-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Bikkrom #220063 üzenetére
Kevesbe a konkret peldanyokra, inkabb a helyzetre reflektalva irok. Szerintem sokszor tulertekelt es ezaltal tulzottan elkerik az arat annak, ha egy koztiszteletben allo orakulum (facebook markacsoportban felhypeolt szerelo) szervizelte az autot. Ettol meg ugyanugy barmi elromolhat rajta, ok sem latnokok es josok. Egy atvizsgalas soran kiderulhet, hogy amugy mar orvosolva lettek a tipushibak, meg ha nem is a hypeolt szerelo altal, meg a nepper errol nem tud
Hahura felraktam a Priust, nem volt ra semmi mozgas. Beraktam ugyanazzal a szoveggel fb csoportba, hogy “A Jenotol” van, az akku meg lett “Belazva”, aznap irtak oten, az egyikuk eljott masnap, a rahagyott alkualapot lealkudta es egymas tenyerebe csaptunk
Priusnal amikor vettuk, akkor Jenoeknel kezdtunk, mert ott volt valasztek eleve es kozel is volt. Utana megneztunk meg ket olcsobbat, hulla volt mindketto, aztan megvettuk azt, amire ott megallapodtunk, hogy nap vegeig tartsak, mert amugy tetszik es vinnenk, de szeretnenk latni a masik kettot. Szemmel lathato arkulonbozet volt, de annal sokkal nagyobb volt az allapotbeli diffi. A hozzaallasrol ne is beszeljunk, maxi korrekt volt Jeno tarsa, Zsolt.
szerintem Golf es Passat GTE is tud 20km-t barmilyen korulmenyek kozott. Mar a Golf is kb ugyanannyi helyet ad, mint a V60, nem kell hozza az orszag masik vegeben levo orakulum es barmennyire is szeretheto a Volvo, racionalisan nezve jobb a VW - modernebb infotainment, jobb helykinalat, szelesebb koru hozzaertes. Van a csaladban egy eGolf es egy sima dizel V60 is, ugy mondom ezt[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #220086 üzenetére
Engedje el a szedant, vagy ha mar, akkor Tipo. A Fluence a torokszedansag minden negativ hozadekat tudja Ebbol a kellemetlenul hullamzo, alulcsillaiptott vizagy futomu es a mallo belter zavarna igazan
Nem tudom mennyi a keret, en biztos valami autobb autot (minosegibbet) keresnek ugyanez a motor Megane kasztniban abszolut tamogathato valasztas![ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Bikkrom #220111 üzenetére
Ne torj le, 20-30millioert is konpromisszum az auto, csak mashogy.
[link] ez is befer 5 misi ala, Budaorson dolgozom, ha gondolod megnezem neked, meg le is alkudom
Egyebkent phevet pont jokor akarsz venni, nost volt egy komolyabb areses, mert belengettek, hogy elveszik toluk a zoldrendszamot es akik csak adot optimalizalni es ingyen parkolni vettek, hirtelen ki akartak ugrani belole es ez szepen elkezdte levinni az arakat. Szoval ugy nezd, hogy azok a phevek ket honapja 0,5-2 millioval dragabbak voltak…
De mondok jobbat, villanyautok a ket evvel ezelotti szinthez kepest 25-30%-kal olcsobbak sokszor, (az egy-masfel evvel ezelotti hype-tetohoz kepest meg akar 50%-kal) es meg igy is nagyon nyogvenyelos, csomo tok jo aras auto van fent honapok ota. Ja es kozben azert volt egy komolyabb inflacio, meg azt is hozza kell tenni az ertekveszteshez.
Egyebkent siman lehet, hogy jobban jottok ki az 5 millios budzset ket autora felosztva egy 100km-t legrosszabb esetben is tudo EV es egy egyteru felosztassal.
Nalunk nincs napelem, viszont van villanyauto. A faceliftes eGolf a 70Ft-os (dragabb lakossagi) arammal is kb 2 literes fogyasztasnak megfeleloen uzemeltetheto, de nalunk tutira nem megy ki a megyebol, hosszu utakra van benzines mellette. De azt beszeltuk, hogy ha ugy adodna, kompromisszumosan ezzel is el lehetne menni hosszabb tavra es lehetoleg ne az ev 5 napjara optimalizaljuk, hanem 360-ra, ami Bp-i vagy agglomeracios kozlekedes.
Ki kell szamolni, nem egyszeru dolog ez es nyilvan minel kevesebb a budzse, annal nehezebb jot talalni. -
rbalint88
addikt
válasz beronzapp #220268 üzenetére
Futozni jobb is a dizel alapvetoen, szoval lehet most se lesz benzines autod Barmilyen jo allapotu darab megteszi, ami huzhat ennyit. Regebbi Passat, Audi A4-A5-A6, Volvok, Peugeout 508, Citroen C5, Renault Laguna igy tippre, ami elbirhatja. Esetleg Alfa 159, Opel Insignia, csapagycsere utan. BMW-bol a kigyullados szeria van ebben az arkategoriaban, azt nem feltetlen javasolnam. Merciket nem
ismerem annyira.
Honda 2.2i-ctdi motorja is nagyon jo, Accord vagy CR-V kasztniban az is jo lehet, csak sokkal oregebb lesz azonos penzert, mint egy nemet vagy plane francia.
Volvok nagyon kenyelmesek, 1500 km-en az is fontos am. -
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #220380 üzenetére
A C-HR 1.8 hybrid tok kulturalt volt 130-140 kozotti temponal, meg a begetes sem. Igaz akkoriban epp egy Suzuki Splash-seljartam, ami kifejezetten hangos De az teny, hogy nem egy autobahn-bomber, a belso savot nem azzal kell takaritani, de szerintem normal hasznalatra tokeletesen megfelel, ezt az eladasi szamol is igazoljak
hozzateszem hibridseg nelkul en se vennek toyotat -
rbalint88
addikt
Mk4 Supra sututuval oke, az uj inkabb BMW csomagolasban kellene GT86 es GR86 nekem nem annyira nem adja, sorry A keves loval nagyot autozni esszenciajat meg mindig az MX-5 adja nekem, zart kasztniban meg elferne valami combosabb hajtas is, csak azt meg Supranak hivjak
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SirRasor #220571 üzenetére
Valami olyan autot keress 3 gyerekkel, amiben hatul van 3 egyforma, lehetoleg teljes meretu ules. Jo kozelitessel ezek egyteruk vagy kis furgonok szemelyszallito valtozatai lesznek. Daciak belso minosege a skala alja, de ha megfelel, akkor egy 1.33t vagy 1.5dci motoros darab elheto lesz es az megbizhato motor hireben all.
Ja es ez is ugy esett be a talalati listaba, hogy 2015-tol, 3,5millioig es 100e km-ig kerestem.
Sajnos egy rendes egyteru draga lesz…
Uj autobol se hiszem, hogy 6-7M kornyeken talalsz megfelelo tipust. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz WasabiTrsr #220798 üzenetére
Nagyon keves ez a motor egy Tucsonba. Fonoknek volt a 141 lovas 1.7crdi, az ugy epp eleg. A masik, hogy ez a mhev kivitel az, amirol egy flottakezelos forumtarsunk horror sztorikat irt, hogy a ceedekben daralta le magat a motor. En kihagynam
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #220832 üzenetére
Kevesbe szar, mint a 7dct, de az se a szakma csucsteljesitmenye. Hibridekbol sok a fapados, a jol felszereltek Infinity hifije viszont eleg jo. Kicsit tularazott a tipus, rajta van ezen is a “Prius-felar”. Ha csak sima hibrid, akkor szvsz Toyota, de ennyiert mar egesz jo pluginokat is lehet kapni. (Golf GTE mondjuk)
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #220890 üzenetére
GLE300d - 190kw - az 2 literes dizel amugy. Es igen, csak bal oldalon pukizik.
Egyik ismerosnek ilyen a cegautoja, kivulrol se nagyon banto, bent tenyleg nem hallani es normalis kozlekedeshez boven eleg. A tartossag mas kerdes, fogyasztas passz.Freelanced: Volvo V70 XC, XC70
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bakker_old #221042 üzenetére
Kreten auto vonal: ami nem szokvanyos, atlagos. Pl az A2, Multipla, Honda FRV
Prius jo kis kocsi, a zajszigeteles a legfobb gyikja. Meg hogy oreg, ebbol fakadoan mar barmi baja lehet es a Toyota megbizhatosag miatt sokszor meg az alap karbantartast se kapja meg. Nekunk 2020 juniustol 2022 februarig volt, bajunk nem volt vele. Amig egy 2012-es auto volt mellette, addig nem fajtak a hatranyai annyira, de ahogy egy uj auto volt mellette 2021-ben, egyre jobban viszketett, hogy valami komfortosabbra kellene cserelni. Ami bomba benne, az a helykihasznalas, meg a pluss karpitja eleg fain, nem igenyli az ulesfutest, pillanatok alatt atmelegszik. -
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #221052 üzenetére
Max 2,5M tartalek kepzese miatt en se szivatnam meg magam az autocserevel, ha nem muszaj
Tipoban nem ultem, i30/ceed biztosan kicsi lesz, Leon rovid tavon OK negy magasnak, HR-ig nyuszi lesz a hatso sorban. Aurissal ne vicceljunk, 188centivel beultem elore, nyomorogtam es nem volt mogottem semmi hely.
Minimum Octavia, de inkabb Passat, Superb kategoria lesz jo egy lapos autobol. De azokbol igazan jot meg majdnem az S-Max araban veszel, viszont tovabbra is lutri -> ne csereld le.
Ja meg utazos autonal nem szukitenek benzinre, pont lenne ertelme akar dizelt venni (nyomatekosabb is, megpakolt autonal kevesbe ugrik meg a fogyasztas, dombokkal-hegyekkel kevesbe szenved meg) -
rbalint88
addikt
válasz kenguru99 #221061 üzenetére
Barmelyik nem sporolos kompakt sokkal csendesebb lesz nala, meg egesz egyszeruen rossz tonusu a zaj a Priusban. Nem levegobe beszelek, volt ilyen autonk.
De hogy a markanal maradjunk, egy azonos osszegert kaphato Avensis szvsz nem kevesbe megbizhato, kenyelmesebb es csendesebb, cserebe tobbet fogyaszt.Lol, elvileg decibelben ugyanazt tudja, mint az Avensis, de valoszinu ezek ujkori ertekek. Raneztem a Suzuki Splashre, mint tagabb csaladon beluli osszehasonlitasi alap, palya zajszint megkozelitoleg egyezik erzetre, varosban a Suzuki sokkal hangosabb, a tempo emelkedesevel kopik a kulonbseg, de szerintem annak a szigetelesei jobban birtak (garazsos auto, a Prius tuti ridegtartason volt).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kenguru99 #221070 üzenetére
Leirtam a tapasztalataimat. Franc se fog tablazatokat bogaraszni. Azt egyik se irja, hogy befutyul
a szel az ajtonal ujonnan lehetett relative csendes a Prius, amikor nem zorgott a bele, meg meg jok voltak a kederek - legalabbis a zajteszt szerint. 2020-ban vettuk, a 2008-as auton ez volt a helyzet, pedig egy jo allapotu es nem
olcso peldanyt valasztottunk. Sok jo tulajdonsaga van, a zajszigeteles nem tartozik koze -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221616 üzenetére
eGolfbol csak a faceliftest erdemes venni, a 136 loeroset (100kw). 6-7M kozott is szep peldanyokat arulnak. Toltes valoban lassu, evi 1-2 alkalommal ki lehet birni, ha amugy meg otthon toltod az ev tobbi 360 napjan
Csomagtartoja nem nagy valoban, Priuse boven nagyobb (nalunk Prius2-t valtott). Babakocsibol van olyan, ami egy egyteru csomijat is kitolti, meg vannak ertelmes konstrukciok is, amik kis autoban is elfernek. Inkabb az autohoz vennek babakocsit, mint forditva
Hatotav 150-250km, sok futessel/klimaval es nagy tempoval az egyik veglet, optimalis korulmenyek kozott a masik veglet. Pesszimista targetnek a 180-200km tok jo, azzal szamolva nem szivod meg.
Ioniq se rossz, beltere gyengebb minosegu, csao agtarto nagyobb (hatso labter es fejter max egal, inkabb kisebb), Infinity hifi jofele, hatotav jobb, tolthetoseg jobb. A mi felhasznalasi profilunkhoz megint inkabb Golfot vennek, mar pusztan a jobb minosegu belter miatt.
GTE sem elvetendo, de abbol mar Passatot neznek, nagyobb az elektromos hatotav es csaladi autonak is konpromisszummentes, abban biztos elfer minden. Is. Ket peldanyban -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221618 üzenetére
Nincs benne semmi kretenseg, ellenben van hozza minden, relative olcson. Ja, meg ami a normalitas mellett szol, szerencsere meg nincs benne ujra feltalalva az ergonomia, ami nem sikerult jol a legtobb tipus eseten
Ha mar Tesla: inkabb egy Model 3, sokkal fiatalabbak, igaz magasabb a belepesi kuszob is, de egy “oreg”, sokat futott Model S szerintem nagyobb kockazat, mint egy arban hasonlo Model 3, sok fejlesztes volt 5-6 ev alatt -
rbalint88
addikt
válasz Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Ulesekben hagyomanyosan a Volvok igen jok, en ott neznek meg egy S90-et vagy XC60/90-et. XC60 szvsz ugyesebb, ujabb is picit, igy ha nem kell az extra hely/presztizs, akkor a kisebbre szavaznek. Osszes volvo max 4 hengeres, de legalabb meg van dizel. En egyebkent egy BMW X5-ot neznek meg vagy szigoruan a kifuto 5ert a komfortulessel, nappaborrel, ulesszelloztetessel. Motorbol a 40d/45d/50d javasolt, azok a 3 literes 6hengeresek.
A koltsegkeretbe nem feltetlen fer bele, de Panamera, Macan, Cayenne is jo es meg jobb ulessel letezik. Komfortulessel az Audik se elvetendok, A6-tol felfele. Mivel egyik se uj tipus, nagyobb bizalommal lennek afele, hogy talan stabilabb konstrukcio lesz, mint egy frissen piacra dobott. Ja es meg van 6 hengeres dizeluk. Lexus nekem nem vilagom, meg olyan dolgokkal lehet kiserletezni, mint Hyundai Santa Fe, valami Genesis esetleg vagy ha szerestsz 19-re lapot huzni, akkor Maserati. 40gurtliba azert fer sokminden, mondjuk Mercit amugy se javasolnek, mert a minoseg zuhan, az arak meg mennek az egbe, szoval most egyaltalan nem jo vetel. -
rbalint88
addikt
válasz Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Nalunk a vezetosegnek vannak Touaregjei, en nem vagyok elajulva tole, plusz mindegyik higitja az olajat gazolajjal. 3.0tdi.
Nezz keszletes autokat is, hatha van szimpatikus. (5er BMW, valamint Macan, annal az ujbol mar csak villany lesz.) -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221653 üzenetére
Az iparagi standard 8ev/ 100e v 160e km akkugarancia van ra, nalunk a 8 ev biztos elobb lesz meg, 5 evesen van benne 35e km De az akkugari feltetele az idoben elvegzett eves szerviz.
Lattam mar hirdetve gariban komplett akkucseres peldanyt, de az inkabb egyedi hiba lehetett. Vannak hirdetve 100+ ezer km-rel boven, nincs erdemi kapacitascsokkenes sem. -
rbalint88
addikt
Golfnal is a hirdetesben, amiben irta, hogy gariban csereltek az akkut, 8M erteket irt. Ahhoz kepest (marka, kategoria, kapacitas kulonbsege) nem vesz a 17M.
Az mondjuk durva, hogy egy EQS-be belevert 150k-nal tobbet, nincsenek meg 3 evesek se. Erre dizelt kellett volna, tobb szempontbol is… -
rbalint88
addikt
válasz slett27 #221934 üzenetére
… hulye a sajatjan se!
Mennyi az egyszerre megtett tav legtobbszor?
Francia dizelbol kapnad kb a legjobbat a penzedert, pont a hasonlo eloiteletek miatt
A felsorolt tipusok rendszeres (foleg hosszutavu) palyazas eseten se komfortosak, se takarekosak nem lesznek, 1.4-1.6ideges siman olajevos lehet ettol barmiben - relativ magas fordulat hosszu ideig.
Kis penz kis foci elven olyat vennek, ami rendbe van rakva, hogy minel kevesebbet kelljen mar kolteni ra. 1.5-2.0dci, 1.6-2.0hdi/tdci, esetleg meg olasz vonalon 1.6-1.9jtd, 1.3jtd es 1.4hdi szvsz gyenge palyazni, ezt leszamitva veheto motorok (foleg a hdi). -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #222176 üzenetére
G7-tol, a kerdes pedig G6-rol azolt.
Mindenesetre Swift utan az osszes kerdezett/javasolt tipusra megkapja a vadasz rangot -
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
A fillerszeksz a fo motivacio vagy a kb komfortos utazas kis fogyasztassal?
Utobbira vegyen egy olyat mint a tied, elobbire A2 3l tdi vagy barmelyik 1.4pdtdi, 1.4hdi, 1.5dci, 1.3mjet es egy fuldugo. -
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222374 üzenetére
A hibrid az “alkalomszeruen keves varos” felhasznalaskor a legugyesebb, egyebkent kevesbe jon ki az elonye. Ford S-Max/Galaxy letezik hibridben, mas nem nagyon jut eszembe, ami nem phev, kb beleferhet a keretbe es 3 rendes ulese van hatul. Kintrol kell majd venni, mert itthon 1db S-max van 12-ert, galaxyk hirdetve 17-tol, szoval ez mindenkeppen behozos moka, ha nagyon fix a keret - en alkudnek az S-Maxbol es megvennem a hazait
-
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222379 üzenetére
10-11M-s auto ertekvesztese melett azon aggodni, hogy havi 30-ert vagy 50-ert kell tankolni, megmosolygtato.
Azt mar nem is mondom, hogy a Hondabol most ugy akarsz kiszallni, hogy a rakoltott fel milliot nem fogod viszontlatni, plusz nem baja volt az autonak, hanem kopo-fogyo alkatreszek cserejet kellett megejteni. -
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222384 üzenetére
Ertem, hogy fiatalt szeretnel, csak ott siman el fog menni cascora evi 200, egy sima olajcserere markaszervizben 100, plusz az ertekvesztes, ezert irtam, hogy a tankolason aggodni ilyen viszonylag alacsony futas mellett vicces, mert masra el fog menni sokkal tobb a Hondahoz kepest
Ha mar mindenkepp csere, akkor egyebkent szerintem jo gondolat, hogy minel fiatalabbat vegyel, kevesbe rossz valasztas* ebben a kategoriaban 10M-ert a max 5 eves, mint 5M kornyeken a 10+ eves, ami mar rohadt bonyolult es dragan fenntarthato* nem a dontesnek szol, hanem a piaci korulmenyeknek
-
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222420 üzenetére
Lehet kirohogsz, de amugy ha van ekkora keret, akkor megneznek egy fullos uj Dacia Joggert. Mar csak viszonyitasi alapnak is.
A Honda hajtasa a bontoig egyebkent nem elvetendo otlet, mondhatni az az igazan racionalis megoldas.
Nem irtad mekkorak a gyerekek, de vegig kell ulni mindent, az a tuti. -
rbalint88
addikt
válasz mustang08 #222467 üzenetére
Audi 1.8T, igaz meg oldschool motor ezekhez kepest, de abban is 30ezrenkent/2 evente csereltek (akkor jott ez be, Jurgen tartotta), 20 evesen 196-nal koszoni szepen, nincs szetkopva. En nyugodt szivvel vennem a Renault-t. Ilyen fiatalabb autonal okostelefon integracio nalam kotelezo lenne, erdemes rakerdezni/kiprobalni, hogy tenyleg benne van-e.
Ezekre is vess egy pillantast: [link] , [link] , [link] , meg Golf, Leon, Octavia 1.4-1.5tsivel is jo vetelek
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox One
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Milyen notebookot vegyek?
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen