- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #83964 üzenetére
Én magam eddig úgy logikáztam, hogy nagyobb átmérő esetén ugyanolyan sebességnél kevesebbet kell forognia a motornak, így minimálisan csökkenhet a fogyi - bár az emelés miatt a légellenállás is változik nagyon minimális mértékben, és az aszfalttal érintkező felület is enyhén nőhet talán... Mindenesetre ilyen kicsi különbség még belefér, nálunk a kocsival kapott nyári szett 195/65R15 helyett 185/60, az másfél centi lefelé a kasztninak - határozottan kényelmetlenebb már, mint a rendes méret. Nálad viszont nagyobb a kerék is, arányaiban is kisebb a változás.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #84644 üzenetére
Egyik haveromnál láttam ilyesmit, a rá rakott napszemüvegnek eszében sem volt megmoccanni Hogy hogyan viselkedik nagyobb dolgokkal, nos passz. Youtube-on esetleg megnéznék ilyesmikről tesztet, de hogy minek nevezik ezt ők, azt hirtelen nem tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jozefgucci1 #85107 üzenetére
A 2.2 D-CAT lényegében felfúrt 2.0, valóban nem a legjobban sikerült. (Toyota-specialista szerelő véleménye szerint, én hiszek neki.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #85371 üzenetére
Ellenpélda: Apám régebben a céges Peugeotnak még adalékot is kért az olajcseréjéhez, még talán a sajátjánál is jobban vigyázott rá, úgy persze, hogy a cég fizette (aztán valaki más jól járt a kocsival, más kérdés).
Tényleg a két véglet a jellemző, ha más tulajdonáról van szó, de ez az élet minden területén érvényes, csak a határok tolódnak ki, ahogy növekszik a dolog értéke.
GLOCK34: Én is úgy nőttem fel, hogy a máséra legalább úgy kell vigyázni, mint a sajátra. Sajnos már a nálam idősebbek között is inkább az ellenkezője érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #85713 üzenetére
Nem egyszerre 20 autót hozol be, hanem egyet.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #86016 üzenetére
Nameg a legtöbb dísztárcsa még védi is a peremet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #86053 üzenetére
Hülye ötlet, de hűtőtáska? Ki tenne laptopot egy hűtőtáskába?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz raczger #86462 üzenetére
Vagy a pug 106, de lehetőleg az 1.5D motorral. Az 1.4D (AX citrony, másik oldalon nem tudom) érzékenyebb, alu blokk ha minden igaz, fogyasztásban nagy különbségről nem tudok. Hátsó tengely torziós, ami a gyártónak olcsó, de ha nincs használva/karbantartva, képes tönkremenni.
Saxo Electrique? Mobile.dé-n láttam párat, bár fél m. felett mennek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Hosszú úton képes többet enni, mert rövid /benzines, kisebb nyomatékhoz tervezett/ váltó van rajta, és pörgetni kell, autópályás tempó 3000+. Első sárvédőnél én az ív tetejénél vettem észre belül egy pici kezdeményt még. Nyugis közlekedéshez, autópályát elkerülve jó lehet, de amúgy szerintem is inkább a 90/110 lovas motor illik hozzá.
zsolt19900: Ha van ismerősi körben olyan, aki behozatallal foglalkozik, valószínűleg megérné a nagyobb tóban halászni. Németeknél a törökökkel érdemes vigyázni, osztrák kocsiknál rohadás, olaszoknál karbantartás (vagy általános állapot - lerúgottabbak szoktak lenni, de nem rohadnak úgy).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #87102 üzenetére
Az állólámpás történetét ezek szerint nem kell belinkelnem. Az indexes Mercedes topikban találtam ezt a műhelyt: [link], Mike Sander's zsírral csinálják az üregvédelmet, és ha minden igaz, magyar területen működnek. Majd ha meglesz a védelem Nálad, és jó a végeredmény, tudnál adni elérhetőséget a helyhez, ahol csináltattad?
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #89306 üzenetére
Ne is mondd, Nagyapámtól örökölt Wartburgunkat hétvégi státusz mellett befogjuk sokszor munkásautónak is. Tegnap felszedtem a taposóról a rétegeket, az alsó filccel együtt jött a fedőréteg nagy része is. Alatta szerencsére so-so egyben van, de rozsdafoltokat gyűjtött jópárat az évek során (a jobb első ajtó beázik, erre nem találtunk még megoldást). Fémig tisztítás, fehér alapozó, aztán csak bírja még 1-2 évet, utána remélhetőleg OT. Nameg körben a legtöbb szerelhető lemez csere, ott teszi a dolgát a rozsda
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #94051 üzenetére
Nem teljesen azt írja le, hogy mit engedhetsz meg magadnak, hanem hogy mindenki pazarol, és sokat költ a kocsijára... A valós válasz a kérdésre meg elérhető ha egy fizetős tanfolyam után megkérdezed. Reklám, tanít a spórolásra, de a konkrétumok az a fizetős kategória
ReSeTer: Biztos jó a homemade mérő? 20s megvan, ha nem teljesítménycsúcs körül forgatod. Persze, a végén az is lehet, hogy a motor kopott
Bull Boss: Golf Country? Régi, drága, de a követelményeket teljesíti.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tomiii. #94109 üzenetére
Valamikor nézegettem hahut, és láttam a hirdetést. Aztán pár hónap múlva megint. Most, újabb pár hónap után újra Alkuval, ha nem rohad, és jó hajtáslánc. Ha csak oda van szigszalagozva az indexrelé, vagy ferde az ajtókárpit (ilyen használatnál amúgy sem kell, weight reduction yo) - egy hobbiautóban nem hinném, hogy számítana, a szerkezeti elhanyagoltság annál inkább.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz raczger #94081 üzenetére
Mi tervezzük az alvazvedelem.com-osokkal kezeltetni a Golfot (az alvázvédő top, az üregvédő "csak" a jobbak között van; Dinitrol cuccokat használnak), de még csak egy mailváltás történt, eddig normálisak Konkrét tapasztalata ha van valakinek, minket is érdekelne. A legjobb lenne itthon Mike Sander's+Dinitrol kezelés, de eszközök hiányában anyagilag volna szükségtelenül sok. Egyébként az Oldtimer Markt tesztjén is jó helyezést ért el a Dinitrol üregvédő, engem meggyőzött.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bull Boss #94125 üzenetére
Elnyűhetetlen TDI, ritka a kocsi amúgy is - az ár ezt tükrözi.
runner 125: Csikós egyik postjában volt, hogy egy német webshopról szerezte be a hozzávalókat, és nem volt sok a szállítás, de nem találom a Belsőségen a konkrét bejegyzést. A korrosionsschutz testen 6. a Dinitrol, tehát véd, és a nála jobb helyen végzetteknek nem találtam magyar fellelhetőségét.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
©2014 Michelin North America Inc. All Rights Reserved.
raczger: 100km innen Bp, így nem túl gyakran "ugrunk be", majd személyesen kérjük az árajánlatot. Mailben nem írtak konkrétumot, esetleg telefonon érdemes megpróbálni. Látatlanban a felhasznált anyagok miatt nyerők, de majd meglátjuk
-
molnarpeter
nagyúr
Your CR-V might not be 4x4. Ez elég érdekes...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Honor Magic V2 - origami
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen