Új hozzászólás Aktív témák

  • Ironizer

    tag

    Sziasztok!

    Bár sztem már átgondoltam minden lehetőséget ezerszer, de talán hátha mégis akad vkinek vmi titkos tuti tippje. :)
    Életem első autóját szeretném lecserélni, 7 éve használom, egy 24 éves A Vectra-ról van szó.
    Az a bajom, hogy elég szigorú elképzeléseim vannak, amik nagyon leszűkítik a lehetőségeimet.
    -Legyen RWD
    -Legyen jelentősen/érezhetően jobb tömeg/LE arányú, mint a vectra (1100kg/150LE) - tekintve, hogy mennyit híztak 1991 óta az autók, ezt nem is olyan könnyű abszolválni
    -Legyen benzines
    -Legyen manuális váltós
    -Legyen 16 évesnél fiatalabb
    -NE legyen bmw - haha, tudom ezzel kilőttem a lehetőségek több, mint felét - ezért, meg másért is, ez inkább ma már csak vicc kritérium, bővebben lejjebb
    -Max 2,4 millió ft

    Megmondom őszintén, tavasszal nagyon rákattantam a V8-ra, és azon belül is a 3rd gen Pontiac Firebird-ökre. Akkor még úgy gondoltam, hogy veszek egy ilyet második, hobbiautónak a vectra mellé. De pár hónapnyi keresgélés után rájöttem, hogy nagyon kevés az 5-5.7L-es V8 (ilyen 2.6-3.4L-es V6-okkal meg nem akarnék bohóckodni, ha már Fbird-öt vennék) , és még kevesebb a manuális, és még az 5.7-es V8-al is csak a vectrának a tömeg/LE aránya körül járnék, lévén hogy azok is max 180-190LE-t tudnak. Vezettem egyet, és odalépve neki nem volt meg a hűbazmeg érzés (vectrához képest), nagyon nem. Kivéve hangban, az instant orgazmus... Csak itt volt egy kis tudathasadásom, hogy én soha nem szerettem az olyan autókat, amik látszatra hűde sportosak, nagy spoiler, ültetett, kisfaszom, közben meg 1.6-os 90LE-s motor van benne. Inkább legyen szakadt, ami fontos, hogy mi van a motorháztető alatt. Most meg itt gondolkozok egy olyan autón, ami kívülről nagyon faszán néz ki, de a szaros vectrámat nem tudja lenyomni. Nem versenyezni akarok, nem arról van szó, nem is szoktam leállni emberkedni, nálam szabályosabb vezető kevés van, de a vectrával megszoktam, hogy ha van rá szabályos lehetőség, pl. országúton körforgalomból kijövet padlóval gyorsítsak 90-ig. Ezt szeretem, és jó lenne, ha ebben az érzésben is előrelépés lenne.
    Meg közben azért arra is rájöttem, hogy ez az öreg hobbiautós téma nem feltétlen nekem való.

    Szóval így eljutottam oda, hogy legyen inkább egy fiatalabb, és nem a vectra mellé, hanem inkább ahelyett venném. Így kerültek a képbe a bmw-k, pedig "megfogadtam", hogy nekem soha nem lesz. Nem jön be az image. Viszont bmw-n kívül nem sok hátsó kerekes autó van az "elérhető" kategóriában, 2000 után. E46 330ci-ket kezdtem nézegetni, de sajnos ezzel pont ugyanaz a baj, mint a fbird-el. Kevés van belőlük, és még kevesebb a manuális. Ha meg még M pakett-et is szeretnék rá, mert úgy legalább kinéz valahogy, akkor meg mint a fehér holló. Mondjuk itt megint bejön a kérdés, hogy mi a fontos, hogy hogy néz ki, vagy hogy hogy megy. Csak úgy vagyok vele, hogy ha már váltok, akkor olyanra váltanék, ami tetszik is, külsőleg is.

    Ott van még az MX5, Z3, de sajnos a roadster-ek nekem nem jönnek be (a legújabb MX5 azért egész pofás, de hát az még nem az én árkategóriám). Tudom, hogy ódákat zengenek élmény szempontból az MX5-ről, és megint az van, hogy mi a legfontosabb, ha nem az élmény, de valahogy mégse... lehet csak be kéne ülnöm egybe, és egyből megoldódna minden problémám?

    A felsoroltakon kívül néztem még sok mást is, most nem feltétlen jut eszembe mind.
    Attól tartok, hogy erre úgysem tudtok jó választ adni, mert nem is lehet. De hátha mégis.

Új hozzászólás Aktív témák