-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz bitpork #71724 üzenetére
Ismerősnek volt 530D (újonnan vásárolta 2006 v. 2007-ben) az elején semmi, de 3éves kora körül állandó vendég lett a szervizben. Nagyrészt elektronikai gondok voltak, a motorral 2 esetben volt probléma.
Cserélt Q7 3.0-ra az pedig nem úgy ment mint a BMW. Aztán kapott egy chippet és megvolt a boldogságEgyébként csak én látom úgy, hogy a 2000 után gyártott BMW-kből 3-4 év alatt kikopik a prémium érzés?
Az E38-ban még 1x évesen is megvolt/megvan, de ezekben az újakban már nincs. -
footy
addikt
válasz runner 125 #71764 üzenetére
nemigaz mer a lámbordzsííni
-
footy
addikt
válasz szőröscica #72118 üzenetére
De, csak kell egy plusz adapter ami a jelfordítást végzi.
-
footy
addikt
válasz Kornel #72180 üzenetére
Le kell fóliázni a B oszloptól és jól néz ki. A futóműve pedig parádés. (ha jól emlékszem a nürnburgringen hangolták). Amúgy a fabiahoz képest ég és föld, minden tekintetben.
joamilestoné
Én úgy emlékszem ebbe is rakták a renault féle 1.9dci-t a váltóval együtt, ami megint nem volt a legjobb darab.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Pukkancs #72202 üzenetére
Lehet jó vétel, de mindenképp nézesd át. A kettőstömegű és turbo cseréje is esélyes lehet, ha mégsem kell cserélni, akkor az csak pozitív. Esetleg érdemes lehet félretenni a pénzt, a jövőbeni javításokra.
Alternatívának: Avensis , Mazda 6
Én Avensist vennék 124 lovas 2.0 Diesellel. -
footy
addikt
Én utoljára Shell V-Power Nitro Dieselt tankoltam. Nem éreztem hogy különösen megtáltosodott volna a gép, viszont remélem legalább a fogyasztáson meglátszik. Mondjuk időközben cseréltettem légszűrőt, lehet hogy az többet hoz. Viszont ami tényleg érdekes, hogy a Castrol TBE úgy tűnik működik. Az asszony kocsijába(honda jazz) öntöttem az utolsó 3 tankolásnál.Azóta az alsó tartományban sokkal nyomatékosabbnak érződik és csendesebben jár a motor. Viszont a Castrol TDA-nak semmi hatását nem érzem és a fogyasztáson sem igazán látszik.
-
footy
addikt
válasz Pukkancs #72209 üzenetére
Az Accord is nagyon jó, de szerintem az picit túl van árazva. A külföldi autó nem feltétlenül pozitív, már csak azért sem, mert az előéletét nehezebb lehet visszakövetni. A legjobb ha kipróbálod az autókat és úgy hozod meg a döntésed. A Toyotának, Hondának és Mazdának is valamennyivel nagyobb tapasztalata van a CR dieselekkel mint a VW-nek. (Ez nem azt jelenti hogy a VW rossz lenne). Személy szerint nekem megnyugtatóbb olyan gyártótól venni aki már régóta használja a technológiát.
A személyes sorrendem: Accord, Avensis, Mazda6, Passat
Ár/érték arányban szerintem az Avensis a nyerő és a 2.0D nem egy elromlós fajta, talán ez fogyasztja a legkevesebbet is. Nekem ez tűnt a leghallkabbnak is. A beltér anyagai viszont kicsit gagyinak hatnak.(#72211) jozefgucci1
Csakis 2.0 diesel.(#72214) Qru
2004-es 1.4 83Le(#72215) ABE
A hangja lehet hogy barátságosabb lett, bár a PD az PD
Az indítással nálam eddig nem volt gond, megy mindig pöccre, bár igazán hidegek még nem voltak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Dobfek van hatul. Egyebkent kicsi gyengenek erzem a feket. Az asszonynak elotte Punto 2 volt, azon haraposabb volt a fek. A valton viszont mindig elcsodalkozok mikor vezetem. Ennyire jo valtoval meg nem talalkoztam.
Az en tapasztalataim/gondolataim(hatha segit a forumtarsnak a dontesben):
Accord: Szerintem ez adja a legjobb vezetesi elmenyt(ezek kozul). Nekem a belter sem tunt annyira gagyinak. A motor tartossagat mindehol dicserik.
Avensis: A vezetesi elmeny gyenge, viszont van egy megnyugtato burok feelingje. Ha valaki szereti kizarni a kulvilagot es nyugodtan eljutni A-bol B-be, szerintem ez a legjobb. A fogyasztasa is ennek tunt a legjobbnak.
A kettostomegu cserejet 150e km korul tobben is irtak.Mazda6: Nem sokkal marad le vezetesi elmenyben az accordtol. A belter anyagai lehetnenek jobb minoseguek. A zajcsillapitas pedig gyenge.
Passat: A belter anyagai talan ebben a legjobbak. A kulso es a belso szerintem nem kulonosebben szep. (szubjektiv) A menetdinamika es a futomu atlagosnak tunt a tobbihez kepest. (csak utas voltam)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nem lenne egyszerubb a gyartonak normalisra megcsinalni? Annyira lassu nem lehet az elektronika mint abban volt, ott tuti valami puffert raktak bele. Az mar a balesetveszelyes szint ahogy az mukodik. Egy ev hasznalat utan is sikerult lefulladni vele.
-Szerk-
Ez lehet hogy csak a 100 lovas "kivaltsaga" volt, mert a 75 lovasnal nem remlett ilyesmi. Ha pedig igy van akkor valoszinuleg igy oldottak meg a karosanyagkibocsatast.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz kalapacsolok #72814 üzenetére
OMV Sensation Wäsche
-
-
footy
addikt
válasz szőröscica #73318 üzenetére
Akkor annak kinja volt. En mikor kicsereltem a gyujtokabeleket es a gyertyakat, akkor megtaltosodott
Egyebkent sokan sajnaljak a belevalo gyertyara a penzt es arra nagyon erzekeny a motor.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nem tudom milyen marka ment bele vegul, a szombathelyi Fiat szervizben csinaltak.
Persze nem 5.0 V10-hez kell hasonlitani, de vezettem Corsa 1.2-t, Polo 1.2-t es ez ment a legjobban kozuluk es a fek is ezen volt a legjobb.(#73321) joamilestoné
Az nem zarja ki, hogy kinja legyen.(#73322) neduddki
Abban kifejezetten hosszu valto van, ugy remlik 130-nal valami 3ezer korul forgott. Az pedig tuti hogy kevesebbet mint a Mazda6 2.0 benzinnel. -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz neduddki #73363 üzenetére
A Mazda tuti hogy tobbet forgott legalabb 2-300-zal es abban majd duplaakkora a motor. A FL 6-os valtoval van, sokaig gondolkodtam hogy arra cserelem de a fogyasztason nem sokat hoz a 6. fokozat (Bar alapbol sem veszes a fogyasztas, nalam 8.2 szinte csak autopalyan 140-nel)
(#73365) aero.
Bezony, ha jol emlekszem a 101 lovas fabiam 4300-at forgott.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz neduddki #73417 üzenetére
(#73418) Qru
Na de pont ez a trukk, hogy majd 700-zal olcsobb mint a golf+
Altea 1.9 PD TDi Rebel Egyterű 1896 cm³ Manuális - 5 fokozatú 5 190 400 Ft
Golf Plus 1.9 PD TDI Comfortline Egyterű 1896 cm³ Manuális - 5 fokozatú 5 862 000 FtBar lehet sokan inkabb Octavia-t vettek. Ami kicsivel olcsobb mint az Altea, nagyobb a csomagtere 100L-rel, viszont anyu tutira konnyebben parkol egy Alteaval, mert 30centivel rovidebb es a magas ulespoziciot amugyis szeretik a nok.
(#73422) joamilestoné
Csak a belter anyagai ternek el, az pedig az V-os Golf(+) -ban sem volt tul fenyes.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz neduddki #73524 üzenetére
Mondjuk az biztos hogy számít, Jazz-ben lévő 1,4-es is meggyőző pedig papíron csak 120NM/2800.
(#73525) 8th
Ez 2.4-es viszont mocskosul selymesen/egyenletesen jár. Valami nagyon el van találva benne, gondolom nem véletlenül megy a Lotusba is. (mondjuk ott kompresszorral) Meg ugye a camryba is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Bestbuy játékok
- OLED TV topic
- Vicces képek
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs