-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #126426 üzenetére
Nem ellenkezem, ezért is írtam feltételes módban. Egyszerűen összetettebb konstrukció, ami _ha_ javítandó, többe kerül rendberakni, mint az egyszerűbbet, vétel előtt nem árt tudni, akár a kettőstömegű vagy a turbo, amik szintén nem kell, hogy válóok legyenek, mert nem mindenképp vészes tétel rendbeszedni egy olyan hibát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Freeman007 #126549 üzenetére
Mindkettő típus rozsdásodik, csáposon megnézném az alját - Astra esetén az üzemanyag betöltő környékét szokták kiemelni, Golfnál én a sárvédőíveket mondanám (sokra tettek fel műanyagot a kerékívre, alá kell nézni). SDI/TDI kb. 5 literből elmegy, utóbbi a hosszabb váltó miatt a turbós kevesebbet is tud kérni, mint a szívó; 1.7TD előkamrásként gondolom többet kér, de spritmonitor.de-n magad is meggyőződhetsz róla
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #126860 üzenetére
Méretben mekkora kellene? Egyik legkisebb költségből Citroen Saxo/Peugeot 106/Nissan Micra 1.5D tud embert szállítani valószínűleg. Légzsákos+ABS-eset keresnék, mert amúgy papír; hátsó sárvédő rohadhat leginkább ívnél+csomagtartó felől, illetve a motortérben jellemző még egy helyen rozsda; ezek közül a franciáknál a hátsó hídra félre kell tenni 30-40 ezret, de ha van kompresszió a motorban, és megkapja az olajat 10 ezrenként, hatékony eszköz.
Predator2: Golf 4 1.9 SDI végtelen unalom azzal a motorral (68PS), de megbízható, nem eszik sokat, és kevés a hibalehetőség (se turbó, se kettőstömegű). A keretbe már beleférhet a 6 lufi (hirdetésekben 10-nek szokták írni, mert annyi felirat van az utastérben) és ESP, úgy biztonságot illetően is rendben van szvsz. Ha van több tartalék, ugyanaz vagy A3 is beleférhet 90 lovas TDI-vel, vagy 1.6 benzinnel (itt már csak a fogyasztás a pluszköltség).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ADAM1337 #127126 üzenetére
Szvsz a leghozzáférhetőbb áru plug-in hibrid, aminek értelmes villanyos hatótávolsága van. A beltér kissé olcsóbb hatású az árhoz mérten, négy személyes, illetve a csomagtartó takarója fura kialakítású, szerintem nem nagy kompromisszum. Ha tudod, töltöd, messzire menvén pedig ott a benzines erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ADAM1337 #127162 üzenetére
Ki kell próbálni, nincs mese Egyébként külföldi fórumokon is keresnék véleményeket és tapasztalatokat minden mennyiségben, illetve a testvértípusnak is utánanéznék egy kalap alatt (Chevy Volt). Buszsáv csak felmerült, nem lett része a kedvezményeknek, hogy ne utálja meg a köz népe a villanyautósokat Hasmagasságot illetően megintcsak a személyes megnézést mondanám - rugókováccsal fel lehet hozatni esetleg magasabbra, de ezt csak halványan jegyzem meg. Illetve ha a hajtáslánc is lent van, kartervédő lemezt talán érdemes venni rá. Fogyasztást illetően itt nézgelődj szerintem, a maximumokat külön felhasználónként érdemes lehet megnézni.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Létezik ám a szíjtárcsáson kívül még pár megoldás, akár pl. hidraulikával
-
molnarpeter
nagyúr
Kb. mennyiért és milyen típust mondanátok biztonságos dobozos jeligére? Ugyebár dízel, fel lehessen állni a raktérben (Vito így kiesik pl), keresztben betett 2 eur raklap alapterület elegendő lenne, ESP és légzsák legyen benne. Elsősorban teherszállításra, de ha második üléssor is van, ami könnyen kivehető (mindez esetleg térelválasztó mögött), főnyeremény. Nem most aktuális, de lassan elkezdenék tájékozódni a piacon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #127888 üzenetére
Elsősorban az a kérdésem, kb mennyiért kapható egy nem széthulló furgon légzsákkal és ESP-vel, mivel a hahu kishaszon keresőnél nem lehet menetstabilizálóra keresni 1,5-2-2,5-3-3,5? Perpill egy 20 éves Jumpert támasztunk fel (nagyon régóta megvan már, kell neki egy teljeskörű lakatosmunka), annak az utódját kezdenénk nézegetni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Buci21 #129476 üzenetére
Amúgy ha ilyesmi fogyasztás belefér, én minden további nélkül keresnék egy "rendes" (=dízel) autobahn-cruisert. Nagyobb tempónál sem vész fogyasztás, kézzel fogható összegeket spórolnál vele. Ott persze nagyon körül kell nézni, hogy valamilyen szintű biztonság is legyen, de a technika fenntartása is alacsonyan maradjon, csak ugye némelyik faék érzékeny a hidegen taposásra és többet is eszik... Igen, szerintem TDI kell neked Ott még talán belefér, ha van valami gond, hogy még hazaérj vele. Ebben benne van az is, hogy nekünk igazából semmilyen olajkályhával nem volt még világrengető bajunk, vagy egyszerűen magasabban van ez a küszöb
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Tesla Model 3 bemutatva - eddig jó, azért valami komolyabb kedvezményt itthon is el tudnék képzelni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ADAM1337 #129623 üzenetére
Na igen, csak északi szomszédaink fél év előnyben voltak azon a téren is. Kifejezetten örülnék neki, ha itthon épülne a gyár, de félek, hogy nem adnak elég kedvezményt nekik fent. (A Gigafactory is azért került oda ahova, mert az a hely adta a legkedvezőbb ajánlatot, vicces, hogy gyakorlatilag licittel dőlt el )
Azt azért hozzátenném, hogy ha a magyarnak megéri kimenni Szlovákiába, néhol ugyanez fordítva is megvan. Munkaerő van a térségben, versenyképes fizetésért áramlani látszik.
Az USA-beli érdeklődőknél ment főleg tolongás a lefoglalásra, mert az állam kb. 200.000 legyártott autóig vállalta az ösztönzők fizetését (forintra lefordítva 1-2 millió kedvezmény).
A dupla hatótáv mellett a Superchargerek is ott vannak, szvsz közel leküzdhetetlen versenyelőnyben vannak, ha a teljeskörű használhatóságot nézzük. Megdolgoznak minden vásárlóértMonitor lesz, de itt már fektetett helyzetben, műszerfal viszont nincs, hogy legyen hely a hátul ülők végtagjainak. A nagy kijelző vezető felé eső fenti sarkában lesz sebesség kijelzés, a többi infó aztán kényelmesen elfér a 15"-on
(#129624) TaaT: Az eleje szerintem az újabb (nameg a tükörtojás) Porschékra hajaz, kicsit 918 beütése van főleg a fényszóróknak, persze négy LED helyett alulra kanyarítottak menetfényt. Van egy megérzésem, hogy lesz aftermarket cuccal foglalkozó csapat (EVannex gyanús nekem), aki kínál majd Model S-re hajazó fóliát vagy hasonló szettet Nekem bejön, bár tény, hogy szokni kell a látványt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #129645 üzenetére
A fényszóró tetejére is jutott DRL, Bangle-BMW stílus ugrott be hirtelen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #131445 üzenetére
Azok rendben vannak, a 2.2 rossz csak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szezso15 #131468 üzenetére
Csak közúton menne, vagy teherszállító igáslónak kell? A Navarát mondanám előbbi esetre, mivel hátul spirálrugós. A laprugósak (pl L200) szvsz nem túl kényelmesek hátul rossz úton.
Szerk: nem tudom sajnos, a 10 év körüli Navarák milyen rugózással rendelkeznek, mintha torziós is lenne köztük[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Hahu-n mostmár csukott szemmel x-elgető nepperekre is lehet keresni Legalább feltűnő, hogy érdemes ellenőrizni az extrák meglétét.
-
molnarpeter
nagyúr
Egy barátom keres dízelt Szlovákiában. 6000€ az abszolút felső határ mindenre, különleges igény állapotot-felszereltséget illetően nincs különösebben, de rövidebb időn belül szeretné megvenni a kocsit.
Márkát illetően VW, BMW, Audi, Toyota, Skoda jöhet; ezen belül hatchback vagy liftback preferált, de kombi is belefér. Kategóriát illetően bizonytalan a dolog, Golftól Passatig nagyjából bármi belefér.
Melyik típust szeresse, milyen motorral? Kb. 5000€ legyen gondolom a keret akkor autóra, ennyiért már akad A4 B7 is, az pl. kifejezetten tetszik neki. Újkori BMW-k dízelei hogy sikerültek? Talán még az 1-es és a 3-as széria is teljesíti az elvárásokat. Toyota 1.4 D-4D nem problémás a Denso befecskendezők miatt? Megbízható 2.0 TDI Skodában lesz csak ezek közül? (Audiban 1.9 PD-vel néztük egyedül az A4-et.) -
molnarpeter
nagyúr
Citroen Michelin gumikat szerelt egy ideig, az pl. talán vmivel tovább húzza, más mintájú a kárpit... Ilyen különbségekről tudok max Biztonság kedvéért néhány konkrét alkatrészt nézz meg webshopokon, ugyanazon cikkszámon szerepelnek-e. A motor jó hírű, szóval amennyiben határozottak az elképzeléseid felszereltséget illetően, én körbejárnám mindhárom márka kereskedéseit, és a legjobb ár döntene (illetve szaladgálnék ide-oda, hogy van bizony jobb áron ), esetleg ugyanez mail/tf az egész országban. Ducato nincs készleten még valahol? Tolóajtó bírja? Hallottam, hogy lötyögősek tudnak lenni hamar, de aktív használót még nem kérdeztem
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ide is
Egy barátom kinézte magának ezt az A4-et (B7, 1.9 TDI). Felszereltség korrekt (kurblit leszámítva hátul, de nem sofőrös autó lesz ), km nem kevés (de reális), beltér ennek megfelelően itt-ott kopott, de nincs kiszakadva-kókányolva látszólag, és elvileg kuplungszett cserélve volt. Márkaszerviz átvizsgálást javasoltam emberünknek (különös tekintettel PD elemek állapotára, első futóműre, fényezés vastagságára), vélemény/tipp? AAA autó hirdeti hasonló árban a legtöbbet, azok meg szakadt üléssel 150-200k km óraállást mutatnak, grátisz itt-ott horpadás...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dr.Zoo #134626 üzenetére
Körbejártam korábban egyébként: PSA-féle nagyjából az automata váltása és a turbo lag maszkolására elég, de a Volvo V60 használható (az ára más kérdés ). A Mercedes-é is inkább finomabb menést eredményez, de érdemi hatótávval nem igazán rendelkezik, ha jól emlékszem. A V60-at el tudnám képzelni, helyi/környékbeli utakra villany elegendő, világ végére menet meg ott a D5. A Land Rover megoldását nem ismerem, össz-vissz egyszer rácsodálkoztam, hogy jé, dízelből okoskodtak ki hibridet
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy EUR raklap kb mindenbe befér. Ha oldalra nyílik a hátulja, akkor targonca is oké (mondjuk ez felszereltség függvénye is). A két oldali ajtó és a benzin eléggé behatárolja, de újat, vagy használtat szeretne? Mennyit menne naponta kb?
Városi használatra van kitalálva az e-NV200, 8m az alap listaár, 50k a plusz tolóajtó [link], grátisz ingyen parkol.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Akkor pláne nehéz kérdés Motorkód szerint személyautóba építve lenne esetleg érdemes utánanézni az adott erőforrás megbízhatóságának. Személyszállító vonalon is érdemes lehet körülnéznie, ha nem gond az üvegezés, ott több a benzines, persze a kétoldali tolóajtó és a hátul oldalra nyíló ajtó így is megritkítja a lehetőségek számát. Kárpit-ülések ki, és máris furgon. Nem akarom erőltetni a villany dolgot, de külföldről már 2-3m körül meg lehet kapni őket, és ilyen felhasználásra az lenne hosszú távon a legolcsóbb, kérdés persze tervezett futás is.
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem szervizelésnél leginkább embléma-felár van, maga az alkatrész nem feltétlenül drága aránytalanul webshopokban. Az első Boxster motorjánál van egy tervezési hiba, kapható átalakító szett mondjuk, illetve hard top is télire. Indexen egész aktív topikja van, én főként abból szűrtem le, szóval nem vállalok garanciát semmire
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yushchenko #134820 üzenetére
Rozsda?
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Célegyenesben a Yettel TV
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs