-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #153454 üzenetére
Nincs azzal semmi baj ha az előírt karbantartást rendben megkapja. Lehet ütni vágni, bírja. Fogyasztást dobja meg a súlya miatt max ennyi hátránya van. Ha az az áll-4x4 ilyen helyeken átmegy akkor egy téli havas latyakos saras földút meg sem kottyan neki. Golf IV 4Motion is állat az is csak akkor akad el ha felhasal egy buckára addig megy át mindenen mint a tank. Magyarországra felesleges ennél komolyabb összkerékhajtás.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz bitpork #153470 üzenetére
Nem egy karbantartásigényes dolog. Fejből nem emlékszem pontosan de talán 60 000 kilométerenként igényel karbantartást. Olajat és szűrőt kell cseréltetni benne minden harmadik olajcsere alkalmával és nincs vele gond nagyon nagyon sokáig, erre pedig úgy is felhívja a szerelő a delikvens figyelmét. Ha a sarki jóskapistához hordják a kocsit akkor lehet, hogy nem de egy normális szevízben biztosan rákérdeznek. Tehát a tulajnak nem is feltétlenül kell, hogy tudja mi merre hány lépés.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz lenko #153483 üzenetére
Én azt találtam, hogy 1.6-os motorral 1997/08.-ig gyártották a hármas golfokat ergo a napokban pont húszéves lesz a legfiatalabb is belőle. Egy ilyen idős autónál a megbízhatóság már erősen megkérdőjelezhető. Fárad ott már a motortól hajtáslánctól kezdve a gumi és műanyag alkatrészeken át a kasztniig minden. Pontosan tudom, hogy mai napig apópénzért megvehető hozzá bármi bontásból és az utángyártott alkatrészek is hegyekben állnak hozzá de a legtöbb embernek a hétvégi szerelgetés nem kikapcsolódás hanem nyűg. És hiába egy stabil jó konstrukció ennyi idősen rendszeresen szerelni kell rajtuk ezt-azt. Egy kirepedt cső itt egy kis olajfolyás ott hopp eltörik ez leszakad az. Szélmalomharc és akkor a rozsdásodási hajlamát már meg sem említem. Ehelyett ha a delikvens négyszázért belül egy förmedvény Wagon R+ -ba rengeteg problémától és idegeskedéstől megkíméli magát.
(#153485) Qru [link]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz q13579 #153640 üzenetére
Audi A2 nagyjából megfelel a kritériumoknak. Az 1.4 16v motor 75 lóereje bőven elég bele a napi közlekedéshez hiszen még 900kg sincs az autó. Merev a kasztnija. Első, oldal és az egész utasteret végigérő fejlégzsák van benne. Utóbbi azért fontos mert a hátul ülőket vagy gyerekülésben ülő gyereket is megóvja. Természetesen van benne isofix is. Itt találsz babakocsis képeket. [link] Fenntartási költségei átlagosak lemez alatt nagyrészt megegyezik egy Skoda Fabia/Seat Ibiza/Volkswagen Polo-val. Nem rohad, alu bódés. Jól összerakott megbízható kis kocsi.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Én ettől nem félnék. Bontottban bármit megkapsz hozzá és mivel eredeti gyári alkatrész biztosan tökéletesen passzol és fényeztetni sem kell. Nem olyan vészes árak. [link] Ezüst színű autót kell venni abból fogyott a legtöbb, ahhoz könnyen találni bármit bontásból.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz #94529552 #153755 üzenetére
Pont fordítva. Városi közlekedésnél előnyös a rugalmas alul is erős turbómotor és épp országúti ill. autópályás haladáshoz felesleges a turbó jelenléte. Anno a 2T Trabant a katasztrofális légellenállásával és a kemény 26 lóerejével lazán tartani tudta a 100km/h-s tempót vagyis egy gyorsabb egyenletes tempóhoz nem kell erő ellenben a sűrű dinamikus gyorsításokhoz (értsd. városi forgalom) ahol egy másodperc alatt ledudálnak ha nem mész. Ez nem gyorsulási verseny kérdése.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Morris #153765 üzenetére
Hiába egy jó turbódízel vagy turbós benyás után tényleg kínszenvedés minden 3000ccm és hat henger alatt. Az említett Astra 116ló ami jól hangzik csak épp azt 6000rpm-nél adja le. A nyomatéka is csak 155Nm ráadásul 4000rpm-ig el kell forgatni hozzá. És 1.3 tonnás a kocsi. Egy sima elsőkerekes 1.6-os Astra. Kemény mint a kád széle.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz hobizoli #153778 üzenetére
Fiesta 1.0 125hp ecoboost ugyanez. Az engem simán megvett kilóra pedig ezt az egész downsizeing őrületet egy baromságnak tartottam. De úgy látszik lehet ezt jól is csinálni. Turbólyuknak nyoma sincs és az a kis hagyaf*sz motor alacsonyabbról megindul mint egy kétszer akkora dízel motor azzal a különbséggel, hogy ez fent sem butul el. Nem kiemelkedően erős de fordulatszámtól függetlenül minden tartományban van elég ereje nem kell akár kettőt is visszaváltani egy erősebb előzéshez. Hibátlan cucc. Kéne.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz bitpork #153796 üzenetére
Túl sok a ha. Ha elromlik ez ha elromlik az. Dízelt is ezért divat szarozni mert ha majd elromlik. Igen csak az nem romlik el amit benne sincs ergo előbb vagy utóbb biztosan el fog romolni. De mire elromlik vastagon visszahozza a csere árát a fogyasztáson. De maradjunk a turbós kis ccm benzines motoroknál. Megvenném-e használtan ismeretlen előélettel? Persze, hogy meg miért ne? Én a turbóra és a kettőstömegűre is úgy tekintek mint például egy lengéscsillapítóra vagy egy féktárcsára. Az én szememben az is csak egy kopó alkatrész nagyjából behatárolható élettartammal. Miért lepődünk meg tehát ha elromlik? Hiszen semmi sem tart örökké minden elromlik egyszer. Ilyen alapon járhatnánk akár lovas kordéval is mint a középkorban kb. azon nem megy tönkre semmi. Ja az sem jó mert mi van ha megdöglik előtte a ló. Azt kell bekalkulálni az embernek, hogy marad-e a zsebemben vétel után ~400k egy esetleges dmf cserére és egy turbó felújításra vagy sem. Ha a válasz egyértelműen nem akkor nem kell megvenni az autót. Ez ennyire egyszerű. Én egyáltalán nem félek ezektől. Ferrykernél durván százötvenezer egy életmentő csigaműtét és visszakapsz egy eredeti gyári középrésszel felújított 0km-es új turbóval egyenértékű feltöltőt ami ha nem vagy vaddisznó hat nyolc évig probléma mentesen teszi majd a dolgát. Vagy még tovább. Hogy ez az összeg sok vagy kevés mindenki döntse el maga.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz LuckyL #153825 üzenetére
Tessék itt egy 700hp Audi R8 gyorsulás: [link]. Állatul szalad mi? 700lóerővel a legjobb ideje 11.3s 1/4 mérföldön. Na most az a helyzet, hogy közel azt az időt a Mogyi is megfutja a tdi motoros utcai kettes golfjával aminek 11.41s a legjobb ideje 1/4 mérföldön és még hatalmas fejlesztési potenciál van benne mind motor mind erőátvitel terén. Ezek után azt mondom, hogy qrva sovány az R8 produkciója. Mondjuk újgazdag álló galléros páva gyerekeknek jó az.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz andrisbandi #153856 üzenetére
Ja mert a szarul kereső vagy részmunkaidőben dolgozó emberek a méregdrága márkaszervízbe fogják beadni az 1500eurót érő tízenéves használt kocsijukat, hogy a gyártótól berendelt g*cidrága gyári alkatrésszel javítsák meg, mi? Nem kell mindent elhinni amit mondanak.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Dongaross #154204 üzenetére
Nem létezik olyan 1M forintos használt autó amin csak a kötelezőket cserélteted és megy hibátlanul 10 éven át. Se japán se német semmilyen. Olcsó 300-500ezer forintos szívóbenzines autót keress olyat amiből sok van és amihez olcsó az alkatrész. De arra is költeni fogsz vastagon az első időkben aztán pedig folyamatosan előjön majd rajta ez az. Amit felvázoltál egy 0km-es elektromos autóval szemben is irreális elvárás lenne.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Rivaul #154261 üzenetére
Ilyen autót a duen.hu hirdetőtáblán keress ne a hahun. Manapság már csak a Ford Sierra és az E36 kompakt ami elérhető minden más rwd játszósnak brutálisan elszállt az ára.
(#154264) focvis: azt isten pénze nem elég rá. Pénztemető. Ami nem az azt nem kapod meg 1millió alatt.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz focvis #154269 üzenetére
Mire egy ladát tisztességesen összeraksz normális futóművel fékkel difivel váltóval motorral megerősített kasznival (vagy megveszed készen és kijavíttatod rajta mások gányolásait) benne van minimum 600-700-800ezer forintban és akkor is csak egy kényelmetlen zajos problémás lada marad üzemórás motorral nyeklő-nyakló bódéval. 800-1M környékén már kifoghat az ember egy épkézláb sor6 E36-ot is aminek boldogan nyomja ki a szemét mert nem esik szét folyton mint az orosz csoda.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Millennium Falcon kerekekre állítva [link]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #154463 üzenetére
A második tényleg kincs. Ritkán látni ilyen jó fotót a hahun.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz kory24 #154523 üzenetére
A nagy kerék lehet necces ha nincs ledokumentálva és a forgalmiba bejegyeztetve. A többihez semmi köze a rendőrnek. A tuning lámpához sem feltéve ha EU jóváhagyási jellel ("E" jel) rendelkezik. Amúgy meg ne vegyél pimpelt autót mert rendszerint csak a baj van velük.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz hobizoli #154824 üzenetére
Steyr-Puch ugyan ez. Hollós István és Zima János is sokszor elpicsázta a jóval erősebb zsigulikat nagypolszkikat skodákat vele rali túra és hegyi versenyeken mert sofőrrel navigátorral rajtra készen volt 650kiló az egész. Kotán László Mini Cooperére vagy Cserkuti József NSU 1000 TTS-ére ugyanez érvényes. Pici baromi könnyű nagyon stabilan forduló autók voltak. Féltek is tőlük a zsigulisok pedig rendre 20-50 lóerővel erősebbek voltak ezeknél.
mod: Amcsik meg külön állatfaj. Azt hitték a nagy motor mindent visz és még a nyolcvanas évek elején is bőszen pakolták a hátsó merev hidat meg a dobféket a sportkocsijaik alá. Aztán csak pislogtak, hogy a korabeli olcsó import sportkocsik (924, 944, 300ZX, Starion, RX-7) pályán ugyanolyan vagy még jobb időt futnak mint a saját "népsportkocsijaik" v6-os Mustangok Camarok amelyek vezethetősége a béka segge alatt van még egy proli 924 porscéhoz képest is pedig az tényleg nem egy nagy szám. Mondjuk a súlyelosztása és futóműve az baromi jó.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #155256 üzenetére
Nagyon helyes, hogy szűrni fogják a benzinesek kipufogógázait is. Egy katalizátorral egybeépített GPF kiszűri ezen részecskék közel 100%-át így egy ecoboost jellegű modern közvetlen befecskendezésű turbós kevésbé lesz káros az emberi szervezetre mint egy GPF nélküli random euro5 szívóbenzines akár szívócső befecskendezésű motor amiről mindenki azt gondolja milyen tiszta üzemű pedig abszolút nem az. Ráadásul az ilyen rendszerrel ellátott autók nem csak ciklus szerint hanem az utcán is teljesíteni tudják az Euro6c szabta követelményeket ami nagyon nagy dolog. A technikai fejlődés szemmel láthatóan nem állt meg. El kellene már felejteni végre a környezetszennyező és nevetséges hatásfokkal üzemelő szívóbenzines motorokat. Heteken belül 2018-at írunk.
(#155258) zoo8800: Pontosan. Daihatsu Charade GTti megvan? 1000ccm 3henger benzin turbó 101ló 130Nm. Cimborám éveken át hitte rali pilótának magát benne, ütötte vágta többször összetörte egyetlen dologhoz nem kellett benne sosem nyúlni, a motorhoz. Végül azért bontotta el mert menthetetlenül rohadásnak indult és nem akart a 300ezer forintos kocsira alsó hangon két kilót rákölteni. Az a ki tudja mennyit futott húsz éves varrógépmotor mind a mai napig hibátlanul fut egy G11 kocka Charade-ban. Picit túl van parázva ez a downsizeing téma.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz szőröscica #155262 üzenetére
Felesleges szétválasztani mert már csak ilyen motorok vannak. Amikor megjelent hányan köpködték az ecoboostot, hogy haha micsoda fos 1000ccm turbó meg csak három henger úgy szét fog esni pár év alatt, hogy öröm lesz nézni aztán valahogy egy sem akar szétesni belőlük azóta sem pedig egyik másik negyedmilliót is futott már. És a szétesésen én sem mechanikus problémára gondolok.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz szőröscica #155311 üzenetére
A yaris hibátlan városi rohangálós ha az tetszik neki szerintem ne keresgéljetek tovább.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
-
8th
addikt
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Van egy burkoló haverom aki csak azért nem vett meg egy Seat Incát mert az dízel és mi van ha tönkremegy a kettőstömegű vagy a turbó. Mondtuk neki többen is, hogy ez szívódízel nincs benne turbó, ráadásul ez már nem kamrás dízel nem hajlamos a hengerfejesedni sem. Harmatgyenge szívódízel a lendkereke is örök élet meg egy nap. Jó kocsi ez vedd meg. De mi van ha tönkremegy az adagoló rajta. Akkor megcsináltatod pártízezerért. Nem találsz jobbat vedd meg. Jó. Emberünk hazament és addig addig győzködte magát míg végül hirtelen felindulásból vett egy 1.2 60lovas szívóbenzin Renault Kangoo-t. Mert az megbízható, meg benzines. Most, hogy bejöttek a hidegek fogyaszt neki 8-8.5 litert városban. És sokat mozog vele a fővárosban napi 20-30-40km beleugrik és panaszkodik, hogy nem tudja 8liter alá vinni.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz batai15 #161894 üzenetére
"Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semmi gondjuk nincs vele."
Nekem is van több ilyen ismerősöm de a többségükről elmondható, hogy eléggé elhanyagolják az autót úgy pedig könnyű semmit nem költeni rá.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen