheljuk a forumot)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
Paxker315 #212256 üzenetére
A magasabb epites nem para, foleg ha nem mesz nagyon gyorsan autopalyan, (A Picassonak 120 folott meredeken emelkedik a fogyija) a sulyt viszont mindig cipeled, az mar inkabb gond.
A franciaknal ezert van az hogy 1,8 tonna folott 10euro kilogrammonkent az adotobblet.
PL:
S-Klasse 2070kg: 2700euro
Audi Q7 2240kg: 4400euro#212257 Qru
Suzuki Jimny? -
footy
addikt
válasz
aero. #212384 üzenetére
A 120 lovas 1.4TB-n nincs multiair modul en azert szoktam azt ajanlani.
Nekunk volt Giulietta olyan motorral, az asszony meg most is nosztalgiaval gondol ra.
Viszont csaladi autonak szukos lehet, foleg ha nagyobb novesuek a csaladtagok.
Az ufo civicben lehet lehet benne van a mechanikai josag(bar en a valton kivul nem ereztem sehol), de a Giulietta erzesre premium hozza kepest.
En meg akkor is Giuliettat vennek a Civic elleneben ha a terdemet a fulemhez kell huzni. -
footy
addikt
válasz
cappa72 #212523 üzenetére
Gratula, jo valasztas!
A fentiek szerint akkor nektek is hasonloak voltak a tapasztalatok.
ui.:A motor csak szoftveresen van fojtva. Az osztrak piacon sokat latni beloluk. (120Loval nagyon ugrik)
-
footy
addikt
válasz
TrollBalint #212785 üzenetére
En vennem. Ha biztosra akarsz menni es sokaig megtartod az autot, akkor egy uj/alig hasznalt garancias auto siman jo megoldas lehet.
-
footy
addikt
válasz
bandus #212846 üzenetére
Mivel relative kozel van hozzam a liebochi telepuk es gyakran "cserelodnek" nalam az autok voltam mar naluk egy parszor.
A kocsikat lizingcegektol vasaroljak ki csomagban. Emiatt nem mindig csak jo allapotu autok vannak a kinalatban. Nyilvan ez termeszetes, de sajnos az arban ez nem mindig tukrozodik.
A masik problema, hogy alig mondanak valamilyen infot telefonon keresztul es ha tavolrol jossz akkor nagy lyukrafutas lehet belole. Konkret peldak:-Golf 6
Telefonban megkerdeztem hogy milyen az altalanos allapot. Minden tuti , jott a valasz.
Fel is kerekedtem meg aznap delutan es megneztem az autot. Kivul 1-2 karc, de amugy ok.
A belseje kuturalt, aztan mikor beinditottam, akkor kiderult hogy csattogott a lendkerek es valaszinuleg valamelyik befecskendezo is le volt halva.
-Seat Leon
Ugyanugy kezdodott mint a Golf, el is mentem megnezni. Direkt megkerdeztem az egyik eladot meg helyszinen is, hogy minden ok a kocsival, mert az atlaghoz kepest kicsit olcsobb volt. Elso ranezesre stimmelt is a sztori, mert korben nem volt semmi az autoval es a belseje is rendben volt. Aztan megneztem a tetejet es kiderult hogy miert olcsobb. Jegvert.
-Opel Astra
Ugyanaz a bevezeto. Elsore itt is minden passzolt. Aztan mikor jobban megneztem akkor tunt fel hogy mind a 4 ajtot ranyitottak valami betonfalra. (az elek le voltak surolva)
-Opel Insignia
Minden ok. Proba viszont nem lehetseges mert nincsen szabad rendszamuk, menjek vissza holnap.
(Ausztriaban a szemelyhez, illetve ceghez van rendelve a rendszam, nem pedig direktben az autohoz. Igy a probautat a kereskedok a sajat kek rendszamukkal szoktak engedni)
Azzal a lendulettel csinaltam is egy idopontot az autoklubhoz atnezetesre.
Amikor el akartam hozni az autot, akkor eloszor jott hogy atnezetesre ne mert az sokaig tart, de vegul sikerult lebeszelni a dolgot.
Az autoklubos teszt "ok" eredmennyel zarult, mert az auto rendben volt az elso es hatso lokharitotol eltekintve. (tudtam elore hogy karcos) Viszont a szelvedo felett talaltak egy rozsdafoltot. (kofelverodes lett elhanyagolva) Az ar jo volt, karosszerias es fenyezos ismeros van gondoltam mi baj lehet. Az elso es hatso lokos szepen meg is lett csinalva a rozsdafolt a teton maradt, mert kiderult hogy valoszinuleg ki kellene szedni a szelvedot ahhoz hogy teljesen el lehessen tavolitani a rozsdat. A kocsit 2 evvel kesobb ezzel a hibaval adtam el. (a vevo is csinaltatott autoklubos tesztet es felirtak neki is)Azt hozza kell tennem hogy en(fokent korabban) a "jobb" aru autokra mentem. (mondjuk ugy, hogy az also harmad teteje illetve kozepsav)
Rengeteg autojuk van es elhiszem hogy nem tudnak mindenrol mindent, de van egy atvizsgalas amikor atveszik az autokat es azt, hogy jegvert illene felirni az adatlapra.
A fenti sztorik jopar evesek (az insignia sincs meg mar 2,5 eve), de feltetel nelkuli bizalomra nem feltetlenul adnak okot(bar a google ertekeles az akkori 3csillagrol sokat javult). Azota allitolag jobban atnezik az autokat (viszont ahogy hallottam csak az o szervizuk nezi/nezheti(autoklubos tesztetbe nem szoktak belemenni mar) at az autot ) van olyan ismerosom is aki teljesen elegedett volt veluk.
Az biztos ha Passatot szeretnek venni akkor ott nezelodnek mert abbol mindig rengeteg van nekik. -
footy
addikt
válasz
426os #212859 üzenetére
Valaszolok itt, hogy keresheto maradjon.
Nekem csak a graci Weltautoval van tapasztalatom. Ok teljesen normalisak. Az autok kicsit dragabbak, de rendben van veluk minden. A Golfok amiket ott neztem technikailag es optikailag is abszolut jo allapotban voltak. Nem utolso sorban a kiszolgalas is teljesen mas mint az onlinecarsnal. A szervizfuzet minden esetben rendben volt es a probaut is mindig megoldhato.
Igen, az autoklub alatt az ÖAMTC-t ertettem. Az atvizsgalas altalanossagban jo, bar itt is van szoras abban hogy melyik technikus mennyire alaposan nezi meg.
ITT van egy lista rola hogy konkretan miket vizsgalnak.
Roviden szolva mindent amit megbontas nelkul lehet megneznek. Ha jol emlekszem legutobb klubtagkent 75 euro volt a vizsgalat es 12 euro volt hogy bemertek a futomuvet is.
Ha nem is annyira alapos a technikus meg akkor is boven megeri az arat, mert a vegen kapsz egy teljes listat amin a fenti parameterek menten atneztek a dolgokat. Ezzel a legtobb kereskedonel lehet alkudni is.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
+1
Nekem volt Insignia es ugyanannyit evett mint a kategoriatarsai.
A J astrat is vezettem joparszor es semmivel nem erzik rosszabbnak mint egy Golf meg hegyi utakon sem. (Amennyivel nehezebb, annyival ugyesebb a futomuve)#212997kisza25
Az 1.8 keves az Insigniaba es ezen a valtokiosztas sem segit. Biztos hogy konnyebb az I30, de nem csak az szamit, hanem hogy raktak egy rovid valtot a kis 1.4-eshez. -
footy
addikt
válasz
tibbike01 #213231 üzenetére
Nem kotekedesbol, de amugy ha szerinted a legtobb helyrol az jon, hogy a szaraz kuplungos DSG nem jo konstrukcio, akkor az veletlen? (A 6-7 sebesseges olajoshoz pedig nem sok koze van ugyhogy arrol hiaba is olvasol)
Lehet persze talalni mindig kiveteleket, de ez nem garancia ra hogy nalad is hibamentes lesz.
En mar tobbszor nekifutottam mert az 1.4-1.5TSI+DSG kombonak mert sokfele jo bodekba rakjak, de ha atolvasod a nemet forumokat, az ujabb szaraz DSG-k sem lettek sokkal jobbak mint a regiek, ugyhogy ezert elengedtem a dolgot.Nalam 1.2Puretech+EAT6 van mindket autoban es maximalisan elegedett vagyok veluk.
Nincs kuplug, nincs kettostomegu, csak olajat kell cserelni.
Ha full Casco tipus vagy akkor pedig toyota hibridet vegyel.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
Morris #213239 üzenetére
Figy szerintem nem veletlen, hogy a kinai nepharagra arrafele 10 evre hosszabbitottak a garit es a legtob ujabb modellnel mar wandleres valtot alkalmaznak/tak. (USA modellek szinten zenesz. Ha europaban nem lenne idiota a szabalyozas akkor ide sem kellett volna)
A lancos vezerles pont jo pelda mert abbol is sikerult 2(3?) generacion keresztul kb 10evig ugyanazzal a problemal arulni a motorokat
Az olajos DSG-nel azert nem hatrany hogy az olaj huti a kuplungot es nem sporoltak a feszultsegszabalyzo elektronikan. A szervizkonyv jo kiindulo adat lehet az olajcserekhez. Fejlettebb orszagokban ki is szoktak tolteni. (es nem egy rekesz sor araert utolag)
Tablazatot csinalhatsz ha hozzafersz az adatokhoz es sok az idod en ezt passzolom.213240 tibbike01
olvasd at a tobbik kommentet es erdemes kiszurni azokat is akik nem tudjak hogy milyen valto van az autoban[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
tobias88888 #213531 üzenetére
Nekem volt 2017es 1.0EB. (Spritmonitor)
Valami 90e korul volt benne mikor vettem, eladasnal pedig 120korul.
Semmi problemam nem volt vele. Volt par dolog ami zavart, de ezek egy jo felszereltsegvalasztassal kikuszobolhetoek. (hatul kurblis ablak, elol csak lefele automata ablakemelo, analog klima)
Az osszeszerelesi minoseg nem egy nagy szam, de elfogadhato.
Minimum titaniumot kell valasztani es akkor ok. Motorbol pedig a 125 lovas ami a 6os valtoval van.
A motor(1.0EB) hutokore, vezerlese es olajzasa is at lett tervezve 2015 kornyeken. Ha rendesen volt szervizelve siman veheto (a kokszosodsra sem kulonosen hajlamos)#213542 molnarpeter
Milyen evjaratuakban csereltek motort?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #213554 üzenetére
Az ujabb autok kozott nem sok alternativa van. Vagy duplakuplungos az automata vagy olajban fut a vezermuszijj. Nekunk mindket 1.2THP-n volt mar cserelve a vezerles, meg az elozo tulajoknal garanciaban. Most volt szervizen mindketto, a szijjak rendben voltak es ment uj SW az ECUra ami leallitja/nem engedi inditani a motort ha gond van. (ha a vezermuszijjbol esetlegesen leoldodo(csak rovid tav) darabkak eldugitanak az olajszurot)
-
footy
addikt
Nem tudom hova fogsz ingazni, de Burgenland, Steiermark, Becs mind olyan tartomany ahova nem kell osszkerekhajtas. (Talan eszak Stajerorszag nehany csucskebe nem art, de az utakat takaritjak amikor esik a ho, szoval inkabb ne szivasd magad az osszkerek felesleges koltsegeivel.)
A Passat 2L dizellel adja magat, bar nekem nem annyira "gyere be".
Hozzam kozelebb all az Insignia formavilaga, a 2L dizellel ez is jo lehet. (az elso evjaratokat kerulni kell)
Sot meg egy Renault Talismant is megneznek.
Egyebkent kerdes hogy kell-e egyaltalan annyi hely ha egyebkent egyedul utazol...
Az Octavia, Golf is jo valasztas lehet, vagy akar egy Megane is.
Az Audit en nem vennem mert a Passathoz kepest annyival nem nyujt tobbet mint az ara alapjan varnad.
Draga autot a fenti hasznalatra amugysem erdemes venni mert a nagy futas miatt oriasi lesz az ertekvesztes.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
JackFeryll #213714 üzenetére
A strapabirosag igerete. Ezzel szemben sok fejben meg ott van a 3F szabaly.
BigBlackDog
LOL[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
3F-bol nekem ezek voltak:
2002 Punto 1.2
2011 Alfa Giulietta 1.4TB
2017 Ford Focus 1.0EB
Jelenleg van:
2018 Citroen Cactus 1.2PT
2018 Citroen Picasso 1.2PTEgyikkel sem volt semmilyen gond (a Punto kivetel de azt nagyon olcson vettem igenytelen tulajtol es gyujtokabelt, gyertyat meg egy kormanyszervo relet kellett cserelni kb 40e HUF osszesen
)
Meg kell nezni mit vesz az ember, de ez nem a markatol fugg, hanem adott tipus/motor kombinaciojatol. Sot ha meg passzol is a kombinacio akkor is nagyon fontos az eloelet, mert hiaba "bulletproof" az 1.8HSD ha nem csinaljak meg a koztes huto tisztitast, vagy nem cserelik idoben a vizpumpat, vagy csak tul sokaig all az auto, akkor nagyon komoly problemak is beugorhatnak...
ui: Sot a toyotanal, hondanal,suzukinal benne van a fejekben hogy a golyoallo japan technika mindent kibir ezert elsporoljak az olajcsereket es egyeb karbantartasokat.
#allapototveszunk[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #214231 üzenetére
Nekem nem volt bajom azzal az EB-nel(2017es es 120k korul adtam el) sem, meg eddig a ket PT is birja. (Mindketto 2018 utani is rendszeresen szervizelt)
#214232 diegho
A Renaultnal lehet szar, de az 1.0EB az egyik legkulturaltabb 3hengeres az 1.2PT-nel is csak hidegen vagy padlozasnal nemi remeges. Fulladassal en egyiknel sem talalkoztam.
Az 1.2PT alulrol konkretan jobban megindul mint a 122-125lovas TSI.
Fogyasztasra is jok a fentiek: Focus, Picasso, Cactus
Szoval egy minta alapjan nem vonnek le nagy kovetkezteteseket.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
TrollBalint #214392 üzenetére
Ha nem passzol a felhasznalasi profilba es nem is szereted a dizel motor karakteret(amit megertek) akkor ne vedd meg.
Sokan beleesnek (regen en is) hogy szerelohoz vesznek autot, vagy azert vesznek meg valamit mert imserostol van. Szerintem ez hiba. Olyat kell venni, ami tetszik es passzol a felhasznalasi profilba, mert te fogod hasznalni nem az ismerosod. A szerelo is jo esetben egy evben csak egyszer latja.
Varj ki(most ugyis lefele mennek az arak) egy autora ami tetszik, bizz meg egy atvizsgalot ha szemre NEKED jonak tunik. -
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #214610 üzenetére
Akkor nehez lesz vele elindulni anelkul hogy pirosba forgatnad
-
footy
addikt
válasz
-Skylake- #215354 üzenetére
Ha nem surgos, varjatok a vasarlassal, mert areses varhato.
Fiat Tipo, Alfa Giulietta, Opel Astra-t neznek 1.4T motorral.#215357 Tapsi
Egyreszt nem realizaltak az arcsokkentest masreszt arra szamitanak hogy aki nem akar varni hajladno "tobbet fizetni".[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
bandus #215371 üzenetére
Szvsz. ha gondtalan elektromos autozasra vagysz a Tesla a legjobb "csomag".
Azert mert tok jol mukodik a toltohalozat(nagy kiterjedesu, gyors, nem kell appal szarakodni) az infotainment is nagyon rendben van, a terkihasznalas is peldas, a fogyasztas szuper, a menettulajdonsagok pedig sportautokat is megszegyenitoek.
DE ha valaki egy nemet (akar regebbi)premiumbol ul at, a belter gyenge minosegunek fog tunni. Az ulesen hasznalt borutanzat siralmas(nekem az ulesek sem kenyelmesek) az altalanos osszeszerelesi minoseg sokat javult ugyan, de meg mindig nagy a szoras.(van tok jol sikerult auto es meg mindig van benan osszerakott). A hangszigeteles eleg gyenge es a vezetessegedek sem mindig vannak a helyzet magaslatan. Az FSD felara pedig egyszeruen egy vicc.
Azt adom hogy rengeteg innovaciot hoztak az autoiparba es felkavartak az allovizet, de ha en egy jo minosegu megbizhato autot szeretnek, nem pedig egy techdemot, akkor inkabb valasztanek egy Hyundai Ioniq5-ot mint egy Modell Y-t. -
footy
addikt
válasz
rbalint88 #215513 üzenetére
Chiptuning temaban erdemes elolvasni EZT.
Roviden magyarul: Az hogy csak szoftvere kulonbseg van a motorok kozott nem igaz.
A BMW-nel pl. 3 fele teljesitmenyosztaly van:
- alacsony
- magas
- felso/top
Hiaba ugyanazok a fizikai parameterei a motoroknak, de mas a dugattyuk osszetetele, kivitelezese, nagyobb turbo stb.
A chippelok azon ervelese hogy csak 1 fele dugattyut es egyeb alkaterszeket tudsz rendelni csak azert van mert nem eri meg 3 felet raktarazni (csak a TOP kivetitelut).
Ha a chippelt motor sokat elmegy az szerencse es hasznalat dolga nem pedig a tultervezesen mulik.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
mycso #215529 üzenetére
A BMW mernok konkretan ezt mondja:
Kein Hersteller drosselt den Motor nur elektronisch. Es sind die Medien und vor allem die Tunerbranche, die dieses Gerücht verbreiten, um den Kunden in Sicherheit zu wiegenEgyik gyarto sem csak elektronikusan fojtja vissza a motort. Ezeket a pletykakat a media es kulonosen a tuning ipar terjeszti, hogy biztonsagerzetbe ringassak az ugyfeleket.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
membrandj #215659 üzenetére
En megneztem egy par egyterut, a blogom segithet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Alkoholista nevelde
- BestBuy topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész