-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #99997 üzenetére
Én meg azt rúgnám seggbe aki képtelen a tükröt használni meg fingja sincs mi történik körülötte.
a) vagy nem érdekli és azt hiszi csak ő van az utakon más meg bekaphatja b) simán csak alkalmatlan.
Tök tipikus scenario, megy az emberke, index semmi, lassulgat, lassulgat, megyünk 49-cel a 70-es táblánál, index még mindig semmi, lassulgat, lassulgat, gurulgatunk, semmi nem történik több 100 méteren át, nem jönnek szemből lendületből elmegyek mellette (szabályosan indexszel) ... persze amikor már előzöd kitalálja hogy mégis bekanyarodna index nélkül, meg persze rohadtul nem lát téged. De azért te leszel a köcsög ugye, hogy képzeled hogy kikerülöd? Az hogy ő indexeljen, az nem ... vagy esetleg a forgalom többi résztvevője is tudja, hogy mi a fasz van, az nem .... Na persze számít az ember ezekre mert annyira előre látható, és nem lesz baj, de attól még nem lesz kevésbé gyökér vagy alkalmatlan az ilyen. Amennyi ilyen van igen valószínűtlen, hogy az összes ilyen emberke épp eltévedt volna és az utcát keresné.... tököm kivan ezekkel, ilyenekkel vannak tele az utak, ezek a bizonytalan kiszámíthatatlan ténfergő tötymörgő vasárnapi pilóták, akik most hogy lementek a benzinárak előkerültek a stfitekkel meg matizokkal, és mennek tökön paszulyon át.Én pl. attól is elvenném azonnal a kurva anyjába jogosítványt, aki a körforgalomból kihajtás után fél kilométerrel még mindig nem bírta elérni a megengedett sebességet ... bazeg rutinvizsgán van olyan, hogy dinamikus gyorsítás. Nem kell padlózni, spóroljon leszarom, de NEM gyorsulunk, nem tudom másodikba harmadikba rakni. Ezeket így félre is állítanám, hogy Marikanéni kiskezitcsókolom, akkor ennyi volt, ott a taxi, máv bkv lehet azzal menni.
-
-v-
addikt
Itt 3.2-t ír a gt-r -re negyedikben.
Akkor harmadikban?Tessék itt van a "leggyengébb" gt-r, harmadikban
2.2s-t ír 80-120 -ra.
Focus rs-re ami 300 lovas 3.1-et ír, gondolom az harmadikban van mérve.
Még mindig indokoltnak érzed a stílust?
Szvsz olyan sokat nem téved a kolléga, 3.5s -nál nem lehet több, elnézve a hasonló teljesítményű meg paraméterű autók adatait.
De mondjuk ha a 300 lovas focus rs 3.1-et tud, akkor elképzelhető, hogy mégsem kell 1000 lóerő?(#100028) deicide: az az előző opc, nem a tiéd, az gyengébb azért jóval ... focus st is csak 225 lovas
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Itt se látok nagy eltérést, a subaru sti kb. úgy mehet, arra 80-120: 3.4s ... jól mondom, akkor az astra is 3.5s körül tudhatja.
A kolléga meg ezt írta:
nehezen mérhető, valahol 2 és 3 másodperc között van
Szerintem a megfogalmazásból elég nyilvánvaló, hogy nem stopperrel mérte, meg nem is lőtt nagyon mellé, na bumm tévedett fél másodpercet. Az 1000 lóerős namostaztánjólodamondok mekkora zöldséget mondott beböfögés jóval jobban mellément szerintem na mindegy.1000 lóerővel 1.5s
A második lista meg amit linkeltél az negyedikben van, nem arról volt szó, hanem harmadikról.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Az hogy gyorsan ment és esetleg valóban szabálytalanul előzött az szabálysértés, ami független a balesettől
De ezt sose értem, hogy hogy lenne már független ... ha jön 250-el egy motoros azt észreveszi bárki?
Úgy kifordulok elé mint a huzat .. esélyem nincs észrevenni, nekem jön, meghal, és én vagyok a hibás mert nem győződtem meg, hogy jön-e valaki? Az meg, hogy egymillióval ment szabálysértés ugyan, de független a balesettől(#100172) deicide : M6-os közel van
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Declare #100167 üzenetére
Hát attól függ mire mész. Ha ez a klasszik műgyantás pálya a téli vezetés szimulálására, akkor ott semmi sem kopik. Hungaroringen vannak ilyen nagy sebességű tréningek is kint a nagy pályán, ott nyilván valamennyit kopik de lófax az is. Ha kimész pályanapra, na igen ... az mínusz pár milliméter Oda érdemes átcserélni igen.
(#100172) deicide: én a Nordschleiféra mennék vele
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz #10726912 #100231 üzenetére
esze ágában nincs segíteni bármiféle módon a többi közlekedőt
Ez milyen fontos lenne pedig
Pl. a kurva önérzetét is ha félretenné mindenki és nem folyton az anyázás menne, meg hogy namostaztán itt ebben a helyzetben neki igaza van... ha ott is nagyvonalú lenne, semeddig nem tartana és nem lenne fennakadás, mindenki biztonságban van.Sokat megyek mostanában lassan, mert benzinellátási gondokkal küzd szegénykém szóval lightosan megyek, ami a meglepetés (vagyis nem az mert már rég rájöttem erre), hogy így lassan közlekedve pontosan ugyanannyi és ugyanolyan bajaim vannak a forgalomban, mint amikor dinamikusabban haladok... ami bizonyítja hogy totál semmi köze a sebességhez vagy hogy én rohanni akarnék meg ezerrel menni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #100236 üzenetére
Futott: 492 806 km
Dicsak, egy őszinte hirdetésvan valami luxusadó féleség, vagy ezt rosszul tudom?
Aha, az már megszűnt ... teljesítmény adó van, de az nem olyan vész, pláne ilyen régebbi verdáknál ..
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #100268 üzenetére
A 2.8 V6-os? Emlékeim szerint nem egy akkora erőgép az, valami 9.x a 0-100 .. de lehet rosszul emléxem.
Nehéz ja nagyon..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ezmiez az összefoglaló itt, eddig nem láttam. Minekez?
-
-v-
addikt
Ez szimpatikus gépjármű
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #100378 üzenetére
A franc se tudja ... az S2000-hez is minden picsa drága szerintem, elve Honda nem olcsó, s2000 meg ritka is, kuriózum is. De valószínűleg ha telne ilyesmire úgyis leszarnám melyikhez olcsóbb az alkatrész
Úgyis mindkettőre sokat kéne költeni, mert ezeknek a lényege veszik el, ha nem 100-as minden rajta.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #100382 üzenetére
Jah, ki kéne próbálni mindkettőt, igazából nekem az kéne, amelyik mókásabb
A gumit meg leszarnám, ha telik majomra teljen banánra is ... ha meg nem telik, játszós autóm se lesz
Én csak akkor vennék ilyesmit ha tényleg beleférne, és nem kéne szívnom a fogamat, hogy költeni kell rá.
Ezeknek úgyis csak akkor van értelmük, ha minden patent rajta .. egy utcai autónál belefér, hogy ez az már fáradtka de ráér még a csere, egy élményautó meg elveszti a lényegét, ha nem úgy működik, ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #100386 üzenetére
Lexusnak egyébként nagy pirospont az RC-F-ért, hogy megmarad a pörgős szívó v8.
Persze amúgy almát a körtéhez nem érdemes, ezek a boxster s2000 stb. jágrányok mind célgépek, élményautózásra készített sportkocsik, azt semmilyen sportos szedán vagy hothatch nem fogja tudni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Nem tudom, szerintem ez akkor is kicsit erős:
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Valaki jóhiszeműen belinkel egy oldalt valami manuálból és repül is szó nélkül?
Meg miért csak ebben a topikban lett fejléc, többiben miért nem?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mivanitt
-
-v-
addikt
válasz tresh #100718 üzenetére
Nem tudom érdemes-e általánosítani, Ivanics pl. szerintem egy jó szerviz, nem mondom, hogy még nem hibáztak, de van amit meg jobban csináltak, mint az általam favorizált szakszerviz, garanciális ügyintézésük átlag feletti, és árban sem drága ...
A márkaszerviznek meg megvan azért az az előnye józsi bácsi műhelyével szemben, hogy meg van gyári javításhoz szükséges technológia, szerszám és leírás, tudás ... jó esetben persze. Elvileg.
Én nem hiszek benne, hogy mind szar lenne ... ahogy kis szervizből se mind jó. -
-v-
addikt
Nagyon nagy a baj az utakon, ne menjetek sehova autóval
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #100731 üzenetére
Az összes balfasz az utakra szabadult.
Csak az auchanba mentem ki, úgy indult Egér úton a csóka mellettem átment a teli piroson ..
utána természetesen valami marika néninek gondot okozott az M7-re a felhajtás, minek következtében fékeztünk, természetesen hátulról meg beleállt a seggembe az érkező. Hazafele valami pista bácsi leblokkolt és megállt a kétsávos közepén!! mert nem tudott besorolni, állt mögötte a dugó. Tényleg.. akkor mindenkinek elborult az agya, és akciózni kezdett. Az M7 felhajtó persze bedugult, bár nem jöttem rá mitől. Természetesen valami balfasz állt a sor elején szóval 1 zöldet kompletten kihagytunk majdnem, annyira bealudt ... akkor persze elindult az ész nélküli dudálás. Az auchan parkolót nem is részletezem ott mi ment ...
Tankolásnál szintén valami pista bácsi állt előttem auchan kútnál a skoda favorittal, először rossz pénztárhoz ment fizetni, ami zárva volt, utána átkavircult a másikhoz, utána nem tudta elolvasni hányas kútnál tankolt, utána meg gondot okozott neki a kártyás fizetés, kiszállt leállította, a pénztáros már ott kiabált vele hogy tessék a zöld gombot megnyomni!! -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz GabN73 #100842 üzenetére
Hát szerintem akkor érdemes különválasztani, hogy mire is kell
Ha ez a legfőbb szempont akkor a jaguárok ... 996-os az a legótvarabb kinézetű 911-es, boxsterből is elég sok van és az első szériás nem is valami nagy durranás külsőre, 996 design az is ...
Igazából az a baj a listáddal, totál különböző autók vannak benne, amik még csak nem is egy kategória ...
Ha mindegy mi lesz csak villantani jó legyen alapon kell, én jagot vennék. -
-v-
addikt
válasz tboy93 #100851 üzenetére
Hát ha egy limuzin jaguár meg cadillac egy kalapba kerül az illetőnél egy 911-el, boxsterrel vagy M3-mal, akkor gondolom annyira skilled driver nem lehet Lehet az S2000-ret gyorsan eldobná. Na meg az S2000-nek az autóbuzik meg vezetni szeretők között van kultusza, aki nem ért hozzá annak az "csak" egy Honda, és mint ilyen előre borítékolom hogy nem opció villantani a jagokhoz meg porschékhoz képest
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen