-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #36024 üzenetére
8000km után meg kell szólítani, h jöjjön ki. Bár ez nyúzva van csúnyán.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a long life elég nagy átverés, pl. a vw konszernben 30 000km vagy 2 év. De ideális esetnek 300 hidegindítást számolnak 30 000km-re
Nálam 8000km re jut 800 hidegindítás. Többször beállítottam a számlálót. kb. 1:10-hez arány jön ki.
Ezen azért gondolkodjatok el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #36082 üzenetére
Mindegy mennyi km van a fékolajban, 2 év és repülnie kell, mert megköti a vizet, párát, és veszít a forráspontjából. A féknyergeknél elég melegecske szokott lenni, nem jó érzés amikor felforr és elpárolog a fékolaj a csőből, amikor éppen meg kellene állni.
Mellesleg aki láta már, 2 év után mi van a csövekben fékfolyadéknak álcázva, az ne akarja tudni mi lehet ott 5-10 éves olajnál. Mert a tratályban minden szép és jó, de ott nem is kap terhelést, és a fékolaj nem kering a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fordfairlane #36119 üzenetére
A fékfolyadék nedvszívó képességű, elnyeli a környezeti nedvességet, ami a forráspontját jelentős mértékben csökkenti, és elősegíti a fékkörben keletkező vízgőz kiszabadulását.
175 °C felett A folyadék megfelelő teljesítményt nyújt.
165-175°C között A folyadék még rendben van, de késedelem nélkül cserélni kell, ha régi (két éves vagy régebbi).
165°C alatt A folyadékot feltétlenül cserélni kell.Ezek a számok a fékfolyadék-tárolóban végzett próbamérésekre vonatkoznak.
Ezek az adatok nem veszik figyelembe a kerékfékhenger területén fennálló forráspontot (a forráspont ott 10-15 %-kal alacsonyabb).
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36546 üzenetére
Ha csak a külső zár sérült akkor egy lemezdarabbal(spéci a zárhoz való) levakítják a zárat,és a külső zárszerkezet helyére tesznek egy műanyag darabot, ami eltakarja a lyukat. Ha a kapcsolószekrényt is szétcseszte, akkor csere az összes zár kulcsokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #36555 üzenetére
Én sem. De ha van egy másik akksid meg egy bika kábeled, akkor lekapod a motortakarót, az indítómotor vastag kábelére rácuppantod a pozitívot, a negatívot meg bárhová a váltóra, és a távirányítót megnyomva dö dór is ópen.
A kulcsban mondjuk nem nehéz elemet cserélni, gondolom akinek zárdugó van, kétévente cseréli a kulcsban az elemet, mielőtt lemerül.
Meg sem erőltettem magam, h segédeszköz nélkül nyissam ki.
A saját kocsimat csak ki tudom nyitni, a máséhoz semmi közöm.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #36559 üzenetére
Az alsó motor takarót, nem a felsőt. Ehhez nem kell kinyitni semmit, alulról hozzáférhető az indító motor, nem könnyű meló, de ha már lemerült, ettől nincs jobb, rongálás mentes megoldás.
Alá kell feküdni, mese nincs.
Gyakorlatban ki lett próbálva az én akksimmal a haver 4-es golfján, 3 ajtós zárdugós. Mellesleg a golfon szuperzár van(reteszel, belülről sem nyitható, ha kivered az ablakot, max az ablakon közlekedhetsz)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36622 üzenetére
Ez a motor már az 1. generációs octáviában is benne volt, ott 74kw-ot tudott, meg euro 2 normát, ez a mostani csak 1kw-al lett erősebb, viszont euro 4-es, ezért fulladozik szegény. Ha a sok cumót kidobálnád, ami ezt a motort euro 4-é teszi, menne mint a sárkány.
Persze ez nem fog megtörténni, marad a megszokás. Hozzá lehet szokni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36622 üzenetére
Itt megnézheted, h 16 szelepes 1.6 csak kínában van. Európában csak 1.6 8V volt. Az összes 75kW 8 szelepes MPI, A 77kW jelölése a csomagtartón 16V.
Elég tartós motorok amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] A csávó mit reggelizett?? Gomba biztosan volt benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #36979 üzenetére
És a kérdés, hová lett az eredeti kormány a légzsákkal, mert ami most van benne az 2000-ig gyártott octaviába való. Ropira lett törve,bal hátsó ajtót a kisgyerekeseknek ki sem kell nyitni, mert befér a kölök az illesztési hézagon.
Gondolkodok egy milyen autót ne vegyünk topikon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #37489 üzenetére
Már leszoktam arról, h mindenben értelmet keressek. Meg lehet szokni. Arról van szó, sokan panaszkodtak, hogy motorcserénél folyamatosan papírozni kellett(akadt egy két magasabb poszton
dolgozóis). Így nem kell, akár minden éven cserélhetsz motort, nincs limit, mint a forma1-ben.A rendszám az alvázhoz van rendelve, kit érdekel, h van-e benne motor, viszont kötelező a vizsga és biztosítás, jan. 1 től automatikusan megy a 300 eurós bünti, ha lejárt a vizsga. Nem zavar senkit, ha nincs motorod, ha van rendszám, akkor vizsga is kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs