-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
válasz
hobizoli #166688 üzenetére
Szerintem mire kicserél mindent, simán fog ez is annyiba kerülni. Plusz a gari hiánya meg a gányolások miatt eladni se fogja nagyon, pláne ha valamelyik buheráláás miatt le is könyököl a gép.....
Akárhogy is számolok, szerintem jobban megéri a Type R. Ha meg nincs annyi pénze rá, akkor a hiányzó rèszt fizesse részletekben. -
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #166684 üzenetére
Ezt én sem értem.....főleg, hogy a Type-R gyárilag tudja u.ezt a teljesítményt, és még garis is.
-
hülyegyerek
addikt
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #166652 üzenetére
Na igen, csak találjon itthoni, végig márkaszervizbe hordott autót az ember....az azért ha nem is lottóötös kategória, de elég ritkák.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #166650 üzenetére
A Hondánál 8 év (3alap +5, ha minden szervizt márkaszerviznél végeztetsz)
-
hülyegyerek
addikt
Ez most komoly kérdés, vagy csak megsértődtél ? Ha komoly, akkor gáz, mert alapszavak jelentését nem ismered, ha pedig csak megsértődtél, akkor meg duplán gáz, mert szerintem nem abban a korban vagy te sem, hogy ialapigazságokon felhúzd magad.
Kisza: a Civic mellett vannak bőven kedvenceim más márkáktól is (Fiat 500 összes változata, 2-es Bmw, Ford Mustang, Merci C/E osztály), szóval nem mondanám magam japóbérencnek. A tucatautót meg nem sértésnek szántam, ez egy tök világos tény.
Integrale: a 10.gen hál'istennek még nem. Usákiában igen.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kisza25 #166460 üzenetére
Golf.....hagyjuk már. Ha fegyvert tartanának a fejemhez, akkor se vennék egy tucatmilliomodik autót. Viszont ez a 7.85 tényleg baromi túlzó. Ennyiért vennék inkább szintén full közeli Civic 1.5-öt. Az +42 ló, és nem eszik többet. Szvsz tényleg baromi jó az új Ceed, de iszonyatosan elárazták az 1.4t-t.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kalapacsolok #165904 üzenetére
Konkrétan milyen autóról lenne szó ?
-
hülyegyerek
addikt
válasz
Dyrtyho #165743 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer : az autózás baromi költséges mulatság, annyit kell tisztáznod, hogy ha elromlik valami, akkor elő tudsz e húzni zsebből 50-100-200k-t. Ha valaki belédmegy, akkor hibátlan félként ki tudsz e zsebből pengetni szintén 50-100-200k-t az avultatás miatt.
Ha a fenti kérdésekre igen a válasz, akkor a helyedben a rendelkezésre álló összeg feléből vennék egy viszonylag jó állapotú autót kortól, kinézettől, felszereltségtől függetlenül, a maradékot pedig félretenném papírozásra, meg az esetleges javításokra.
Felőlem vehetsz hitelre 10+-os autót, de az a tátott szájjal faszerdőbe rohanás tipikus esete. -
hülyegyerek
addikt
válasz
Dyrtyho #165735 üzenetére
10+-os autóknál könnyen bele lehet futni akármilyen meghibásodásba, hiába keresel megbízhatónak mondott típust. A Toyotákban is elromlik a klíma, a Hondákban is beszarhat akármi ennyi idősen, pláne az általad leírt típusokból bármelyikben. Vágom, hogy szép meg jó autót akarsz venni minimális fenntartással olcsón, de szarból nem lehet várat építeni. Vagy alább adsz az igényeidből, vagy nagyot fogsz bukni. Nem jó párizsis zsömlén élni, hidd el, tapasztalatból mondom.
U.i.: fűtött szélvédő ???
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kisza25 #164726 üzenetére
Abszolút nem érdekelt sohase, hogy ki mit lát az autóimban, azért vettem meg őket, mert jók. A Civic indulóára amúgy alkuval 5,3 körül van, annyiért kapsz egy jól felszerelt i20-at. Tök felesleges egy Daciaval összehasonlítani, mert nem egy kategória. Mint ahogy egy i20-al sem az.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
diegho #164698 üzenetére
Teljesen igazat adok neked. Egy hülyegyerek vagyok, aki nem látja be, hogy a Dacia olyan über minőségi szintet képvisel, amiért simán megéri kiadnia sokhavi keresetét. Azt sem látom be, hogy a kényelmetlen, silány anyagokból, silány összeszereléssel készült büdös autókon kívül nem érdemes mást venni. Sajnálom, az a szomorú, hogy vagyunk még így egy páran.
-
hülyegyerek
addikt
Szóval : jött a vevő a feleségével, szimpatikus 50-es pár. Kiderült, hogy kereskedő, csak szereti használni is az autókat, amiket árul. A Hondákban nagyon otthon volt, körbenézte, beindította a motort, fizetett, aztán vitte. Álmomban sem gondoltam, hogy ez így is mehet.
-
hülyegyerek
addikt
Meghirdettem az autómat, jött is azonnal egy hívás egy gödöllői illetőtől, hogy elvinné. Se próbautat, se átvizsgálást nem kért, állítása szerint hozza a pénzt, és ha jó az autó, akkor haza is viszi.
Ez nekem baromi furcsa, be tudom magam biztosítani valahogy a csalók ellen ? -
hülyegyerek
addikt
válasz
2Jack #163699 üzenetére
Fiat Punto tökéletes lenne neked. A második generáció elég megbízható, nekem 3 év alatt egyszer kellett hozzányúlni, akkor se volt vészes költség (generátort kellett kicserélni egy felújítottra ). 1.2 8v volt, ami harmatgyenge, de cserébe a fogyasztása is eszméletlen jó volt. Főúton evett 5-5.5 litert, pályán 130-nál 6.5-et.
-
hülyegyerek
addikt
Én szombaton láttam egy kamionnyi Ceedet Győrnél az M1-en, de azon csak feketék voltak. Bízom benne, hogy hamarosan lehet őket tesztvezetni.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szallasi007 #163075 üzenetére
Én vezettem, és nagyon élveztem. Az új szériás motorokról még nem lesz semmilyen tapasztalat, mivel 1 éve vannak a piacon, de problémás Honda motorról még nem hallottam. A gari elég gyenge rájuk (3év/100000)
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162878 üzenetére
Amikor a Ceedet kihoztuk, akkor a kereskedő srác lelkesen odaugrott mellém, hogy nézzem már, ha kevés a benzin, a navija tud tervezni a legközelebbi benzinkúthoz, mi meg be voltunk lelkesedve, hogy mennyire fasza fícsör. Csak később esett le, hogy ezek mennyire sóherek
-
hülyegyerek
addikt
válasz
stickermajom #162798 üzenetére
Az is baráti húzás a kereskedésekkel meg a vevőkkel szemben...Értem én, hogy fontos a LEAN betartása, de hogy lassan a szoci hiánygazdaságból megismert várakozási időkkel dolgozzon mindenki, na az valahogy nem fér a fejembe, hogy miért is jó.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162693 üzenetére
és (#162692) xEon1337:
Nekem az ülés kényelmes volt, kb. olyan kemény, mint a Kiában. A könyöklő ebben csúsztatható volt, bár az tudtommal feláras. Valahogy tágasabbnak tűnt, mint a Focus, hiába kétpetéjű ikrek.
Jövő hétre ledumáltam egy tesztvezetést egy CC-re, mivel csak az van náluk, amit lehet vezetni.
Baromira kíváncsi vagyok, hogy mennyit fogyaszthat a 2 l-es turbóbenya azzal a benga 1500+ kg-os testtel. -
hülyegyerek
addikt
Új Volvo V40-esekkel van valakinek tapasztalata ? Nemsokára jön belőle egy limited edition ésszerű árazással, ami még bele is fér a keretembe. Elsősorban az úttartás, a kormány hangolása, meg a 2 lityós turbós motor fogyasztása / teljesítménye érdekelne. Tesztautójuk sajna nincs, tehát vezetni nem tudtam.
-
-
hülyegyerek
addikt
A hasonló évjáratú és futású (2006, 182k km) példányok 1,6-2M között mozognak. Magánszemélyként szar klímával szerintem 1,5 körül el tudnám adni.
Helyette új Mazda 3 lesz, a Hondában kicsit megrendült a bizalmunk (plusz drágább is 1 millával a Civic 1,5 turbo hasonló felszereltséggel, mint a 2 literes Macüda)(#162319) molnarpeter: Egy év után nem érzem jogosnak a reklamációs igényt egy bontott alkatrésznél, plusz semmi időm nincs megint Bp-re rohangálni. Mindegy, egy telefont megeresztek. A tisztítás meg a csere szerintem kimaradt, akkoriban örültünk, hogy visszakaptuk az autót, és nem kell kölcsönautókkal szórakozni.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162316 üzenetére
Biztos olcsóbb lenne, ha nem Imihez vinném, ismeretlen szervizekben viszont baromira nem tudok megbízni.
-
hülyegyerek
addikt
Úgy hozta az élet (és a Honda gyárilag elkúrt klímája), hogy előbb fogunk megszabadulni tőle, mint terveztük. A klímakompresszor tavaly bemondta az unalmast, ezért kapott egy felújított bontottat (ez a művelet 180k volt kompletten). Megint meghalt a szerencsétlen, én meg azon filózok, hogy nem foglalkozok vele többet, megpróbálom így eladni. Szerintetek lehet létjogosultsága az elképzelésnek ?
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #162056 üzenetére
Az a baj, hogy pályán nem tudtam kipróbálni. Kifejezetten halknak nem mondanán, nagyobb gáznál mormog rendesen, de az ufónál halkabb.
Az ülése pazar, van oldaltartása, a tömése pedig kb. közepes. Hasonló, mint az ufóban. A fejtámla egy picit zavaróan kilóg, de ez lehet, hogy állítható. Villámpróba volt, még a kormányt se állítottam magamra, de így is megvett. -
hülyegyerek
addikt
Az 1.0-ás Civiccel is mentem egy kört, és azt kell mondjam, hogy ez brutális lett. Olyat tol, hogy az 1.8-as szívóm csak hebeg-habog a sarokban.
A futómű, a kormányzás, a váltó pazar, a hely meg szokás szerint óriási a többi kompakthoz képest. Igen nehéz meccs lesz ez a Civic, a Mazda 3 (hát ha még az új is kijön addigra...), az új Auris és az új Ceed között...(picit bízok az új Focusban is, hogy végre lefogyasztották azt a fránya középkonzolt, meg hátra is csináltak bele helyet). -
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #161672 üzenetére
Én csak 185, de baromi hosszúak a lábaim, ezért is ülök a padlóla le
És dettó így kényelmes, és biztonságos.
BBD : Mindegy, mert a kormányzása nekem pocsék. Ha az jó lenne, akkor elnézném az akadozó váltót, de így felejtős. Minden autóban úgy próbálom ki, hogy picit megrángatom jobbra-balra, aztán abból nézek reakcióidőt.
Na ennél konkrétan a harmadik jobb-bal mozdulat után vette a lapot a futómű, és indult el balra. -
hülyegyerek
addikt
válasz
xEon1337 #161669 üzenetére
Nem tudom, hogy hány évesek vagytok, de nekem egyelőre az a legkényelmesebb, ha teljesen lent ülök. Az új Civic tesztjeiben mindenki külön kiemelte, hogy mennyire kényelmesen lent van az üléspozíció. Hát én még nyomtam volta tovább lefelé. Érdekes, hogy a 3-asban konkrétan ez is jobb (lejjebb lehet nyomni).
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #161665 üzenetére
+1
(#161664) HKorn : Én sem vagyok tőle elájulva, de sajna az új Civic hasonló felszereltséggel, normális motorral min. egymillióval drágább. Annyit meg ha lenne se lennék hajlandó kiadni rá.
Eddig ez tűnik a legélhetőbb alternatívának. -
hülyegyerek
addikt
A nemsokára esedékes újabb autócsere miatt elkezdtem nézelődni. Ma 2 autót sikerült kipróbálni : Suzuki S-Cross 1.4 (keret alja) és Mazda 3 G120 Takumi (keret teteje).
A Suzuki teljesen jó autó - 1-2 dolgot leszámítva : baromi tágas, korrekt extralista (radaros tempomat !!!), a motorja meglepően jól húz, de sajna a váltó akadozik (ez lehet, hogy idővel bekopna), a kormánya túlszervózott (kb. mint a Ceedé), az ülése pedig 170 cm-ig kényelmes, nekem valahol a lapockámnál volt az ülőlap teteje, és olyan lazán van tömve, hogy azt hittem, hátraesek.
Utána jött a Mazda, ami kevésbé tágas (magam mögött már nem fértem el egyenes lábbal), viszont ezerszer jobban össze van rakva, a motorja fantasztikus, a legalsó tartomány felett húz ahogy kell, a kormányzása meg kb. olyan jól meg van csinálva, mint a Hondáké. A középkonzol picit akadályozott, nem tudtam úgy terpeszkedni ahogy megszoktam, de nem olyan gáz mint egy Focusban. Baromira tetszett benne a HUD, egyszer sem kellett lenéznem a műszerfalra.A mai nap verdiktje : eddig a Mazda a nyerő.
-
hülyegyerek
addikt
Valahogy engem is a hányinger kerülget a Ladáktól. A külsejüktől csak kicsit, a belsejüktől meg nagyon, de nem írom le, mert mindenki véleménye segglyuk. Mások számára az enyém is.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
Tothgera30 #161388 üzenetére
Ahogy Karotta is mondta : ilyen minőségért a 2 millió is rengeteg, nemhogy a 3....
-
hülyegyerek
addikt
válasz
szőröscica #160981 üzenetére
Igen, a fejtér ott is kevesebb, viszont abban tudtam helyezkedni, mert a lábtér megvolt hozzá. A fastbackben esélyem sem volt úgy ülni magam mögött, hogy ne a plafon támassza a fejem.
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz
akela91 #160907 üzenetére
Ma voltam megnézni egy Fastbacket, és sajnos hátul borzasztó kicsi a hely benne. Nem vagyok egy égimeszelő (185 cm), de a fejemet a plafon tartotta a fejtámla helyett, a térdem meg fel volt húzva, mert az sem fér el magam mögött. Az Elantrához képest baromi nagy csalódás.
-
hülyegyerek
addikt
Lehet dobálózni százalékokkal, csak az alapelvet felejted el. A lényeg, hogy mindenkinek csak annyit kellene megtennie a környezetéért, amennyire képes.
Meg tudom változtatni a tömegközlekedés, szállítmányozás, erőművek károsanyagkibocsájtását ? Nem.
Megtehetem, hogy ne dízellel járjak ? Igen.Ha mindenki ezt tartaná szem előtt, máris nem lenne akkora probléma.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #159029 üzenetére
Nálunk az első autó egy 60 lovas Punyesz volt, na azzal napi szinten lefulladtunk. Ahhoz képest a Civic egy erőművész nyomatékbajnok, azt soha nem sikerült megfullasztanom. (ellenben a céges 2.3-as dizli Mastert már vagy háromszor - erre azért nem vagyok büszke
)
-
hülyegyerek
addikt
válasz
#47205632 #158841 üzenetére
400-ért magánszemélytől kaphatsz jó kis Puntokat, Swifteket, Astrákat, amik működnek (általában klíma nélkül). A többi felejtős.
Például ez, megjavíttatod a hűtőt, aztán használod. -
hülyegyerek
addikt
válasz
Motion_Blur #157502 üzenetére
5 év km korlátozás nélküli gari van a Hunyadikra. A Kiákra 7 év vagy 150k km. Aki sokat megy, annak a Hunyadi jobban megéri.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
molnarpeter #157060 üzenetére
Oda-vissza 260km, de nem mindennap. A 260-ból 240 pálya, szóval a városi fogyi nem releváns.
-
hülyegyerek
addikt
Valakinek van tapasztalata Toyota 1.8 hsd-vel ? Főleg a pályás fogyasztása érdekelne.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
flash- #157042 üzenetére
Az ufó Civichez képest egy hintó a Ceed. Sokkal komfortosabbra van hangolva, ahol a Civic már felüt, ott a Ceednek csak urasan hullámzik egyet a kasznija. A futóművét nagyon szeretem, nem pattog el sehol.
#157044) Mágus2 : az ufónál sokkal halkabb a Ceed minden fordulatszámnál, minden helyzetben.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
kisza25 #157028 üzenetére
Igen, pontosan a szintetikussága miatt nem szeretem a Ceedet sem. Abban is 3 fokozatban állítható a rásegítés, de az összesben csak saccolni lehet, hogy az autó orra merre fog elindulni.
Ezek szerint akkor ez sajna Kia / Hyundai sajátosság....nagy kár, mert szép meg jó autókat gyártanak, de emiatt nem veszek több autót tőlük. -
hülyegyerek
addikt
Hyundai i40-el van valakinek tapasztalata ? A kormányzása annak is olyan döglött lehet, mint a Ceednek ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest