-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
válasz mephi666 #28101 üzenetére
vedd meg, egyik legjobb haverom gépsárkányát!. árban van. sokat költött rá, ismert előélet általam.. ja és 4 -4,9-et eszik
részletekhez privizz rám, ha gondolod."Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
hát az már big block
tárcsára meg: neki nem a külső számított, hanem, hogy az autó műszakilag rendben legyen és természetesen pöcc röff mindig. az autó teljes vételi árát ráköltötte még egyszer már, de most olyan is lett az autó amilyen jah és rozsdamentes a vas, ami mondanom se kell mekkora kincs manapság.."Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #28123 üzenetére
na gyorsan akkor le is teszem érte a foglalót
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #28126 üzenetére
csak viccelek persze : ))
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #28205 üzenetére
ez a sztori vagy 10 éves
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #28265 üzenetére
Így van. 1,5 milláért ne várjon csodát az ember. Viszont itt frankón rommá volt törve az autó, ami egy kicsit más.. ráadásul az autó forrása sem épp utolsó, mert ugye nem magánembernél volt, azaz, ment a jó öreg susmus itt is ezerrel... Az meg, hogy szegény nepper nem tudta.. aha persze.. egy 90ezret futott fullos S80at nem 1,5-ért árult volna kapásból ha nem lett volna megtörve..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Mi benne a dúrva? az hogy a nepper át akarsz baszni? ez a dolga, alapból ebből indulunk ki..
Vagy az, hogy van pár paraszt aki egyszerűen cigánykodik az eladáskor? Az ilyet már telefonból meg lehet ismerni, nem kell elmenni..."Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
persze, simán hülye volt. mindenből a legalját nézegette, nem volt pénze rá. főleg nem egy SX4-re. nem tudott 10ezret alkudni ezért otthagyta az egyik jó autót , viszont a legvégén megvett egy igazi fosládát egy neppertől.. és még azt is simán hagyta hogy a nepper szerelői szerelgessék az autóját... micsoda korrekt munkát végezhettek!
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz dJ Peer #28308 üzenetére
Egy szép ültetés 40mm-től kezdődik, viszont ennyivel rendre odafogod baszni az autót minden fekvőrendőrhöz. Nem éri meg. Viszont egy szép felnitől az egész autó sokkal karakteresebb lesz és nem fog kiszakadni az alja sem.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #28828 üzenetére
vagy csak szimplán szar volt ahogy az lenni szokott. de természetesen a légrendszert mindenre kiterjedő részletességgel akarom én is átnézetni. köszönöm hogy szóltál!
Tökmindegy: ezek a volvók betegágyak. geartronic egyszerűen egy alulméretezett fos.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
nagy szerelmem a T6, ráadásul röhejes áron vannak az S80ak, de nem véletlenül.. amikor ilyet akartam, kipróbáltam egy párat, de ne haragudj.. az a váltó egy fos.. nem megy az autó vele, de legalább rengeteget zabál. tudom, hogy neked biztos még nem volt problémád vele és akkor az a király. szerintem meg a konkurens modellek jóval lekörözték azt a technikát anno..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Deadpapa #28883 üzenetére
az hogy lent ül az ember, az kvára nem ad biztonság érzetet. micsoda baromság ez. meg az is , hogy szar a G4 futóműve, a suzuki fikázást egy calibrából meg egyenesen röhejesnek tartom. miért kell ide jönni és gerjeszteni feleslegesen a flame-t?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Na megnéztem az allroadot. Hát így a 3milla (piac kateg csúcs) fele azért, szebb autót vártam. Fényezés elkell néhol, törve viszont valszeg nem volt. Szokásos audis kopások, törések megvoltak(kézifékbetét, könyöklő, gombok). 170k km-t mondott nepperünk, ami határeset, mert a bőr valóban szép állapotú volt.. kopva, szaggatva nem volt. Viszont a kapcsolók miatt 220k-ra tippelek. Ami nagyon nem tetszett, hogy bitpork jóslata beteljesedett.. beázott, eltömődött az a bizonyos csatorna az akksi mellett balra, alul.. és még az anyós lábtér része is érzésre nedves volt. Légrugó tette a dolgát, működött, automatika rendben. az autó.
Bitpork! A tiédről esetleg bedobod a galéria linkjét, azokból a képekből szeretnék összehasonlítani.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Na elmentem allroad útra és megnéztem őt és őt. Az első, az igazi "nepper gyöngyszem". Borzalmasan mind a négy légrugó másképp állt, lev3-nak közesem volt egyiküknek se, szabályosan ferdén volt üllve a kocsi. Gázzal hirdetik, erre csávókám, mondja hogy az nem gázos, hanem AKÁR gázos, tehát ők beleteszik nekem a gázt ha akarom +300-ba, de jó arcok vagytok mondom. A bézs belső nagyon szép volt viszont, de ami beindításkor fogadott az priceless. Kidobott vagy 6 hibakódot a BC, szintező piktogram azonnal felgyulladt.. mondjuk neki, hogy ez mi? hát hibátlannak volt hirdetve az autó könyörgöm, eljövök XVI-ból csepelre és mi ez a fos itten? Ilyet szól az egybként keresztapának öltözött - nagyon elhitte ám! - nepper, hogy az autó bizony hibátlan! Most lett ráköltve 200k az elejére(!)! Oké, mondjuk és mi volt ebben a 200ban.. asszongya nem tudja! Egyébként meg az akksi mellett a víz körülbelül már majdnem elérte magát az akksi szintjét.. akkor az elején a kötény elállt legalább 1 centivel.. de törve nem volt, ő bármikor idehozza nekem a rétegvastagságmérőt... Mondtam neki , hogy ez úgy -600k, hogy még egy métert se mentem az autóval eddig... Aztán nem ment bele.. Ja és záró akkordként lev4-en hagytam az autót ott.. a parkolóban 10percig álltam, utána mentem kövi autóhoz, de megnéztem még egyszer a kocsit, elmenve mellette láttam, hogy a rugók ennyi ideig sem bírták és ugyanúgy leeresztettek
tényleg ennyire hülyék a magyar autóvásárlók, hogy ilyen emberektől vesznek autót és ezekből a nepperek meg is élnek?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Balupapa #29208 üzenetére
A második szép autó volt, 256ezerrel, abszolút hihető, gyönyörű belsővel. Német import autó, de egyből mondták is, németből hozatták, minden rendben, szervízkönyv végigütve, minden stimm fasza. A légrugók gyönyörűen lev3 ba állva, pedig megleptem őket, de már egy hónapja ott áll az autó, szóval arra nem kell költeni. És akkor jön a hidegzuhany: rohad a két első ajtó alja... bugyborékol fel a festék már..na mondom az igen, de nem baj, ha letudom alkudni a két ajtó árát, elgondolkozós! Illetve a manual váltón vacilálok, automatát akarok.. de ha ez az ára egy jó allroadnak bevállalom. Ez csak így első blikkre, mivel nem volt ott a főnepper, nem votlak kulcsok, be sem ültem még Hétfőn visszanézek és gurulok vele.
Tökmindegy, MMA87, MunezXBK: Borzalom az a hely, soha ne menjen senki oda.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #29219 üzenetére
Ezek a korai kaidások hulladékok. Nekem fontos, hogy automata + 10l körüli fogyi (+légrugany) + ne menjen már olyan szarul.. Ahogy olvasgatok külföldi+itthoni fórumokat , nincs sok baj az allroad-al. Leszámítva, ami más autóban is elbaszódik nyílván.. Légrugó meg annyi amennyi, de cserébe kapsz valamit, amit más autó meg nem ad. Alkatrész meg szerintem egyáltalán nem vészes... persze nyílván tudni kell jó helyen venni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Tökmindegy #29235 üzenetére
persze benyel mindegyik 1-2 misit alsó hangon. de utána jó autó lesz az. ez még nem a szarrá elektronikázott A8(2003-) kateg, amiknek az ára ha megnézed elképesztően padlón van.. 4.2quattro megafullok mennek 3-4 ért...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Milyen fasza, hogy az összes többi allroad az országban pesttől a lehető legmesszebb van És mivel ezek nepperes autók ugye, egyszerűen félek lemenni...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #29250 üzenetére
Pontosan kettő is van arra fele, akkor lehet már láttad is őket: [link] [link] ha arra laksz. Ha megnézed nekem őket, akkor nagyonnagyon köszönöm és priviben jöhet majd az útiköltség + számlaszám
!Overdose!: Köszönöm!! de ott nincs sajnos autó
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Nem érted. Ez itt magyarisztán, itt ennyivel lehet eladni az autót egyáltalán! Attól még az állapota lehet kurva jó, de egyszerűen üzleti érdek a vissza tekerés... egyébként két fajta van, van aki aszzongya , hogy ez bizony csak ennyit futott .. na az a seggfej, egyből búcsúzós. Viszont a másik, meg asszongya ennyit mutat az óra, de ennél jóval többet futott.. tehát beismeri..
bitpork: én soha nem telefonálok előre! mindig meglepem természetesen! csak mondtam, hogy azért írják oda azt..
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
micsoda kibaszási praktikákat lehet itt olvasni már csak ezért megéri olvasni a totyikot
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Na megnéztem őt és vezettem is, mert ugye múltkor mikor mentem nem volt ott a főnepper, akinél voltak a kulcsok. Német import autó 256k-val, ami absz. hihető, valszeg valós a futásteljesítmény benne. Vezetett szervízkönyv (nem hamisított) egészen 230k környékéig. Őszinte autó, törve nem volt. Rákötöttük a diagot is, nem dobott permanens hibát, csak logból volt egy két nyűgje a szintezőnek, de az mindegyiknek van. Legnagyobb hibája ugye a múltkor is leírt rohadás a két első ajtó alján.. most megnéztük belülről, háát.. nem rohadt át, de nem menthető szerintem, nincs az a lakatos, aki ezt már megcsinálja örökké jónak.. max pár évre visszacsiszolja befényezi.. Továbbá a manual váltó egész egyszerűen egy fos ebben az autóban.. audi mércével mentem oda, de a kulisszája nagyon nem volt az igazi, nem volt feszes.. mondeo után (igaz abban csak 140k van) váltogassa ezt akinek két anyja van. továbbá kopások, letörő műanyagok voltak a belső tér jellemzői, szokásos audi betegségek.. a bőr viszont hi-bát-lan volt! összeszedve egyáltalán nem volt rossz autó.. sajnálom a váltó miatt.. még gondolkozok rajta..
Ja és ezt a neppert mindenkinek ajánlom!
Továbbá ha valaki tudja, hogy hogyan képes rohadni egy galvanizált, cinkelt(!) audi allroad ajtó az legyen szíves írja le"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #29905 üzenetére
Köszönöm, hogy megnézted ezt is!
Olasz BC, szerviztortenet?, matricák?.. ilyet még nem pipáltam biztos, hogy 140nél több van benne a beltér alapján olyan 250 van ebben is. de mi volt a nepper verziója? honnan származik az autó? tulaj(ok)? vagy a szokásos nem tudok semmit sem? a beltér egyébként nem vészes, a bőr kezelésre szorul, de nincs komolyabb baja.. a kopásokkal meg úgyis azonnal megyek fényezőhöz. légrugó akkor ugye mukodott, viszont nem tudjuk , hogy tudja e tartani magat? amikor odamentel le volt koppra ereszkedve?"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs