-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ADAM1337 #124599 üzenetére
Szia! Ford fusion? Leendo sogoromnak van, nem egy szervizigenyes auto. Elegge magas, en 181cm vagyok es kb. allva be tudok ulni (lol ). Ebbol a szempontbol jo lehet nektek. 5 ajtos kivitel van, az 1.4 benzin nem egy kenyes motor (a tobbit nem ismerem), amire figyelni kell azok a rugok, hajlamosak eltorni. Nem tudom mik meg az igenyek, a belter azert nem oriasi, de el lehet ferni benne, illetve engem a muanyagok minosege zavart, kicsit olcso hatasu. A keretbe belefer, nezzetek ra
-
addikt
-
mdani01
aktív tag
-
TaaT
veterán
-
-
veterán
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Swift után én is lebeszélnélek az 1.2TSI-ről - jól megy, jól fogyaszt - de korántsem alacsony karbantartásigényű (lánc, koksz). Ha TSI, akkor inkább 1.4 - még jobban megy, jól fogyaszt, kevesebb vele a nyűg, de ez sem "gondozásmentes".
Astra H 1,6 vagy 1,7D? Masszív konstrukció, olcsó szerviz. Belseje kissé "baltával faragott".
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #124612 üzenetére
a TSI-vel meg eleg sok szopo van
meg VAG autonal sosem lehetsz eleg biztos abban, hogy ott is talalod, ahol hagytad
mert lehet a Te autod motorja kell majd egy masik TSI-be, amiben a fillerbaszosan tervezett vezermu eppen nem birta a kikepzest
kereslet ugyanis van ratöbb drón kell ;P
-
lenko
aktív tag
válasz mdani01 #124604 üzenetére
Ti meg semmit... (egyébként kicsit fentebb mazda 6-ot is linkeltem.)
Az meg miért baj, ha a német vonal jön be, abból is a VAG. Kiküldetések során jó pár bérelt autóval is volt dolgom ami nem VAG.
Egyik sem jött be pl. vezetési élmény(kormányzás, váltás, pedálok pozíciója stb.), belső ergonómia/felhasznált anyagok meg sorolhatnám.
Az meg, hogy olyan ársávban nézegetnek autót amiből csak egy golf jön ki, arról nem tehetek.
Ajánlanék full extras Passat B7-et is. Barna sport bőrbelsővel. DSG-vel, dynaudio hanggal, stb., de ebben az országban egy db sincs ilyen(eladó), bármilyen árkategóriát nézünk is, meg persze ha lenne rá igény, mert nagyon jó auto, ha rendesen szervizelik/használják.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #124617 üzenetére
"Egyik sem jött be pl. vezetési élmény(kormányzás, váltás, pedálok pozíciója stb.),"
mert nem vezettél Alfátfelhasznált anyagok meg sorolhatnám
a felhasznált anyagok, amik B4 Passat és G3 óta hámlanak, bármennyire is vigyázol rá? Ez aztán a prémium camouflage, amit szépen levedlik az autó minden tekintetben, mire eléri a tízéves kort. Nem vagyok VAG ellenes, volt 5 nekem is, asszonyéknak most is van egy B6 A4, ami azonos évjáratban pont duplaannyiba került, mint az én Alfám. Az Alfa jobban megy, jobb a kormánya, futóműve, féke, nem kell benne tekerni a hátsó ablakot, jobb a hifi és nem akarják minden sarokról ellopni. És ezt asszony öccse mondja, aki hét határra szóló Audi-buzi. Biztos megér 800ezret a négy karika, jobban hozza a tank-fílinget az A4, de mivel 10+ éves, általában csillió kilométeres futású használt autókról beszélünk, amiken azért már elő tudnak jönni a dolgok (A4-en a szervó csicsereg, meg szar az egérszelep, Alfán a jobbos xenon trafós vagy vezérlős, valamint az infocenter kijelzője csíkozódik be), én inkább a maradék 800ezret beletolnám az azonos használati értéket és több élvezetet nyújtó autóba, ami így tiptop állapotú, az apróságok is ki vannak javítva rajta, csak hát egy nyamvadt Alfa, nem egy birodalmi A4...
De nem akarok szűk látókörűnek tűnni, ott van pl a Mazda 6, ami a rozsdát leszámítva szintén nagyon jó autó, több helyet is kapsz, abból is másfélért olyat veszel ebben az évjáratban, ami megszólal.
Nem az a baj, hogy a VAG tetszik, félre ne érts. Inkább az, hogy mindenre azt látod megoldásnak, holott sokszor van említésre sem kerülő egyenértékű vagy akár jobb megoldás konszernen kívül. -
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #124618 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az alapverziót kell megvenni, a hámlós dolgokat ki lehet védeni, alu borítással megvenni,de maradjunk a hámlós dolgoknál, ez max. az ajtóbehúzó és a rádiókeretre korlátozódik, ezt leszámítva a műszerfalhéj puha jó anyagból van, az ajtókárpit szintén. Az erezet mintája szintén jó. Már a 3as golfomba is el ablak volt hátul.. Az alfa jobban megy, mihez képest. Minden a súly/LE arányom múlik.
Nyilván van más alternatíva, de azért van itt még az a pár ember, hogy majd ajánl mást. Nekem nincs ezzel problémám, azt meg nem tudom miért fáj itt sok embernek, hogy nem ajánlok mást.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #124621 üzenetére
Ezek elég relatív dolgok nem gondolod?
SZEBB: kinek mi a szép, nekem az alfa nem az, neked lehet igen, és én nem fikázlak érte, mert te dolgod.
1,07m volt 2007 ben 11évesen. A golf GT.
Néztem egy Toyota corolla-t is 3ajtóst emlékszem vele egyidőben.(Drágább volt 200e-el, és 3évvel fiatalabb extra felszereltség kb ugyanaz, talán volt ülésfűtés a corollába ) Formára nem volt rossz, belül katasztrófa, és az összes vele egy koru japán is. Az a gagyi szürke kárpit/plüssös tiritarka ülés/kárpit borítás. Az analog számlálós km mutató. A wartburgban látott tologatós szellőző állás állító. Stb.Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz lenko #124623 üzenetére
Nem irtam Alfat.
Van koztuk relativ is, de a merettel, korral, biztonsaggal na meg azzal, hogy modernebb autok mint a kettes Golf alapu III-as, nem lehet vitatkozni.
Nem csunya a G3-sem, nekem kifejezetten tetszik kivulrol, belulrol mar a megjelenesekor is elavult volt szerintem.Erdekesseg keppen 650-ert vettuk a Lanciat 2007-ben szinten 11 evesen. Bor, el. ablakok, automata digitalis klima, automata lampamagassagallitas, elektromos tukor, szelvedobe epitett antenna, legzsak, ovfeszito, lampamoso anyamkinja.
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz lenko #124623 üzenetére
Megint túltoltad egy kicsit...
Ízlések és pofonok,, de azért ez semmivel nem rosszabb, mint ez. Sőt, anyaghasználatban lényegesen jobb is.
(Hondám és VW-em is van. Az előbbi sokkal jobb minőségű és tartósabb anyagokat használt abban az időben a beltérben.)
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #124627 üzenetére
Ezek a Honda belsok egyre jobban tetszenek.
A 6-os Accord az egyik nagy kedvencem, volt szerencsem hozza egy hosszabb olasz uton, Massaba mentunk kanyargos hegyi autopalyan, kifejezetten jo volt.(Ez a kollegam azota egy 2.4-es 159-et hajt )
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz !Overdose! #124627 üzenetére
Minden felhasználás kérdése, 5év alatt 1db karcot nem raktam a G3 belsejébe, se a küszöbre, mert meg bírom emelni a lábam.
Ez a [honda_accord_2.4_type-s] bejön külsőre, ezt is nézegettem, belül szintén felejtős nekem, a középrész egy 90-es évek beli mini hifi toronyra emlékeztet, az ülések is gagyik ahoz képest, hogy type-s. Ezt leszámítva jó auto, de hát benne ülök, nekem fontosabb a belső mint a külső. Munkatársam japán auto fan, most fog venni egy EP2-es type-r civicet. Arra kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #124624 üzenetére
A jellemzoen tullihegett piaci arat tartja max.
Az a baj, hogy emberekben meg mindig az el, hogy a nemet auto az auto, mikozben jelenleg vagy legalabbis az utobbi 10-12 evet nezve azokkal van a legtobb horror aron javithato szopohegy motoroldalrol megkozelitve.
Lasd a aranyaron javithato PD-k meg a CR TDI-k meg a benzines TSI-k vagy eppen a DSG valto vagy a Multi/Tiptronic megoldasaik
BMW kb detto, az N-s motorjaik kb egytol-egyig sapka hugyok muszakilag. Meg a borbelsot nezd meg egy 8-10 eves BMW-ben, hogyan nez ki mar altalaban.több drón kell ;P
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #124631 üzenetére
Ez egyértelmű, a legegyszerűbb dolgok a legjobbak, de akinek kényelmes auto kell, autómatával, és van rá keret, nem fog megvenni egy Suzuki sx4-et automatával, hát mit mondjak, ingyen nem kéne azaz auto.
Igénytelen szar belső, a váltó rántásokkal vált(nem is kicsi), 50e km futásnál. Vezető pozíció szar, 10km táv után szó szerint rosszul voltam benne. (az 1.9 pd-k teljesen jó motorok, a 2.0 Cr van faternak 125e km- eddig hibátlan, és a DSG is hibátlan, még most sem érezni a váltást, itt meg az idő előtti olaj csere/ésszel vezetéssel simán elfut 250e-300e-t vagy többet)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Mit gondoltok mi a reális ár egy 1.4-es twinport láncos Astra G-re? Illetve ugyanolyan motorral szerelt Astra H-ra? Ha jól tudom akkor azokat is szerelték 1.4-es láncos motorral.
-
footy
addikt
válasz hobizoli #124631 üzenetére
Van abban igazsag amit mondasz, de nem volt minden PD motor szar, meg nem is minden CR az.
A fritzeknek az a nagy elonyuk,(az adagolos TDI altal felepitett megbizhatosagi kepen tul) hogy szinte mindenkinek kinalnak modellt es akarmilyen szar a technika (2.0PD stb.) azert az elso tulajdonost meg akkor is kiszolgalja. Ezzel szemben a digoknak hiaba van jo diesel motorjuk, hogyha nincs auto amibe beepitik.
Ha a passatra keresel olasz alternativat, gyakorlatilag nem talalsz, a 159-et meg reg leallitottak es a Giulia meg sehol, de amugyis egy nehez, mar megjelenesekor kisse elavult platformra epult. A golfra se nagyon talalsz alternativat mert a bravot is leallitottak mar a Giulietta pedig nincs kombiban meg nem is tul olcso es eleg regi platformra(bravo enyhen modositott?) epul.(#124635) lenko
Nekem meg 4. VW-m van es meg mindig nem latom, hogy mi az oka a hype-nak. Egyebkent is minden gyartonak vannak jo es kevesbe jol sikerult modelljei. Ez alol a VW sem kivetel.Attol mert egy kalap szarra VW-t irnak nem lesz jo, ugyanugy szar marad.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz !Overdose! #124634 üzenetére
Ja igen SRY elírtam, most EP2 sport van neki, hamarosan eladó lesz, patika állapotban.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz footy #124637 üzenetére
A Giulietta nem a Bravora epul, koze nincs a ket platformnak egymashoz, forditva lesz igaz (2017-tol) amit irsz.
Minden massal egyet tudok erteni, olaszok sem hukyek, barmennyire is nacionalista, ha nincs az igenyeinek megfelelo hazai gep, akkor vesz mastol.
A novekedo modellpaletta majd remelhetoleg megoldja a gondot, jon a Tipo csalad, a 124, jovore uj Punto, Genfben a Levante es a Giulia ev vegen az Alfa SUV es a Maserati kupe.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz footy #124637 üzenetére
En meg azt nem ertem, miert hype az, hogy pl a vw konszern egy nepszerü modell itt europaban? Tetszik az embereknek, europai szemmel tervezik meg, illetve europat erösiti az eladas. A Nemeteknel pl ez egy kulcs kerdes. A boltban is azt veszi le elöbb a polcrol, ami Nemet. Autobol is azt veszi ami Nemet. Szerintem ezzel nincs baj.
Az uj mazda 6 on kivül, most hirtelen nem nagyon tudnek olyan keleti autot mondani, amire azt mondanam, hogy huuu na az tetszik es jo is (pedig van azert biztosan). Nemet/sved/amerikai/angol autobol kapasbol tudnek olyat mondani, ami "uhhh, ide vele" kategoria. Izlesek es pofonok
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124640 üzenetére
Uj Avensis is jol nez ki (belul nem tetszik), Accord kivul belul, 6-os is szep, Lexusok belul tetszenek igazan, kivul mar sok, egy-egy Infiniti is egesz pofas.
Lenko: pedig aztan az Octavia beltere foleg anyagminosgben, ami nem szubjektiv, messze van a 159-tol. Csomagter es praktikum jogos,
uttartas es tarsai megint 159 fele billen, motorparkja vicc a 159-nek, dizellel 3.2 V6-tal, vagy 1.8 turboval megy, tobbi hulla.
RS Octaviahoz az utobbi kettot, vagy az erosebb dizeleket erdemes es okos otlet hasonlitani.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #124635 üzenetére
Nekem 3 vag autóm volt eddig (Passat B5.5, Superb mk2 és egy B6) egyikkel sem vagyok/voltam tökéletesen megelégedve. Főleg a belső tér anyagminőségben vannak erős hiányosságok illetve azért műszakilag is voltak velük gondok (a családban szolgál egy itt lesajnál Fiat ami sokkal-sokkal üzembiztosabb pl).
Nem véletlen, hogy az utóbbi két autóm japán lett.#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Integrale #124642 üzenetére
Uj avensis az nekem a jajj kategoria...borzasztoan nem tetszik, Accord designja felett eljart az idö, mazda 6 mint mondtam kifejezetten tetszik (belül nem maradektalan, de összesegebn szep es minösegi es jo arban van), lexus na ez jo pelda, az is300h az tuti. Kivül kicsit valoban "sok", de komoly technika es pofas. Viszont ha mondjuk odatenned melle az audi a4 est, egy pillanatra sem haboznek, hogy melyiket kerjem. Designban messze magasan...plane belül, de technikaban is ( amotort leszamitva, mert az a4 nek ha jol tudom nincs hybridje...még...na ebben elpopsizza )
-
lenko
aktív tag
Biztos van ellenpélda, de az nagyban befojásolja, ki volt az előző tulaj.
Ha én vennék egy új autót (ami nem fog bekövetkezni, mert azt a pár milliot inkább elköltöm másra) 20évig biztos szolgálna, de én elég egyedi eset vagyok.
Nekem Passat B5 volt, kormánymű adta meg magát. 100k ból orvosolva lett a hiba, nem hiszem, hogy egy 17éves autónál olyan nagy kiadás ez az összeg. Eddig minden autómat drágábban adtam el mint ahogy vettem. Úgy tartom őket. Bár a mostani 4-es golf drága volt a ritkasága miatt, ezért már most tudom kb 3/4-ét fogom kapni x év múlva, de az is csak pár 100k bukás.Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz Declare #124644 üzenetére
Nekem kulsoleg az A4 az, ami felett eljart az ido. Evek ota ezt latjuk, es elkepesztoen unalmas, a generacio valtas kimerul egy lecsapott sarku trapezban es egy szep hatso lampaban.
A Maseratitol elnyult ajtotola ajtoig szellozo (A3 es TT szellozoi gyanusan Ferrari dizajnuak) es a vegtelensegig elcsepelt egyszeruseg mar fajo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Neoteric
addikt
válasz Integrale #124646 üzenetére
Engem pl nem az érdekel, hogy mi felett jár el az idő, hanem hogy mi hogyan néz ki. Az új A4 is pl nagyon tetszik kívülről, hiába 'unalmas', mondjuk egyéb területeken is a letisztult minimal design híve vagyok. De tetszik az új Alfa Giulia is, jót tett neki, hogy elnémetesedett külsőre.
Kár amúgy az ízlésen vitázni, örüljünk inkább, hogy mindenki megtalálhatja a neki legjobban tetszőt.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- E-roller topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest