-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
ALI_G #170197 üzenetére
+ tolatóradar ide vagy oda hátrafelé brutálisan nagy holttere van és a baromi magasan kezdő jelképes méretű hátsó szélvédő sem nagy segítség ha forgolódni kell az autóval a városban vagy egy parkolóban. Na meg ez az agresszív hivalkodó dizájn... Feltűnő jelenség a sok sablon dobozautó között de szerintem marha ronda egy autó. Már a negyedik generációs Prius-t meglátva is felszisszentem és hát, ez sem sikerült sokkal szebbre.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #170269 üzenetére
Nem, azt a csúszós kuplungra kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
bitpork #170411 üzenetére
Bár ilyen egyszerű lenne. A tömegközlekedés vicces dolog tud ám lenni. Pláne vidéken. Pláne ha is át kell szállnod, hogy célba érj. Pláne télen. Pláne csomagokkal. Pláne ha gyerekeid is vannak... soroljam még? Vagy ott van egyik kolléga aki 40 km-ről ingázik munkába mert a megyeszékhelytől picit távolabb valóságos kacsalábon forgó palotát kapott egy kecskeméti kétszobás panellakás lakás árából. Ő pl. a fél életét a buszon tölthetné ha tömegközlekednie kellene.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Ace Ventura #170615 üzenetére
Ennyiből kényelmesen kijön egy Lupo 3L még teljes váltó felújítással együtt is sőt kevesebből is. 80-90 között 2.8 - 3.0 literrel elgurul /nem vicc/, klímázva + fél liter. Szög egyszerű az egész kocsi egyáltalán nem kell tőle félni. Motor 1.2 pdtdi. Konstrukciós hibáktól mentes + se részecskeszűrő se kettőstömegű lendkerék se semmi. Kényelmes terpeszkedős ülései vannak és hatalmas a hely benne elöl (Polo, Fabia, Corsa méret vagy nagyobb) automata nem kell pedálozni. Melóba ingázni ez a legjobb választás durván olcsón fenntartható autó. Váltója miatt kialakult rossz hírét is a pöcsorrú tulajoknak köszönheti aki addig hajtották míg teljesen tönkre nem tették, mert minek azt szervizelni... Hibátlan kis 1-2 személyes ingázós.
(#170622) Ace Ventura: számold újra mondjuk 3.2 literrel is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #170761 üzenetére
Pedig szög egyszerű konstrukció egy sima kézi ötös váltó egy robottal a tetején csak addig hajtja a sok tulok amíg megy. Aztán jön a sírás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
gzbotii #170763 üzenetére
Nem is az épkézláb állapottal van a baj hanem a felszereltséggel. Rengeteg a szervó és klíma nélküli példány én ezek nélkül biztos nem venném meg mert a 165-ös gumi ellenére rendesen bele kell kapaszkodni a kormányba parkoláskor vagy lassú araszoláskor. Klíma meg ugye alap. Itthon persze jó magyar szokás szerint leszedik a gyári magnézium felniket és lemezkerékkel meg rendesen megtekert órával adják tovább. Én azt mondom kintről kell hozni egy jól felszerelt (szervó, klíma, esp, oldal lufik...) sérülésmenteset saját célra. Lehetőleg váltóhibásat mert az nagyon olcsó kint. Az ottani pl. német szervízdíjak mellett senki sem fog megjavíttatni egy olyan kis értékű autót ami eleve csak korlátozottan használható pl. a városi kitiltások miatt. A regisztrációs adója nevetséges 20k. Nyugaton mindenki szabadulna mivel fújjdízel és csak Euro4. Ha váltó robot probléma van vele az olcsón néhány tízezer forintból gyógyítható, ha beüt a kemény gebasz akkor már eléggé zsebbenyúlóssá válik a sztori de még ekkor is megáll 300k környékén a történet. Ez esetben A-tól Z-ig minden fel lett újítva a váltóban. A váltó szétborítva csapágyazva hézagolva, robot teljesen felújítva minőségi alkatrészekkel, új kuplung készlettel összerakva, hozzáértő műhelyben munkadíjjal számlával garanciával. Ekkor elmegy újabb minimum 250-300 ezret. Időnként egy alapbeállítás és hatvanezrenként egy olajcsere kell neki. És fogyaszt 2.8 - 2.9 litert százon városon kívül. Legjobb ingázós autó. Megveszel 1000-1200 euróért egy váltóhibásat azt 400euróért leteszi a tréler a házad előtt. Vásárlás utáni kötelező szervizt nem számolom mert az használt autó vásárlásnál amúgy is alap. Váltójavítás, honosítás, biztosítás formájában rádobsz még 400ezret és legrosszabb esetben 900k-ból (jobb esetben 700k-ból) van egy patika állapotú, jól felszerelt, frissen leszervizelt üzembiztos autód ami vegyesben 3,5 litert fogyaszt. És nem ám holmi gyakorló elmebetegek által kitalált totál irreális norma szerint hanem ténylegesen kint az utcán a valós forgalomban. Most, hogy ez sok-e vagy sem azt mindenki döntse el maga. Mivel jól ismerem a típust szerintem nem az. Más szerint meg az. Nekem eszembe sem jutna mást venni évi 38k kilométeres futásra mert ennél nincs olcsóbban üzemeltethető autó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
#20221952 #170923 üzenetére
Mert csak valamelyik tömítés öregedett el és ott kezdte el csöpögtetni az olajat. 2.2 HDI-hez egy komplett tömítéskészlet 50ezer forint körül van kedvezmény nélkül. Ebben minden tömítés és szimmering benne van ami a motorhoz kell + kellenek még a váltóhoz is új szimmeringek az egy tízesből megvan kb. Még ha hivatalos Citroen márkaszervízbe adod is be az autót ott is 17ezres óradíjért kicserélik neked mindezt. Ha elmolyolnak vele másfél napot az akkor is csak ~200ezer forint munkadíj + az alkatrészköltséged ergo háromszázötvenből még akkor is megvan olajcserével együtt ha minden tömítést újra cserélnek. Ha mind kicserélik gyári minőségű (vagy jobb) alkatrészekre hosszú éveket tuti elmenne a legkisebb olajfolyás nélkül. És valószínű csak egy két tömítést cserélnének rutinból nem is kellene mindet. Ez néhány óra alatt megvan töredék költségből.
Madárnak nézett az a szerelő és meg akart kopasztani. Bepróbálkozott hátha bejön.Szerk. Én el nem adnám azt a bazi kényelmes csatahajót.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Már többször eltűnődtem rajta, hogy honnan a tökömből hajt fel ilyen állapotú autókat? [link] A videó beszarás. Mikor az alját videózták kijött a szemem mint a csigának.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bandi0000 #171361 üzenetére
Miért kéne? Ha nem kannázták bele az okosba szerzett pancsolt gázolajat akkor nincs annak semmi baja 350ezer kilométernél sem. A tömítést rögtön ajánlott cseréltetni vásárlást követően ami egyébként nem olyan vészes tétel és remélhetően sokáig nem lesz gond vele. Ha mégis akkor sincs para mert elég olcsó hozzá a befecskendező. B5 után változtattak sok dolgon. Pl. kukázták a bonyolult első futóművet és alátettek egy teljesen kommersz tartós és olcsón felújíthatót. Jellemző elektromos típushibáról én nem hallottam B6-nál de azt gondolom a minden rendelhető extrával teletömött korai példányokra lehet jellemző, hogy 10+ évesen előjön ez az. Egy alap felszereltségű belépőmotorral szerelt példánytól egyáltalán nem kell félni. Abban jó vw szokás szerint nem sok extra lesz cserébe ami nincs benne az nem is romlik majd el soha. És ezek a fapadosságuk miatt jóval olcsóbbak is mint a 2.0 dsg-s jól felszerelt példányok. Win-win. Az az 1.9 motor lehetne erősebb mert az a 105 ló és 250 Nm elég hoki 1.4 tonnához de az első három fokozatban (~100km/h-ig) még egész jól viszi a nagy tepsit és csak felette fogy el látványosan. De erre is van gyógymód (Füsti).
vzsryl ezért írtam, hogy 1M+ ért. 1.4M-ért teljesen jót is ki lehet fogni belőle. Sokkal felnőttebb összeszedettebb jobb autó mint egy öregecske B5/5.5. Biztonságosabb komfortosabb fiatalabb problémamentesebb.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Primary92 #171461 üzenetére
Octavia II Scout TDI. Viszonylag problémamentes és a fogyasztása kb. a fele a hozzá hasonló benzinesekének.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Kos 7 #171487 üzenetére
Ha meg tudsz barátkozni a "szépségével" akkor hibátlan igásló lehet egy kis alkudozást követően. [link]
Igénytelenség: ✔
nem hullik szét alkalmi autópályázástól: ✔
olcsó: ✔
fenntartani is olcsó: ✔
itthon üzembehelyezett egy tulajos: ✔szerk.: LOL, amíg megírtam a kommentet valaki el is vitte.
szerk2: Ő volt az. Tipikus egy tulajos megbecsült bácsiautó: [link][ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Buster17 #171958 üzenetére
Erre arany középút egy Seat Ibiza 6L FR TDI. 1-1.2M-ért ki lehet fogni teljesen jót is belőle. Jó futómű jó fék jó váltó lehet vele állatkodni ha elgurul a gyógyszer és ha elmebeteg módon taposod akkor sem eszik hét-nyolc liternél többet. Normálisan hajtva, padlógázas előzéseket abszolválva is 5 literrel elmegy városon kívül. Ez a kis bódé erős motor előnye. Műszakilag stabil nem egy betegágy. Seicento meg 1.6 benzines Leon? Az egyik alapból egy guruló koporsó másik pedig a fogyasztásával fog a sírba tenni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
tibi970307 #172017 üzenetére
"a 90 lovas már gyenge lenne."
1.9 TDI "AHU" 90hp. Gyári turbó 1.1bar nyomáson + 502-es csúcs + SDI tengely + Füsti Chip. Teljesen füstmentes.
Filléres tuning.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #172025 üzenetére
És? Alkatrésszel szereléssel csipsztuninggal együtt sok az a 120k?
Akár milyen elavult korszerűtlen technológia én mind a mai napig hamarabb vennék adagolós vw tdi-t mint pd-t vagy bármilyen cr-t. Annál stabilabb tartósabb jobb dízelmotor már sosem fog születni egy márka zászlaja alatt sem.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
tibi970307 #172022 üzenetére
"Tuningolgatni meg nem szeretnék. Nem véletlenül van gyárilag úgy méretezve minden alkatrész, ahogy."
Ne is. Az ördögtől való.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
pècsimunkás #171867 üzenetére
Bazdki ez még szebb sztori... [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
diegho #172491 üzenetére
Mk1 fóka iszonyúan tud rohadni gyakorlatilag bárhol. Alaposan vizsgáltasd meg a lakatosoddal a kiszemeltet mielőtt pénzt adsz érte.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #172518 üzenetére
Keretet nem írtál de ha relatív kis pénzből szeretnéd megúszni akkor két autó jut hirtelen az eszembe. Seat Ibiza Cupra (6k) 2.0 16v 150hp és az Opel Astra GSI (F) 2.0 16v 150hp. az utóbbi években ezeknek is elindult már felfelé az ára de még pont megfizethetőek a szebb példányok is. Egyszerű őszinte technika mindkettő és az alkatrész sem vészes hozzájuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #172576 üzenetére
Az leginkább semmire sem alkalmas.
Szlalomon szűk pályán kézifékkel forgolódva minden visszafordítónál azt vártam, hogy az oldalára fog borulni. Sodrós tempós kanyarban sem sodródik a segge hanem "felpattan" ekkor tapadást veszt majd tapadást fog a kerék de a gumi újra kirugózza így megint csak minimális tapadásod lesz majd megint megtapad és így tovább. Az ignis sport pályázni (is) vállalhatatlan ne is gondolkozz rajta. Ha a hungaroring betoncsíkján így fordul akkor a hepehupás nyomvályús közúton elképzelni nem tudom, hogy lehet azzal a kotlával egy sportosabbat kanyarodni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #172604 üzenetére
Ahogy gondolod de szerintem pénzkidobás annyi pénzt beleölni egy olyan játszós autóba amibe csak havi kétszer ülsz bele. Az SSS-t sajnos lopják is de olyan szinten, hogy lassan már az utcán parkolni sem szabad vele. Én biztosan valami hétköznapibb vackot néznék széttaposni olyat amiért nem kár ha seggel esek be kavicságyba vagy elnézek egy féktávot és végigszántom az oldalát a szalagkorláton.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #172627 üzenetére
Ha valóban olaszországi és törésmentes akkor szerintem megéri az árát így is. Ezek itthon sem rohadnak vészesen hát még ha onnan hozták. Egy telefont mindenképpen megér szerintem. Inkább ez mint az a végrehajtó által visszavett szétbontott szétrúgott romhalmaz swift.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
Ha meg tudják indokolni, hogy miért volt rá szükség engem nem zavarna egy cserélt ajtó. Sokszor egyszerűbb venni 40-ért egy bontott szín azonos ajtót mint kijavíttatni a régit és lefényeztetni csilliókért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #172723 üzenetére
Gyanítom azért mert ilyen "hibákkal" elég nehéz eladni egy amúgy is olcsó autót. Meg amúgy sem vészes a fent felsoroltak cseréje. Komplett bontott adagoló működő autóról 20-30k, bontott turbó 25-40k között, egy kuplung felújítás sem a világ. Alkatrészáron 100k-ból röhögve megáll az egész történet, még kevesebből is akár. Annyit még megér, hogy ne egy bontós vigye el 70ezerért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Imilenni #172877 üzenetére
Fabia I 2.0 szívóbenzin még jó választás lehet. Olcsó, egészen autószerű, jól megy, stabil a futóműve, marha jól fogyaszt és kényelmi extrákkal is jól meg vannak szórva mert anno ezt a motort csak a magasabb felszereltségi szinthez lehetett rendelni.
mod: A gyári 116lovas 8v motor helyére 1:1 bemegy a 150lovas 16v motor (Golf 3 GTI, Ibiza Cupra). Konszern termék így rengeteg dolog csereszabatos a korbeli Polo GTI-vel és Fabia RS-el benne. Fillérekből össze lehet kalapálni belőle egy ütős budget sleepert és a legjobb, hogy mindenki 1.4 MPI-nek nézi, még a rendőr is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra