-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #213580 üzenetére
Ha a volvod 6,4-et eszik, akkor ott az accord nem fog 8 alatt enni emellett moged nem ul be senki, annyira nincs hatso labter. Inkabb probalj(atok) meg takarekosabban vezetni, en unokatesom v60 d3 geartronicjaval Bp-M7-eszaki part-Heviz, majd ugyanez vissza utvonalon 40fokban csinaltam 4,7-et nem forgalmi akadalykent (varos 50-60, orszagut 100, autout 120, palya 140-150). Annyi a titka, hogy ne nyomd feleslegesen a gazt, meg emiatt aztan a feket
Egyebkent ilyen futashoz biztos nem vennek szivo benzint, keveset se eszik es/vagy komfortban is kompromisszumos. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Helykinalaton nem segit egyertelmuen, de ha 4 kifejlett felnottnek kell elferni egy autoban, akkor a 7gen accord se jatszik. Lehet extrem hosszu a labam a 188 centimhez kepest, de amikor mentunk haverevel Nemetorszagba autot venni, a masfeles viz nem fert be mogem a labterbe annyi hely van az s60-ban is, igy felesleges a csere
-
rbalint88
addikt
Egy jo 1.9pdtdi kell erre amugy is
nem nagyobb a kombiban sem a labter.
becenevem: organikus fejlodes gyanant octavia 3 Lehetoleg automatara maradjon egy milla a zsebben, ha lekotlana a dsg. 2.0tdi 150lo van biztosan olajos dsg-vel. 1.4tsi a kockazatosabb szaraz kuplungossal van. Meg lehet venni azt is, de celszeru mindkettobol olyat venni, aminek igazoltan felujitottak a valtojat, ha sok benne a meter.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Szerintem A6-ba picit sovanyka a 2.0tdi, de egy A4 vagy A5 kasztniban teljesen jo. A6-ot is elviszi, csak a folenyesseg hianyzik belole, ami abban a kategoriaban mar szvsz elvarhato
Octaviabol van osszkerekes RS tdi, ha a mokafaktor is szempont.
Ami A4-A5 ellen szol, hogy talan csak a legutolso faceliftben lett erintokijelzoje, de telefontukrozest konnyebb ugy vezerelni, de az mmi tekerorol se tragedia. (2016-7 A3-ban biztos nincs tapikijelzo) -
rbalint88
addikt
válasz diegho #213993 üzenetére
Vitara kisebb, mint a leon. Es nagyon fapad.
Amit esetleg erdemes megnezni, ulesprobazni, az a Golf Sportsvan es a Touran, hogy fernek el hatul a lanyok. Ugyanaz az mqb alap, csak tobb hellyel. Scenicet nagyon lehuztak a tesztekben, meg idiota meretu gumi kell ra (195/55r20), kevesebb a hely, mint az elodokben.Szvsz ha szannal 9millat egy uj autora, azt szand ra egy hasznaltra is, auto-auto, az ujnal a felszereltseggel, merettel, minoseggel kotsz kompromisszumot, a hasznaltnal a korral, futassal, kevesebb/semmi garanciaval
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #214107 üzenetére
Szerintem a kinezett tipusok alapvetoen jok, nalam XC40, Golf, Leon, Leon kombi, Octavia kombi, Octavia, Golf kombi lenne a sorrend, egyszeruen a Golf kombikat nem sikerul az en szememnek szepre rajzolni.
Technikailag attol felnek a legjobban, hogy a fedelzeti rendszer esetlegesen bughalmaz lesz, ennek nezz utana forumokon. Futo tipus mar mindegyik, talan kigyomlaltak mar igy a gyartas par eve alatt a komolyabb gubancokat.
Motorikusan kb ugyanaz a kockazat mindegyik, valtoban a dsg mar ismert konstrukcio, sok varosozas nyirja, azzal szamolni kell, hogy majd egyszer hozza kell nyulni. Volvoban ha duplakuplungos van, akkor ugyanez, rendes hidros automatanal csak olajat kell cserelni, akkor is ha szerintuk nem kell.
Amit meg megneznek: Ford Kuga hybrid, Toyota Corolla Cross hybrid, Rav4 hybrid. De sztem ugyis XC40 lesz -
rbalint88
addikt
Mondjuk a bughalmaz statuszt a VAG-nak is sikerult elerni, onerobol, kinai toke nelkul
Egyebkent az Audi A4-et se vetnem el, belterben magasabb minkseg, de mivel 2015-os fejlesztes, eleg jo aron adjak oket. Van abbol is 1.5tsi. Nem raketa, de ha a Passatba eleg, akkor az A4-be is. -
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #214186 üzenetére
Pont ezt akartam irni egyik jobaratainknak is igy van autojuk, pont egy C-HR 1.8 hybrid gr sport van az utobbi ket evben, elotte selection volt. Naluk az elmult 6 auto igy nezett ki: c-hr hybrid selection 2x, corolla comfort style tech hybrid sedan 2x, c-hr gr sport hybrid 2x
Egyebkent ha lenne ilyen lehetoseg, biztos mi is inkabb berelnenk igy autot, mint hogy sajatot tartsunk -
rbalint88
addikt
válasz Theodorci #214208 üzenetére
Mert full fapad. Nezegettunk mi is Ioniqot (elektromost), egy kedves forumtarset ki is probalhattam. Jobb felszereltsegekhez volt a navi melle Infiniti hifi, ami jol beallitva nagyon szepen szol, foleg a szinten szeria okostelefon integracioval, ami jobb minosegben adja at a hangot, mint a bluetooth. Emellett Hyundait nem vennek ulesfutes nelkul, mert olyan karpitanyagot hasznalnak, ami elegge tartja a hideget (Elantra es i30 utan ez a tapasztalatom). A belter amugy kopogos, de legalabb eleg tartos.
Anno meg beszelgettem taxissal, o is azt mondta, hogy dct valtos autot gari lejarta elott el kell adni. Plusz ebben a(z amugy is) problemassa valo 1.6gdi van, megfejelve a hibrid miatti sokszori inditassal, faznek tole
Szvsz ha sima hibrid, akkor a Toyota rendszerut valasztanam. Titkos tipp a Ford Mondeo. Ha budzseben ellatsz plug in hybridig, akkor meg Golf GTE. -
rbalint88
addikt
válasz Theodorci #214215 üzenetére
Ebbol van kombi is, ha ebben keves lenne a csomagter Abbol nagyobb a valasztek is. Az utaster nem tancterem, ha langaletak vagytok, akkor szukos lehet. Nekem 188 centivel ippeghogy eleg lett volna.
Motorero szerintem boven eleg, ha nem vagy szaguldozos tipus. 140-es utazot stabilan tudja, gyorsitasnal kicsit hangos a mukodesi elv miatt.
Nekem az infotainment butasaga faj benne, de lehet csak azert, mert mar nagyon megszoktam az okostelefon integraciot. -
rbalint88
addikt
Szvsz Toyotat GR modelleken innen csak hybridben vennek, az ad annyi pluszt a felhasznalas soran, amennyi kompromisszumot mas helyen kell kotni. De sima benzinesben eszembe se jutna. Eddig a szigoruan szvsz.
A tores annyibol para, hogy ha nincsenek rola kepek es nem tudni, hogy pontosan mi volt javitva, akkor egy ilyen huzatopados tema az auto elejen mar komoly, strukturalis melysegu torest jelent. Ha pl hossztartot, vaznyulvanyt huznak, az szamomra no go, azt a megfelelo helyen le kell vagni es ujat felhegeszteni, de nyilvan az tk/gtk lenne.
Onmagaban a huzatopados javitas nem jelent feltetlenul orias gondot, pl csomagtarto feneklemezt is vissza szoktak huzni, ami nem egy komoly teherviselo elem, viszont draga es szivas cserelni. En ket autoval is jartam ugy, hogy javitani kellett, egyik esetben se volt az auto mas resze serulve, hossztartok se mentek el meg semmi, pedig az egyik eleg komoly becsapodas volt. Elso esetben egy Corsa alacsuszott a Passatomnak zebranal, masik esetben egy E Merci fek nelkul bele az Elantraba. -
rbalint88
addikt
válasz Geo19870322 #214345 üzenetére
Ha nincs baja a C4-nek, akkor ne csereld, gyujtogess. Hosszu utakra berelj tetoboxot, ha nagyon kell extra hely, vagy probaljatok kompakt modon pakolni. Egy fel es egy ket es fel eves gyerekkel mondom ezeket es felsegemnek egy hasonlo meretu autoja van (Golf7). Hosszu utakra a ceges i30 kombival megyunk, ami belterben picit szukebb (hatso labter kisebb), csomagtartoban sem akkora, mint egy teoboxos kompakt lenne, de boven eleg. Ha sajat penzbol vennek autot, akkor is lehet a tetoboxos kompaktot valasztanam a kombival szemben, ha napi szinten a varosban kellene parkolohelyet vadasznom vele.
-
rbalint88
addikt
válasz Geo19870322 #214350 üzenetére
+1 dolog: jelenlegi piacon 3M Ft-ert nem nagyon van csoda, valoszinu eleve nem lenne akkora elorelepes, mint az arbeli kulonbseg alapjan gondolnad. 3M-ert is 10 ev koruli autok vannak, igy mind a korabol, mind a futasabol adodoan elojohetnek problemak, amik legalabb a bonyolultabb konstrukcio miatt altalaban dragabbak is.
Varosozni egyebkent Toyota hybrid, feljebb levo kerettel es toltesi lehetoseggel valami plugin hybrid (en magamnak Golf GTE-t vennek) az idealis. -
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #214465 üzenetére
Start stop jo lenne a ceedben is, ha jutott volna bele a 48V mild hybrid rendszerbol. Nekem i30 van, ami ugye csak a koritesben ter el, es abban emiatt tok jo a startstop, nem is szoktam kikapcsolni. Savtarto engem palyan nem annyira zavar, orszaguton viszont a toredezett padkak es az esetleges vadveszely miatt en a felezonel szoktam menni, ott kikapcsolom, mert folyamatosan birkozni kell vele.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #214504 üzenetére
Nekem a ceges autonal by default i30 fastback lett volna, mondtam gyerek melle kombit szeretnek, ha kell berakom a kulonbozetet, de nem volt problema szerencsere Amugy ez az uj i30 kombi sokkal kisebb belul, mint a tied. Szoval egyaltalan nem vitatom a kombi elonyeit Azert mentem aposeval az ikeaba, mert az mar felig melosauto, valoszinu tagasabb es nem kellett meg kiszerelni belole a gyerekuleseket is
De ha sajat penzbol, a sajat celjaimra vennek autot, akkor Golf GTE-t vennek, meg tetoboxot.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #214509 üzenetére
Az uj A3 beltere (foleg azert a penzert) nekem hatalmas csalodas volt, borzaszto muanyagok vannak benne, de szerintem a dizajn is elegge felrement (kivul is). Semmi elegancia, csak szarul technokrata elsuhogtatas mindenfele. Szvsz most a kompakt meretu MQB platformos autok kozul messze az a legrosszabb vetel.
Nem vagyok egy kimondott SUV-berenc, de Atecat vagy Tiguant is elobb valasztanek, mint a jelenlegi A3-at. Ha mar Cupra kozeleben mozogsz, akkor less ra a Formentorra is. Egyebkent ha jo idoben szallitjak, akkor az (elvileg) igenyesebb belter miatt is a Cuprakat nezegetnem a Seatok helyett. Btw azert szallitjak elobb a SUV-okat, mert tobbet keresnek rajtuk es igy gyartasi prioritast elveznek.
Amiket meg megneznek: Alfa Tonale, Audi A4 (kifuto, keszletes?), BMW 1, X1, 2 active tourer, Honda HRV, Civic (autopalyan nem tudom milyen a hibridje), Kia Proceed, Lynk&Co (alruhas xc40), Mazda 3, CX-30, CX-5, Merci A, GLA, Mini Clubman, Countryman, Opel Grandland (1.6turboval), meg hat ugye az XC40 -
rbalint88
addikt
válasz hdanesz #214739 üzenetére
A QV Alfa nagyon fain, de nem tud keveset enni. Evi 30.000km-nel kerdes belefer-e a fajdalomkuszobbe a kb 10lityos fogyasztas. Plusz en facelfiteset vennek, sokkal szebb a kormany es mar talan hasznalhato multimedia van benne. (Vagy venni bele valami jobb 2dines okotelefon integracios fejet, de arra beepitessel ra kell szanni 300ezret a sok sallang miatt)
En amugy siman vennek dizelt, ha legalabb a futas fele varoson kivul van es 20+km utak (be tud melegedni)
Egyeb tippek: Leon, Golf7, A3 szijas 1.4tsivel.Mi lett a Sportage-dzel, miert cserelted le?
BoneDragon: hyundai-kia dct valtoja nem tul tartos, viszont legalabb 800k egy kuplung-kettostomegu csere es nem sok opciod van markaszervizen kivul, erre nincsenek ugy raallva, mint a dsg-re. Ha mindenkepp automata kell es megbizhato, akkor Suzuki Scross 1.4T. Vagy benzines Mazda, hibrid Toyota.
-
rbalint88
addikt
válasz hdanesz #214767 üzenetére
C opcio nincs?
Bocsanat, ha barkinek a lelkebe gazolok, nekem a Venga es az 500L uzenete is a no go kategoria.
Venga: unalmas szurke kisember vagyok, aki lemondott minden jorol az eletben a celszeruseg javara.
500L: netto csajauto, raadasul muszakilag is gagyi, egy felhizalalt grande punto, ezert az aranyai is rosszak.500x meg csak-csak, az pont annyival kevesbe csajos es nem egy gombkerekekre rakott olvado telefonfulke, hogy legalabb a vidamsaga miatt ra tudok bolintai es el tudok nezni neki objektiv hianyossagokat is.
Audi A3 dizel vagy 1.4tsi, a legfiatalabb, ami kijon a keretbol?
-
rbalint88
addikt
válasz hdanesz #214780 üzenetére
Amig nem torod, addig kb 1:1 golf. Egyebkent a Golf6 is nagyon jo, minosegi belteru auto. Golf7 kicsit romlott, de meg mindig boven a kategoria atlaga felett van. Es meglepodve tapasztaltam, hogy egy Arteon se hiperterugras a Golftol, a muszerfal tetejen van mubor, meg szebben vilagito led csik van az ajtoban meg nyilvan tobb a hely, de valahogy nagyobb tuzijatekot vartam, aztan atgondolva csak a Golf tul jo
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #214846 üzenetére
Hat amikor egyszer felvettem focvis-t egy olyan motorral szerelt limos Merci CLA-val, azt kerdezte, hogy ez dizel? A valto abban se jo, meg az edc valtokrol alapbol sehonnan nem hallani hozsannazast, hogy milyen szepen-okosan valtananak. Mondjuk a szethullasrol se nagyon olvasni, vajon ezek olajos duplakuplungosok? Mert akkor lehet is benne fantazia…
Baratainknak volt Arkana fel-egy evig, haaat, egy felfujt Clio, rendes autonyi penzert. En is inkabb a Captur-t valasztanam helyette, mert az nem akar tobbnek tunni annal, ami.
diegho: a mostani Kia/Hyundait nem feltetlenul tennem elobbre a mostani Renaultnal. Taigo szerintem borzaszto, tavaly amikor kijott neztuk, nekem nagyon nem all ossze, latszik rajta, hogy Del-Amerikanak keszult, valahogy olyan low budget a dizajn ellenben a T-Cross nekem volt hasonlo kellemes meglepetes helykinalatban, mint neked a Captur, csak ennek sajnos eleg kopogos a beltere. Kamiq se rossz, egy ismeros azt valasztott most cegesnek, merthogy szerinte tobb hely volt benne, mint a Karoqban.
Pugban a 3 henger hangja engem zavart kicsit, amugy eleg jo volt a 3008 (limos), az e208 viszont orias csalodas, meg belterben a platformtars Corsa is, pedig egy GS-linet neztunk meg, ami a teteje. 2008-ra kivancsi lennek, de az nincs limonal -
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #214892 üzenetére
Miert kellene cserelni? Mociteto es a hatso lokos is fenyezheto, semmi ok a cserere. Btw lehet hagynam egy darabig ugy, amig meg nem szokjatok az autot.
Belter: elso korben megprobalkoznek egy profi karpittisztitassal, ha az nem jon be, akkor lehet keresni bontott karpitelemet vagy megfestetni karpitossal a sajatjat
Ha muszakilag rendben van az auto es az ara kompenzal ezekert az esztetikai hibakert, akkor nem vetnem el. Meg hat nyilvan az olcsobol is meg lehet probalni alkudni meg
Sajnos ezek olyan hibak, hogy par pillanatnyi figyelemkimaradassal megvannak a bajok, meg lehet olyan helyen jart vele, hogy sok kavicsot kapott az elejere. Lehet erdemes a motorhazteto ujrafenyeztetese utan egy kavicsvedo foliat is rakatni ra. -
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #214895 üzenetére
Nem apropenz elemeket cserelni, meg tenyleg felesleges. Boldi irta, hogy ugyanugy fenyezni kell.
Szerintem a vevoi oldal nagy resze is elfogadja azt, ha a kavicsossag miatt ujra volt fujva a gepteto, foleg ha van elotte-utana foto. Viszont mivel ti is palyan hasznalnatok sokat, ezert ugy hagynam egyelore, mert lehet olyan a kialakitas, hogy gyujti a kavicsokat. Ha femig lejott a festes, akkor gyari javitofestekkel vagy koromlakkal ki kell pottyozni, hogy ne kezdjen rozsdasodni.
Lokharitot mar csak azert se cserelnem, mert a muanyagon nem lehet retegvastagsagot merni, tok mindegy ezt rakod-e vissza fenyezes es esetleges javitas utan vagy egy ujat.
Karpit: ahogy Qru is irta, legalabb mar nem fog fajni annyira, ha tortenik vele valami… -
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #214940 üzenetére
Az utolso mondatra reagalva egy alapos atnezest a jelenlegi autora Nekem tavaly egy elrozsdasodott hutocso rogzito adta meg magat, nem volt teljesen oszinte a mosolyom, de hazahozott az auto. Ha egyebkent egy jo allapotu, megbizhato autotok van, nem biztos, hogy az elso nyusszenesre erdemes lecserelni. Azert az ujabb autok joval bonyolultabbak es dragabb karbantarthatoak nagy altalanossagban. K Astra amugy nem rossz.
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #214951 üzenetére
Hat, szerintem en nem nagyon terpeszkedek, de ennyi hely van mogottem (188cm) a 2021-es i30-ban. Ami a szomorubb, hogy az elozo generacioban tobb volt a hely. Volt i40 is a cegben, az tenyleg tagas, meg elromlani se akart, pedig a fonok nem az az ember, akirol vennek autot (az utana levo Jaguar XF-fel nagyon sok gond volt, visszasirta az i40-et, most Touareg van, de az meg csak fel eves, eddig nincs gyikja, koppkopp)
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #214955 üzenetére
Ez sajnos benne van, fiatalabb autonal is. Pl kollegamnak az i30-aban megadta magat az egyik gyujtotrafo Debrecenbe menet, neki se volt teljesen oszinte a mosolya. Es oke, hogy garis, de ha epp nincs keszleten az alkatresz, vagy idobe telik az engedelyeztetes, ugyanugy nincs autod napokig.
CD-cserelgetesre pont van megoldas (bt-s, usb-s cd-tar emulatorok), a biztonsagi reszt teljesen megertem. -
rbalint88
addikt
válasz #24845312 #214957 üzenetére
Kevesbe ugyesen tudtak tervezett elettartamra (nem avulasra!) gyartani, tobb volt a tartalek. Semmivel nem akartak tartosabb autokat gyartani, csak megfelelo technikai hatter nelkul nem tudtak, meddig lehet elvekonyitani a dolgokat
Egyebkent meg barmi elromolhat, ha epp atcsuszik a QC-n. Ettol meg nem irnam le feltetlen a tipust. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #214967 üzenetére
Ja igen, az ujban a konyoklo is csak a legfelso szinten allithato
Csomagtarto se nagyobb, mert a jatekhibrid akkuja miatt sokkal magasabb a padloja, rekeszekkel van tele (nincs bajom a rekeszekkel, csak jobb lenne, ha 5-10centivel lejjebb lehetne a padlo). Tenyleg nem tudom, hova varazsoltak el benne a helyet.i40 1.7dizel volt, elvileg a 140 lovas, de azt jol titkolta
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Mondjuk az velemenyes, hogy. Ford atyaskodasa vagy a kinaiak technologia miatti felvasarlasa es a fejlesztes felviragoztatasa volt-e a nagyobb ervagas a markanak Meg kicsit ujra kell tanulni a QC-t, de szvsz a markaarculatnak, a megitelesuknek nagyon-nagyon jot tett a kinai hatalomatvetel. Nekem egyedul az 5hengeres motorok eltunese faj, de sajnos kornyezetvedelmi szabalyozasok es platformstrategia miatt ertheto.
-
rbalint88
addikt
válasz EyElEs?! #215092 üzenetére
Hasonlo felhasznalasra vettunk tavaly eGolf-ot, felesegem imadja, meg en is. Beltere sokkal jobb minosegu, mint az ID.3-e, hatso labter kicsit kisebb, de tok eleg. Normal meretu, olcso gumi kell ra, villanyspecifikus alkatreszeken kivul minden van hozza szotyiert minden bokorban. 8M kornyekebe belefer olyan peldany is, amire meg sok akkugarancia van.
PHEV-eket nem annyira javaslom. Ugyanugy megvan benne minden hibalehetoseg, mint egy sima belsoegesuben, de meg ott van a villany kockazata is. Gondolom van masik csaladi auto mellette es csak helyi csapasmero lenne ez az auto, de ha messzebbre is megy neha, a leghosszabb oda-vissza ut is megvan egy toltessel, de evi parszor kibirja az ember az ionity-t is.
Szvsz a legjobb egy villanyauto lenne neki, azt taposhatja, nem kell melegiteni, huteni, kuplungra vigyazni. Onnantol mar izles dolga, hogy ki mit vesz. Mi vegigprobaltunk Hyundai Ioniq-ot, Kona-t (belteri anyagok kopogosak, Kona kicsi is), Kia Niro-t (nem volt jo elado peldany, csak 12+millios nagy akkus fullosak) ,BMW i3-at (hatso ajto megoldas babaval nem praktikus, ha onjaro mar OK), Nissan Leafet (gagyicska belter, nem tetszett neki), Peugeot e208-at (az egesz valahogy nagyon gagyi), Mini-t (tok jo lenne 5 ajtoval), de a Golfba beulve mondta azt, hogy otthon erzi magat, jo a minoseg, kezre all minden, kenyelmes, tetszik neki. Eddig egy ev es 4000km* utan toretlen a szerelem, ujra Golfot vennenk.
Amikor meg volt szo az allami tamogatasos korrol, akkor felmerult Skoda Citigo es a kisakkus basic Kia Niro is.
* volt kozben egy varandossag, szules, most fel eves a gyerek, ugyhogy egy par honapig csak heti 1x megjarattam az autot -
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #215152 üzenetére
Regebbi technikarol van szo
Egyebkent pl az uj (sharenow-os) bmw 118i-ben a motor nem all, mert nem mild hybrid, de a valto tudja a vitorlazo funkciot es tok jol is mukodik, ezt a reszet szerettem, a startstopja viszint csak 12V-os rendszer es harom hengeres, ugyhogy azt az elso ujrainditaskor kapcsoltam ki, mert azt hittem kiesik a motor az autobol
nekem a ceges Hyundai i30 tudja azt, mint a Skodad, en szeretem a vitorlazasat es mivel 48V-os, baromi gyors a startstopja, igy azt is hasznalom. (Lusta vagyok minden inditaskor kikapcsolni es tenyleg nem zavar a mukodese) -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #215217 üzenetére
kéne abba a kipuba egy szelep, hogy utazásnál kussoljon.
még 2010-11 környékén voltunk Szolnokon megnézni egy E34 535i-t (M pakett, mentazöld individual bőr M-es belső - imádtam), na azon volt olyan tákmájszter kidörgő, hogy a próbakörön megfájdult a fejünk, szerintem ha azt veszem meg, Bp-ig ki is pukkad az agyunk -
rbalint88
addikt
Az 535i-m alatt csak egy atmeno 60-as rendszer volt, de nem volt veszesen hangos*. Meg a G4 GTI alol lett kiszedve a kozepdob, de az is csak morgos lett tole, erdemben nem lett hangosabb.
tboldinal sztem a sportdob lesz a ludas…
* ha kulturaltan kozlekedtel. Trepnin orditott, meg hosszu motorfekezesnel visszadurrogott finoman. -
rbalint88
addikt
válasz geckowize #215305 üzenetére
Nem feltetlen maxolnam ki a keretet, ha utcan fogod tartani, sajnos lesz rajta serules rajtad kivulallo okokbol is. Szvsz nem kell felni a turbotol, nem az okozza a bajt, egy szivo motoron ugyanugy rajta lehet a rettegett kozvetlen befecskendezes (kokszosodas), biciklilancos vezerles (draga csere, motorproblemak) es egyeb tervezesi problemak.
Szerintem ne akard ennyire “kiexcelezni”, olyat vegyel, ami tetszik. Dobd be ide a tipust es megfikazzuk, approve-oljuk.
Reszemrol tippek: Astra, Golf7, Leon, Audi A3, Alfa Giulietta, Fiat 500x, Suzuki Scross 1.4T
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen