-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Én nem vennék használtat. Nagy kockázat, minimális az esélye hogy kifogsz 4 hibátlant, és szégyenletes taknyolásnak tartom, ha valakinek "majomra telik" de a banánt már nem akarja kifizetni.
Nyilván ha valaki driftelni jár, vagy a szántó meg a hobbi között közlekedik akkor más a helyzet, de normál forgalomra normál felhasználásra sokkal inkább egy tisztes közepes gumi (barummal jó tapasztalatom van) mint egy ki-tudja-honnan használt.
Persze mindent meg lehet magyarázni, flame lesz ebből is már látom, de szerintem használt gumira (normál használatnál) nincs magyarázat.
-
DeFranco
nagyúr
Dettó erre a használatra én nyárra vettem egy szett barumot (brillantis 2) télre meg egy szett dunlopot (winter response 2). Téli azért fontosabb, ott hamarabb van necces helyzet a csapadék miatt.
Kibicnek meg semmi se drága, egyrészt meg van magyarázva a saját hülyeség is, már nem fáj annyira, másrészt meg ha történik valami veled, semmi köze hozzá, nem kell neki helyt állni, biztos nem nézted meg rendesen, hát meg volt mondva hogy jól meg kell nézni.
szerk: ja, ha jól emlékszem, Nokian jó, Semperit talán jó (annak a nyáriját néztem csak), Barumot nem biztos, hogy vennék télre, de nézd meg esetleg még a teszteket. Mekkora méret?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Szerintem a gumi az autón a kritikál dolgok egyike, ott nem kellene okoskodni. Alapvető szerepe van a haladásban, megállásban, az életed múlhat raja, ő a kapcsolat az aszfalt meg a másfél tonna között amiben ülsz, rajta múlik, hogy hányszor és milyen pózokban tudod a fizikát megkhm...
Inkább nem ültetem a kocsit, nem fóliáztatom, nincs rainX a szélvédőn, nincs felpolírozva a kasztni, nincs szép 15-ös alufelni, de futómű, gumi, fék, kormány, olaj, világítás legyen rendben. Kinek mi a fontos.
@tboy93: te egy hös vagy.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #94335 üzenetére
nagyon torz képed van a vectráról, vezettem egyet elég tartósan, és amit az kapott (folyamatosan büdös türhő állatok alatt volt cégautó előttem, akik a kocsin álltak bosszút a főnök által elszenvedett sérelmek miatt, plusz üveghangon járatás és sittszállítás (konkrétan egy marék búzát takarítottam ki belőle első takarításkor)...
...szóval amit az kapott, az embertelen, de az a kocsi agyonüthetetlen. mindene bírta, olajfogyás nem volt, állt a lábán a szerencsétlen, hibát nem produkált (na jó egyet, elrepedt az ablakmosó tartálya)
imádtam.
tény hogy kell hozzá egy németes ízlés, de nekem a beltér is bejött, és az sem volt lefingva egyáltalán, pedig nem keveset kaphatott az sem, az alapján ahogy átvettem. a szervízről ahova lett hordva inkább nem is mesélek, kétszer rontottak egyszer javítottak. akkor sem azt amit kellene.
@n0rbert0: ha jól emlékszem 1.6 benzin. talán 1.8. de inkább az előbbi
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz n0rbert0 #94340 üzenetére
Nekem nem, de én nem vagyok ideges típus az úton, nem zavar, ha nem harapja le a fejem a teljesítmény.
Jól mozgatja a kasztnit az a motor, el lehet vele menni rend szerint bármilyen helyzetben jól, klíma persze azért betesz neki, az akkori stílusomnak feküdt, bár nem is voltam beleszokva a jóba.
1.8-as optimális szerintem hozzá, de meg lehet próbálni az 1.6-ot is, érezni hogy hogy megy vagy hogy nem megy.
@bitpork: igen közgazdászként szarukeretes szemüvegem van és derékszögben közlekedek, valamint naponta vasalom a könyökvédőmet.
@kornelka: ez tipikus cégautó volt, nem azt mondom, hogy nem lehet lehányni 10 év alatt, de szerintem egész jól állja a sarat, nem egy foszlós típus.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tom1939 #94573 üzenetére
nap mint nap járok arra, az én tapasztalatom az, hogy az veri le az alját, aki úgy megy, mint ha nem is lenne fekvőrendőr... komolyan nekem koccan össze a fogam úgy odaverik a kereket annak a rohadt fekvőrendőrnek. aztán lefelé persze leér a segge törvényszerűen.
aki lelassít rendesen annak nem szokott leérni gyakorlatilag soha.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #94801 üzenetére
olyan turbokat csinalnak, hogy megbizhato, hosszueletü es takarekos
pontosan ez az a három tulajdonság ami manapság senkit nem érdekel, sőt...
- legyen olcsó (a gyártónak)
- képes legyen teljesíteni a normát laboratóriumi körülmények között
- és lehetőleg 5 év múlva se haljon éhen se az újautópiac sem a szervízhálózat -
DeFranco
nagyúr
válasz Declare #94846 üzenetére
a doktor úrnál mindig a lét határozza meg a tudatot, amit éppen vesz az a legjobb. per definíció. ha nem a legjobb, akkor meg rászánja az időt és keres három véleményt ami szerint mégis (elég nagy az internet, itt még a pokolgyíkdiétára is lehet ajálnást találni, ha eleget keres az ember), és aztán azzal kampányol orrvérzésig. ha nagyon nem megy, akkor kitalál valami összeesküvéselméletet (ez a legújabb trend nála, gondolom már az álracionális érvek is elfogytak)
a rezidensek már megtanultak nem foglalkozni vele, az egy más kérdés, hogy szétver egy-két topicot vele, de ez már nem az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Uraim egy kérdés, ez most viszonylag komoly (bohócdoktor felmentést kap a válasz alól):
A gépjármű ugye adott, 1.6 szívóbenzin fóka 100 le. Vonóhörög nincs, hátul van lyuk a becsavarható vonószemnek.
Adott esetben ezzel én egy lerobbant autót elvontathatok? Ha igen, milyen méretig? Gondolom a kresz engedi, de mit bír el a technika? Egy 1-1,5 tonnás személyautót elhúzhatok vele 50-100 esetleg több kilométeren?
Nyilván nem vállalkozást akarok erre alapítani, de volt már rá példa, hogy majdnem szükség volt rá, és volt aki azt mondta, lehet nem kellene erőltetni...
-
DeFranco
nagyúr
válasz alázógyík #94858 üzenetére
Mondom, nem a kresz része érdekel, hanem hogy az én kocsim megbírja-e a feladat, vagy lefő a motor, elköszön a kuplung, kiszakad a háta, mittudomén... műszakilag mennyire aggályos, mennyire kockáztatom vele a saját autóm "egészségét"
@neduddki: nálatok 1 falu az hány Mmm távolság?
-
DeFranco
nagyúr
Köszi sárcok a megerősítést, már csak az a kérdésem, hogy:
@neduddki: hogy tud a sofőr nem hülye lenni?
@Tsebacsi: hogy tud a kormánynál nem hülye ülni?
@!Overdose!: hogyan kell okosan vontatni, mi a tech, mire kell figyelni?
@bitpork: hogy kell csinálni?
@8th: szerintem sejted mi a kérdésszóval hogy ne rúgjam le a kocsimat, ha úgy hozza a szükség, hogy valakit kisegítenék a bajban? (hozzáteszem a kuplungom már most is eléggé fent fog)
-
DeFranco
nagyúr
alap, hogy megnézem, igazából két dologért jöttem:
- van-e olyan válasz, hogy egyértelműen nem vagy egyértelműen igen (úgy értelmezem, hogy szükség esetén OK, de ne csináljak sportot belőle, mert nem lesz jó vége)
- és ha lehet, akkor hogyan kell csinálni, hogy ne járjak pórul (itt még sok a fehér folt, mert kb. annyi maradt meg, hogy ne menjek messzire, ne csúsztassam, nem pörgessem, meg feszítsem a kötelet - ezt az utolsót még nem tudom hogyan kellene okosan megoldani... ja, meg hogy ne aludjon a hátsó)de persze ettől megnézem, bár szerintem nem fog meglepetés érni a gépkönyvvel sem.
-
DeFranco
nagyúr
Én max. valami maxitűzálló anyaggal merném beburkolni, valami habiszti buborékfóliával biztosan nem, mert egyszer kap lángra...
praktikerben kapható tűzálló hőgátló fólia (nem az a buborékos szar, hanem olyan amit kemencék szigetelésére használnak). én olyat vettem a konvektor meg a szőnyeg közé, lehet veszek erre is és betekerem.
egy ív több akksira elég, ha gondolod társulhatunk.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha lesz rá link, azért linkeld pls.
@bohócdoktor: nagyon örülök hogy ilyen vidám vagy azt majd áruld már el mit tanítasz olyan lelkesen ha lesz egy perced.
@Declare: elvileg tűzálló, de nincs ráírva hány fokig (a farmer anyagi is mérsékelten tűzálló, ez nem nagy kunszt ), csak azt írtam, hogy érdemes egy ilyet minősített anyaggal megoldani, mert elég kritikus helyre rakod.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #94995 üzenetére
Szvsz a túlhűléstől hivatott védeni az akksit télen (nem értek hozzá, csak azt vélem tudni, hogy a hidegtől purcannak meg), és én látom értelmét. Ha nem is túl sok, de némi pozitív hatása lehet.
@runner 125: olvastam én is olyat, hogy a meleg nyírja ki és a hideg hozza ki, de mivel nem jártam utána, bohócdoktorkodni meg nem akarok, inkább maradtam annál, ami kb. köztudott, hogy hidegben halnak az akksik. Nyilván ha ezt a fél évvel az előtti meleg okozza, és ez a hőszigetelés attól is véd, az külön jó pont. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy egy jó akksi ha bírja 5-6 évet, akkor ezzel sem nyújtod ki 10 évre az élettartamát, amíg nálad van az autó minimális szerencsével max. 1x cserélsz benne akkut, és kb. nem sok vizet zavar ebből a szempontból, hogy rajta van-e ez a canis merga vagy nem. Éppen ezért számomra szimpatikus, mert jó ötlet, de nem ez lesz az első amire beruházok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #95116 üzenetére
Köszi az infókat, két kérdésem lenne:
- akkor ebben a képletben hol van annak a helye, hogy rend szerint tél közepén döglenek meg az akkuk (az megvan, hogy a meleg nyírja ki őket, csak érdeklődöm)
- mi a véleményed a nemrég megénekelt akkumulátor hővédő "kabátokról"? -
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #95122 üzenetére
Aldisat nem akarsz tesztelni? Kölcsönadom szívesen.
OK, tedd meg légy szíves, hogy jelzed, ha adhatom (egyszerűbb így), és akkor egyeztetünk
[ Módosította: Qru ]
-
DeFranco
nagyúr
hamarabb korrodál, ennyi. ezzel nem tudsz mit csinálni, a garázs nélküli lét velejárója. tönkre nem fog menni, ez 5-10 éves távban jelenthet gondot
szerintem három szint van: csillaggarázs, fix tető, garázs. ha nincs lehetőség fix tetőre, akkor kb. az marad, hogy kint áll.
-
DeFranco
nagyúr
nézd, szétfagyni nem fog benne semmi. hűtővizet állíttasd be fagyállóval, üzemanyag nem fagy meg itthoni körülmények között, ablakmosó szintén nem, azért tegyél bele télit biztos ami biztos, olaj szintén nem fagy meg, másnak meg nem árt a hideg. a csapadék igen, bár szerintem az is csak a kasztninak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Bitpalace #95393 üzenetére
Olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő cserés, nem akarok hülyeséget mondani, pollenszűrő nem tudom van-e a b corsában, de az is cserés ha van. Én cserélném a gyertyákat is, biztos ami tuti, nem nagy tétel, és jobb tiszta lappal indulni.
Láncos vezérlés sem feltétlenül örök élet, de nem tudom mi a csereperiódus a b corsában, meg hogy hogy lehet ellenőrizni.
Gyertya nekem is gyanús, azért az nem egy típusspecifikus dolog, elég csereszabatos, és nekem a szerelő is 1000/db-ért cserélte, nem tudom milyen van benne, de biztos, hogy "jobbik fajta", gyári vagy azzal azonos minőségű, mert az én autóm kifejezetten háklis a gyertyára.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
pl menjen el egy faluba, keresse meg a templomot, menjen az első fehér kerítéses házig, és onnan minden negyedik házba csöngessen be
Megnyugtatlak, amit leírtál, egy teljesen valid véletlen mintavételi módszer, vannak előnyei és hátrányai, de összességében szakmailag teljesen megalapozott.
Ha ezek csinálják, egészen biztosan kisebb célcsoportra bontják le, és a végén a célcsoportokat összegzik
Naná, hogy így csinálják, ettől lesz reprezentatív? Tudod egyáltalán, hogy mitől reprezentatív egy mintavétel és mit nevezünk reprezentatívnak és milyen korlátozásokkal?
Értelmezni kellene tudni az adatokat és nem hőbörögni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz DeFranco #95421 üzenetére
"ettől lesz reprezentatív." [pont]
szerk:
(#95422) Rick4: sikerült megértenem te hoztad fel, és nem én
mellesleg az a módszer, amit leírtál, egyáltalán nem reprezentatív. az egy véletlen mintavétel. tudod mit jelent a reprezentativitás? azt jelenti, hogy a kiválasztott minta jól leírja a vizsgált sokaságot, a kettő, mintavétel szempontjából fontos belső tulajdonságai, szerkezete megegyezik, vagy legalább is nagyon köze van egymáshoz. éppen ezért egy random mintavétel (mert az általad leírt mintavétel az, szisztematikus véletlen mintavétel) nem reprezentatív. nem tudom érzed-e a különbséget. egy reprezentatív mintavételt meg kell tervezni, konfigurálni kell, hogy pont annyi és olyan elem kerüljön bele, hogy leírja a vizsgált sokaság egészét, a random meg random. van amire ez a jó van amire az.
Egy szóval nem írtam, hogy ugyanúgy végezték, csak azt írtam, hogy ez is valid az is valid.
Nincs abban semmi furcsaság, csak elfelejtettél figyelembe venni egy dolgot: magánszemélyek autóit vizsgálták, ha ez így explicit nincs is leírva a cikkben, erősen valószínűsítem, hogy a magántulajdonban levő autókra terjedt ki a kutatás, csak maga a cikk pongyola. El lehet olvasni a kutatást ha gondolod, ott pontosan le van gondolom írva a mintavétel módja is, meg az, hogy pontosan mire reprezentatív (ez már egy külön téma, most nem írom le hogy a reprezentativitás csak valamire vonatkoztatható most mindegy).
Már pedig hiába mondjuk 50% a dízel autók aránya az utakon, ha minden 50 dízelből 35 céges. Már pedig ez így ebben a formában már elég reális forgatókönyv, főleg, ha a szállítójárműveket is hozzávesszük, amit megint csak szeretnek egybe mosni, amikor arról beszélnek, hogy hányan tankolnak benzint és hányan dízelt a kutakon.
Hidd el tudom miről beszélek
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ööö
2012.11.13.
"a háztartásokban található gépkocsik 85 százaléka benzines, 14 százaléka dízel üzemű."
"A felmérés a magyar felnőtt lakosságot reprezentáló, összesen 2400 ember személyes megkérdezésével készült. A kutatásban résztvevő, autóval rendelkező háztartások száma minden alkalommal 1000 volt."
2014. 10. 07.
"A magyarországi kocsik 85 százaléka benzines, 15 százaléka pedig dízel meghajtású"
"A 2014-es adatgyűjtés 924 olyan háztartásra terjedt ki, amelyben használtak autót."
vadászni szoktál?
arról a bűvös 1%-ról meg annyit, hogy 2013-ba tudtommal kétszer emelkedett 50-50%-kal az autógáz jövedéki adója.
tada.wav
(#95430) Rick4
2012.11.13.
"derül ki abból a felmérésből, amelyet a Bosch megrendelésére a Medián készített"
2014. 10. 07.
"A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet a Robert Bosch Kft. megbízásából idén is elkészítette"
má' majdnem jó ragozzuk még?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz raczger #95440 üzenetére
Ja értem. Tehát mivel egy jöttment újságíró hatásvadász címet adott egy cikknek, ezért a cikk alapjául szolgáló kutatás érvénytelen sőt hamis, a cikket meg nem olvassuk el mert derogál.
Köszönöm nincs több kérdésem.
Szerencsére azok, akik ezek alapján a kutatási eredmények alapján üzleti döntéseket hoznak tovább látnak az orruknál.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sátán44 #95462 üzenetére
nézzetek rá hibakód olvasóval, mert nem jó halogatni. egyes típusoknál ez a miscellaneous hibajel, kb. lehet bármi bagatell dolog is. nem tudom ennél a típusnál hányféle és milyen hiba lehet, de lehet valami komoly dolog is, nem kellene halogatni.
lokál topikban vagy márkafórumban kellene keresni egy embert, akinek van obd2 olvasója, aztán egy lapossal, vagy ha bt-s az olvasó, akkor egy okostelefonnal 5 perc alatt megvan hogy milyen hibát dob a gép.ha nem obd2-es akkor passz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Objektívek topikja
- Netfone
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Elden Ring
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen