-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Dark Archon #1831 üzenetére
-
zoo8800
veterán
válasz Dark Archon #1831 üzenetére
[link]
nem kombi, de elférnek a bringákrip and tear, until it is done
-
Yushchenko
őstag
válasz Dark Archon #1831 üzenetére
1.4-es fabia 4 hengeres amúgy.
Nem lesz egyszerű dolgod, suzukin kívül nem fogsz más japán autót kapni ennyiért. -
lorcsi
veterán
válasz Dark Archon #1831 üzenetére
ha bringát szállítasz nincs jobb mint a vonó horogra szerelhető változat
-
Xero
nagyúr
válasz Dark Archon #1840 üzenetére
307-est én sem kedvelem (206 tulaj vagyok 5 éve, lassacskán meg BMW ha minden jól megy), de az 1.6HDi egy piszok jó motor. Alig eszik és húz mint a barom.
-
addikt
válasz Dark Archon #1840 üzenetére
Egyébként ilyesmi felé húz a szívem, de 1.4-esben is elég :-) Azt hiszem, gyűjtögetek még...
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Dark Archon #1840 üzenetére
a skoda fabia kombi nem rossz ötlet,de az sem egy erőgép és bár tágas a csomagtere és olyan hosszú, mint egy alsó közepes, de ezért a hátsó üléseken elég kicsi a lábtér, bár 14alatti gyerekek simán elférnek, 2db bringát meg nagyon nehezen fogsz belegyömöszölni, nekem sikerül ugyan,de akkor nem lehet lecsukni a hátulját, viszont soknál van tetőcsomagtartó előkészítés,
viszont olcsón lehet kapni az oktavia kombikat is ami jóval nagyobb viszont súlyra ua és árban 2006/7-es modellek közül válogathatsz, igen sok van belőlük,
ha egy kicsit visszaolvasol szerintem az ignis/dobókoskáról leteszel,Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lorcsi
veterán
válasz Dark Archon #1840 üzenetére
de csomi tartóba eszméletlen fárasztó begyömöszölni 2 bringát
pár hete én is ezen agyaltam és a vonóhorgos a legtutibb hosszú távon ez egész biztos -
Manitou
addikt
válasz Dark Archon #1846 üzenetére
Mi F astra sedan-ba lehajtott hátsóülésekkel kb 2 perc alatt bepakolunk 2 AM Fully-t, mindkettőnek az első kereke természetesen ki van szedve.
-
lorcsi
veterán
válasz Dark Archon #1846 üzenetére
én is tettem/ teszek utastérbe bicajt..nem kellelmes még első kereket kiszede sem
a vonóhorog tudtommal nem erőltetni meg a szerkezetet, hiszen úgy van feltéve
ráadásul véd is
plusz könnyen hozzáférni így a kerókhoz, egyszerű a pakolhatósága..az autóban meg marad egy csomó tered
a vásárláskor kereskedőtől lehet friss műszakisan kérni és akkor azzal a lendülettel rá lehet pakoltatni a vonóhorgot is -
Manitou
addikt
válasz Dark Archon #1849 üzenetére
Mi úgy szoktuk, hogy ahol a bringák egymáson felfekszenek oda teszünk párnákat. Első bicaj amikor be van téve, akkor azt letakarjuk egy pléddel, majd jönnek az alátét párnák és utána rá a másik bringa, a kritikus pontokra meg beigazítjuk a párnákat. Még sosem lett semmi baja a bicajnak, pedig már sokszor volt így szállítva, ellenben bringatartós szálításnál már nem egyszer érte ( régebben) "kár" a bringa festését.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz Dark Archon #1849 üzenetére
az univerzálist én is megnéztem 1-2 autón...nem olyan szimpazikus az a hátsó ajtóra felfektetés oké hogy párnázott, szivacsozott..de akkor sem
-
Yushchenko
őstag
válasz Dark Archon #1842 üzenetére
Én most ilyet vezetek. Hát, tolatóradart vegyél rá Amúgy nagyon kényelmes kocsi, 1.6-os motorral elég dinamikus. Viszont a fogyasztása nekem ha nem nyomom akkor 7,5l vegyesben, ha nyomom 14l.
-
válasz Dark Archon #1846 üzenetére
szóval a 2db bicaj minden varia nélkül úgy fér be, hogy pont nem tudod lecsukni, ha a bicaj üléseket leengeded, meg nem olyan nagyok a bringák, mint az enyémek (19-es mind a kettő)
akkor le is lehet csukni, amúgy 140 cm hossz és 90cm széles a csomagtartó,
a kerekek kivételével sima liba csak én ennél lustább vagyok
amúgy nekem 5,5 évig volt meg a fábia (2006-os)nem volt vele semmi hiba, 1,2 12v 64ló, rövid a váltó áttétel és 3000-től megvan a 112Nm nyomaték, kicsit olyan dizeles érzés vezetni, csak komolyabb emelkedőknél tele autóval már necces tartani a 130-at, de nem lehetetlen,
nekem Ausztriában ahol 4-8%-os emelkedőt minden szívfájdalom nélkül belefaragnak a hegybe autópályának, egy megállós fizetős kapu után következik, még gyorsítani is tudtam, de mikorra elérem a 130-at addigra jön a 100-astábla és az alagút,
ue a ceed-el 130 megvan 2-3percel a 100-as tábla előtt
szóval ide kintre a hegyekbe kevéske volt, de otthon nem voltak ilyen gondok és a 65ekm alatt 6-6.5 volt a fogyija, de mértem 5,5-öt is, de az szinte csak 90-110km/h haladás után volt(autópályán végig korlátozások voltak)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yushchenko
őstag
válasz Dark Archon #1853 üzenetére
Ez egy céges kocsi, néha megyek vele 180-200-at, ill városba 3-asba közlekedek. De alapvetően 7,5 vegyesben tartható.
Hát, én nem teljesen érzem ezt a kocsit, 2 hónapon belül már 2 kisebb koccanásom is volt vele XD Még jó, hogy cascos. -
Sandrew
őstag
válasz Dark Archon #1831 üzenetére
Új swift? 92le asszem. Nemrég volt anyámnál tesztautónak. Előtte ignise volt lóerőre ugyan annyit tud viszont sokkal kevesebbet eszik, jobban megy illetve ignishez képest csendes.
1,6M-ért 2008 körülit kapsz full extrást automata klímával 8légzsákkal stb...
Illetve bringa szállításra meg vonóhorogra tehető megoldásnál nincs jobb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dark Archon #1849 üzenetére
Tetôcsomagtartóra szerelhetõ bicikliszállító?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dízelracer
senior tag
válasz Dark Archon #1863 üzenetére
Utánfutó?
-
kpal
veterán
válasz Dark Archon #1863 üzenetére
Mercedes Vito estleg .
-
Sandrew
őstag
válasz Dark Archon #1863 üzenetére
Miért kell a bringát utastérben szállítani?
Amúgy meg neked ez lenne ideális:
Katt -
tomcsi23
veterán
válasz Dark Archon #1912 üzenetére
Lopás ellen? Amikor egy esernyőért beqrják az üveget
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Sandrew
őstag
válasz Dark Archon #1912 üzenetére
Lopás ellen? öhh... Ismerős Merci Vito-ja ból bringás versenyen lopták ki a bringákat...
-
Újoncka
tag
válasz Dark Archon #2763 üzenetére
Na ilyesmi válaszokat várok
Hogy ha valakinek van tapasztalataMég a swiften is nagyon gondolkodom csak nem tudom ezekből melyiket és mekkorát lenne érdemes venni sajna a keretem elég szűkös max 400 az átírási költségeken kívül
-
Újoncka
tag
válasz Dark Archon #2765 üzenetére
Nagyon köszönöm a válaszodat Igyekszem ilyeneket keresni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dark Archon #2765 üzenetére
Seat sosem volt Opel koppintas. A Seat az egy VW klón.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dark Archon #2776 üzenetére
Mert lehet olyan helyen jar?
Rokonom lakik Érd-n. Van az utcajukban egy eleg kajak emelkedo, nincs leaszfaltozva. Az egyik szembe szomszednak az uzukija ijen 4wd-s cucc, na az telen is fel tud menni, a masik-e csak 2wd, na az meg ha saras az ut vagy esett a ho, akkor lent alszik a keresztezodeseben 4 hazzal odebb az utcan
több drón kell ;P
-
válasz Dark Archon #3359 üzenetére
Éves díj! (ha nem az akkor tökönszúrom magam)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
válasz Dark Archon #3359 üzenetére
Éves gondolom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lenko
aktív tag
-
kalmanchris
tag
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Focus mkII facelift.
-
kalmanchris
tag
válasz Dark Archon #124567 üzenetére
Japán kombihoz árban tenni vagy évjáratban engedni kéne. Kia ceed sw?
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124567 üzenetére
Japánból olyat nem fogsz találni, mazda 6 kombi, de az meg nem fér bele a 2010től kategóriába.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124573 üzenetére
Inkább az évszám elengedés, azt az 1.2 TSI-t meg gyorsan elfelejteném.
Vagy ha fabia akkor az 1.6 CR tdi sokkal jobb választás. Céges octaviakba ilyen motor van(hidegen nyomva neki stb)
100e km- van bennük, eddig még nem volt semmi bajuk. Fogyasztás sem megy 6l felé.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Nem, ez kis motor hamarabb melegszik a 15km táv meg bőven elég. Van belőle gyárilag 90, és 105 lovas verzió is, de ha rám hallgatsz veszel egy ilyet, és elviszed chip tuningra.(105ló lesz, de ha félsz tőle, és elég a 90ló akkor annyira)
A motor ugyanaz, csak gyárilag le van butítva software-esen,
Így az átírás, és egyéb adók miatt na meg a fogyasztás differencia miatt, a chip tuning ára 2 év alatt meg is térül.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Nyomatéka, viszont ennek biztosan jobb dinamikusabb.
Én napi szinten ennyit járok plusz hétvégi utak bevásárlás és hoppá 20-25e évente lazán meg van. -
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124581 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Dark Archon #124589 üzenetére
Nem tudom milyen ez a motor, én inkább 1.6 szívóval venném.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lsc
nagyúr
válasz Dark Archon #124589 üzenetére
Élhető az a motor ebben a kaszniban is, de tempósabb haladáshoz pörgetni kell, ami egyébként nincs ellenére. Fogyasztása nem rossz, köszönhetően a váltó jó fokozatkiosztásának. Ha sokat mész autópályán vagy nagy terheléssel akkor egy 1,6-os jobb választás.
Az élet kegyetlen .
-
veterán
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Szinte ugyanilyen parameterekkel kerestem autot, annyi kulonbseggel, hogy picivel 2M fole csusztam volna es mindegy volt, hogy dizel vagy benzin. A tapasztalat az, hogy ennyiert meg nincsen jo allapotu, jo felszereltsegu es viszonylag fiatal japan kocsi (inkabb 2005-2007 koruliek). Kicsit engedtem a dologbol is igy hoztam el egy 2008-as kia ceedet, 1.6 dizelmotorral. Egyelore nem bantam meg
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Dark Archon #124562 üzenetére
Swift után én is lebeszélnélek az 1.2TSI-ről - jól megy, jól fogyaszt - de korántsem alacsony karbantartásigényű (lánc, koksz). Ha TSI, akkor inkább 1.4 - még jobban megy, jól fogyaszt, kevesebb vele a nyűg, de ez sem "gondozásmentes".
Astra H 1,6 vagy 1,7D? Masszív konstrukció, olcsó szerviz. Belseje kissé "baltával faragott".
-
bmwsan
senior tag
válasz Dark Archon #124677 üzenetére
Szia!
Szerintem jó vétel, a karbantartás/javítás nem vészes, bár ahogy a kormány kinéz a kilométert kicsit kevéslem (nálam paszulyban 260-nál a borözés jobban nézki).
Ha jól tudom még talán kettostomegu lendkerék sincs benne (szóval erre sem kell költeni), de nem biztos, a vezérlés pedig láncos.
Eddig nem hallottam róluk rosszat. A részecskeszurore, viszont figyelni kell, se javítása, se a cseréje nem olyan olcsó dolog. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Dark Archon #124707 üzenetére
Eléggé.
-
bmwsan
senior tag
válasz Dark Archon #124707 üzenetére
Szia!
Az ügyfélkapus elég jó, de am a a kilométerrel ne foglakozz. Nézd meg hogy egyben legyen az autó.
Ne lógjanak a lökhárítók, az illesztéseknél, ne legyenek eltéro hézagok. Ne legyen szétkopva, kiülve a belseje. Müködnek-e benne az ablakok, többi elektromos dolog. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Dark Archon #124886 üzenetére
Attól, hogy kombi, miért nehezebb parkolni vele?
-
máyköl
veterán
válasz Dark Archon #124890 üzenetére
Hát azért a parkolóhelyekkel nem hosszában szokott gond lenni, inkább, hogy nem elég széles. (Mert mondjuk képtelenek figyelni az emberek, hogy úgy álljanak egymás mellé, hogy beférjen több autó is, de ez egy másik téma.)
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #124890 üzenetére
Még jó, hogy nem tudsz olvasni, ha már parkolni sem...
Segítek: Csapott hátúnál azért persze nagyobb a különbség, viszont ott a csomagtér is erősen lecsökken.
Főleg, hogy a ferdehátú monológod megkoronáztad egy Octavia méretével..
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Dark Archon #124890 üzenetére
Megyek és belehajítom a Napba a kombimat.
-
válasz Dark Archon #124886 üzenetére
Nem vagyok egy könnyen feladós fajta, de az allroadban (mindkettőben) tönkretette a kárpitot a 26"-s női bringa. Arról nem is beszélve, hogy az ülésekkel origamit még a kombiban is nehéz elkerülni amit szintén nagyon rühedzek Végül megemlíteném hogy nem nem is minden sedan-ban lehet bizirgálni őket. A C5 és Oktáv elég jó, de messze nem mindenható ilyen téren: van bennük irgalmatlan hely, de akkor sem bicikliszállításra van kitalálva - különben ahogy említetted, a suzival is megoldható minden, és már zárható is a zinternet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dark Archon #124893 üzenetére
Pl. VAG-éknál bevennéd a sedan octaviaval is, mert 4mm!-el hosszabb a kombi és a sedannak legalább a vége sem látszik a vezető ülésből, értsd: ahová befér a sedan, oda a kombi is be fog menni, Kombi esetén tudod, hogy ablaktörlő +5 centi-ig lehet tolni sedan-ban meg hallod, amikor koppan.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dark Archon #124940 üzenetére
Nekem 2006-os Swift MK4, nagyvárosban 18.000 adóval (Allianz).
10% kedvezmény mert a lakásbiztim is itt van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section