-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #88083 üzenetére
Focus 3 1.6 szívó csak egy picit frissítettebb kivitelben, 125 LE-vel... Na meg ebben a régihez képest van pár extra, 16"-os felni, tempomat, középső kartámasz, ilyesmi...
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #88102 üzenetére
Olvastad amit írtam?
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #88163 üzenetére
En is a Coop-bol vettem 2 kendot, viszont az Auchan-ban 5 db. van ilyen aron Szep szinesek
Es azt meg az ebay sem veri, de aki onnan akar venni, ott is ezer alatt/korul van 5 db, de lehet jobb ajanlat is van, regen en is rendeltem mikroszalas kendot ebay-rol, de most mar a nagy boltokban is olyan olcson lehet kapni
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #88286 üzenetére
Van jól bevált autósboltom, nagyon ritkán vásárolok a Bárdiból. Viszont te ezt írtad: "na mindegy, majd szerzek valahonnan valamit, kátrányoldó, benzin, féktisztító, valamit majd csak találok."
Ebből következtettem arra, hogy neked a közeledben nincs jól bejáratott autósboltod, ilyen esetekben pedig a Bárdiból is tudsz venni egy rohadt féktisztítót 689 Ft-ért, nagyon keresgélni nem kell.
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #88304 üzenetére
Legalább az alap dolgokat írd már le, amin el lehet indulni. Mennyit mész évente, felhasználás jellege, mik a fontos paraméterek számodra, stb.
-
giigz
veterán
válasz Dany007 #88390 üzenetére
"Mindeközben több tucat fórumozót idegesít, zavar és gyötri a szemét / agyát, mire megpróbálja kisilabizálni mit is akar mondani."
Pontosan ezért csinálja, semmi másról nem szól az egész, nyilván ő sem gondolja komolyan ezt a dolgot, csak egyelőre az élete olyan szinten áll, hogy "nincs jobb dolga", ennyi telik tőle. Ő azt élvezi, ha mások idegeskednek azon, hogy miért ír így. Ezért a szándékos rövidítgetés, stb., pl. a híres "kikvalasz", ettől magát menőnek képzelni... (Dunlop BluResponse lenne a kikvalasz)
Azt mondjuk nem tudom, miért engedi a vezetőség, hogy évek óta ezzel csökkentse az oldal színvonalát és megítélését, persze meglepődni sem lehet, igen érdekes döntések születnek "fent".
Nagyon egyszerű lenne kiiktatni innen, soha senkinek nem kellene válaszolni neki, egy idő után biztosan megunná a magányosan irkálást, csak hát ez lehetetlen olyan emberek között, akiket írányít, bedőlnek neki.
-
giigz
veterán
Nem értem miért válaszoltok a teljes téglának, totál hülyére vesz mindenkit.
-
giigz
veterán
Nem tudom a hasmagassagunk kozott mekkora kulonbseg van, de az enyemet akna nelkul is le lehet konnyeden cserelni. Lehajolok, bedugom a kezem a kocsi ala, kicsavarom a csavart, varok hogy lecsopogjon az olaj, kozben a szurot kiveszem, berakom az ujat, ha az olaj lecsopogott visszarakom a csavart, es pontosan addig toltom az uj olajat, ameddig kell, nincs idegeskedes, hogy tultoltik, atvernek, stb.
Egyebkent nekem a szerelom 3k-t kert a csereert vitt anyaggal, tokeletesen megcsinalta.
-
giigz
veterán
Milyen aktuális a Totalcar
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #88554 üzenetére
Azok is eszméletlen jól fogyasztanak Nagyjából minden értelmes dízel eszméletlen jól fogyaszt
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #88809 üzenetére
Fogkrém + törlőkendő
-
giigz
veterán
válasz Mr.Grincs #88832 üzenetére
Szintetikus, 5W30 vagy 5W40, attol fugg mennyire kopott a motor, eszi-e az olajat... Ha nincs vele gond, szepen finoman jar, akkor mehet bele az 5W30 Total/Mobil/Valvoline/Motul stb. Ezekbol is van tobbfele, minosites legyen a legnagyobb, es az adott motornak megfelelo legyen
Szerk: Nekem Focus/Mondeo aron van Megane
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Dehogynem Hát nem tudtad? Eladás előtt a tulaj vezérlés és motor-, váltóolajcserével kezd, aztán kicseréli az összes izzót az autóban, biztonságképpen pedig akksit, gyertyákat, összes folyadékot, fékbetét/tárcsa elől-hátul, és kormányt, váltót újrabőrözteti, autót políroztatja, waxoltatatja, nanotechnologóiás valamivel lekeneti. Ezután pedig az ársáv aljára meghirdeti az autót.
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #89016 üzenetére
Na az jó hosszú élettartam volt, bár a GE sokáig szokta bírni, nekem is 1 éve van bent a Megalight Ultra +90% Osram-ra sokan kevesebb élettartamot írnak, de az lehet az autó hibája is adott esetben, némelyik autó gyilkolja az izzókat
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #89044 üzenetére
Egy haverom évek óta Mannol olajat rak az 1.6 benzin Golf IV-be, semmi baj nincs vele, szépen finoman jár a motor, az olaj sem fogy, fogyasztás is ugyanolyan mintha drágább olaj lenne benne. A Mannol olajok ára viszont még a béka segge alatt van, én is csak jókat hallok róla, van egy tippem, hogy hamarosan feljebb is fog menni az ára, ha többen megismerik majd itt Mo.-on is
-
giigz
veterán
válasz tboy93 #89146 üzenetére
Kegyetlenül túlbonyolítjátok ezt az olajcserét...
Ezt megveszed, belerakod, mész vele 10-15k km-t, majd lecséreled. Ennyi.
Ha nem ez, akkor Total/Mobil/Valvoline/Motul márkából amelyik szimpatikusabb megveszed az 5W30-at és kész. Ha elhiszed ezt a japán autó japán olaj hülyeséget akkor meg Eneos-t veszel, ha van pénzed Sustina-t, ha nincs akkor a "simát". Ennyi.
-
giigz
veterán
válasz kovacsroli #89183 üzenetére
5W30-as Total/Mobil/Valvoline/Motul
-
giigz
veterán
Ha jól tudom pályán használod legtöbbet az autót, és szintetikus olajat használsz. Mi értelme a 10k-s periódusnak? Ha nem telt le az 1 év, akkor ez így nettó pénzpocsékolás. 15-20k km-t bőven elmegy egy olajjal, mindenféle károsodás nélkül, pláne így, hogy nem is városban rövidtávokon használod a legtöbbet.
-
giigz
veterán
válasz hobizoli #89220 üzenetére
Pont ezt írtam én is, városban hamarabb kell cserelni, hosszutavon később.
"....pláne így, hogy nem is városban rövidtávokon használod a legtöbbet."
Nem tudom mennyit pörög neki pályán, de mivel hosszútáv, és gondolom nem 4000-ren járatja, simán elég lenne 15-20k km-enként lecserélni neki.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A 10k még a 10W40 idején volt aktuális, szintetikus olaj esetén hosszútávú használathoz bőven túl korai akkor lecserélni. Persze le lehet, te dolgod, csak fölösleges. Az már urban legend, hogy szintetikus olajra valaki 10k-s periódust mond... Egy 5W30-as olaj hosszútávú használat esetén 20k km-t bőven elmegy úgy, hogy azzal semmi kárt nem okoz.
Aki elhiszi ezt a 10k-s hülyeséget, nem meri 20k-t használni, annak lehet aranyközépút egy 15k-s periódus.
De mint írtam, ha lecseréled 10k km-enként, ártani nem fog, mint egy 30k-s periódus sok várossal...
-
giigz
veterán
válasz Kornel #89233 üzenetére
1.6 Focus-unk 20k km-enként kapott új olajat, mert hamarabb fölösleges volt. 8 év és 150k km után nem akarták elhinni a szalonban, hogy milyen állapotban van az autó, és hogy jár a motor. Mondta az eladó, hogy az új Focus motorja nem fog ennél a 8 évesnél szebben járni
Viszont mi úgy használtuk, hogy hosszútávon, országúton, hidegen nem nyomtuk, sőt melegen sem volt tiporva. Így a 18-20k nekünk bevált, a motor pedig új állapotú, és aki megveszi, mintha újat venne meg. Nem tudom mennyi a gyári periódusa a Fókának, de nekünk ez így bevált. A sajátomon viszont a 10W40-et 10k km-enként cserélem, mert akkor válik szükségessé a csere. A Fóka 5W30-nál meg 20k-nál vált szükségessé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra