-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #90397 üzenetére
Pedig egy B6 4motion Paszuj ment előttem az kellemes tempót tolt de hát beaakadtunk a CC mögé sajnos eőzni meg nem lehetett mert a motorosok állandóan jöttek szemből.
tomcsi23: Nem tudom, nem láttam ki ül benne, lehet egy öreg fazon aki félti még/már a tojásait.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #90401 üzenetére
Végig száraz és egész jó minőségű aszfalt úton voltunk. Indokolatlanul lassan ment a Volvós. Egyenesben nem volt gond de meglátott egy kanyart (amiből elég sok van a Mátrában) és 40-re lelassított.
Előtte kicsit huncurtkodtunk a B6 4motionra kicsit ráeresztettem a gépet és akkor vette a lapot. Semmi veszélyes nem volt benne de mind a ketten megdolgoztattuk kicsit a technikát.Ha vmi nem terepre való akkor az enyém az biztosan, az alacsony hasmagasságával és zéró első terepszögével...
mod:
Ha már itt tartunk a tiédben pontosan milyen rendszer is van? Haldexes?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90410 üzenetére
Vonatkozó TC-s tesztet láttad gondolom... Egyébként, igen nagyon nem mindegy melyik generációs Haldex van benne. A 6-os már egész okos ki szerkezet/rendszer a 4-es még elég buta.
Egyébként meg hol találkozol ilyen szituval a valóságban? Elég ritkán. Avagy faterom szerint "az összekerekes autó arra jó, hogy egy sokkal néptelenebb helyen akadj el..."
Tehát nyugi, én egy sokkal néptelenebb helyen fogok elakadni.Jöhet. Kíváncsi vagyok mennyit eszik a tiéd. Országútiban nem versz rám az tuti a többiben igen. De hát valamit valamiért.
mod:
nesa: Fater másik elméssége:
"Ha már végleg elakadtál és nincs több ötleted nézd meg a kezelési útmutatót."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90421 üzenetére
Nyilván pr videó és kidomborítják az erősségét az awd-nek és tudnak olyan tesztet is csinálni ahol a Haldex domborít. Igaz neduddki?
De tény a CR-V-ben van az egyik legbutább rendszer de ha megnézed milyen használatra tervezték megbocsátható. Azzal senki nem megy terepre. Vagy ha igen akkor sem jut messzire (lásd tc nagy suv teszt).HR-V-vel jól jártál, amire te használod bőven tökéletes. Ha lenne pénzem én is vmi ilyesmit vennék második ótónak.
Fogyi az rendben van, enyém picit kevesebbet eszik a jobb cw érték miatt országúton de városban biztos, hogy a tiéd eszik kevesebbet.
Xmodule: Bőven eljársz városban is 6-6,5-ből a 2,4 D-vel. Mi most voltunk egy S60 2,4 D5-el Ausztriában és 5,5 lett a végén a fogyi, pedig Sopronban is kolbászoltunk egy csomót kocsival. És megbízható, nagyon tartós és nem horror a szervízköltsége sem. Merci/Bmw-hez szinte minden nagyon drága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen használtan? Renault Mégane I (1996-2002)
Egy szóban tudnék erre válaszolni de az már flame lenne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Xmodule #90447 üzenetére
Haver S60 2,4 D-jében most van 560k km. Semmi baja pedig a sokat szídott 5 sebességes ótómata van benne (kezd kicsit hülyélkedni a váltó igaz de még megy/egyben van az is). Szóval a 200k km (ha valós) az még semmi, a legrosszabb esetben is az életciklusa felénél jár az a motor.
tboy93: Ez így nem más, mint egyenrangú utak kereszteződése, tehát jobbkéz szabály... Ha egyszerre értek oda arra is van vonatkozó iránymutatás a KRESZ-ben. Ilyenkor az egyik félnek le kell mondania az elsőbbségéről.
Gergőke88: Sokáig használtuk családi autónak a Jazz-t. Nyaralás 4 fővel sima ügy volt. Nem kicsi az az autó csak annak látszik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90469 üzenetére
140-es meg a 170-es között csak a szoftver más?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90475 üzenetére
Megkérdeztem havert, neki a 163 lóerős változat van. Elég szépen megy, majd meglátjuk a turbó takarítás után mennyit javul a gyorsulás de így sincs panasz rá.
mod:
(#90494) kornelka: Felcsapott zsurnalisztának a lelkem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jozefgucci1 #90533 üzenetére
Miniről jut eszembe. Reggel a Kossuth térnél láttam egyet, M-es frsz-el az első ködlámpa félig volt esővízzel...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már fogyi!
Kedves Gerhard Plattner-ek:
Az létezik, hogy a hígabb olajtól javult a fogyim kb 3dl/100km-t?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #90593 üzenetére
Hát maradok a gyári ajánlásnál/előírásnál inkább.
Feltöltési mennyiség : Kenőanyag-kapacitás 4 liter
Használat : Normál
Csereperiódus : Csereciklus 12000 km / 8 hónapTermékek : 8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 (mérsékelt éghajlat)
: 8100 ECO-CLEAN 5W-30 (mérsékelt éghajlat)
: 8100 ECO-LITE 5W-30 (mérsékelt éghajlat)
: 8100 ECO-NERGY 5W-30 (mérsékelt éghajlat)
: 8100 X-CLEAN FE 5W-30 (mérsékelt éghajlat)
: 8100 X-CLEAN 5W-30 (mérsékelt éghajlat)Használat : Szigorú
Csereperiódus : Csereciklus 6000 km / 4 hónapTermékek : 4000 MOTION 15W-40 (mérsékelt éghajlat)
: 2000 MULTIGRADE 20W-50 (mérsékelt éghajlat)mod:
bigmasterg: Allinaz ilyen esetben visszautalja a már befizetett lóvéd. Csak írd meg nekik, hogy bocs de nem tudtad, hogy is kell biztosítót váltani.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Xmodule #90683 üzenetére
Nem olyan tartós és "elnyűhetetlen" mint a 2.4 D5. A kettőstömegű ebben is benne van ami jelentős költségnövelő tétel ha cserés (már pedig előbb vagy utóbb de cserélni kell), illetve a DPF állapottól függően okozhat galibát/extra költséget. Ennek telítettsége bevizsgáltatható amúgy. Ha kell tudják takarítani de ha nagyon el van tömődve akkor cserélni kell ami megint egy csinos összeg.
Más buktató így hirtelen nem jut eszembe...Viszont a jó hír, hogy ez a 140-es meg a 170 lovas között csak szoftveres különbség van, tehát egy egyszerű ecu újraírással nyersz nem is olyan kevés extra kraftot (már ha ez szempont).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90691 üzenetére
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90712 üzenetére
Nekem a G Astrámon volt Mislen Enerdzsí, normál használatra elég tapadást adott de egy erősebb/nehezebb kocsira nem tenném már fel nyugodt szívvel.
Mondom én aki 4évszakossal nyomja egy üresen 1,5 tonnás 170 lóerős géppel...
mod:
peterkeT: Mennem kell majd Németországba, lehet majd zaklatlak a mire érdemes odafigyelni témakörben... Vagy ha ide beírod az is jó. Pl van vmi követési távolsági szabály, hogy a sebességet fele méterben... Meg kell ilyen zöld matrica, hogy bemehess a vársokba (az csak nagyvárosba kell vagy kicsikbe is?)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #90726 üzenetére
Lipcse és környéke a cél, akkor nem veszek matricát oda nem kell ezek szerint. Bár most megleltem hol lehet itthon is szerválni ilye környezetvédelmi matricát: [link]
Euro 4-es az enyém, akkor megkérdem itthon mennyi, lehet olcsóbb mint 5 juró.
Levillogni nem szoktam senki csak mostanában amióta Audisokkal haverkodok...
sasa134: Ha hidegen nem küldte akkor nagybaja nem lehet. Kölcsön B5.5 1,8T 2x kértem kölcsön mind a kétszer összefosta magát alattam, pedig soha nem volt 4000 fölé forgatva mégis... Nincs tuti recept.
Egyszer egy vákuum cső durrant el benne egyszer meg elfogyott az olaj ( ) belőle. Gondolhatod hogy hülyét kaptam. Tolom mint állat, mondom végre ki lesz kormolva pályán a kölcsön Paszuj. Erre kigyullad az olaj lámpa. Hurrá akkor most a turbót főzzem meg vagy az egész blokkot vágjam haza...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #90751 üzenetére
Köszi! Akkor kell matrica ez a lényeg.
Felhívtam őket, nincs semmi faxni szerencsére. A központba bekocogok 3k-t becsengetek és már fel is ragasztják nekem a szélvédőre ott helyben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #90937 üzenetére
Minden igaz. Ez az.
mod:
Dany007:
Vágom, haver 3 éves Berlingo-ja detto ugyanezt játszotta el. Nem is mert elindulni vele nyaralni a tengerhez, fater klímanélküli 10 éves 1.0-ás Swiftjével mentek inkább.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezeket az autókat a legkönnyebb meghekkelni: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Audi S1 Sportback teszt: [link]
Kis méregzsák.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #91045 üzenetére
Xado-t futtata haver. Tuti nem öntenék ilyen vackokat a motorba. Ki tudja miként lép reakcióba a blokkban lévő olaj összetevőivel... Lehet több kárt okozol mint hasznot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #91125 üzenetére
A víz még csak egy dolog az olaj sokkal nehezebben melegszik át... 10 perc alatt nem lesz üzemmeleg még egy nagy veszteséghővel dolgozó benzines sem.
Nekem van indítási rituálém ami abból áll, hogy beindítom a motort körbejárom az ótó aztán beülök bekötöm magam és go ez kb 1,5 perc. Akkor van már rendesen olajnyomás de nem is járt sokat feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nők, nőügyek (18+)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen