-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz DopeBob #16074 üzenetére
Javasolnám, hogy (pl az Astra vagy Megane) alkatrész árait nézegesd meg: vezérműszíj,, fékbetétek, levegő szűrők, lengéscsillapítók, stb....olyat nem fogsz találni, amiről nem írnak negatív kritikákat, de ha tényleg jól átvizsgáltatod és egy jó állapotút veszel belőle, akkor a kopó cuccok lesznek a jellemzők, amiket cserélgetned kell. Próbáld ki mindkettőt, üldögélj bennük, nézegesd (mennyire esnek kézre az utastérben a kezelő szervek, melyik forma világ jön be neked jobban, stb...)...de ezeken a típusokon felül menj más kocsikkal is, (japán, német)...lehet, hogy egy Almera lesz a kedvenced.
-
#10726912
törölt tag
Az 1.6 benzin gyenge a 12 mázsához...című műsorhoz fűznék hozzá egy megjegyzést:
A 25 éves 1.8-as 88 lovas benzines AUDI-m nem épp a fénykorát éli, 1130 kiló, mégis tudok vele közlekedni és előzésnél se reszketek kilómétereken keresztül, hogy:jaj, ne jöjjön má szembe senki légysziii..! Egy 10 éves 1.6-os 100 paci feletti motoros kocsi ha nem megy, ott nem gyártási hibáról van szó: vagy kezelési, vagy műszaki hiba esete áll fent -
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #16128 üzenetére
Természetesen szívesen átülnék egy 200, vagy afeletti járműbe...nem lehet egy napon emlegetni a 100 paci/12 mázsa járművekkel Ültem egy-két fürge járműben.....hát....másodpercek alatt vedlettem át vigyorgó vadalmává
Én pusztán arra céloztam, hogy lehet rugalmasan közlekedni az utóbbi kategóriásokkal is, bár ettől ritkán vigyorog az ember...de van aki "csak" közlekedni akar. -
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #18220 üzenetére
A + optikai tuning nem kén meg a kifordított lemezfelni sem, de ezen kívül egészen rendben lenne az a kabrió A golf3-asok között pedig mindenképp egy szép darab
U.i: Besüppedsz a vajbőrbe, a menetszél borzolja a hajad (vagy a fejbőröd) és póker arccal elrejtett mozdulatlan nyugalommal várod, hogy vigyenek egy kanna benzint (mert szárazra hörpintette a benzinnyelő atankot), de Te még ekkor sem szállsz ki belőle, mert a beltér rabul ejt, fogva tart, Te vagy a Golf Leonsio soron következő Isaurája!
Ergo: Nem nézegeted a külsejét.
(#18222) zsid Akkor én is pervez vagyok..[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #18329 üzenetére
[link]
28 ezertől 136 ezerig lehet látni a vezérműszíj készletet A legdrágább sem 155 ezer. A munka díj viszont valóban lehet annyi, ha 12 órát kiszámláznak rá..
(#18324) Mr.Grincs: Volt a családban, annyi különbséggel, hogy az avant volt, szerettem benne utazni és vezetni is élmény. A fenntartása lehet több, mint egy Suzukié, de nem is mondja rá senki, hogy fapados, nyöszögős, nem megy...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #18340 üzenetére
A szétbombázást már láttam egy-két helyen, tényleg fejvakarós hatású művelet
Érdemes a legdrágábbak közül megvenni pl ezt a bizonyos készletet? Elvileg le van írva, melyik hány km-et bír...pl az 50 ezer körüli áron kapható csak fele futás teljesítményt tud, mint a 100k-s?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz latyak17 #19009 üzenetére
Én az AUDI 80-amhoz 11000-ért szoktam venni a 4 pár fékbetétet. Az A-4-esé olcsóbb egy ezressel, de azt itt-ott faragni kéne, azt mg inkább nem vállaltam be Szerintem, ha 20-ért veszed, akkor nem a leggagyibbak közül választasz....pl most utoljára 2300-ért vettem a golf 1-es első fékbetétjeit az audiba hátra, full azonos a méret és fele annyiba sem kerül...
Legjobb lenne, ha megvennéd a legolcsóbbat, aztán vezeted a kocsit és megtapasztalod, hogy mennyire tartós a te vezetési stílusodban.
Inkább cseréld le a vezérmű szíjjat, amit megspórolsz a fékbetéten, abból kijön a szíj ára.
Itt is körbe nézhetsz, de ha nem akarsz neten vásárolni, kérdezd meg az ismerőseid, szomszédokat, akik régi tulajok, segíteni fognak[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Szplöttyy #19361 üzenetére
A 80-om mellett az ár, a megbízhatóság, a viszonylagosan jó kinézet (beltérrel együtt, szeretem a műszerfalát is pl) és a vezethetőség+ a nagyon alacsony alkatrész árak szólnak. Jó érzés vezetni, stabil az út tartása, de pl a gázpedál nagyon szűk helyen van, az ülése meg...volt Temprám, annak a foteljei is kényelmesebbek voltak ettől. Túl keskenyek az ülései és az oldaltartás is egy rakat izé
A golf külsejével fel tudja venni a 80-assal a versenyt, a beltere már túl puritán nekem, vezethetőségre viszont jó volt megint csak jó volt (a 100-ast is írhatnám), a bx külseje nem jön be, meg az sem, hogy túl nagy benne a tér, vezetés közben sehova nem tudtam tenni a könyököm, stb.
A saját sorrendemben a 100-as audi mindent nézve győz a golf és a bx előtt A 80-asommal és az audival pedig nem vagyok elfogult, akkor talán lennék "80-asom fan", ha lenne elég pénzem gyári állapotot felül múlóvá tenni
Látok egy-két "makulátlan" audi 80-ast (meg 100-ast), amiért megdobogósodik a szívem, de azok még mindig drágák. S van egy pár golf is, amibe szívesen bele csücssennék a sajátom kocsim helyett (igényesen meg vannak csinálva, nem agyonra tuningolt redna zörgők), legfeljebb kevesebbet nézegetném a műszerfalat -
-
#10726912
törölt tag
Sok nő mellett ültem már, de vagy nincs rendszeres-logikus kocsi kezelésük-kanyar előtti lassítási szokásuk-azaz: vezetési stílusuk, vagy pedig folyamatosan beszélnek telefonba, hátra forognak, ha gyerek szól-rí-nyafog, rágyújtanak, zenét kapcsolgatnak, mindezt úgy, hogy nem az utat, forgalmat figyelik. Az előzésről már nem is szólok... Inkább kullognak az IFA-bármi mögött, de még le se maradnak tőle, hogy legyen hely annak, aki őket akarja előzni.
Férfi vezetőkben is van olyan, akit kilőnék a holdra, de a nők között még nem találtam olyat, aki ne idegesített volna valamivel a vezetési stílust illetően.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20314 üzenetére
Akkor leszel jó sofőr ha már tisztában vagy a saját korlátaiddal. Bizony be kell látnom az idő távlatából,hogy ez így igaz.
Erre nagy+1! Sőt, azt is szoktam mondani, hogy akkor vagy jó sofőr, ha a megszokás helyett mindig az óvatosság és az előre látás dominál. Idegesít, mikor egy nem belátható derékszögű kanyart úgy vesznek be az emberek, hogy a kocsi orra átmegy a másik sávba, csak azért, mert este van, falu van és tegnap se jött semmi
5 éve vezetek, de nem egyszer volt olyan helyzetem, amit utólag átgondolva csak a szerencse miatt éltem túl (előzés, kanyarodás, stb). A szerencse az volt, hogy nem jött semmi ott, akkor. ugyanezen helyen később lassabban, megfontoltan kanyarodtam, nem előztem és jött szembe a jármű.
Azt meg mindenki felejtse el, hogy a nőknek ne legyen jogsija! A nőknek legyen jogsija. S a nők legyenek anti alkeszok (mint pl a párom...Tudom, miről beszélsz Napfénysüti ) -
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz SocketA #20341 üzenetére
MunezXBK Tényleg. Meg a borostát is lerágtad
Ha ilyet veszel, akkor vagyí szerencséd lesz és nem jön elő hiba, amire költögethetsz nem keveset (erre van esélyed, ha valóban 3-400 km-et mentek vele havonta), vagy bele nyúlsz és elkezdődik a kalamajka.
Aránylag fiatal, kettőtöknek elég.
Ültem benne, utasként nem tett rám rossz hatást (bár a csomagtere talán az egyik legkisebb kategóriájában), csak ebben a kocsiban benne van a lehetőség, hogy pár év múlva így nyilatkozz róla:
Sose volt semmi baja. Csak mikor megállt. Vagy nem ment...
Én előbb vennék 1.6-os A-4-est, szeretem a formáját mai napig, az évszám nem érdekel, ha rendbe van rakva(más jelöltem már le se írom) de ez már szinte fanatizmusnak tűnik, nem mérvadó a többi fórumtárs nyilatkozatait nézve.
Kezdő autónak pedig kb 200.000-ért vennék valamit, nem sajnálnám, ha meghúztam az orrát, vagy megnyomtam az elejét, mert úgy láttam, van még pár centi...a gyakorlatlanságból adódó (akár kisodródás-borulás ) balesetekről meg nem is szólva...nem mindig van ilyen és ne legyen , de elő fordul. -
#10726912
törölt tag
válasz SocketA #20363 üzenetére
Hosszbordás szíj készlet 2550-al több a Megane -hoz.(SKF-et néztem mindkettőhöz). Fékbetét 3000-el több a megane-hoz az A4-hez képest. Lengőkar 2000-el több, szintén a Megane2 nyert (első tengelyekhez a legolcsóbbakat néztem).
Méretileg nem sok különbség van köztük,a városi forgalomhoz mindkettő megfelel, az A4 jobban pakolható, szervizelését a kisebb maszek szerelők is megcsinálják a motor egyszerűsége miatt. A Renault-tal a fiatalabb évjáratot, több lufit, de cserébe a DRÁGÁBB alkatrészeket és a meghibásodás terén rosszabb hírű autót kapod (ráadásul eladni sem könnyű a kis csomagtér miatt BREAK-ot, családok nem keresik túlzottan).
De a Te döntésed, én is csak egy vagyok az irkálók között . -
#10726912
törölt tag
válasz SocketA #20380 üzenetére
A családokat azért emlegettem, mert azok is potenciális vevők lehetnek. Nem könnyű ma egy kocsit sem eladni. Ráadásul elharapódzott az a tendencia, hogy minél ifibbet és fullosabbat...szerinted miért tartják az idősebb Audik az árukat? (nem, nem a márka név miatt).
ha csak ez az 1-2eFt lenne a kulonbseg a javitasi koltsegek kozott, akkor nem varialnek ennyit, megvennem az elsot, ami tetszene.
Szerinted akkor kemény pénzeket költenek pl az 1.6-os benzines szereltetésére? Mert akit ismerek A4 tulajt, az nem pont a drága szervíz igény miatt vette meg.. Ráadásul a te évi km használatoddal 10 év alatt se kéne költened a híres Audi lengő karokra...
Nehogy kötekedésnek vedd, pusztán érvek-ellenérvek...
De említettem neked azt is, hogy vedd meg a Break-ot. Érvek vannak mellette, teszteld meg, vigyél egy szakit, (vagy vidd el állapot felmérésre), vannak, akik gondtalanul használják a Megane-jukat Mivel kevés Km-re tervezel, így még nagyobb az esély, hogy ti is közéjük fogtok tartozni. -
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20394 üzenetére
Ez pusztán abból indult ki, hogy linkeltek egy A4-est, kollegáét...de szinte mindegy, mert az A3 is régi lenne pl a Megane-hoz képest
Egyébként eddig sajna kis pénzű családként éltem le az életem (előre láthatóan ez így marad még egy darabig), félnék olyan kocsit megvenni, amire kis km használat mellett is könnyen lehet százezreket költeni, ezért keresnék régebbi, de megbízható kocsikat.(Utálnám, ha hónapokig nem tudnék menni a kocsival, mert sokezer a javítás ). -
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20405 üzenetére
Megvan az evoluciónak a másik véglete is...mikor megvesszük az új kocsit, aztán öt év alat belepakoljuk a rengeteg pénzt, végül eladjuk 1/3-al kevesebbért, így nem bukjuk, csak a vételár felét
És nézzük a romokat: veszel egy 11-3 éves kocsit, ami mai napig megállja a helyét az újak között is, ráköltesz a motorra (ami jó állapotú, nem egy füstölgő roncs), futóműre, stb 200 ezret és sok évig megint használhatod az évi pár ezres futás teljesítményre...melyik az olcsóbb?
A harmadik véglet, mikor a Lada egyszerűségű húszévest veszik, vagy tartják, mert nincs pénz a még tartható kocsira. (a legrosszabb, mikor még ezeket sem szervizelik rendesen).
Hozzá teszem, nem vagyok túl fiatal, aki a csillogást keresi, vagy a minél tuningabb, újabb, annál jobb...
Biztos egyszerűbb úgy élni, hogy mindig új kocsi, de az kis hazánkban drága, az igénytelen alsó osztályból túrkálnak sokan, a normális darabokat meg sem merik nézni az újak közül...(ez megint egy nagy átlag, mindig tisztelet a kivételnek! )
Ebben az evolucióban helyet kap hit, felvilágosodás, darwin elmélet, realizmus egyaránt.. -
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20414 üzenetére
Gondolom, elég sokat jársz velük...így talán a legjobb megoldás
-
#10726912
törölt tag
Közlekedjetek egy kicsit Skoda 105-120-al, Zastawa-val, Trabant limuzinokkal és fél év új értelmet nyer a "sose fejezed be az előzést" meg az örökké valóság fogalma
Vajon hány ilyen eset lehetett pl a nyíregyházi úton:
-"Á. elkéstünk, dupla pótos IFA van előttünk..!!! -" -
#10726912
törölt tag
Szerintem az 5 csillagos kocsival TÖBB helyzetet úszhatsz meg élve, mint pl az egy csillagossal (vagy pl ott a 80-asom a maga fekete lyuk minősítésével, bár még attól is van rosszabb). Szerintem nem megvetendő, ha valaki a törésteszt eredményeket is nézi kocsi vásárláskor, egyel több esélye van egy karambolt túlélni (több légzsák miatt, vagy jobban le tud lassítani, mert van ESP ami jól jön, ha pánikba esett anyuka vagy apuka rugdossa a féket, gyűrődés zónák, stb). Egyre többet költenek maguk a gyártók is (nagy többség) a biztonságra, tesztelnek, kísérleteznek, biztos nem véletlen ez sem.
Ha másik kocsit vennék, akkor sem biztos, hogy a több csillag alapján döntenék, de ez meg már legyen mindenkinek a saját ügye. (Én is a saját fejem verném a falba, ha esetleg csattannék és felmerülne bennem, hogy a nagyobb kényelem és a megbízhatóság helyett talán a feleségemnek vagy a gyerekemnek kellett volna eggyel több esélyt adnom) P.l. itt volt a Megane2 vs Audi A4 javaslatom: Írtam is, hogy a 6 év és a biztonság a Renault mellett szól (más kérdés, hogy én más szempontokat is nézek).
Ezek pusztán a gondolataim, nem irányult senki ellen[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz -secret- #20668 üzenetére
Szép rendezett soros a fű alatta, a sövény jó nagy mellette, csak a festésre szoruló fakorlát ne lenne ott
Első kép alapján szép darab, de a több kép tényleg kéne
(#20670) Tökmindegy: Annyiért olcsó "tákolás" volt
Kérdezd már meg, hogy az enyémet bevállalja-e 12 ezerért? Nekem is kéne tempomat...
(25 éves 80-as)[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz -secret- #20681 üzenetére
Szép darab
Kitalálod mennyiért vettük?
Annyit megért, bár egy kis alkut megpróbáltam volna...
Oszt amúgy mennyiért is?MMA87:
Golf 1.4 Euro Trendline(Évjárat: 2001, neme: férfi, stílus: átlagos, hol vezet: vegyes)
TETSZK: DINAMIKUS 1,4 16V MOTOR. BELSŐ, KEZELŐKONZOL ELHELYEZÉSE ÉS ELÉRÉSE. HELYKIHASZNÁLÁS. ELEKTROMOS NAPFÉNYTETŐ. NEM TETSZTIK. VÁLTÓ
Ez egy felhasználó véleménye az 1.4-es motorral szereltről...ezért kéne kipróbálnod, lehet, hogy neked is pozitív lenne a tapasztalatod.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #20708 üzenetére
Elég pénzes csóka, a golf egy nagy álma volt, kicsit húzta a száját, hogy ez talán kicsit sok, de jobban bosszantotta, hogy két hétig nem volt kocsija..
Mod: Én letudtam volna olcsóbban: kiégetés, aztán leadás[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz mephi666 #20725 üzenetére
Van, akinek elegendő, dinamikusnak érzi és varnyúja sem volt. A nagyerős 1.5-ös dieselekre is hallottam többször is (a sima szívóra), hogy úgy, de úgy megy....
Válasz: ne is mondd! ...
(B)TaaT(/B): Álmodj király csávó...."nyugger"? Mire te az leszel, addigra már a bilihez való szaladást is dinamikusan fogod elkövetni[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #20730 üzenetére
Ha vissza emlékszel, pont azt mondtam, hogy üljön bele és próbálja ki az 1.4-es motort mindenki (a 75 lovast is). Ültem én is hasonlókban, közlekedtem is velük, el lehet velük közlekedni (lehet velük előzni, tartani a városi forgalmat, stb). Persze sok szeretetet nem ébresztett bennem, nem szeretem pörgetni a motort... (előzésnél sokszor kell), de akit ez nem zavar, az hajrá.
Anno az 1.9-es szívó dízel temprámat is szerettem....most már nem igazán vágyok vissza bele -
#10726912
törölt tag
A KRESZ egy ma is hatályos rendelkezésének pontosításával baleset vagy egy gépkocsi kigyulladása esetén a nem érintett járművek vezetői kötelesek lesznek tőlük elvárható módon segítséget nyújtani, és ehhez a rendelkezésükre álló elsősegélynyújtó felszerelést vagy tűzoltó készüléket használni vagy átadni. A pontosítás nyomán a KRESZ szabályai alapján a felsorolt eszközök hiánya egy rutinellenőrzésen nem szankcionálható. Az elsősegélynyújtó felszerelés vagy az előírt tűzoltó készülék nélkül közlekedő jármű vezetője azonban egy baleset vagy tűzeset kapcsán felelősséggel tartozik a segítségnyújtás elmulasztásáért. A módosítás a közlekedők józan belátásában bízva csak az ésszerű és méltányos mértékben él a bírságolás eszközével.
Ez mennyire jellemző kis hazánkra HUN az igazság...
Nem kell, hogy nálad legyen, de ha egy balesetnél derül ki, hogy nincs nálad, akkor meghágnak....magyar rulett.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
S ezek a "művészek" mi pénzt lenyúlnak azért, mert ilyen modern, korszak váltó, szbad szellemben alkotnak Behozzák kis hazánkba, beperelem őket vizuális környezet szennyezésért...
Bocs azoktól, akiknek tetszik.
....de őket is feljelentem, ha meg merik venni
hdman: Eleve az bosszant, hogy büntetni akar, mert:
nincs nálam első segély csomag, amivel éppen nem tudom megmenteni a sérültet (mert nincs hozzá tudásom, nem bírom a vért, félek hozzá érni és ugye nincs is mivel...már egy abszurdum, hogy legyen első segély doboz, de kibújhatsz a használata alól...akkor minek is?:S). De legyen nálad, mert TE költs arra, hogy megmentsenek sérültet.
Meg azért, mert a kilós poroltó nincs nálam, amivel el tudnám kezdeni a kigyulladt-felborult kamion vagy két szgk oltását. (meg nem merek a közelébe menni). De éppen beragadtál az autópályán, mert eltorlaszolja az összes sávot a szétszóródott cucc...és akkor jön a rendőr, a homlokára csap:
Ú b+, ez füstöl...van nálad poroltó? Nincs, de kérek a csávótól...nincs NÁLAD kicssávó!? Na hol az a csekkfüzet...
Vicc ez az egész. Akkor is, ha nagyon sarkítva mondtam.
A fekete zsákot vajon mikor kezdik követelni ugyan ilyen helyzetben? Esetleg infúzió készen létben tartása...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Mobil flották
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen