Új hozzászólás Aktív témák

  • Typhoon47

    őstag

    Na elmentem allroad útra és megnéztem őt és őt. Az első, az igazi "nepper gyöngyszem". Borzalmasan mind a négy légrugó másképp állt, lev3-nak közesem volt egyiküknek se, szabályosan ferdén volt üllve a kocsi. Gázzal hirdetik, erre csávókám, mondja hogy az nem gázos, hanem AKÁR gázos, tehát ők beleteszik nekem a gázt ha akarom +300-ba, de jó arcok vagytok mondom. A bézs belső nagyon szép volt viszont, de ami beindításkor fogadott az priceless. Kidobott vagy 6 hibakódot a BC, szintező piktogram azonnal felgyulladt.. mondjuk neki, hogy ez mi? hát hibátlannak volt hirdetve az autó könyörgöm, eljövök XVI-ból csepelre és mi ez a fos itten? Ilyet szól az egybként keresztapának öltözött - nagyon elhitte ám! - nepper, hogy az autó bizony hibátlan! Most lett ráköltve 200k az elejére(!)! Oké, mondjuk és mi volt ebben a 200ban.. asszongya nem tudja! Egyébként meg az akksi mellett a víz körülbelül már majdnem elérte magát az akksi szintjét.. akkor az elején a kötény elállt legalább 1 centivel.. de törve nem volt, ő bármikor idehozza nekem a rétegvastagságmérőt... Mondtam neki , hogy ez úgy -600k, hogy még egy métert se mentem az autóval eddig... Aztán nem ment bele.. Ja és záró akkordként lev4-en hagytam az autót ott.. a parkolóban 10percig álltam, utána mentem kövi autóhoz, de megnéztem még egyszer a kocsit, elmenve mellette láttam, hogy a rugók ennyi ideig sem bírták és ugyanúgy leeresztettek :U

    tényleg ennyire hülyék a magyar autóvásárlók, hogy ilyen emberektől vesznek autót és ezekből a nepperek meg is élnek? :F

    "Education is important but big biceps are importanter"

Új hozzászólás Aktív témák