-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #180469 üzenetére
Új autó lenne? Én biztosan az 1.5 TSi-t választanám. Mondjuk használtban is Néha nem hiszem el, hogy milyen keveset fogyaszt. 1700 kg a kocsi és jelenleg 4,5 az átlag benne. Sima benzinesként is alig nagyobb neki
Az Ecoboost többet eszik és 20k km után motorcserés(#180477) Luck Dragon: Kérdezz bátran, nekem volt B7 és viszonylag sok infót összeszedtem róla. Ha bármiben tudok akkor segítek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #180492 üzenetére
Szerintem neked is valami Plugin lenne a megfelelő. Ott a 30-40km elektromos bőven elég boltba/városba ugrálni, de hosszútávra ott a belsőégésű motor. Ha meg nincs kedved vagy időd mindig tölteni akkor használod hibrid módba és megoldja magának a töltést
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #180494 üzenetére
Igen tudom, hogy mennyi volt az ár. Csak egy hangos gondolkodás volt ha majd egyszer oda kerül a sor, hogy normális áron lesznek, akkor értelmes választás lenne a kollégának. Opel Ampera a legolcsóbb, de még az is 3,5. Viszont a legolcsóbbat nem is venném meg
Ahogy mondod, jelenleg sehogy nem adja ki megtérülés szempontjából egy plugin. De nem csak tisztán gazdasági okokból vesz autót az ember
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #180496 üzenetére
Én nem az Astrákrak meg Focusokra gondolok, amik 15 évesek. Hanem az olyan hülyékre mint aki én is vagyok. Nagyon jól tudom, hogy a Mitsu árából egy új Vitara is könnyen kijött volna és akkor nem 5 éves autóval járnék
De vagyok annyira bolond, hogy megszállottan érdekel a villanyautózás és jelenleg még mindig ez a legelérhetőbb számomra. És nem vagyok ezzel egyedül, mert elég sokan vagyunk már a PHEV csoportbaÉrdemes elolvasni Csíkos legutóbbi cikkét. Leírja, hogy most van először életében olyan autója amiben van klíma és légzsák. Ő meg veteránozott sok pénzért. Mindenkinek van valami kattanása. Az emberek nagyon nagy százalékának az autó csak egy közeledőedény vagy négy kerekű esernyő. De van egy kis réteg akinek a kocsi egy hobbi. Kinek a V8, kinek a 200kW DC. És ez ebben a szép
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180498 üzenetére
Igazság szerint a zöld rendszám annak éri meg nagyon aki Budapesten parkol minden nap. Úgy azért éves szinten százezres nagyságban tud "spórolni". Persze ez azért idézőjeles mert még így sem jön vissza soha egy olcsóbb benzineshez képest az ára.
Én ingyen közlekedek a kocsival, mert mindenhol fizetés nélkül tudok tölteni. Napi 30 km-nél messzebb soha nem járok így a hatótáv bőven elég. 1000 km-t beleraktam már és jelenleg egyszer tankoltam a kocsit, de még mindig 70%-on van a tank. 45 literes a tankja. A fedélzeti szerint most 2,9 liter/100 az átlag.
Viszont nálam a sok rövid táv miatt mindenhogy megéri, mert bármilyen belsőégésű autó meghalna előb utóbb ilyen használat mellett. Ezt meg költségmentesen üzemeltetem. Heti egyszer ha beindul a benzinmotor.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz LZs?! #180502 üzenetére
Abszolút jó választás. De nagyon ritka. Jelenleg egy darab van fent belőle és az is jó drágán. Nem igazán vették az emberek, de még kint a hollandok se. Használtan esélytelen hozzájutni. Ráadásul ez már változni se fog, mert leálltak a gyártásával idén. Jobban vitték a 60K eurós Passat GTE-t is inkább.
Ennyi pénzért már az is lehet, hogy jobban megérné egy Corolla TS Hybrid.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #180542 üzenetére
Nekem kifogja adni. De új autónál gyakorlatilag esélytelen. Vagy nézzük azt, hogy a Mitsu 5 millió. Egy ugyanilyen 5 éves bármilyen használt Focus, Astra stb. meg 2,5-3. Az életben nem tankol el egy ember 2 millió forintot. Kivéve ha tényleg bazi sokat megy, de ott meg már megint nem jön ki a matek, mert bármelyik random Phev többet fogyaszt a sima benzineseknél ha lemerül.
Nekem azért fogja kiadni a matek, mert keveseket megyek. Ha hosszabb távra is megyek ez ritkán van. Hétvégén mentem egy Dujv-Fehérvár-Dujv távot. 2,1L/100 volt a fogyi az egész távon.
(#180511) Dare2Live: Vettem egy 2014-es Outlander Phev-et
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #180575 üzenetére
Van egy nagyon jó oldal. Ez eléggé pontos támpontot ad neked hozzá. [link]
De ami példákat írtál az egyik sem PHEV, csak Mild Hybridek és Hybridek.
A Corolla 1,8 amúgy nagyon ajánlott kategória. Van belőle sedan, kombi és 5 ajtós. A fogyasztása meg pazar. Viszont a max elektromos hatótáv 2km. De cserébe hosszú utakon is jól fogyaszt, míg ha egy PHEV lemerül akkor azért elég szépen eszeget.
A Felhasználásodra én mindképpen a Corollánál maradnék, ha belefér neked árban. Amúgy 1.8 és 2.0 van belőle. A sedanból csak 1.8-as.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180597 üzenetére
Az adott típus sima benzines vagy dízel modelljéhez értem. Nálam ha lemerül akkor főúton is megeszi elvileg a 8-9 körül. Mondjuk ha azt nézem, hogy egy ekkora benzines SUV is megeszik simán ennyit.
Mondjuk a tied dízel. A V60 nem elektromos módban is nagyon takarékos tud lenni. Az is igaz, most, hogy próbálgatom a GTE-t, elképesztően takarékos tud lenni, mert hibridben üzemel még pályán is. Nem tudom, hogy kell nullázni a számlálót és benne van már 2500km arra az átlag 6,7. Valószínűleg sokat pályáztak vele. Erre következtetek abból, hogy még 4 éves sincs, de már 165k km van benne
Megkövetem magam tényleg, árnyalt a dolog valóban. A Prius PHEV meg alapból kivétel mert az mindig minden körülmények között jól fogyaszt. Ha értelmes áron lett volna a Prius 4 PHEV akkor tuti azt vettem volna és akkor nem fájna a fogam ha lemerül az akku
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180604 üzenetére
Teljesen rendben van, legalábbis az a példány amit vettünk. Nyilván a motorba/váltóba nem látok bele, de külsőre okés a dolog. Mivel eléggé alacsony a kocsi ezért volt rajta jó pár lökhárító sérülés, gondolom felakadások miatt, de a kereskedő akitől vettük az első-hátó lököst lefényeztette. De azért ekkora futásnál ez nem ritka. És mint minden autópályás kocsinál a szélvédőn ha nagyon keresi az ember akkor lehet látni a pici krátereket, és hűtőre már ráfér egy kis tisztítás. De minden más szempontból, meg pont a pályás használat a legjobb a kocsinak. Megvolt a 60k kilométerenkénti DSG olajcsere, teljesen rendben vált. Ez már a harmadik DSG-s kocsink. A 200-at futottal se volt semmi gond.
Belül konkrétan gyönyörű, még a vezetőülés is. A többi meg teljesen hibátlan. Mivel ez is nagy valószínűség szerint lízinges céges kocsi volt, ezért vannak minimális karcok a csomagtartó műanyag elemein. Semmi nem zörög, nem csörög. Futómű érzésre még B7-nél is jobb. A Q5-höz képest meg pláne Viszont a GOLF GTE azért nem a Passat kategória. Kevésbé felszerelt. Nézegettem jó pár Golfot én is, de sok példány nem ütötte meg az alap extrák iránti igényemet. Jó pár modellnél nekem már kizáró ok volt az, hogy hiányzott belőle az ülésfűtés.
Csak Hollandoknál keress kocsit. Rengeteg hibrid van náluk. És nagyon megbízható lekövethető rendszert raktak össze. Ha van türelmed és szakértelmed kintről autót behozni, akkor mindenképpen megéri. Sokszorosa a kinti kínálat az itthonihoz képest. A németeknél ritka a hibrid, ők nem igazán veszik, mert a nagy távok miatt nem éri meg. Hollandoknál is azért van ennyi, mert nagyon komoly adókedvezményeket kapnak rá és már csak ilyeneket vesznek dízel helyett is hosszú távra.
(#180603) BigBlackDog: Köszönöm szépen. Meglesem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180610 üzenetére
Az volt első amit próbáltam De valamit tuti elszúrok. Még arra nem jöttem rá, hogy ne csak Discover-en jelenítse meg hanem a kormány mögötti kijelzőn és akkor gondolom onnan lehet resetelni.
A GTE 140-ig megy elektromosan, de jó dinamikusan, mert ott a váltó és a 115 lovas 330Nm-es villanymotor. Ez a kicsi motor is olyan jót tud rúgni nulláról, hogy el se tudom képzelni milyen lehet egy Model 3 performance.
Eléggé eltér a tatás tempó fogalmunk Én képes vagyok 90-re rakott tempomattal elmenni bárhova. Pályán is nagyon max 130. Főleg ezzel a panelház légellenállású kocsival
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180615 üzenetére
Ez lesz a megoldás. Ezt nem tudtam, hogy a OK gomb megnyomására vált a rövid és a hosszú között. Köszi Így már akkor menni fog a nullázás
(#180616) Qru: Hát ez ilyen. Az elektromos hatótáv csak városban használható ki normálisan ezeknél a kocsiknál. Ha kimegyek főútra akkor rohamosan csökken, főleg ha fűtök/hűtök meg világítok is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180619 üzenetére
Pontosan ezért vettem én is meg. Tegnap mentem vele 28 km-t és még mindig kiírt 11 megtehetőt. Pedig ebből 20km országút volt. Nálam is csak hétvégén indul be a benzinmotor.
(#180618) Qru: Na meg neked kell a 4 kerék azért néha
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nagyon más kategória amiket írtál
Az Outlander árából lényegében kijött volna egy új Vitara/SX4 is. De amióta használtam Vitarát egy hétig azóta még az újra se váltanék vissza. Túlságosan elrontott engem szerintem a Passat. Azóta se ér fel egyik autóm se a B7-hez.
Pedig a racionális döntés egy új Suzuki lett volna igazság szerint. Vegyél inkább te is V60 D6-ot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #180629 üzenetére
Itthon még nem találkoztam GTE specialistával. Nem olyan nagy a felvevő piaca mint az Outlander és V60 PHEV-nek. Auto van Beuwenn, Czupor Balázs nevét szokták emlegetni. De nem akarok én itt a fórumban senkinek sem reklámot csinálni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #180675 üzenetére
Még ebben a tesztben az Autósámán kiszámolta, ha jól rémlik valami 150k km után billen át a mérleg nyelve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #180677 üzenetére
Igazad van azóta már változhatott az ár.
Amúgy én simán vennék ilyen felhasználásra egy Auris Hybridet. Van benn bőven hely és nagyon jól bírja a rövid távokat valamint a sok kilométert. Rengetegen használják már taxinak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180684 üzenetére
A Mazda komfortosabb lesz mint egy Auris TS. De hát nem is egy kategória tehát nem csoda. Viszont a Toyotát sokkal olcsóbban fogod tudni fenntartani. Egy éves szerviz megvan 40-ből márkaszervizben is hibridgarival együtt.
Döntened kell, hogy melyik a fajsúlyosabb nálad. A komfortosabb autózás vagy az olcsó. Hozzáteszem, hogy gond nélkül lementem több száz kilométereket az Aurissal, számomra nagyon kényelmes autó volt. A fullos deréktámaszos ülés kényelmes.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180692 üzenetére
180-al adtam el az enyémet. Nagyon zavar ha egy autó bármilyen apró kis dolga is zörög. Ennél a futásnál semmi pici zaj sem volt. Az FL utáni modelleknél már sokat javítottak a beltér minőségén és ebbe beletartozott a hangszigetelés is.
Az általad írt etapokra is tökéletes lesz. Hollandoknál már csak ilyeneket vesznek dízel helyett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szuladam #180980 üzenetére
A Toyota Corolla hybrid még teljesen új és a legfrissebb rendszert kapta. Rendkívül jó a fogyasztása. A Mondeo is toyota technikát kapott, de még a prius 3 érából. És cserébe csomagtartó sincs benne normális. Az Audi pedig egy plug in hybrid 1.4 tsi-vel. Nem fog olyan jól fogyasztani mint a Toyota.
Ezek közül egyértelműen a Toyota a legjobb választás, de mivel új autó még ha találsz is használtan nagyon drága lesz.
Szerk: Sőt ahogy nézem, jelenleg nincs is belőle használt 7,5 millió alatt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #180985 üzenetére
Pont a hétvégén próbáltuk ki egy 400 km-es úttal. Teletöltve lett indulva 37 km-t ment úgy tisztán elektromosan. Tehát lényegében elhanyagolható az elektromos hatótáv ekkora úton. Mire hazaértünk megnéztem, hogy mennyit írt a fedélzeti. Kerek 5 litert írt ki, és ami a legnagyobb megdöbbenés volt számomra, hogy nulla emisszióval megtett táv 150km volt. Ez végig országút volt, de mivel a 8-as úton van jó pár 110-es szakasz ott inkább 120 volt a menet Mivel fater vezetett ezért ő nem 90-el megy mint én. Tehát egyáltalán nem spórolós menet volt.
Én ha megszakadok se tudok ilyen jó fogyasztást az Outlanderrel. Pedig azzal 86-el megyek GPS szerint
Ez a TSI még mindig egy zseniális motort szerintem fogyi szempontjából. A GTE gomb meg nagyon jó móka
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #181000 üzenetére
Nekem is egyre inkább. Meg apukámnak is, de nagyon És ami neked még főleg tetszene benn, hogy a GTE gomb hatására a DSG is módot vált, gyorsabb lesz és tovább engedi a fordulatot
Nem tudsz annyit fizetni, hogy most elcseréljük
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #181014 üzenetére
Még mindig nem csináltam róla normális képeket. Állandóan menés van. Csak az eddigi képek vannak:
Szomorú hír ami eszembe jutott a képek láttán. Sajnos november 1-től az összes Mobiliti töltő már fizetőssé válik. Nem sokáig tudtam kiélvezni a használatukat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #181017 üzenetére
Még a városban ingyen töltők. Annyiban változik, hogy a Dectahlonoknál nem fogok többet tölteni. És ahogy előttem is írták az már kb 5 liternek felel meg. De csak a GTE-nél. Az Outlander áramban is többet eszik.
De nem gáz, mert apukám a Passatot mindig otthon tölti, ami még mindig kb 2 liternek felel meg, én meg a Mitsut a munkahelyemen tudom mindig tölteni. A kocsim méri az beletöltött áram mennyiségét és átszámolja pénzbe. Jelenleg 23 eurót töltöttem el a hónapban, 7600 Ft kb. De persze még sehol sem kell fizetnem érte
Otthon tölteni megéri még mindig, főleg a Passatot ami amúgy is elvan max 5 literből benzinnel. Ha nem lenne lehtőségem melóhelyen a Mitsut etetni akkor biztos nem veszek ilyen autót. Lakótelepen még azért macerás, 450 méterre van tőlem egy töltő, de már párszor lyukra futottam, mert mások is használják és tele volt. Viszont volt szerencsém találkozni azzal az emberrel aki csinálta a töltőket és direkt kérdeztem tőle, hogy ezek mikor vállnak fizetőssé. Azt mondta még nagyon soká, ne aggódjak miatta E-Mobi oszlopokról van szó. Mondjuk kicsit tartók tőle, hogy ez mennyire lesz igaz, mert a Mobiliti megvette az E-Mobit.Nagyon remélem mihamarabb megy le a Corolla HSD-k ára. Most arra vágyok
(#181018) rbalint88: Nálam azért valamennyire fontos zöldség is. De az elsődleges szempont a sok rövid táv miatti motorkímélés.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #181077 üzenetére
Teljes mértékben. Ha nagyobb EV hatótávja lenne, akkor számomra az lenne a tökéletes autó. A Prius 4 PHEV már tökéletes nekem. Csak hát az egekben van az ára, mert baromi ritka. Szuper jó alacsony fogyasztású motor van a HSD köré, egy nekem tökéletes E-CVT váltóval. Az új Corolla TS megfelelne nekem, de még várnom kell rá valószínűleg jó pár évet. Mondjuk ha abból indulok ki, hogy a használt Aurisok ára is az egekben van, nem hiszem, hogy túl hamar fog csökkenni egy sokkal modernebb Corolla ára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz metalbambi #181082 üzenetére
Itt tedd fel a kérdésed [link]
Az én véleményem az, hogy inkább spórolj még és legalább egy 70-80 körül vegyél valami értelmes télit. Mondjuk egy Kleber Krisalp HP3. Ez bőven jó lesz már neked.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem kevés. Kivéve ha nagy dízelekhez vagy szokva, mert ezzel nem fogsz 200-al büntetni a belsőben
Sima 130-ra bőven elég. Még ott is elvan 6 literrel max. 136Le az összteljesítmény annyi simán jó ahhoz, hogy tartsa a sebességet erőlködés nélkül.
90% városi használatra nem is gondolkodnék másban mint hibrid.
Nézzél rá még a Passat GTE-re, na az minden szempontból ideális lehet neked. Óriási csomagtartója van és lehet vele 200-al büntetni pályán könnyedén
(#181131) Tin: Felejtsd el városba a dízelt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #181133 üzenetére
Pont a hétvégén kellett egy ismerősömnek vészregenerálást csinálnom egy passatton. 2.0 pdtdi, de úgy néz ki, hogy teljesen meghalt rajta a DPF, pedig ő csak hosszútávozik vele hétvégén van boltba járás, de ennyi elég volt, hogy vége legyen. Bár nem csoda, hisz már 300k km van benne
(#181134) Tin: 1 évig volt Auris TS hibridem,bármi kérdésed van nagyon szívesen válaszolok róla. 170-180-at is bírja ha kell 130 könnyen megvan. Nincs semmi baja pályán.
Passat GTE nagyon drága, de nem egy kategória egy sima Suberb-elHonnan veszed, hogy kevés az 1.8 hibrid? Sehol nem jött nálam zavarba, még az osztrák hegyekben sem. Még villannyal is fel tudtam vele menni egy 10%-os emelkedőn. Nem sokban marad el egy 2.0 tádétól. Az 1.6-tól meg lényegesen jobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Jah, hogy ilyen kis km-el keresel kocsit? Szinte esélytelen ennyivel egy Auris vagy Golf 2-3 évesen
Alig van 4 éves Auris 130k km alatt. Szerintem engedd el ezt és nézegess magasabb futásút is, vagy tényleg akkor inkább egy új Corolla hibrid lenne a megoldás neked.
(#181142) Tin: Mentalitás kérdése. Nekem semmi bajom nem volt az 1.8 hibriddel hosszabb úton se. Országúton 90-ról simán lehet azért előzni. Pályán meg úgyis van bőven idő felgyorsulni. Az viszont tény, hogy a 2.0 Corolla biztos sokkal jobban megy.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Na ezt nem tudtam, Itthon gyakorlatilag csak Hollandiából behozott kocsik vannak. Azok meg már 2 évesen is min 100-nál tartanak.
Ha esetleg vennél Aurist akkor mindenképpen csak FL után ledes lámpával szereltet keress. A sima halogén elég rossz lett. Német pályára mondjuk én sem hibridet vennék. De a városi használatodra meg mindenképpen az kell. Azt mondom ha teheted próbálj ki egyet. Nem tudom, hogy ki milyen kocsihoz van szokva a teszterek által, de tényleg semmi gond nincs még a hegyekben sem vele. Gond nélkül jártam meg vele az osztrák pályákat amik hegyekben mennek. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz F-ECT$ #181147 üzenetére
Brutál jó szerintem, CUKC van a Passat GTE-ben. Lemerülten is elég jól tud lépni
1395cm3 mellé 156 lóerő. Hybridben azt a nagy nehéz kasztnit is elmozgatja 6 körül. Ha nagyon spórolok megvan az 5 is. A nagy átlag amióta megvettük 2,7, de ugye a villanyt nullának veszi.
Most ez a motor valószínűleg nagyon jó tud lenni egy könnyebb autóban. Az már más kérdés, hogy mennyire lesznek ezek tartósak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #181160 üzenetére
Nézz körül az Auris hibrid csoportban és meglátod, hogy rengeteget mennek vele kint. Ritka a 100k alatt futott példány. Én most egy konkrét típusról beszélek. Persze nyilván van alacsony futású is, de ritka és drágább.
A saját kocsimban is 2 és fél évesen már 166k km volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #181166 üzenetére
Dehát egy Toyota sosem romlik el Mondjuk ezt az én Aurisomnak biztos elfelejtették belesuttogni a fülébe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #181169 üzenetére
Nem írtam le még sehova azért nem tudhatsz róla.
Sztori röviden. Jött a vevőjelölt, hogy érdekli az autó, de előbb menjen átvizsgálásra. Be lett jelentve Juhász Jenőhöz a kocsi. ott megállapították, hogy 4 évesen 178k km-nél cserés a vízpumpa. Bumm 150k huf. Vevő benyelte még így is, én meg jól jártam. Mondjuk nekem kicsit átverés szaga volt a dolognak az átvizsgálás részéről.
(#181186) batai15: Lehet azért jó pár hibriddel vontatni. Az Outlander PHEV-el majdnem két tonnát húzhatok. Az Auris meg 300 kilót tud max.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #181202 üzenetére
A mai napig gyenge pontja, de legalábbis Aurisig bezárólag biztosan. Valami úgy magyarázta nekem, hogy elkopnak a lamellák és nem tudnak már elég vizet szállítani. Abból látja, hogy lényegesen megemelkedik a fordulat. Mondtam neki, hogy én figyelem a vízhőmérsékletet folyamatosan és semmi rosszat nem tapasztaltam a legnagyobb melegbe sem. Azt mondta erre, hogy az semmit nem ér, úgyse fogom észre venni. Kicsit ezért is volt érdekes nekem ez az átvizsgálás, mert állítólag már csak hetei voltak hátra a vízpumpának ahhoz képest még csak 90 fok felé se ment soha a hőmérséklet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #181227 üzenetére
Nekem sem volt kerek a történet, de mivel eladtam így nem érdekel már túlzottan
A motor vízpumpáját mondta. Az Aurisnál már nem volt visszahívás semmire. Legalábbis nekem nem dobott semmit a hivatalos Toyota oldal alvázszám alapján. FL utáni Auris is szinte már mind erősített invertert kapott.
(#181228) dj79: Valahogy nekem is ez volt az érzésem az egésszel kapcsolatban. Nem mellesleg nagyon durva összeget elkértek egy 15 perces átvizsgálásért. Rádugta a gépet, mért egy fordulatot, körbemérte a kocsit, megemelte, nem rozsdás ennyi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem megy rossz irányba, de nagyon max 3,5-ért nem fog értelmes Auris TS-t kapni. Ennyiért leginkább francia és olasz extaxik vannak. Őrületes mázli kell, hogy ennyi pénzért kifogj egy jó példányt.
Az már más kérdés, hogy megéri hosszabb távra kiadni érte többet, mert 10 év alatt a kisebb fogyasztás és az olcsó fenntartás visszafogja hozni azt a fél milliót amennyivel többért már találni korrekt autót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #181320 üzenetére
Rövidtávos autónak már most is a hibridek a legmegfelelőbbek. Azok még biztosan sokáig nem fognak kapni DPF-et. Főleg a Toyotánál akik már most mindenféle bravúr nélkül hozzák 95g/km-t.
(#181324) Tom1939: Előreláthatólag 2025 körül vizsgálják felül a zöldrendszámos autó kérdését. Leginkább a nagy teljesítményű autók szúrják a szemüket. Mint pl a Volvo V60 D6
Igazság szerint szerint az ilyen kamu hibridekkel van a gond mint a Panamera meg hasonló brutál erős kocsik.(#181326) Tom1939: Ohh ez meglepő. Nem értem mi okuk lenne rá.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ha bejött az Avensis neki akkor érdemes ránézni az Aurisra esetleg, vagy Corolla. Az igazán kicsi az a Yaris, de azért az lényegesen egyszerűbb belül mint egy Avensis. A másik kettő kisebb kompromisszum
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Segway Ninebot KickScooter MAX G30D II
- Hikvision kameravezérlő egység 1 TB HDD-vel féláron!!!
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest