-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz parandroid #91357 üzenetére
"Civilizált országokban a Passat középkategória."
Szerintem most Magyarországról van szó, itt az átlagfizetés 130-150k, ehhez mérten pedig prémium lesz az ÚJ Passat, nyilván az ezeréves nem. Az, hogy más országban nem prémium, az most nem releváns, itt jelenleg a Passat ha nem is prémium mintaképe, de eléggé prémiumos, a Focus, Astra, Megane, vagy Clio, Polo, stb. után.
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #91495 üzenetére
Én ebből most ki akarok maradni, mert már a múltkor is untam ezt a témát, aki állítja a hülyeséget, úgy sem lehet meggyőzni...
-
giigz
veterán
Amikor még a 10-12 éves 3 mm-es Kormoran télivel jártam, egyetlen egyszer sem akart elmenni a hátulja, viszont előre kellett volna tapadás, vízen fékezéskor kerekek blokkoltak, vízen kanyarban azonnal tolta az orrát... Jó párszor volt ilyen, viszont seggkitörés egyszer sem
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #91568 üzenetére
"Édes pofák vagytok ezzel az elölhátulgumival, közben meg az autók többségén superslick és/vagy ellentétes évszakos és/vagy 7+ éves gumi van, jellemzően a fentiekből kettő egyszerre, jójaz jelleggel. (ne legyünk naivak, itt a topicban is sokkal gyakoribb, mint elsőre gondolnánk)"
Már megszokhattad volna, itt a topicban nem gyakorlati problémákról van szó, hanem egy elméleti helyzetről szokott menni a diskurálást, ami általában csak keveseket érint.
Ha rajtam múlna mindenki vadi új Vredestein-nel járna...
"Nem tudom mit kellett volna csinálni, én reflexből némileg nagyobb gázt adtam amellett, hogy tartottam a kormányt, így az elöl húzó kerekek összeszedték a seggét és mentünk tovább."
Olyan kis erővel ment ki a hátulja, hogy amit csináltál az tökéletes volt, valószínűleg a szituáció is adta magát, hogy csak picit mozdul a hátulja, és mindenféle ellenkormányozgatás helyett pici gázzal ki tudsz belőle jönni. Nehezebb lett volna elrontani a szituációt, mint kijönni belőle.
Amit írsz a témával kapcsolatban, hogy előre kell a jobb gumi, az megállja a helyét, és igaz lehet, viszont amikor így megy el a hátulja, a jobb gumi hátra kellett volna. Legalábbis ilyen helyzetekre gondol valaki, amikor azt mondja, a jobb gumi hátulra kell.
"Azt nem tudom, hogy mit kellett volna csinálnom, ez sajnos hiányosság, olvasnék róla szívesen,"
Lehet olvasgatni is, a tréning is elméleti oktatással kezdődik, viszont a legjobb megoldás egy vezetéstechnikai tréningen való részvétel.
-
giigz
veterán
válasz atos19881101 #91703 üzenetére
"Mazda használt dízelt venni nagy rulett."
Kevered a franciákkal, egy japánnál ilyen nem létezhet
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #91723 üzenetére
4 éve megvolt
-
giigz
veterán
válasz fenergie84 #91751 üzenetére
Csakaaa Bosch vagy Valeo
-
giigz
veterán
válasz fenergie84 #91757 üzenetére
Champion és Hella sem lehet rossz egyébként, nekem az autóboltos ismerősöm ajánlotta, de végül a Bosch mellett döntöttem...
Nem tudom mennyit szánsz rá, de Valeo-ból a Silencio, Bosch-ból az Aerotwin-t célszerű venni, ezek flexibilis, jó minőségű lapátok. Viszont áruk is van.
Többen írtak jót a Bosoko-ról, te nem soroltad fel, de BP-en lehet kapni több helyen is, tehát ha gondolod próbáld ki, az ára nagyon jó.
-
giigz
veterán
válasz fenergie84 #91763 üzenetére
Itt is tájékozódhatsz. Ha tudsz venni Bosoko-t, akkor azt célszerű kipróbálnod, mert nem drága, ha pedig nem válik be, akkor majd vehetsz drágán Bosch-t vagy Valeo-t
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #91774 üzenetére
Annyi benzinnel való locsolgatás után még jó, hogy csillog...
-
-
giigz
veterán
Bennem van a hiba, de az ismerosi koromben, akik valamelyik szakmaban otthon vannak, es kamatoztatni is tudjak, nem 10+ eves Civic-kel jarnak...
-
giigz
veterán
Persze, kivetel mindig van, csak tenyleg o tud mindig mindent a legjobban, nincs ember, aki nala jobban ertene az autos temahoz, professzorokat javit ki, egy atlag szerelovel mar szoba sem all, es akkor o, mint a mindenbol a legjobb, legokosabb, régi Civic-et hajt, es egy rohadt forumra irosgat?
En komolyan mondom, az ismerosi koromben, akik valamire vittek a szakmaban, eszukbe nem jutna ide irosgatni, nincs ilyenre idejuk, na es a tema, nem is Civic-kel jarnak, plane nem 10 evessel...
-
giigz
veterán
Jajj uraim, hol marad az erto olvasas?
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #91935 üzenetére
Én: "akik valamelyik szakmaban otthon vannak, es kamatoztatni is tudjak"
Te: "Miért ne hajthatna valaki..." "Nem, nem vezérigazgató, de nem is takarít."
A szakmában otthon van és kamatoztatni is tudja alatt igaz én sem vezérigazgatóra vagy takarítóra gondoltam, de nem is egy átlag irodai munkásra, hanem pl. egy műhely vezetője stb. Aki annyira vágja a témát, mint elvileg neduddki, annak saját vállalkozása van, bármi, ami autóval kapcsolatos, pláne ha ehhez kapcsolódik a végzettsége.
Továbbra is elfogadom, hogy ez is csak az én hibám, de aki a szakmájában vitte valamire, most ugye az autós témakörnél maradva pl. van egy saját műhelye/szervize, nem 10+ éves Civic-kel szokott járni, persze lehet ilyen is, de akiket én ismerek, és jó szakemberek, azok inkább nagyobb kategóriás/újabb autókkal járnak.
"szerk.: és a "4 nap alatt napi 2x 86 km -> 35,7 liter" miért hihetetlen? Hosszútáv, országút, 90-nel.. 2.0-s dti-vel mentem hasonló körülmények között 4,6-ot. csak 370 km, és egy nap alatt volt."
Jajj megint félreértés...
"Mielőtt lepapásoznak, város 55-60, dinamikus haladásokkal, országút 95-100, más nem volt most. Ja, gyorsítószakaszok 150-160 (110-re), és nem kevés előzés, mert sajnos sok muszájból vezető és félős sofőr is van."
Tehát ő az 1.8-as benzinessel VÁROSSAL, dinamikus haladásokkal, országúton 95-100 km/h-val, NEM KEVÉS ELŐZÉSSEL érte el ezt az 5,19-es fogyasztást... Én legalább be merem vallani, hogy nem hiszem ezt el, vagy az érték nem stimmel, vagy a körülmények.
(#91936) 8th: Előfordulnak ilyenek is, az én ismerettségemben nem az az általános, hogy menő szakember régi kiskategóriás autóval jár. Kezdhetnék én is példákat hozni, de annyit az egész téma nem ér, ezek szerint közösen megállapítottuk, hogy neduddki is egy ilyen típus, befutott szakember létére megelégszik a régi Civic-kel, nincs azzal semmi baj, csak a mindenkit lenézéséhez képest furcsa.
(#91939) Lion01: Üdv! Megbocsájtok, persze, de ebben a topicban (is) ez a szokásom...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #91947 üzenetére
"Az csapta ki a biztosítékot, hogy valakinek a tudását kérdőjelezed meg amiatt, hogy milyen autóval jár. Azért mert az ismeretségi körödben ez másképp van."
Az én tudásomat is kérdőjelezték már meg, pedig én bevallom, hogy alapból leszarom a kocsik műszaki tartalmát, viszont autóskártyázni és fogyasztástmérni szeretek
"Nem csodálom, hogy már csak én reagálok Rád. én sem sokáig."
És látod milyen jól teszed, legalább van saját gondolatvilágod, nem csak az aktuálisan elvárt magatartást mered magadra erőltetni. Ezt is neduddki kezdte el, hogy aki nem szimpatikus neki, vagy valaha is szembe mert vele szállni, annak utána nem válaszol Atya világ, még kimondani is vicces, mintha ovis lenne... Na szóval ha neduddki nem kezdi el ezt is terjeszteni, akkor senkinek eszébe nem jutna ilyen hülyeség, hogy valakivel nézeteltérésbe keveredik, vagy nem tartja szakmailag semmire, és utána nem válaszol neki...
Úgy irányít titeket (nem pont rád gondolok, tudják, akikre vonatkozik) neduddki, hogy rossz nézni, nem mertek miatta semmit csinálni, csak egy nevetséges óvodás álarcot vesztek fel, és meg akartok felelni neki, hogy nektek még visszaírjon...
-
giigz
veterán
válasz pető bá' #91956 üzenetére
"ez szép meg jó, csak akkor olyan témákat, amikhez saját bevallásod szerint sincs közöd, nem kellene feszegetni. "
Itt nagyjából senkinek nincs köze semmihez, amatőrök próbálnak releváns információkat adni a másik amatőrnek, de itt komoly szakmaiságról nincs szó. Nyilván ha ez egy szakmai topic lenne, szakmabeli emberekkel, valószínűleg bele sem néznék, de itt hozzám hasonlóan olyanok vannak, akik szeretik az autókat, és próbálják bővíteni tudásukat, közben pedig másokat is segíteni. Az persze sajnálatos, hogy egyes emberek olyan dolgokat ajánlanak, amivel félrevezetik a segítségre várót, de ez ugye amatőr társaságban elkerülhetetlen, itt mindenki csak kontárkodik, érkeznek jó és rossz válaszok is.
Attól, mert alapból nincs nagy szakmai tudásom, egyes részterületen lehet jó információm, amivel segíthetek másnak, mert én már megismertem az adott témát.
"Ez a neduddkis rögeszméd meg talán túlzás."
Félreértés történt, ugyanis ez az ő rögeszméje, ő kötött belém, lekezelően, nagyképűen beszélt, aztán jött a zseniális húzása, hogy nem válaszol nekem.
Ja a trollkodásról meg annyit, hogy az elmúlt pár hónapban/évben nagyjából egy trollkodás az egész topic.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #91983 üzenetére
Te milyen szandekos karokozasrol beszelsz? Nezz mar be a gumis topicba, miket szoktam oda irni...
Bar ha csak ezt a szandekos karokozast kifejtened, mar az is jo lenne. Benzin temat is objektiven foglaltam ossze, pedig itt sokan kijelentettek, hogy nem er semmit, en leirtam a tapasztalataimat, es azt is, hogy ne felejtsuk el, minden auto mashogy reagal a benzinekre. Olajcsere meg szinten sajat tapasztalat, 20k km volt az idealis periodus nekunk, ezert gondoltam felnyitom a szemeket, hogy nem csak a 10k letezik, persze itt is leirtam, hogy varosban kevesebb, uton tobb.
Na mind1, tenyleg kivancsi vagyok mivel okozok szandekosan kart.
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #91994 üzenetére
Ja ertem
Persze leirni mar nem tudod mivel okozok kart, csak mondani a semmibe... Mindig olyan feszultseg/ingerulet van benned, nem tudom, hogy ezt a 40k-s havi kaja hozza-e ki beloled, vagy alapbol nem boldogulsz valamivel, de hidd el, ha egy picit lazitasz, nem leszel ilyen gorcsos, szebben fogod latni a vilagot.
-
giigz
veterán
Na ez már valami...
-
giigz
veterán
válasz parandroid #92003 üzenetére
Ez is biztos 1,5 milla lehet...
-
-
giigz
veterán
válasz raczger #92072 üzenetére
Na akkor elárulom neked, hogy azért, mert a fólia típusa és azonosítója fel van ragasztva az ablak és a fólia közé, még nem lesz műbizonylat. Viszont a fólia műbizonylat köteles, ami azért kell, hogy meg legyen ki és mikor rakta fel a fóliát, ezzel vállalva a felelősséget.
Az egy dolog, hogy nem olyan nagy dolog ez, tehát simán le is szarják, hogy van-e műbizonylatod vagy nincs, viszont elméletileg kell, és ha hivatalos helyen rakatod fel a fóliát, akkor kapsz is mellé, én is kaptam.
Előre meg ugye 70%-ot legalább át kell eresztenie az ablaknak, ezt pedig már nem tudja teljesíteni fóliával, mivel a gyári színezés is kb. 25%-os, persze minden autónál más, nekem pl. 24%-os gyárilag. Tehát ha fóliát raksz rá, akkor szabálytalan lesz, viszont ha még jól átlátható, csak egy picit sötétít rajta, akkor nem nagyon foglalkozik vele senki, ha viszont nagyon sötét, akkor már rendőr is bírságol, és műszakin sem megy át.
-
giigz
veterán
Hmmm, ez nagyon jól néz ki, szerintem itt is sikeres lenne. Bár lehet Európának is készül valamit nagy dobással a VW...
Látok benne egy kis BMW-t és Citroen-t is, de egyébként tényleg szép, sportos, elegáns, letisztult, de nem unalmas
-
giigz
veterán
válasz EQMontoya #92109 üzenetére
A világ összes autójából nehéz kifogni jót, a megbízhatóságban etalonnak titulált japán autókból is több hónapos keresés után lehet kifogni egy épkézláb darabot, ilyen a piac. Ha megvesz egy 1.9 dci Lagunát 600k-ért, borítékolható, hogy költeni kell rá. Laraxior a példa, megvette a Lagunát 500-600k-ért, nem tudom pontosan, költött rá egy csomót, meg kell kérdezni tőle, el mer-e indulni vele
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!