-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dare2Live #13100 üzenetére
Jöhetsz a kresszel, ha nem a kocsi háta tört össze (ebben az esetben kövtáv és nyert ügyed van) a biztosító elutasítja csípőből.
Viszont van egy jó hírem is, ha perre mész nyerhetsz simán egy közepes ügyvéddel is, mert a bíróságok zsigerből gyűlölik a biztosítókat. Viszont ebben az esetben kb 2-3 év múlva kapod meg a pénzed.
A végére még egy megjegyzés, amit ne vegyél személyeskedésnek, csak így általánosságban jegyzem meg: Szerencse, hogy sok ilyen ember van mint te is, különben nem lenne munkánk...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hobizoli #13104 üzenetére
Ha nem adod meg az elsőbbséget akkor biza te vagy a hibás de ha már haladsz, akkor már bekapcsolódtál a forgalomba. Innen meg a mögötted jövő reszortja, hogy meg tud-e állni vagy sem. Ha nem akkor nem helyesen választota meg a sebességét ami miatt ő a hibás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dare2Live #13112 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal.
Most az adott esetről beszéltem, hogy fordulás közben oldalbakapnak, akkor nem fizet a biztosító neked mint károsultnak.
Kb lehet 100 másik olyan forgalmi szitu amikor oldalról jönnek beléd és még sem te vagy a vétkes. Pl a saját példám: elfogyott a csávó sávja és egyszerűen leszorított egy kisbusszal. Oldalról jött belém mégis ő volt a hibás.Ha meg a nőd csinálta akkor meg nem is érdekes, igazad van le van ejtve.
Én kérek elnézést.
mod:
kornelka: +1!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dare2Live #13116 üzenetére
Én vok a troll??? Vettem a fáradságot, leírtam, hogy ha így bekocogsz a biztosítóhoz mire számíts. Erre leírod, hogy nem te vezettél hanem a nőd. "Mint már mondtam többször nem én vezettem így nincs olyan verzió, hogy a baleset miattam volt."
Ebből az jön le, hogy téged nem érint a dolog de lehet mégis én vagyok a funkcionális analfabéta és nem te.hobizoli:
A sebességedet úgy kell megválasztanod hogy minden esetben meg tudj állni. Ennyire egyszerű a képlet. Tudom ez kvázi betarthatatlen de ez van. Tudod hányan verik magukat nap mint nap emiatt telefono/emailben? Nagyon sokan és mindnek ugyanaz a vége, hogy nem fizet a biztosító, egyszerűen a követési távolság be nem tartása miatt.
Csak van aki könnyebben elfogadja van aki meg nem.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Louloudaki #13718 üzenetére
Posrchéval óvatosan szvsz, az alkatrész bitang drága hozzá. És akkor még nem vettem bele egy koccanásos balesetet sem pl...
Olyan verdát vegyél amit fenn is tudsz tartani. Haver is megvette a csili-vili száz-sok lóerős muscle verdát, lezúzta az elejét és már egy éve áll a szerelőnél mert nincs pénze megcsináltatni.
mod:
AMD Power: Ott a pont, amíg nem jelez vissza a lámpa nem foglalkoznak vele műszakin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Pöpec, engem haver (mod: aki amúgy fórum társ) ebben a Puntóban vitt egy kört múltkor. A végén közöltem vele, hogy vigyen még egy kört, eskü fizetek érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szplöttyy #14315 üzenetére
Néha azért nem árt "kikormolni" ezeket a benyósakat sem. Sok városi használat után ha megyek pályán (tartósan "magas" fordulaton küldve (3500-4000rpm) utánna érezhetően jobban megy városban is a gép.
Ez volt a Fosvágennél a Skodánál és a Hondámnál is tapasztaltam.Am hiába a gépesített sorozatgyártás, ma sincs két egyforma autó. Nálunk a cégnél volt sok-sok GAstra és bizony volt sorrend melyik ment jobban. Nem feltétlenül a megkíméltebb darabok ahogy te is írtad...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Anulu79 #14419 üzenetére
G Astra. Mind a kettőhöz volt szerencsém. Anyagminőségben (törésteszt!!!) mintha nem is egy kategória lenne... Astra kicsit többet eszik, nem is olyan dinamikus de kiforrott technika van benne és olcsó az alaktrész akár az Ignishez.
Mindenképpen az Astrát venném, szvsz nem is kérdéses.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A futott km nem annyira mérvadó, az állapot az a mérvadó.
mod:
runner 125: Igen Fosvágen PD-TDI motor van benne.
"Éljen, megjött a dízel Lancer. Sokáig kellett rá várni, de nem biztos, hogy megérte. A kiváló benzinmotor után nem nyűgözött le bennünket a Volkswagentől vásárolt dízelmotor. Szerencsére másnak is tudtunk örülni."
link[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #14451 üzenetére
Azt kapták meg olcsón, ezért kerül bele ez. Eladások kb 25%-át viszi és ezt is csak európában. Ezért nem érdemes nekik drága dízel mocit venni, fejleszteni egyet nadepláne nem.
Kollégámnak van 1,5-ös 109 lovas benyós, nagyon-nagyon korrekt azt kell, hogy mondjam.
Ha ebben a kategóriában nézelődnék, ezt venném az fix. Vagy egy Civic-et de a Lancer pofásabb sokkal.A telepen nálunk van egy RallyArt szedán, ha meglátom egyből csorog a nyálam...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #14454 üzenetére
Az még egész jó, haver a Avensis 2.0 D4-D-re +1 millát költött mire tuti lett teljesen. Kettőstömegű lendkerék, kuplung, vezérlés csere, bexart a turbó is + aprólék (betétek, szűrők, folyadékok, tárcsák, stb). Ami elég sok tekintve, hogy 3,3 milláér vette.
1,5-ös benyós nagyon faja mondom. Azzal nem jártok rosszul és szépen megy. A 100 lovas G Astra után érezhetően jobban teker (kb egyidősek) pedig papíron csak +9 ló...
Szép autó, nekem megypirosban tetszik a legjobban.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #14472 üzenetére
Igen a sajátjuk teljesen ez 1,5 MPI (pariban van a Honda i-DSI motorjával, kb egyidős fejlesztés csak az erősebb mert dupla-gyujtógyertyás).
Ugyan ez a hengerenkénti befecskendezéses moci van amúgy a Colt-ban is. Bár az nem értem a 1,5-ös turbós (150LE) változatát miért nem tették bele a Lancerbe is...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #14505 üzenetére
Az 1,8-as nagyon korrekt a maga 143LE-jével. A váltója jobb, mint az 1,5-ösé (az 1,8-asban saját fejlesztésű váltó van, percízebb, jobb a kapcsolási érzet is), igaz csak 5 gangos, de mivel VVT-s (itt MIVEC néven fut) így szereti és bírja is a pörgetést. 4000 felett jön meg az igazi ereje (143 LE/6000 - 178 Nm/4250). Fogyiban olyan átlag 7,5-8 literre ki lehet hozi vegyesben de csak városi használattal is megáll 10 liternél.
Egy korszerűbb turbóssal ugyan nem veszi fel a versenyt (az 1,8TSI-nk is ennyit eszik de az 160LE) de korrekt masina és a fenttarthatósága is jóval olcsóbb mint egy turbómotoré, és nem kell rá annyira figyelni, pl hogy egy-egy hajtósabb szakasz után visszahűtsd a turbót.
Pályán ha megyek és pl megállok egy kávéra vagy csorgatni egyet, idegesítő hogy még 5 percet járatnom kell, hogy a turbó visszahűljön.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #14522 üzenetére
Gyorsan közlekedek azért szoktam az ilyen hirtelen megállunk esetekben 4-5 percet járatni leállítás előtt. Biztos ami zihher, egy megfőtt turbó cseréje nem olcsó mulatság...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #14527 üzenetére
Kemény!
Ismerős aki nem olyan felvilágosult megjátszotta ezt. Hülyét kaptam kb, jöttünk vissza Pestre, 190-200-as tempót toltunk és megálltunk a pihenőnél ő meg fogta és leállított a motort rögtön.mod:
Smani: Most nem a sima 130-140-es pályatempóról van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #14531 üzenetére
Igen, Honda I-DSI-vel tolom többnyire. Kis pici Jazz, szeretem, városba meg a vidéki rokonlátogatáshoz tökéletesen megteszi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
remington2 #15362 üzenetére
F Astra felejtős. Vagy G Astra vagy ha nem kell nagy kasztni akkor Punto.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #15374 üzenetére
Nagyon rohad a kasztnija pl és mivel a G se olyan drága érdemesebb azt venni szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #15389 üzenetére
Anno mi is majdnem beszálltunk egy 1,4-es kombiba de végül nem vettük meg. IUnokatesóméknak van, vagyis volt F Astra 1,4-es. Elég korrekt darab volt az is csak sajnos már elporladt körbe. Megy még de a faluból már nem mernek kijönni vele. Nem véletlen. Pedig nem volt törve, csak a csillaggarázs megtette hatását. Lehet a tiétek jobb darab de sajnos a legtöbb könnyen rozsdásodik nagyon.
csiben1: Vezetés függő is, de nekem volt 2db G Astrám is, mind a kettő benyelte az 1 liter olajat 1000 km-erenként. Ecotec rulz.
Ezt leszámítva jó autó, csak mindig legyen a csomiban 1 liter olaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
adorjant #15406 üzenetére
Szvsz az is sok. A hondám 2 csere között egy deka olajat sem eszik meg, pedig több mint 10 éves konstrukcióról van szó...
Az 1,4-es valóban kevesebb olajat eszik. Tesómék 1,4-ese pl kevesebbeteszik mint az 1,6-osom evett. De a fogyás erősen függ a vezetési stílustól/tempótól. Pályán nagyon ette kiméletesen közlekedve csordogálva meg jóval kevesebbet csipegetett az olajból.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Telomanikus #15419 üzenetére
Puntó vagy a Micra. Azokkal nincs sok gond és nem is drága az alkatrész hozzájuk.
Swift jó de nem biztonságos (viszont nagyon megy az a kis rízsrakéta), a Polo sztem nem éri meg a felárat, de az a legszebb/jobb belesejű az tutifix.
mod:
Am mentem 1.0 12V Corsaval. Az ellenségemnek se kívánom, olyan harmatgyenge, hogy előzésnél kb kiszálltam tolni, hogy betudjam egyáltalán fejezni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #15425 üzenetére
Béreltük Gögrögöknél anno, ne tud meg, alig tudot felvánszorogni a hegyre.
mod:
Zewa: Tudom, engem is 1,2-es 78LE-s gép vár haza. Igaz 110Nm-t tol 2800rpm-en, ami elég jó szvsz ilyen kis szívó blokktól.
Sőt a másik "igás ló" a családban egy 1,1-es 54le-s Punto de ez is sokkal-sokkal életképesebb mint az a Corsa volt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Telomanikus #15429 üzenetére
Az hogy mennyit ment le se merik írni. Vagy az eladó sem tudja...
Tudom állapotot veszünk nem km óraállást.
mod:
hobizoli: Vásári szvsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Tegnap mentem egy első gen-es Octavi kombival (1,6-os). Hát ehhez képest a G Astra egy luxus autó a Bora-ról nem is beszélve. Kelletlen, nehézkes a váltója, ugrál mint egy bakkecske...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
remington2 #15462 üzenetére
Ezt a literes Polot tessék elfelejtenio harmat gyenge akármire is használnád. Egy előzést se tudnál abszolválni vele. Kb közveszélyes kategória annyira gyenge.
Am a Polo-k jók, de 1,4-es 75LE-st keress inkább.swift jó, van benne kraft, olcsó a fenntartása de törik mint a ropi.
colt: sok a leharcolt belőle (néztem én is ilyeneket), de megbízható, ez is olcsón fenntartható és biztonságosabb mint a swift.
Punto: a felsoroltak közül talán a legjobb választás (igaz kicsit hazabeszélek). Olcsó, megbízható, tartós.
Ilyenbe tekertem bele én is 135k km-t. Jelentem teljesen ok.Micra: Kicsit lányos de műszakilag ok, szintén nem egetrengető a fenntartása, ajánlott ez is.
Corsa C: Ez sem rossz, megbízható, igénytelen (a szó pozitív értelmében). Eszi az olajat ha küldöd de am rendben van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #15483 üzenetére
Na ezért van az, hogy ott vagyok a szervízben mikor cserélik az olajat és az általam hozott olajat töltetem bele a saját szemem láttára. 10k km-enként csere van am.
Túl sok ilyet láttam/hallotam.giigz: Sokat ér a 100k km/1M spórolás, ha fele annyi ideig használhatta mint egy benzinest. Így összeségében akkor is bukott alhangon 2-2,5 millát... Megérte.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem teljesen on, de:
Hol érdemes kárpitot tisztíttatni? Nem ilyen csináld magad mozgalom szint, hanem vmi komolyabb gépi belsőkárpit tisztításra gondoltam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kb alkar hosszúságú, 5-6 cm átmérőjű acélcső, születet: vízvezeték.
Kézbeálló a vastagsága, van súlya de nem túl nehéz egy nő is tudja forgatni, a hossza is pont jó. Elég hosszú, hogy legyen karja az erőnek de nem is túl hosszú, így szükebb helyen is forgatható. Ideális.Am az eset meg semmi extra. Bevág elém a fazon (Seat-os, azok mind őrültek) rádudálok, előttem befékez, majd kiugrik a hegyomlás, mellettem a család retteg de én se kaptam volna meg a bíborszív érdemrendet abban a percben. Ezek után lett rendszeresítve a fent nevezett eszköz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Pár új kép az új Clioról: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Erról az a fazon jutott eszembe akinek én hívtam a trélert. Elindult a családdal nyarlni egy ilyennek (dízeles) horvátokhoz. Még a határig se jutott el, Kaposvár magasságában az M7-en széthullott alatta a technika...
Pedig nem volt olyan öreg a verda. Bukta is a nyaralást szegény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- iPhone topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Disney+
- Yettel topik
- További aktív témák...