-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz DeFranco #68615 üzenetére
Az biztos, hogy jot talalni nem egyszeru, foleg ha ismerostol van az azert nagyon sokat szamit. A tempomatos amugyis ritka es utolag beszereltetni nagyon draga. Nem tudom voltak-e gyerekbetegsegei a FocusII-nek,de altalnossagban azert igaz az, hogy a FL modellekkel kevesebb a gond.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #68698 üzenetére
Te vezettel mar egyaltalan turbodiesel-t ?
(#68699) Sholom
Majd ird mar meg a tapasztalataidat. Kivancsi lennek. Probald majd meg azt a reszet kizarni hogy az Audi mennyivel csendesebb.
Egyebkent lehet tudni mi a Punto gondja? Motorikus hiba miatt all gyakran?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Tegnap delutan mosattam az asszony autojat. Mosas elott atkentem az osszes kedergumit glicerines gumiapoloval. A mosashoz tartozott szaritas is, a par vizcsepp ami maradt az pedig leszaradt hazafele. Ma a -5 fokben minden problema nelkul nyilt az ajto. (A zarat nem teszteltem, mert taviranyitoval nyilik)
-
footy
addikt
-
-
footy
addikt
válasz parandroid #69325 üzenetére
Szerintem az Insignia teljesen jo auto es nekem tetszik is. Viszont az en sem ertem, hogy miert novelik orrba-szajba a kocsik meretet.
-
footy
addikt
válasz Tankblock #69328 üzenetére
Nekem abszolut kellemes meglepetes az Insignia es a J astra is. Persze van egy par aprosag ami nem sikerult jol, pl a hangulatfeny kozepen gagyi, a kormanyon levo gombok, pedig nagyon otvarok mind nyomaspontra mind tapintasra. Nalam a valtoval nem volt problema, sot meglepoen kellemes volt, opelhez kepest pedig istenes. A futomu is nagyon kellemes volt, az utaster csendes, kenyelmes. En siman vennem barmelyiket.
-
footy
addikt
válasz DeFranco #69924 üzenetére
Nem tudom mennyire van kihegyezve, hogyha azt nezzuk, hogy 2.0-bol 120 loerot hoztak ki.
Az illesztesek engem is aggasztanak, azt mar irtam korabban.
akár véletlen hiba folytán, és ha ott elszáll valami, akkor vihet sok mindent Ez pont a turbosra jellemzo.
Ott meg ugye hozza jon az hogy hideginditasnal altalaban a turbo kapja utoljara a kenest pedig az progo a legnagyobb fordulatszamon.plusz pont a végletekig reszelés olyan gyártási pontosságot követel, amit később (mire megveszed) az aftermarket gyártók nem fognak (és akarnak) majd hozni
Motorbol szerintem nincs aftermarket(#69925) !Overdose!
Egyetertunk, viszont a motorkarakterisztikarol nem talaltam kepeket se a TSI-nel se a Skyactive-nal.(#69928) hobizoli
A Bravokat nezegettem, mert nagyon tetszik a forma es a digo verdakkal sincs semmi bajom. (Ha a 156-nak nem lett volna szar a torestesztje, akkor azt vettem volna 1.9JTD-vel). A fogasztas viszont nem tul barati a 1.4T-nel, nalam ezert esett ki.(#69943) neduddki
Nekem tetszik az irany[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz raczger #70978 üzenetére
Egyértelműen Mazda6 csak ne rohadjon. Esetleg még a Peugeot-ot sem vetném el. A mondeo-ban is van jó és ugyanaz a platform mint a Mazda, viszont sokkal nagyobb a minőségi szórás. Párat abból is megnéztem, de nem egy volt ami beázott. A 2-es focusból rengeteg a céges fapad és jóval kisebb is mint a fentiek.
Az E46 belül akkora mint a focus és ott még van a boyracer faktor is. Nem beszélve arról, hogyha annak futóművét rendben kell rakni az zsebbenyúlós tud lenni.ui.: Nemrég adtam el a Mazda6-om és kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett cserélni. Ami még a Mazda mellett szól, hogy láncos a motorja, szóval nem vezérléscserével kell kezdeni mikor megveszed.
Ha gyakran jársz autópályán, akkor az sem mindegy hogy a M6-okban mindben van tempomat.
Spritmonitorom[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz raczger #70998 üzenetére
Leginkább ott, de az alján is van egy két hely amit érdemes megnézni. Igazából ez az egyetlen komoly típushibája az autónak. Mindenképp nézesd át és akkor nem érhet meglepetés. Mondjuk szerintem ez még mindig olyan hiba amivel nem maradsz ott sehol és nem sürgős javítani, ha egy kicsit necces is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71003 üzenetére
Miért? Ha van kocsi akkor kulálni is azzal kell menni? PL. Mikor Debrecenben dolgoztam, akkor busszal jártam dolgozni, egyszerűen azért mert passzolt a tömegközlekedés. A kocsit pedig garázsban tartottam és csak hétvégén használtam a szülőkhöz menni és kirándulni. 1év alatt 8ekm ment bele.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71005 üzenetére
Te írtad:
Ha a fogyasztási kritériumok nem teljesülnek de 200k-val olcsóbb a kocsi, akkor számold ki hogy mennyi kiautózható különbözet jönk ki abból a 200k-ból.A 200k különbözet fele már az első szervíznél elmegy, mert a TDI-n cserélni kell a vezérlést a mazda pedig láncos. Másik 50 elmegy mondjuk lengőkarra. Marad 50e plusz. Aztán lehet fél év múlva kifekszik a turbo vagy a kettős tömegű lendkerék.
Nekem is dieselem van, nem azt mondom hogy rossz, de évi 25ezer alatt nem éri meg a diesel főleg ha egy 10+-os autóról beszélünk. Szvsz 2 millió alatt én nem vennék egyáltalán dieselt.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71009 üzenetére
Az ilyen korú passatoknál általában már cserélve van a vezérlés, amelyiknél nincs azt meg nem kell megvenni. Pajti, a vezérléscsere nem korhoz van kötve, hanem futásteljesítményhez. Én akkor is lecseréltetném ha a szervízkönybe be van ütve, mert magyarországon bárhol kitöltik 10-20 ezresért. Viszont ha elmegy a vezérlés akkor többszázezres károd lehet.
Még a becsületes nepper is azt mondta, hogy akkor is kicserélné a vezérlést ha az apjától venne autót, pedig ő több autót látott mint bármelyikünk.Persze hogy drágább a dizel, de a vw normális törődéssel örök élet meg egy nap.
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71013 üzenetére
Olvasd végig:
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.
Tehát 3.-4. tulajként veszed meg bizonytalan előélettel 400e+-os futással. A dieselt azért veszik az emberek mert sokat mennek, egy 12-éves diesel autóban óvatos becsléssel is 360e lesz. Nem érdemes azt gondolni hogy kifogod a svájci pap hétvégi autóját mert az szopóroller lesz.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71017 üzenetére
Persze hogy van keveset futott autó, én is mondhatom anyám leonját 2001-es 83ekm-rel 1.4-es benzines. Családi baráttól véve szervízkönyvvel. De mi már nem vezettük a szervízkönyvet pedig csak a második tulajok vagyunk. Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel? A 2.-3. tulaj általában valami török/szerb aki pörrent rajta egyet hogy hamar elmenjen. Persze hogy vannak üdítő kivételek és nem kmóra állást veszünk, de ha van egy 140ezret futott benzines vagy egy 400-at futott diesel akkor azért nem mindegy.
Ha van egy valós futásteljesítményed, az esetek 99%-ban akkor sem lehetsz biztos benne hogy mikor volt vagy volt-e már cserélve a turbo és a kettőstömegű. Annak az árát egy olyan korú autó pedig már nemigen hozza vissza. Főleg akkor nem ha valaki évi 10e-t megy és a fúrumtárs annyit adott meg. -
footy
addikt
De a használt lendkerékkel mire mész? Mikor áll az autó akkor mivel jársz? Miért nem jó az hogyha kicsivel többet hagy ott tankolásnál és nincs szívás?
(#71026) capulet75
Én meg éltem németországban is és most ausztriában élek. Mikor a német csávó azt mondta hogy azért nem használ mosásnál öblítőt, mert drága, akkor szerinted belerakatja a kocsiba a jobb olajat?
Ez egy ábránd hogy ha van rá pénz ki is adják. Sokkal több a fillérb@szó mint magyarországon.Másik érdekesség: A törökök mindig megnézik hogy volt-e már török tulaja a kocsinak és ha igen akkor az kizáró ok.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71032 üzenetére
Na ez az, hogy nem mindegy az elv, de gondolom ti nem is 3 hétig jártok egy ingben mint 1-2 kölni kollégám. Persze hogy lehet találni jó állaoptú 10+-os autót, de nem ez az alap és attól hogy egy autó németből jön nem lesz automatikusan jó állapotú.
(#71033) raczger
Ne hagyd hogy az utópisztikus fogasztási adatok becsapjanak[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A B5 passatban én még csak kéttömegűvel láttam. Egytömegű max akkor ha cserélték, vagy ha a fórumtárs cseréli, de azt se ingyen rakják bele, azt meg hogy hosszú távon jó-e egy másik kérdés. A mazda 6 2.0 szívó benzinese kevésbé szervízigényes akárhogyis nézzük.
Megpróbálhatod belemagyarázni hogy kevesebb a hibalehetőség a diesel passatban de nem fog sikerülni. -
footy
addikt
ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát
Itt a mazdáról tudok nyilatkozni, de nem láttam számottevő különbséget az alkatrészárak között.
A másik dolog hogy fentebb írtam a mazda motorja láncos, tehát valószínűleg nem vezérléscserével kell kezdeni. Ehhez még jön, hogy a passaton lengőkarok nem szeretik a magyar utakat, a mazda futóműve nem annyira érzékeny erre. Nem azt mondom hogy a passat rossza autó, sőt sokáig én is azt akartam venni és most is VW dieselem van, de a fenti kérdező nem igazán akart dieselt és szerintem évi 10e km-nél nem hozza vissza felárát így hogy egy 10+-os autóról beszélünk.(#71091) Rambovits
Itt nagyrészt nem a kopó alkatrészekről van szó, hanem szopóroller lehetőségéről. A kérdezőnek kell mérlegelni, hogy bevállalja-e. Én a rózsaszín dieselködöt akarom eloszlatni, hogy aki vesz egy vw dieselt annak dolgoznia se kell mert az autó termeli a lóvét.(#71092) hobizoli
Oké, de azt számold ki ha egy évben megy 10e-kmt akkor mennyi megtakarítása és megéri-e egy esetleges szopórollert a nyakába venni.
Te mennyit raktál már le a különbözetből?Tudom itt mindenki dieselguru és megvette a svájci pap hétvégi autóját, csak én vagyok a helikopter mert nekem a 7éves autómra is költeni kell.
Jah meg bitpork[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71105 üzenetére
Így van és amint tudjuk, senki nem használ diesel céges autót és chippet sem készítenek hozzá.
A másik hogy egy 10+-os autónál hogy ellenőrzöd az előéletet, főleg hogyha külföldről van?(#71107) Rambovits
Neked ha jól emlékszem 2.4-es benzines Camry-d volt. Abban hány turbót, kettőstömegű lendkereket, vagy adagolót cseréltél?
Itt nem arról van szó hogy tuti cserélni kell a dieselnél, hanem hogy ha nem muszáj, akkor minek szopófaktort a nyakunkbavenni?(#71106) bitpork
Ennyi, engem is a szerelő néz hülyének, hogy minden kis zörejjel megyek hozzá(#71108) Qru
+1[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71110 üzenetére
Én annyira nem vetettem el hogy nekem is az van. Viszont én napi 50km-t ingázok, egy évben pedig 28e-kmt megyek és bevallom, hogy költök (többet mint amikor szívó benzinesem volt) az autóra.
(#71112) Rambovits
A helyedben bérelnék, vagy kölcsönkérnék egy dieselt és kipróbálnám, mennyit eszik ugyanilyen használat mellett. Lehet meglepődnél. A spritmonitoron is utána lehet nézni, városban csak a hibridnek van fogyasztási előnye, a diesel inkább városon kívül van előnyben.
Az én fogyasztási adataim amúgy: Városon kívül 5,4-5,7 Autópályán (óra szerint140) 6,3-6,5[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #71118 üzenetére
Ki emékszik már arra? Grác környékén jársz valamikor?
Amúgy félreértés ne essék, nem vagyok sem a diesel ellen sem a VW ellen, egyszerűen csak a fórumtársnak egy benzines szívó jobban passzolna arra amire használni szeretné. Szerintem.(#71119) Rambovits
Azok tényleg jó értékek. Én városban csak ritkán járok, úgyhogy ebből a szempontból csak a spritmonitorra tudok támaszkodni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Volt már?
Egymillió kilométer van egy bécsi PriusbanValami perverz módon eddig is gerjedtem a priusra, de még a végén lehet veszek is egyet
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs