-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #34867 üzenetére
köszi a tippet, noha nem nekem írtad
hamarosan lecserélem az eddigi pna-mat és egy igo-val szerelt tiszta és nagyon jó, erős és valóban gyors, akadásmentes hardvert szeretnék venni a következő pár évre, valós termékfrissítéssel. nem bírom a warezolást....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz a_tesz #34874 üzenetére
fejlesztik? ezt honnan gondolod? ha fejlesztenék, már rég meglehetne vásárolni androidra. nem lehet mai napig. és nem is mondanak róla semmit.
de ha play-ben nem vásárolható meg, akkor hol vásárolható meg? szerintem forgalomban nem kapható androidra sehogy sem. már rég megvettem volna a teljes eu igo-t.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz a_tesz #34878 üzenetére
én ezt komolyan nem értem... tehát simán feltehetnék play-be, hogy 25-30ezerért megvegye az ember és nem lehet?! de android telefonra telefon gyártóknak meg eladják? amit megint furcsállok, mert én életemben egyetlen androdira hivatalosan telepített verziót sem láttam még soha. és akkorát ködösít az nng az androidos kérdésekre, hogy kész öröm..
pedig nexus-ra azonnal megvenném, mert ezen a létező leggyorsabb a szoftver. pna döcög és lassú, nincsen multitouch etc.. kőkorszak. ha dupla din-es multimédia centert veszel, neves gyártótól, szintén akad, lassú, kőkorszak. hihetetlen mennyire levannak maradva. így a navigáció is kaka.
tablet és okostelefon. nem értem, hogy ios-re minden gond nélkül árulják, de android-ra képtelenek..léteznek már amúgy android-dal szerelt dupla din-es fejegységek, de kínai bóvli mind, igazi lutrik, nagyon gyengék...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
juj..
próbáltam természetesen azt is.az az ijesztő, hogy az igo mennyire elment a többitől, pedig ez is olyan hajmeresztő dolgokat tud néha.. és mégis, még mindig toronymagasan a legjobb.
komolyan, lassan azt várom, hogy a google végre elkészíti a saját teljesen offline és valós navigációs alkalmazását a maps-re építve.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
aki nem tud vezetni, az mi a fészkes fenéért ül autóba?! 1 cm hó és meghal az élet az utakon, mindenki ráharap a kormányra, bent ragad a belső sávban, és megszűnik létezni, csak mint a birka feszülten maga elé bámul...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
no para, valóban bosszantó, nem szokásom levillogni az ilyeneket, eléggé bestresszelnek ezek maguktól is attól a pár szem hótól ami a szélvédőjükre száll.. ettől függetlenül simán kikerülöm jobbról az ilyeneket mielőtt még észbekapnának. de az a kedvencem tényleg, mikor visszahúzom magam előttük a belső sávba és felháborodva rámtolják a refit.. azt se tudja, hogy mit csináljon, élet-halál között lebeg a nagy stresszelésben
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34942 üzenetére
3-4 különböző autót vezetek rendszeresen, itt kezdődik a gond.
ettől függetlenül gondolkodtam, hogy a sajátomba veszek egy dupla din-es alpine vagy pioneer multimédia állomást, de az ezekben található navigációval van egy baj: a frissítés gyorsasága. ugye a gyártó kérésére átmaszkolják, vagy módosítják. tök ugyanaz a szitu, mint ha veszel egy htc telefont vs nexus telefon. a nexusomra azonnal kapok minden frissítést. a htc meg dughatja fel magának.. na ez a baj ezekkel a navikkal alapvetően. amin csupasz navigáció van straigt from nng, ott azonnal jön a frissítés. a többinél meg várni kell a gyártó specifikus frissítésére. és én még nem láttam olyan multimédia központot autóba ami csak fele annyit tudott volna mint egy okostelefon, még a 200ezer ft-os kategóriában sem találni. lassúak, akadnak, korlátozottak. veszek egy nexus7 tabletet, egy brodit tartóval, azzal bármilyen multimédia motyót agyonverek, amit a nagy gyártók csinálnak. csak rendesen megkell csinálnom az erősítőmbe a csatlakozását.
nem nagyon hiszek én már a gyári navikban. a vw pl már ipad dokkolós szereléssel is adja az autóit ez a jövő, a nagy autó hifi cégek meg nem akarnak beállni a sorba.. de idővel úgyis minden android és ios lesz, még autóban is. ha tetszik nekik, ha nem. csak még gyerekcipőben jár a történet.
ezen felül vicc, hogy androiddal nem kompatibilisek a fejegységek/multimédia állomások. kibaszott kőkorszak az egész ahogy van. most fogadtak el valami szabványt,hogy legalább általánosságban, fő dolgokban tudjon a fejegység az androidos telefonokkal kommunikálni, de..... na szóval érted mi a gond itt[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34947 üzenetére
nálam az csak dupla din-es megoldással tud homológ maradni, igaz, úgy nagyon pofás lenne. de nem érzem, hogy azt tudja nyújtani amire szükségem lenne. igazából nem hajt a tatár, meg ha most veszek egy pna-t tiszta nng igo-val, akkor sem döglök bele ha tartaléknak ott marad. de ahogy látom a pna paramétereket, ezek sem fejlődnek semmit..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kézifék, ellenkormányzás és gáz, illetve ezekkel közösen korrigálsz, gyönyörűen ívre lehet tenni az autót vele, a menetirányra párhuzamosan.
egyébként nem körforgalomban kell ilyeneket csinálni, szart sem ér. elmész egy üres parkolóba, vagy területre és valós szituációt találsz ki. mész egyenesen, és lekanyarodsz jobbra egy másik útra. picit nagyobb sebességgel, hogy eltolja az autó az orrát. tehét a cél a bekanyarodás és a saját sávodba. mindjárt más lesz a helyzet.
gyakorolj, majd ráérzel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #35028 üzenetére
ezt a műszerfalra is nagyon gusztán oda lehet ragasztani, kis lapos adapterrel, erre is gondoltak és le is lehet szedni. a kábelt pedig hátulról is be lehet kötni. ki van ez találva. már meg is vettem magamnak. több haverom is használja mint kiderült, igaz ők ájfónhoz és mind imádja, szuper kütyü. és kézbe venni is jó, mert ez valóban minőségi már fogásra is. szépen néz ki autóban is.
egyébként a dension oldalán ez is levan írva
amúgy meg hidd el, ha én megveszek valamit az, sosem olcsó, ellenben minőségi és valóban használható és még a szépérzékemnél is elfogadható kategória a funkcionalitásért. ez már nagy szó ha tudsz jobbat, mutass - nem fogsz, mert nincsen.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #35066 üzenetére
pajzs az fasza. a 150ezer ft-os verzió elég belőle.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #35074 üzenetére
naja...
ma tarlós barátunk felkérésére nem ültem autóba és úgy mentem edzésre. cserébe bokáig szétáztam, mocskos lettem, visszafelé lerohadt a villamos, háromszoros menetidő haza, tömegnyomor és idegbeteg emberek amerre a szem ellát.
nem látom nagy esélyét annak, hogy legközelebb újra otthon hagyjam az autómat, ha ez a derék ember újra megkérne rá......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #35111 üzenetére
teljesen vállalhatóan néz ez a tartó. és sokkal többet tud, mint bármilyen multimédia rendszer, mert az okostelefonok már fényévekkel előrébb járnak mindenféle beépített megoldásnál és ez így is marad, sőt a trend már ez. de ha neked fél millát ez megér egy autóba, akkor nyílván neked azt kell megvenni
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
akkor neked rx8 kell, max kukázod pikk-pakk, megvolt, szép volt, jó volt. de tudd, hogy vödörrel fogod locsolni rá a pénzt. sajnos. ez ilyen. ja, és még egy s7gen ctr is oda-vissza agyonveri
vegyél egy sti-t, vagy evo-t.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
alapvetően kiszerelhető és betehető az új autódba. de lekell gyártani hozzá a motortérben az új vasalást, mert az minden autóban más és más. a pajzs szerelésekor azt a műhelyben minden autóhoz azonnal gyártják és szerelik be.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azért ilyen olcsó az rx8 mert egy szutyok
vegyél hármast, és szard le
szerinted én mit gondoltam mikor úgy döntöttem, hogy veszek új bmw-t? hónapokat kattogtam rajta, hogy vajon kell e és hogy az 600rr mellé miért és amúgy is... baszki, megdolgoztam érte, megérdemlem, mikor, ha nem most, amikor erős vagyok és jó korban és meg is tudom úgy ahogy ülni?
na, ennyi, éldd az álmaid ha rám hallgatsz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
szerintem hívd fel őket, az pontosabb és sokkal több mindent megtudsz velük beszélni, egyszerűbb is én ezt tenném. biztos hogy mondani fognak rá egy teljes szerelési munkadíjat illetve a plusz anyag díjat. írd meg ha megtudod, kíváncsi vagyok én is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
dehogynem, megvan most újítom fel majd kompletten, el nem adom, világ egyik legjobb autója, mai tucat szutykok a közelébe sem érnek. nem autót veszek bmw-t (az nem érdekel, de az audi meg a merci sem), hanem motort
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem nagyon lopkodnak pajzsos autót. próbálkoztak már vele, ezt a cég is mondja, de nem vittek el tudtommal egyet sem. kérdezz rá erre is, nagyon gyors és határozott választ fogsz kapni rá. ja és váltózár sem kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #35194 üzenetére
mert szét kell roncsolni az autó elejét ahhoz, hogy bejussanak a motortérbe. inkább másik autót fognak ellopni és nagyon, nagyon sok autó van, amiben nincsen pajzs. a pajzs euro tax alapú visszafizetési garanciát is ad az autókra, ha azt a szerződést kötöd meg. öregem autójára is volt ilyen, mikor sokat járt vele romániába. évi 50rugó, nem nagy történet érte.
de van haverom aki a 800k-t sem érő transzporterébe is belevette a 150k-t érő pajzsot, mert neki az a munkaeszköz, ha ellopják, nincs szállító autója és rakás pénzt bukik. a kis dugó autótól alepukkant szarig mindenbe raknak, nem lehet definiálni a célcsoportot. jó kütyü nagyon és az újabb generáció fogyasztása már szinte jelentéktelen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #35200 üzenetére
ez max nagy értékű autóknál éri meg. olcsóbbaknál meg odébb állnak és elvisznek egy másikat.
azt meg ki nem szarja le egy nagy értékű autónál, ha elviszik, mikor kifizetik az árát? lehet itt megint a technikai dolgokon lovagolni - csak tök felesleges, mert nem ez a lényeg, hanem az, amit a szerződésben vállalnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
oszt szerinted milyen autóknál éri meg szerinted ez a felhajtás, hogy konténer meg kiszállás, meg 3-4 ember, költségek? biztosan nem a max 1-2 milliot érő autóknál, amikről itt a topicban alapvetően ugye szó van ilyen autók esetén arrébb sétálnak 200 métert és elvisznek egy kevésbé bebiztosítottat. minden az időről, a gyorsaságról és a csöndességről szól ilyen kérdésben.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hamarosan kipróbálom a kobe-t, de igazából nem fűzök hozzá nagy reményeket, meg hogy lerakom a hajam magam mellé, vagy ilyesmi.. de legalább elmodhatom, hogy megvót.
na, de te vegyél már béjemvét, amit írtam. azt imádni fogod...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez sem igaz így. 14 éves az autóm, 1.8 szívó sor4, 200le, csak városban ilyen moslék időben 9.1-9.5 liter az átlagom, és ezt úgy, hogy azért rendszeresen elrúgom neki, mert azt is jól esik mi a fenének vegyek kisebb, gyengébb benzinest vagy nagyobb traktort? 3.0 tádéi sem tud utánam jönni, kanyarban meg pláne nem... az 535d-m azért már autópályán letolt, ez tény, na de ipari hulladék az is közép távon már.. soha többet.
nyáron 8 körül is járok, de igazából, ha 15 literrel járnék, az sem érdekelne.
természetesen a járulékos szervízköltségeim értelem szerűen magasabbak, 6-8e km után olajcsere, drágább kopó alkatrészek, gumik etc... 14 év alatt 1 db termosztátot cseréltem benne (47 euro, 2010 januárjában), ennyi a hiba lista....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #35551 üzenetére
nagyon rendes vagy, hogy felhívod a figyelmemet rá, csak a fél életem németországban töltöm, ennek megfelelően autópályákon, és versenypályákon, így remélem megérted, hogy az, hogy szerinted mi van, nem igazán érdekel. mondom, 535d-m is volt, tehát nem kell magyarázni, le is írtam, hogy miben erős az az autó (pont autópályán, utazni). és áldom a napot, hogy már nincsen meg. tudom, nektek álomautó az ilyen überwágen, az ódi meg a merci meg a béjemvé, nekem meg nem. különbözünk.
(és igen, nem számolom már, hány autót vezethettem (munkaköri ártalom volt anno) és a dízelek elől sem zárkózom el, mindent szívesen kipróbálok, tesztelek a mai napig. csak nem kellenek, ás mert megengedhetem, hogy ne kelljen dízelbe ülnöm)[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na akkor kapaszkodj meg, az integrát alapvetően bp-en használom a redvás tankcsapdás fos utakon, dugókkal megszórva, 10-20 km-es szakaszokon és a lesajnált és közutálatnak örvendő 95-ös lukoil benyát locsolom bele. és igen, ez az itteni fogyasztásom vele. nem hiszed el? akkor nem hiszed el, így jártál évekre visszamenőleg vezetem telefonomban a statisztikákat minden autómra és motoromra. egyrészt kíváncsiságból, másrészt a fogyasztási adatokból azonnal rendellensségre is tudok következtetni, ha valami nem stimmel. azt meg pontosan tudom, hogy mikor milyen nehéz a jobb lábam
egyébként meg, nincsen akkora különbség a német és a magyar üzemanyagok között, hiába hiszik azt sokan, ugyanúgy és ugyanannyit evett az autóm a mindenféle 100-as adalékos hiperbenyákból is, mint a 95-ös alap löttyből. az emberek túlszeretik lihegni ezt is, de amikor megmondják racionálisan nekik azt, hogy mitől függ egy üzemanyag minősége, akkor az nem egyezik a gondosan felépített világképükkel és inkább a hazugságba burkolóznak, hogy kapaszkodjanak az ideáljaikhoz meg az elképzeléseikhez. leírtam már párszor a véleményem az üzemanyagokról (olajcégnél is van pár év gyakorlatom), de mindenki azt hisz el, amit akar. nem fogom újra kezdeni. teljesen rossz helyen keresi az emberek 99%-a azt, hogy mitől "rossz" egy üzemanyag. a te példád is ezt mutatja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #35557 üzenetére
majd lesz rendes autód is egy nap
zewa-nak amúgy abban igaza van, hogy 1500 km intizés után, mint a mosott szar, menekülök ki belőle, hiába van benne a mai napig gyártott egyik legjobb ülés gyárilag.. betonkemény, ráz mint az istennyila, nincsen benne egy cm2 zajszigetelés sem, tűzfal meg motor, padlószőnyeg, oszt ennyi. 130-nál 4500-at forog ötödikben. 1000 km után ölni lehet motoron szívesebben lehúzok 1000 km-t mint az intiben, pedig ott is kuporogni kell.
megcsináltam párszor, soha többet, azóta autóvonattal járok hosszabb utakra vagy suv-val, magas, kényelmes, nagyon gyors, és van benne popsifűtés...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Mágus2 #35575 üzenetére
ahhh, na az a szívó isten lehet.. csak a v10-es szívóval mentem, az valami álom, az egy annyira bivaly és spontán motoros autó, hogy kevés ennyire őszinte autót vezettem. csodás a motor, a futómű is. csak a váltó egy fos sajnos, de akkoriban a bmw azt az smg3-at nyomatta átkellett volna menteni szerintem az újba, de a környezetvédelmi normák kinyírták. nagy kár érte. szerintem a bmw legjobb motorja volt ami létezett. csodás, nincsen más szó rá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #35573 üzenetére
a passat ehhez képest egy luxushodály, még szép, hogy kibírod benne de ehhez az autóhoz képest szinte bármi más is az. mondjuk ha a motoros füldugómban vezetnék, lehet, hogy elviselhetőbb lenne a hosszabb táv is.. csak ez eddig nem jutott eszembe
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kimegy a pályára felvenni magát, ez az első. majd elmegy egy motor jobbról egyenesben, ami ha akar és jó pilóta üli meg, lerázza mint a rongyot. látszik a srácon, hogy nem egy versenypilóta, meghúzza egyenesben, de azért keményen elvesz a gázból a kanyarnál, nem is borítja lapra, de még csak igazán dönteni sem dönti le, mert fél, teljesen érthető. erre jön ez a fasz és kanyarban kerékre rámegy, majd diadalittasan hőbörög... az ilyet az autójában kell felgyújtani, ennyi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs