-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
ILYESMIT vett már valaki? Egy 1-10 skálán mekkora parasztvakítás az egész?
Mert ahhoz képest nem drága, hogy min. +20 lovat tesz a kocsi alá. Az autó elektronikus rendszerét nem lehet ezzel kinyírni?
Nem igazán vág témába, de az autó tuningos topicok döglöttek.
Köszi!
-
-
-
-
akedvenc.hu-tól vett már valaki kocsit? Mik a vélemények róla? Előre is köszi!
-
-
válasz
Motion_Blur #124941 üzenetére
Azért mondom, a kedvezmények nélkül is pofátlanul sok 40 rongy egy 1.0-es Suzukira vagy valami fontos tényező kimaradt.
-
válasz
máyköl #124929 üzenetére
Valamit tényleg rosszul csinálsz vagy a biztosító szívat, mert én 18eFt-t fizetek éves szinten az 1.3-as Suzukimra úgy, hogy 2014-ben lett az én nevemre íratva, addig az is édesanyám nevén futott. Mondjuk ebben van némi együtt kötött Casco és lakásbiztosítási kedvezmény, ami ugyanannál a biztosítónál fut. Bp, '95 óta van jogsim.
-
válasz
stickermajom #124892 üzenetére
Nyilván lapjával, járdaszegély mellé állásnál gond a hossza, nem az egymás mellé állásnál. De részletkérdés, ez csak a saját egyéni meglátásom.
-
-
válasz
bitpork #124880 üzenetére
Hát nem azért mondom, de a 2001-es Swift-embe is simán belerakok egy bringát, még az első kereket sem kell kiszednem. Volt már benne 3 is, ekkor persze első kerekek nélkül. Szvsz ehhez nem kell kombi, főleg, ha időnként. Csak azért ugatok bele, mert én is ezen nyűglődöm éppen, kombiban gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy felesleges amiatt a néhány alkalom miatt szívatni magamat egy kombi méreteivel (parkolás), súlyával (lomhább), ha egyébként csak munkába járás miatt kell a kocsi főleg. A bútorszállítás megint egy olyan dolog, hogy azért normál körülmények közt az ember nem szállít hetente bútorokat, arra a néhány alkalomra meg lehet kérni ismerőst vagy tetőcsomagtartó. Szerintem 5 ajtós / ferdehátú kell és kész. Sima Octavia-ba egy betonkeverő is belefér, tapasztalat
-
-
-
-
válasz
kalmanchris #124569 üzenetére
(kifutottam a szerkesztésből)
A Kia-ról semmit sem tudok, nem merném bevállalni.
-
válasz
lenko #124570 üzenetére
Hát igen, ettől féltem... csak nem tudom, mivel járok jobban? Az évszámból engedéssel vagy a japánból engedéssel? Mert míg a Suzuki-t a hazai gyártás és elterjedés miatt fillérekért lehetett szervizelni, ez egy Mazdánál gondolom egy nagyságrendet ugrik. Viszont kétségtelen, hogy a japán kocsik durván tartják az árukat, ami meg a megbízhatóság miatt van.
Ezek nagyon szép autók egyébként. Bár a főleg munkába járás miatt lehet, hogy túlzás lenne a kombi és maradnék az 5 ajtós / ferdehátú kivitelnél.
-
válasz
kalmanchris #124564 üzenetére
Köszi, mondjuk ez sem lenne rossz, családban van egy ilyen, tempomattal meg minden. Megjártuk vele Horvátországot. Kényelmes, nagy csomagtér, jól vezethető, bár kicsit lomhának tűnik (asszem 1.6-os 105LE).
lenko: szeretnék már egy kategóriát feljebb lépni, ez nagyjából ugyanakkora, mint a régi Swift, így képről. Ezzel sajnos semmivel nem lennék előrébb, akár hajthatnám tovább a régi kocsit. Ne kelljen a "földre" ülni és onnan kászálódni ki, gond nélkül beférjen 1-2 bringa hátulra meg ilyenek. Tényleg, Focus vagy Skoda Octavia méretű kocsit szeretnék, csak japán gyártmányt
Suzuki kézenfekvő lenne, ha lenne a Swift és a Vitara közt valami értelmes, megfizethető modell.
-
Üdv!
Használt autót vennék, de félek
Jelenleg egy 2001-es 1.3-as Swift-em van, ami jó meg megy, de csak 14 éves. Szóval félek, hogy ennyire megbízható és olcsón fenntartható autóm nem lesz még egy. Ezért is nem tudom, milyen márkát vegyek. Maradnék a japán kocsiknál (pl. Toyota Avensis), de, ahogy eddig felmértem a kínálatot 3mFt alatt nem igazán találtam érdemlegeset, de majd korrigáltok.
Szóval a paraméterek:
- 2mFt van rá
- 2010-nél ne legyen öregebb, ha nem muszáj
- benzines (szívó vagy turbó, nem tudom)
- leginkább munkába járáshoz kell (napi 30km), de vidékre, külföldre is el lehessen vele menni adott esetben (jó, tudom, egy Trabanttal is el lehet); úgy 10e km/év.
- automata váltó nem lenne rossz már, bár bizonyára mélyebben zsebbe nyúlós, ha elromlik
- mivel biztonsági játékos vagyok, több, mint valószínű, hogy márkakereskedésben venném
- tetősín legyen vagy lehessen rá szerelni
- ferdehátú vagy kombi
- klímaNagyjából ennyi. A realitás talaján maradva ILYESMIT néztem ki egyelőre. Vélemények?
Előre is köszi!
-
-
-
-
válasz
Újoncka #2764 üzenetére
Nekem a szerelőm javasolta a Swift-et, mondván nem kell rá költeni. S tényleg. Persze azért műszaki vizsgán mindig cserélve lett, ami kell (ez először 90 ezrembe, másodszor 50-be került). Magyarul karban van tartva, cserébe tudom, hogy ha beleülök és elfordítom a kulcsot, indulni fog. Eredetileg Seat Leon-t nézegettem, de állítólag Opel koppintás, és nem jók hozzá az Opel alkatrészek.
A Swift-em 2001-es, ennél régebbit nem nagyon érdemes venni. 1.3-asat vegyél feltétlenül, mert ez se nagyon megy autópályán több személlyel (hát még légkondival), így aztán az 1.0-s meg végképp gyenge. Mindent összevetve (ár, fenntartás, alkatrészek ára és beszerezhetősége) szerintem a Swift az egyetlen opciód. A keretedet figyelembe véve meg az 1.3-asok közül értelemszerűen a legfiatalabbat és a legkevesebbet futottat keresd.
Szívem szerint Suzuki lenne a következő kocsim is, de egyszerűen nincs normális méretű kocsijuk megfizethető áron, így nagy valószínűséggel Skoda Octavia lesz a befutó.
-
válasz
Újoncka #2759 üzenetére
Nem tudom, mennyire jellemző, de tesóm ilyen kocsija hajlamos volt a nagy zuhék után nem indulni. Tisztára Skoda 120 feeling. Egyébként jó volt vezetni meg minden.
Én végül Swift-et vettem immáron 6 éve, s nem bántam meg. Egyszer kellett a kipufogóját javítani (azt is valószínűleg azért, mert lekoccoltam) és úgy ennyi, csak a benzint kell bele tölteni. No, és persze most ingyen kicserélték a két első lengéscsillapítót a visszahívási "akció" miatt. Meg nekem az sem utolsó szempont, hogy van benne légkondi.
-
-
válasz
Sandrew #1859 üzenetére
Semmivel nem lennék vele előrébb raktérben szerintem. Meg a kétajtós (vagy 3) nem igazán családi kategória, de az 5 ajtós sem hiszem, hogy sokkal nagyobb.
mycso: arról volt már szó korábban, az is egy opció
dízelracer: na, hát Dacia-t se vennék, akkor tényleg inkább a Peugeot :-D Egyébként még anno, mikor a Swift-et nézegettem, ültem egy 206 vagy 207-esben, hát az biztos, hogy az volt a legkényelmesebb az összes közül, mintha rám szabták volna a vezetőülést meg minden kezelőszervet. Egyébként nem szándékozom állandóan az utastérben szállítani a bringákat, hanem veszek csomagtartót, de ha pl. 1 bringa kell, mert kiruccanok teljesítménytúrázni, azért már ne kelljen felszerelni még valamit. Bár az is igaz, hogy ellenkező esetben meg a kalaptartót kell kioperálni... miért nem tudnak minden kocsiba olyan kihúzható bringatartót tenni, mint az új Opel... ööö... Corsába? Mondjuk opcióként.
-
válasz
Yushchenko #1852 üzenetére
14l?
Az nem gyenge
S ezek szerint nem lehet kilátni hátra rendesen?
-
válasz
Manitou #1847 üzenetére
Jó nektek
Kényszermegoldásnak jó, mert akárhogy vigyáz az ember, hosszútávon összeverik egymást a bringák. Igazából tényleg a vonóhorgos megoldás a legjobb, mert egyszerűen felrakható, egymásról nem verik le a festéket és védve vannak a becsapódó rovaroktól is.
lorcsi: hát igen, utastérben bringákkal egyből csak kétszemélyessé válik az autó. Van egyébként egy univerzális kerékpárszállítóm, amit hátulra fel lehet szerelni hevederekkel, de az sem 2 perc...
-
Nekem mondod?
A Swift-be nem egyszer tettem már be, kezdve azzal, hogy kalaptartó ki, hátsó ülések lehajtása, bringa első kerekek le (egyébként 1db bringa első kerékkel is befér, ha el van fordítva a kormány) és úgy. Tényleg macerás, de 3db(!) bringa belefér, így döbbenve olvasom kisza25 hsz-ét, miszerint a Fabia Kombi-ba nem fér be kettő sem (bár lehet, kerekekkel együtt próbálta). Bizonyos vélemények szerint viszont vonóhorgos autót nem szabad venni, de gondolom lehet rá tetetni utólag, bár macerásabbnak tűnik, mint a tetőcsomagtartó, ahova viszont macerásabb felemelni a bringát + hirtelen nézni kell a magasságkorlát táblákat is.
kisza25: köszi az Octavia Kombi ötletet, megnézegetem!
-
válasz
Dark Archon #1840 üzenetére
Egyébként ilyesmi felé húz a szívem, de 1.4-esben is elég :-) Azt hiszem, gyűjtögetek még...
-
válasz
Yushchenko #1835 üzenetére
Nincs kizárva, hogy egy Ignis lesz a vége, csak hát az sem a bivaly motorjáról híres.
Xero: szép, szép, de egy kollégámnak is az van és horror összegekért viszi javíttatni. Persze nem feltétlenül van ez így minden Peugeot-nál, de... neeeem
GIJoe: hát nagyon úgy látom, ennyiért álom marad a dolog. Túl sok km van már bele tolva, ki tudja mi baja lesz...
lorcsi: igen, igazad lehet, csak ahhoz nem árt egy vonóhorog meg egy olyan széles autó, amin nem lóg túl a bringa
-
Üdv,
Gondolkozom egy új autó vásárlásán, de gondban vagyok. Jelenleg egy Swift 1.3 GC Cool II tulajdonosa vagyok. Azt gondolná az ember, hogy ennél csak jobbat lehet venni, de a nálam töltött 6 éve alatt - a 10-ből - tényleg csak a benzint kellett bele tölteni, meg a kopó alkatrészeket, szűrőket cserélni, ill. most a kipufogót, s szeretném, ha ez a tendencia az új kocsival sem változna.
Kombiban gondolkozom, mert relatíve gyakran szállítjuk a bringáinkat, s nem ártana, ha végre egyben beférne hátulra. De amennyiben előnyösebb egy sedan, nem kizáró ok és veszek egy tetőcsomagtartót, de a lényeg, hogy ennek már családi autónak kéne lennie.
Főbb szempontok:
- olcsó fenntarthatóság
- alacsony fogyasztás (benzin / diesel - mindegy, de 7l városban jó lenne)
- japán márkák előnyben, német kizárva, francia meg végképp nem kell
- 2-3-4 éves használt
- légkondi (manuális is jó)
- ne legyen olyan lomha, mint a Swift; mondjuk az érdi emelkedőn menjen már fel 4 emberrel és pakkokkal 130-cal (vagy ezt más kocsi sem tudja ennyiért?)
- mindez ~1,6 millió Ft-igAz egyetlen "német" márka, amin elgondolkoztam a Skoda Fabia Kombi 1.4, de a 3 hengert keveslem.
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest