-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #113036 üzenetére
Nekünk is újkorától van meg. 2007-es, most van benne 300.080 km. 50 km-es út alatt nekem fáj benne a derekam akárhogy is állítom az ülését.
Csak suzukiban gondolkodsz?Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Vesztor87 #113039 üzenetére
Itt áll az udvarban egy 2007-es ignis és egy 1996-os swift. Az ignis szűkebb belül, pláne hátul. Hátul 2 ember kényelmesen elfér, az ignisben kevesebb hely jut a lábnak. Az összes suzuki pattogós, annyi pénzért ez jutott. Az ignis 1.3-as motorja jóval jobb mint a régebbi swifteké de vezetni nekem kényelmetlenebb. Alapból magas az autó, szépen dől egy egyszerű körforgalomban is. Azon pedig ne csodálkozz hogy egy B4-es 80-as audi oda-vissza szarrá veri akár még a mai suzukikat is. Az autó volt és ma is az.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz LuckyL #113062 üzenetére
184 cm vagyok és mi 5-en jártunk vissza egyetemre a swift-el. Értelemszerűen kalaptartó nem volt bent mert a csomagok a plafonig értek. 4-en fiúk és 1 lány. Szóval nem elképzelhetetlen ez. Jobb volt mint helyjeggyel két IC kocsi között utazni úgy hogy kint -20 fok volt. De olyanra is volt példa hogy a bringatárolóban utaztunk. Mondjuk annak is megvolt az előnye. Nem zavartak és hely is volt bőven.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz gzbotii #113080 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet. A négy karika mindig üti az S-t. Egy jó B4-es dízel ma is simán 1 milliótól indul.
Vesztor87: Az eddig sem volt kérdés hogy az ignis biztonságosabb e. Az audi pedig nem azért drágább mert nagyobb hanem a dupla tűzfal vagy épp a teljesen galvanizált karosszéria miatt.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Integrale #113096 üzenetére
Nem keverem. Megnéztem most a hahu-t, a felhozatal a 0-hoz konvergál. 1.9tdi, elektromos ablak, klíma. A legdrágább egy '94-es automata ami közel sem egy rendben lévő autó benyomását kelti. Egy valóban szép állapotú, '95-os dízel klímával, elektromos ablakkal simán 1 millióért megy.
Az előző hsz-emben pedig elírtam, a cabrio indul 1 milliótól de egy szép sedan sem lesz olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz enginev3.0 #114847 üzenetére
Ebben az árkategóriában én inkább egy swift-et keresnék.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Matgabka #119261 üzenetére
G astrához még egy kicsit tegyél hozzá. Saját példámból tudom hogy ennyiért nagy szerencse kell egy jóhoz. Én 600-ért vettem tavaly ősszel egyet amit 700-ért hirdettek. Azóta már sikerült rákölteni több mint 300-at és ebben semmi tuninglámpa meg búcsús kormány nincs, csakis a gyári állapot megközelítése. Az már csak hab a tortán hogy amit én kifogtam azzal jövő héten megyek új alvázszámért.
Motorok közül pedig az 1.4 16v-t ajánlom.Qru: 4-es golf 1.6-al nincsenek gondok? Ez az olajevős 1.6 8v SR? Szelepszár szimering csere mindre rá fér és akkor még jó esetben nincs leragadva semmi.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz bitpork #119952 üzenetére
Azt tudod esetleg hogy szigorított vizsga mikor jön képbe? Ha pl nem megengedett átalakítás miatt hívják be az egyszeri boyracer-t?
Csak azért kérdezem mert hétfőre kaptam időpontot az nkh-nál műszaki vizsga és új alvázszám miatt és nem tudom mire számítsak. Itthoni vizsgabiztos azt mondta hogy ne legyen hibajelzés az óracsoportban és a kézifék nem túl acélos. Hibajelzés ki lett javítva, kézifék bowden és a fékpofák is újak azóta. Fosok hogy majd valamelyik nagyokos nekiáll az autónak és olyanokba köt bele hogy a hajam égnek áll.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz bitpork #119954 üzenetére
Akkor reménykedek hogy nem fognak majomkodni mivel az autó szerkezetileg jó állapotban van. Elindul, megáll, nem esik le az útról, nem himbálózik. Az más kérdés hogy az előző 2 tulaj hatalmas szakikhoz vitte az autót. Opel topikban végig lehet követni milyen okosságokat csináltak.
tresh: Remélem. Arról esetleg nincs információd hogy új alvázszám esetén mi a dolog menete? Mármint egy táblát kap az autó az új számmal vagy pl a toronyba ütik bele az új alvázszámot?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz tresh #119957 üzenetére
Remélem hogy a toronyba ütik, ott legalább nem tud megállni a víz.
Papírok ügyében jól gondolom hogy törzskönyv, forgalmi és eredetvizsga kell? Már az eredetvizsgás papírral mentem időpontot kérni amiben leírták hogy nem külső beavatkozás hanem természetes elhasználódás miatt nem olvasható az alvázszám.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz !Overdose! #120233 üzenetére
Azért a balesetes autóról sem mindig mond igazat a rétegvastagságmérő. Kasztnisomnak mikor mutattam a motorháztetőt és a lökhárítót azt mondta a 2 elem fényezése + a műanyag hegesztés 60 de ha kérem tudnak fújni gyári értéket is.
Erre példa egy 2-es octavia amit a parkolóban végighúztak kulccsal minden elemen, még a tetőbe is került egy X és a lámpákba is. Casco-s volt az autó, 600-ért csinálták meg, mindenhol gyári értéket mutatott a műszer.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #120649 üzenetére
A 15 éves g astrámon a hátsó kerékjárati íveken van 1-1 rozsdapötty. Ez nem f astra aminek a teteje is képes elrohadni.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #120704 üzenetére
A g astra közel sem olyan "veszélyes" mint egy régi swift. A swift 180cm körül már halál mivel az ülőlap rövid, oldaltartás nincs. A g ülései teljesen rendben vannak, a probléma az hogy közel van a lábtartó. Ha 3-4 cm-rel távolabbra rakták volna akkor már sokkal kényelmesebb lenne a dolog. Persze lehet cserélni coupe ülésekre vagy b vectra ülésekre is vagy egy kazal pénzért kapható gyári recaro is.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Egy dolgot nem vettél számításba és jelenleg ez a legfontosabb. Az átlag magyar fillérbaszó, ezen nincs mit szépíteni. Akinek nem az autózás a hobbija hanem az autó csak mint tárgy szerepel egy listán annak az kell hogy beüljön és eljusson A-ból B-be lehetőleg minél olcsóbban. Akár hogy is nézzük ma magyarországon az autó luxus amit mindenki akar de kevesen hajlandóak fizetni érte. Akinek van pénze az azért nem mert 1-2 év után vesz másikat, majd az új tulaj szívjon vele. Akinek nincs pénze annak meg marad az örök érvényű igazság miszerint a nincsből nem lehet. Ha mindenki a pénztárcájához való autót venne akkor lenne 10-12 ezer audi-bmw-mercedes, fele ennyi suzuki-renault-toyota-vagy más középkategóriájú autó, a többinek meg trabant-wartburg-dacia 1310. A népesség fennmaradó 50-60%-ának meg bicikli vagy buszbérlet.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz szőröscica #121200 üzenetére
Kacsaseggű megane 2-t 2 gyerekkel? Akkor a csomagtartója mint egy műzlis doboz.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz focvis #121222 üzenetére
Én egyszer vezettem városban és főúton. Egy barátom kért meg hogy vigyem le az autót szerelőhöz mert neki még nincs jogsija de az autót már megvette. 17-es felni volt alatta, nem szerette a rossz utakat. Ami megmaradt bennem nagyon az a furán döntött kormány és óracsoport + nekem túlzottan szervózott volt a kormány.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Most nem adhatunk eszet annak akinek nincs. Sokan csak azt látják hogy milyen olcsón meg lehet venni aztán reménykednek hogy nem egy bontószökevényt vettek meg. Ha beüt valami akkor meg majd letámasztják az udvaron és a lépcsőn ülve csodálják hogy micsoda autó (csak épp üzemképtelen).
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
válasz TheProb #122785 üzenetére
Most komolyan nép autó? 800K-ból mindennel együtt mit vársz? Eddig nem szóltam hozzá de ez már komolyan a vicc kategória. 500-550K-ból ki kellene jönni egy autónak ha jól értelmezem az eddigieket. Mazdákat nézegeted de szét van rohadva az összes, alkatrész aranyáron. 323F-hez egy rendszámtábla világítás 9000 forint és akkor csak egy fos fröccsöntött műanyag szarról beszélünk egy izzófoglalattal. Ennyi pénzből nézzél mk3 swifteket 1.3-as motorral. Nem rossz autó egyáltalán, egyszerű mint a 100-as szeg és nem fogsz vele lerohadni az út mellett. Nem lehetetlen kifogni rozsdamentes példányokat sem de mi az ami ennyi idős korában nem rohad? Egy b4-es 80-as audi ami sosem volt törve de itthon ilyen szaladgál kb. 5 darab. Ennyi pénzből nem fogsz minden igényt kielégítő autót találni.
Punto II, swift mk3, megane 1. Ezeket nézegesd mert köztudottan nem fospisztolyok és nem fogod rákölteni az életed egyikre sem.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz archee303 #122897 üzenetére
Megtudni nem igazán lehet de védeni tudod magad. Megjegyzés rovatba: Az eladó kijelenti, hogy a gépjármű egyéb vagyonkezelési eljárás alatt nem áll.
Adásvételin van dátum, ha hiteles lenne az autó akkor lehet tudni hogy mikortól. Ha időben átfedés van akkor értelemszerűen érvénytelen az adásvételi.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Kornel #123310 üzenetére
Én még nem találkoztam olyan manuális váltóval aminél ne azt adta volna meg a gyártó hogy élettartam olajjal töltve. Emlékezhetsz a "lila" swiftemre, márciusban lesz 20 éves és még sosem volt cserélve benne a váltóolaj.
hobizoli: Anno ki tudja milyen gépeket használtak. Szomorú belegondolni de ez nekik +kiadással járt volna, akár teljes gyártósor cserével. +1 megmunkáló állomást egy komplett sorba illeszteni ma sem olcsó, ha egyáltalán kivitelezhető 1-1 gyártósoron. Nem védem őket és a mérnököt sem aki megtervezte de az autóiparban az elérhető maximális profit az első. Az utasvédelem és a többi csak jól mutat leírva, beviszi a vásárlót a szalonba de a fő szempont még mindig a pénz.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #123314 üzenetére
Ez érthető és igaz is de a csavar egy dolog. A váltót ahol gyártották honnan tudjuk hogy a tér megengedte e volna +1 szerelőállomás beillesztését? Most azért szerinted kifognak bővíteni egy gyárat hogy a váltón legyen +1 furat? Ugye hogy nem. Most sokan azt hihetik hogy ez hülye példa pedig nagyon is valóságos. Lényeg a lényeg aki váltóolajat akar escorton cserélni az húzza ki a féltengelyt és csókolom. Nem jó mert + munka de ez van.
Millió és egy hasonló mérnöki taknyolást ismerünk autók tekintetében. Ezt sosem fogja kinőni az autóipar, a szervizeknek is meg kell élni valamiből.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Kornel #123317 üzenetére
Nem azt mondtam hogy nem kell cserélni hanem azt hogy ráírják hogy élettartam de a csereintervallum még a régi swifteknél is 60000km. A legtöbb embernek ez is csak egy nyűg és letudják annyival hogy jó az úgy.
t1: Én 600000-ről tudtam de lehet 45000. Mondjuk teljesen mindegy, a 2-es szinkrongyűrű így is elkopik.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz !Overdose! #124843 üzenetére
de olyat, amihez még nem nagyon nyúlt lakatosnak mondott pék.
És ilyet hol lehet találni magyarországon? 15 éves vagy idősebb autókról beszélünk.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz !Overdose! #124856 üzenetére
Oké de gondolom nem adjátok oda 650K-ért egyiket sem.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen