-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
2thletme2day
őstag
Tudom hülye kérdés, de ti vennétek majdnem 300 ezret futott autót 1,6 millióért? Egy ilyen sokat futott 2008 Lancer mozgatja most nagyon a fantáziám..
Itt a hirdetés, bár már linkeltem egyszer. Azóta sem hagy nyugodni a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz 2thletme2day #123404 üzenetére
300k semmi ennek a motornak, ha 15 ezrenkent le volt cserelve az olaj.
Kerdezed meg, nezd meg, kartergaz van-e, olaj nem vizes, viz nem olajos, stb.
Ha ezek ok, akkor egy markaszervizes atvizsgalalast megerhet.
Ha jo, akkor ugyanennyit siman elmegy meg. -
runner 125
nagyúr
válasz 2thletme2day #123404 üzenetére
Attól függ hol, milyen körülmények között futotta és volt-e tulaja, vagy csak használója.
Ha városban, elhanyagoltan, huszon - harmincezres olajcsereperiódusokkal, lerúgva töltötte a mindennapjait akkor nem.
De egy nagy átagban hosszabb távon használt, 12-13.000-enként szervizelt példány simán vállalható akár ennyi km-rel is. Viszont vedd figyelembe, h a magyar piac óra állás szerint áraz. Magyarán hiába korrekt vétel, megbecsült, alaposan nézz körbe h jó áron jutsz-e hozzá, mert egyszer el is kell adni.
Nézd meg, vidd el márkakereskedésbe, ha van rá lehetőség le kell kérdezni az előéletét és ezt követően mérlegelni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
2thletme2day
őstag
válasz runner 125 #123406 üzenetére
Ennél egyetlen egy olcsóbb van csak fent hahu-n. De abban az 1,5-ös alapmotor van. A többi mind drágább (jelen pillanatban a következő 1,8 millió) szintén az 1,5-ös motorral. Ebben az autóban az is jó lenne még, hogy itt van helyben (Győr) és itt van márkaszervizük is Mitsubishiéknak ahova el tudnám vinni állapotfelmérésre. De ha az mind igaz ami a hirdetés szövegében van, akkor korrekt darabnak kéne lennie. Csak ugye sokat futott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 2thletme2day #123407 üzenetére
Sokat futott is lehet jó autó,ha mindig cserélték, ami elkopott... ha nem lóg a kormányműve,futóműve, nincs szénné kopva a fék és a motor, akkor jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #123390 üzenetére
Nekem 1.8 van, és 9 lityó alatt nagyon ritkán fogyaszt városban. Pályán is 7,5-8 az alap sajnos. Pörgetni kell, de egy mai átlag 130 lovas dízel szerintem pariban van vele, a legtöbb 1.4es turbós benyás pedig lelépi. (talán csak a ford nem, az hasonló döglött ló). Szóval én tuti dízellel venném!
Hogy előnyt is monjak: Elpusztíthatatlan, nem eszi az olajat, nincs vele baj. Előbb hullik szét a futómű, mint a motor.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomiii.
aktív tag
Motorcsere papírozásban otthon van valaki?
Ha németből eladtak magyarhonba egy kocsit és én annak veszem meg a motorját. Akkor az ott ugye alapból kikerül a forgalomból és egy német tulaj->magyar tulaj adásvételi és a magyar tulaj--->én köztem keletkezett adásvételivel (plusz ugye műszaki készítésekor kiadott műszaki adatlappal, hogy azonos a motor) megtudom oldani a motorcserét? mert ugy ezzel tudom igazolni a motor tulajdonjogát, hogy kitől van és magát az adásvételt is, hogy már az enyém. Vagy!! kéne valami igazolás, hogy ott ki van vonva? (ez ugye majd 20 éve történt, de a magyar idős bácsit mondjuk még feltudom keresni).
Azt inkább le sem írom, hogy mindezt egy bevont forgalmis autóba kéne tenni és úgy átíratni.
Vagy inkább kérjek időpontot az NKH-tól és üljek be beszélgetni valakivel? Biztos, ami biztos alapon?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #123404 üzenetére
Nem gáz, bírják ezek a strapát. Vizsgáltasd át, és ha ok akkor vedd meg bátran.
#nincsbennetarcsi
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Renault Traffic vagy Opel Vivari 2,5 dizellel ilyesmit használ valaki? Fogyasztásra és megbizhatóságra lennék kiváncsi.
-
-
8th
addikt
válasz Integrale #123410 üzenetére
Nekem valahogy nem illik össze egy sofőrös luxuslimuzin pihe-puha finom anyagokból készült beltere a tolakodóan hangos motorral és a pattogósan kemény futóművel. Iszonyatosan drága hozzá minden. Szervizeltetni sem két fillér és franc tudja hová lehet bevinni itthon ha baja van. Azért egy mercinek audinak bmw-nek volvónak jól kiépült működő márkaszervíz hálózata van itthon, alkatrész is van hozzá raktárról sok dolog akár utángyártottban is megkapható. De egy Maseratihoz? Ahhoz semmi. Olyan áron van hozzá minden mint ha színaranyból öntötték volna az alkatrészt. Totál irracionális választás minden szempontból.
Fene tudja nekem a W202 kifejezetten bejön. Időtálló jó formájú autó az arányai is teljesen rendben vannak. Semmilyen túlzó hivalkodó részlet nincs rajta. Ha most 2015-ben egymás mellé teszel egy lassan youngtimer korú E36-ot és egy vele azonos évjáratú W202-t sokkal fiatalabbnak hat a merci, de nem csak annál a többi konkurens modellnél is. Ott a merci dizájner részlege (szerintem) nagyot alkotott.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz MunezXBK #123420 üzenetére
Az új?
Arról még közel sem lesz ilyen info, te a régire gondolsz. De egyébként a legfrissebb előtti generáció is már 7-8 éves, használtak egész jó karban van, szerintem már ott is megoldották a küszöb rozsdásodás problémáját.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #123425 üzenetére
Az összes Mazda rohadós.
Nem csak a küszöb, sárvédők + alváz is.
-
rbalint88
addikt
Van közvetlen tapasztalatod Maser' árakkal? Tartasz ilyen autót? Nem tudhatod, mihez mi mennyibe kerül. szerintem nem sokkal nagyobb szopó életben tartani, mint egy nagyobb motoros CLK-t vagy hasonló kupét. Az pedig, hogy milyen beltere van, nem feltétlen egyenes arányosságban áll azzal, hogy ehhez párosulóan milyen menettulajdonságokat várnak a tulajok. amúgy a CLK430 80km/h körül száraz úton simán villogtatja padlóra a kipörgésgátlót, az meg szintén elég disszonáns, hogy ott van benne a a baszadék erős motor és a futómű kevés hozzá...
-
nagyúr
válasz rbalint88 #123427 üzenetére
Azért egy maserati nem tucatgyártó, én egy kerek szám és megfelelő mennyiségű nulla nélkül a bankszámlámon nem állnék neki luxussportautót venni. Míg a merci még a drágább típusoknál is használ közös alkatrészesek nem is kis számban, addig a maserati nemhiszem, hogy annyira toppon lenne ebben. Hiába Fiat konszern...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #123427 üzenetére
Ismerősömnek volt a kétezres évek elején maserati quattroportéja az utolsó kocka bódés. Rengeteg pénzt beleborított míg nála volt és végül hatalmas bukóval szállt ki belőle. Hiába volt lefűzött füzete számlákkal minden egyes alkatrészről és beavatkozásról ez kutyát sem érdekelte. Emlékszem olaszból és németből rendelgetett hozzá bontott felújított alkatrészt mert az új megfizethetetlen áron volt hozzá már akkor is. Se alkatrész se szerelő nem volt hozzá Magyarországon. Hazai forgalmazója jelenleg is van a márkának de kétlem, hogy egy komplett márkaszervízt fenntartanának annak a néhány magyarországon futó maseratinak. Azzal még ki is békült volna az ember, hogy nettó lehúzás minden alkatrész hozzá és, hogy gigaszopás szervizeltetni, azt tette be végképp a kaput, hogy heteket kellett várnia minden megrendelt alkatrészre majd amikor az végre megjött még szerelő után is szaladgálnia kellett aki hozzá mert nyúlni az autóhoz mert nyilvános gyári szerelési dokumentáció híján mindenki csak húzta a száját és senki sem akarta elvállalni. Volt egy többmillió forintért vásárolt fiatal használt autója ami megesett, hogy 1,5hónapra is kiesett alóla. Az még nem az internet korában volt, hogy lewarezolod a legfrissebb tört gyári szervízprogramot és otthon a garázs mélyén megszereled te az autót. Bazdmeg, a Fiat szervízből elküldték, hogy ők nem nyúlnak maseratihoz mert nincs rá képzett szerelőjük és nincsenek spec. szerszámaik. A Fiat szervízből... nevetséges. A váltóját a lengyelekhez kellett kiküldeni felújíttatni a mert itthon sehol sem vállalták el. Egy szaros váltófelújítást. Ez mi már? Nem egy 60éves muzeális értékű ritka veteránról van szó hanem egy akkor kb. 8-10éves használt autóról. Kész röhej.
Lehet, hogy a többi prémium márkához sem sokkal olcsóbb az alkatrész de ahhoz van márkaszervíz hálózat van szakértelem és nem kell hónapokra letenni az autót ha olyan baja van.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Azert a sarki polcvagen szervizben sem nyulkalnak majd bele az elso Lamborghini Aventadorba, hiaba lesz addigra VAG marka az is mar vagy 20 eve...
A masik meg, hogy egyes Maseratiknak a teljes futomuve mas gyartotol van. Pl van amelyikben Jaguar(!) futomu van, angolszasz meretu, colos csavarokkal...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Ironizer
tag
válasz trassher #123396 üzenetére
Hmm, 2.7L V6, 265LE, nem rossz. A kombi éppen nem jön be, de látom azért akad sedan. A formát azért még szokni kéne, meg úgy az audit is, mint márkát. Mondjuk őszintén szólva nem tudom, hogy az audinál az összkerekes az hogy van hangolva, ha van benne egy kis túlkormányzottság, akkor jó lehet. Nem driftelni akarok vele, de azért mégis izgalmasabb úgy.
(#123389) molnarpeter: viccből néztem én már a porsche-ket is, de úgy rémlik, hogy még a boxster sem igazán ez az árkategória, esetleg a legolcsóbb, de hát azt tudjuk, hogy olyat nem szabad. Na meg ugye roadster ez is, valahogy nem jön be. Plusz egyetlen autónak egy porsche? Háát... Az olyan fura lenne. Mondjuk amúgyis van bennem egy rakat előítélet, vagy nem tudom, de szóval kicsit tartok attól, hogy mi lenne, ha akár egy boxsterrel állítanék be a céghez.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz MunezXBK #123435 üzenetére
Jó, hát azért egy versenyre készített autó az más, állítható futómű, középdifferenciálmű, stb, olyanra hangolják amilyenre akarják, hogy megfeleljen az adott körülményeknek.
Most nézem amúgy, hogy ez a 2.7-es V6 ez turbós, ráadásul mindjárt kettő is van belőle. Mondjuk sejthettem volna, szívótól azért ez elég kiemelkedő teljesítmény lenne. Kicsit fosnék én ettől, ki tudja milyen állapotban vannak a turbók.
(#123403) focvis C20XE, igen. Fenomenális motor, persze, ráadásul első autónak, de pont ez a bajom is, nehéz továbblépni. Azért az MX5 (vagy úgy általában a vezetésélmény) nyilván nem csak a motorról szól. Sőt. Már amennyire mások elmondják, én sajnos még nem próbáltam. Meg hiába tök jó motor a C20XE, maga az autó azért már elég öreg, elsőkerekes, első autóm, nagy szerelem volt, de már kezd elmúlni. Oké, hogy nem kapok sokat érte, nem az a 150-200k fog kelleni a másik autóhoz, de mit csináljak vele, tegyem el a spájzba?
-
Integrale
veterán
Egy szép E46.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk a FIAT-nal nem ez volt a legzoralabb amit hallottam, met egy Maserati nem egy olyan db, amibol minden sarkon ketto jon szembe, hanem vicces ugyan de a PuntoGT-hez valo hozzaallasuk, amibol azert sokkal-sokkal tobb van, mint Maserati-bol
emberke vette zsirujan az autot, par ev mulva elkoltozott egy masik varosba, lett vmi nyugje a jarmunek, gondolta behasit vele ide az egyik helyi markakerbe, hogy WTF? van a gepjarmuvel
ott kozoltek vele hogy ilyen autot a ceg nem is gyartott
tenyleg? hat akkor gyertek ki es lathattok egyetegy masik helyen ugyanebben a szituban meg megmondtak neki, hogy igen, tudjak, hogy ez a verzio letezik, de ezt a tipust magyarorszagon nem is forgalmaztak es igy sajnos nekik nincs hozza semmijuk
ez hiheto is lenne, ha en ezt nem vadi ujan vettem volna egy masik markakerben par evetöbb drón kell ;P
-
-
rbalint88
addikt
azért ne gondold, hogy egy CLK430 mellett nem pingvineznének az átlag szakik. és ahol értenek hozzá, ott meg kb ugyanolyan árat fognak kérni, mint egy maseratinál. 2000-es évek eleje óta eltelt pár év, azóta talán fejlődött a hazai szagemberállomány is, valamint ugye van internyet és akár ki is lehet vinni a kocsit Bécsbe, ha szervizeltetni kell.
-
Viperator
őstag
Először is BÚÉK mindenkinek!
Valaki használt már Supertech üzemanyag fogyasztáscsökkentőt ?
Egyéb jó tippek?
Üdv!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tomiii.
aktív tag
válasz Ironizer #123436 üzenetére
Leírtad, hogy, hogy akarod, csak eljátszottam a gondolattal, hogy én mit csinálnék. Ha már kiötlöttem, gondoltam leírom. 1,5 millió körül vennék esetleg 16 évnél öregebb járgányt is, persze az adott modell ársávjának felsőbb feléből(kisebb motoros sportos, nagyobb motoros testesebb, ez mindegy), amennyiben kell, rákölteném az elköltendő összeg nagyobb részét( mondjuk 600-700K), ekkor szerintem azért eléggé rendben lenne. Amennyiben még is baj lenne, talán fedezné az az összeg, amit a 2,4 milliósra kéne költeni. Vectrat megtartanám, mert, ha monjduk évi 6.000km-t ezzel mész és 6 literrel kevesebbet eszik, mint a nagy, akkor két év alatt megspórol annyit, amennyibe kerül a fenntartása(csak tipp) és csak az pénz esik ki, amennyit kapnál érte + van tartalék autó De ez mind csak spekuláció, természetesen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó