-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123497 üzenetére
Nalatok az asszony mondja meg hogy mi legyen, hat hogyan van ez, te vetted fel az asszony nevet vagy o a tiedet?
-
#03969024
törölt tag
válasz hülyegyerek #123494 üzenetére
S60? Tán asszonynak is bejönne...
-
nesa
veterán
válasz #03969024 #123502 üzenetére
Az s60 nak nagyon kicsi hatul a toltonyillasa ahol a gyerekhez tartozo sok szart be kene pakolni.
Meg nehogymar asszony dontse el milyen kocsit vesz a az ember, nem rabszolga a kolega. aljon a sarkara es vegyen egy autot ami a jovore nezve is praktikus, vagy ha ez nem megy akkor kuldje el az asszonyt bevasaroni auto ugybe .
Nekem soha egyik felesegem se merte megszabni milyen autot vegyek, 1x az egyikkel volt ilyen vitam azota mar nem is ismerjuk egymast. -
hülyegyerek
addikt
Egymásét vettük fel
Amúgy ugyanannyi beleszólása van mindenbe, mint nekem.Az s60 sajna nehéz, és valszeg többet eszik.
(#123498) tboy93: Mindenképp japán vagy délkoreai verdát szeretnénk (vagy nagy duzzogva Focust), ezért a Skoda ki van lőve ( meg nekem kényelmetlenek)
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szabonagyur
félisten
válasz hülyegyerek #123504 üzenetére
Próbáld meg inkább a kombi előnyeit megbeszélni vele, vagy fordítsd meg: a kisebb kocsiba ő is kevesebb lomot fog pakolni magának, mivel a gyerek cucca fix, te 2 alsógatyával el vagy egy hétig
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bajnokpityu
félisten
válasz hülyegyerek #123497 üzenetére
oktávok 5 ajtósak, alapterületre akkorák,mint a kombi, csak nem olyan magas a csomitartó.
anno egy hálózatos szines A3as nyomtató is befér, 2 fajta papirtálcával, lehajtott ülésekkel.hogy a skoda nem annyira kényelmes, mint a focus? volt mindkettő egyidőben, sokkal-sokkal kényelmesebb az oktáv, sokkal jobb volt az ülés is, jobban tartott. fókával 4-500km volt a hatótáv, skodával 500után frissen szállok ki. (fóka ghia, titán volt, skoda elegance)
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123504 üzenetére
azert nyugtas meg hogy neki nem pocse van?
A kombinak hatalmas elonye van ha gyereket akartok cuccolni ha meg 2 gyerek lesz meg inkabb,3 meg csak egyterube fer bele, mint valamelyik okos bemutatta a totalcaron hogy FRV be befer a 3 ja de becsatolni mar nem marad hely a keznek.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz archee303 #123480 üzenetére
Ki kéne próbálni, állítólag az új villanyszervós bimmerek kormánya nagyon döglött, a focusnál viszont a faceliftre dolgoztak pont ezen sokat.. cserébe a bimmer azért hátul hajt és jobb a súlyelosztás, meg azt írják jól megy ezzel a motorral, focusnál meg eléggé leszólják azt az 1.5-öst, hogy nem nagy pukk. Nekem a bimmer kéne
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hülyegyerek #123504 üzenetére
anno használtunk sokáig 1.6 dízel focus ii-t, én szerettem, a fogyasztása meg világbajnok volt, 6 körül volt talán autópályán.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123509 üzenetére
Igen megnyugszom
Az ilyenkor hogy van feleseged pl Kiss Jozsefne te meg Kovacs Ilonkabá?[ Szerkesztve ]
-
veterán
ezen nem értem miért kell egyébként rugózni? mármint okés, ha neked ilyen középkori kovács ákos meg kövér lászló féle felfogásod van, de ha közös pénzből veszik és valamennyit közösen is használják akkor miért ne lehetne beleszólása?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
nesa
veterán
válasz bandus #123513 üzenetére
Szerintem semmivel nem er egy no kevesebbet mint egy ferfi sot talan tobbet is er, de azert megvan mindenkinek az eletben a feladata es a szerepkore egyik sem igazan keveseb a masiknal csak teljessen mas a leosztas es en ezt itthon nem is keverem ossze, ha ettol kozepkori vagyok akkor legyek kozepkori, teszek ra.
Nekem mar az is kiveri a biztositekot ha egy no nadragot hord(netan farmer attol csak terepgatya ocsmanyabb), ense maszkalok szoknyaba b sza +...
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
A lényeg, hogy ezek közül kellene egy tartós, megbízható, keveset fogyasztó autót találnom autópályás használatra (kb. 60000 km évente) : i30, Ceed, Civic, Prius, ( Focus )
A legjobban a Civic tetszik, de nem a kinézet a legfontosabb. A dízeleket lehetőleg kerülném.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123518 üzenetére
I30 kombi nem tetszik neki?
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123521 üzenetére
Akkor, ez megvan
#123520) tboy93
Nem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hülyegyerek #123518 üzenetére
Azért számolj egyet 1.4 benyával, meg egyet dízellel.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz hülyegyerek #123524 üzenetére
És abból már nem jönne ki a dízel esetleges plusz költsége?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Egy kisebb autó arat spórolna meg évente dízellel.
Céges G4 motrahoz hozza se kellet nyúlni az elmúlt 2 évben, pedig az egyik kollégának en kellet elmagyarázzam a dízel felhasználás alapelveit (izzitas, hidegen nem nyomjuk ki a szemet, stb)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
!Overdose!
őstag
válasz hülyegyerek #123530 üzenetére
Egy nem várt meghibásodás egy szívóbenzinessel is bármikor előfordulhat. Olyan autó a világon nincs, aminél garantálni lehetne, hogy mindig, minden körülmények között indulni fog. Ha nem tudod nélkülözni az autót 1-1 napra, akkor mikor fogod szervizeltetni? Évente 60k km-nél 4-6 olajcsere is esedékes.
Igazából annyit spórolnál egy dízellel, hogy a fenti esetekben, akár taxival is elvitethetnéd magad.
Mindegy, a te pénztárcád. A Civic-et bátran veheted, de inkább az 1.8-assal (R18A2).
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
gzbotii
veterán
válasz !Overdose! #123531 üzenetére
...meg ha szíjas akkor egy vezérléscsere is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
őstag
válasz hülyegyerek #123530 üzenetére
i30 kombi 1.6 dízel. Mellé otthonra egy 200-300 ezres swift. Városban rohangálni és biztosításnak ha mégis meghalna a hyundai-ban a turbó (dízel amúgy sem rövid útra való). Jobb swiftben szenvedni pár napot mint munkát veszteni
-
nesa
veterán
válasz hülyegyerek #123530 üzenetére
Akkor a puntot meg kene tartani, nekem is ezert kell tobb vas.
-
gooool
őstag
Most se a család tart vissza, hanem a józan eszem, hogy inkább hagynék egy kis tartalékot a zsebben és vennék egy racionálisabb autót, mint Alfát (de amióta vezettem beleszerettem egy picit). Az igazi álom egy FL S60-as D5 dízellel, így lehet most beáldozom az Alfa álmot és veszek egy egyszerűbb gépet, és a többit elteszem a Volvesz alapba.
Üdv, Balázs
-
htomi85
tag
Érdekes egy világ ez, akinek dízelt kéne vennie, benzinest vesz. És fordítva.
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #123530 üzenetére
Mi vagy te, egyszemélyes gyártósor, hogy nélküled nem megy a cég, vagy mi a halál?
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #123539 üzenetére
Látom érdekel a téma, de kifejezetten nem vagyok gyártósor.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #123540 üzenetére
No offense, de annyira fontos nem lehetsz, mert akkor nem egy használt civicet nézegetnél megvételre.
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #123541 üzenetére
Genya.
Exfőnököm hangoztatta mindig, h pótolhatatlan ember nincs, azóta már jó páran próbáratették.
lancerboy
Az S60 csomagtartójába még egy karkosárral is trükközni kell, h ne legyen odaverve sehol, annyira szűk. Egy babakocsi szerintem élből felejtős.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz hülyegyerek #123540 üzenetére
nem azert, de napi 240km helyett inkabb odakoltoznek, ha annyira jol fizetnek, hogy megeri ilyen tavrol bejarni
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #123543 üzenetére
Vannak ilyen multik a kereskedelemben, akik elvarjak a tobb megyei / fel orszagos mobilitast.
Persze mindezt sajat autoval.
Jonnek mennek is az emberek, de inkabb mennek.
Ki kell szamolni, hogy megeri-e valojaban ott dolgozni.
Nekem mar napi 2 x 60 km is betett, kerestem masik melot, sajat kocsit erre tartani... Nem buli.
Ha annyira fontos munkaero, akkor adjanak ala ceges autot.
Es ezt egy eleg szep netto ber sem kompenzalja, gyakorlatilag nullara hasznalja az autot, a fizetese egy jo reszet uzemanyagra kolti, illetve szabadideje se marad semmire.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Szóval : nem Pestre ingázok, hanem Ausztriába, és maradjunk annyiban, hogy bőven megéri. Ha kint élnék, már nem érné meg annyira.
Ezért is írtam, hogy nekem a megbízhatóság az első, mivel nem mindegy, hogy kiérek e a munkahelyemre, ahol megkeresem azt a pénzt, amiért megéri az egész. Nem vagyok baromi fontos ember, de ha elromlik az autóm, akkor nem tudok kimenni, ergo nem kapok fizut. Ennyi.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hülyegyerek #123547 üzenetére
Vésztartalék erre az esetre(+szaladgálós) célra marad meg a mostani, vagy annak más felhasználása lesz?
-
htomi85
tag
válasz hülyegyerek #123547 üzenetére
Mivel itt nem fogyasztásról hanem befektetésről beszélünk, szóba jöhet egy új autó hitel vagy lízing konstrukcióban.
Ha tutira akarsz menni, vedd fontolóra. -
Kornel
veterán
válasz htomi85 #123549 üzenetére
Siman ezt csinalnam, megvennem a legmegbizhatobb es legkevesebbet fogyaszto dizelt, a megtakaritott uzemanyagbol meg kijonne a torleszto.
Kia / hyundai vonalon indulnek el, a 7 ev gari eleg jo ok.Esetleg ha van kozelbe cng kut (gyorbe biztos van, ausztriaba meg tobb helyen), akkor egy gyari cng-s is alternativa lehet. Hasznaltat ebbol se vennek, eleg draga tud lenni ha belenyul az ember.