-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
És jó is, régi jó ügyfelem az 1.6 Sport Suzuki -át cserélte le egy ilyen OPC Corsa -ra, Bp -n ha láttok egy fehér OPC Corsat (MAX ... rendszámmal) akkor ő az.
Szerk.
De ha egyszer sok pénzem lenne, Link (minden porcikám kívánja)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Ez az aero nagyon jól néz ki, éppen tegnap linkelte a tulaj az egyik uk saab csoportba. A felnije nem aero mondjuk, de annyi baj legyen. Ill. az első gennél széria volt az üléshűtés, úgy látom ebben már nincs, bár manapság már mindenért pénzt kérnek. A motorja jó konstrukció, ja és Sziki Pistáék (ahol fordultunk egyet) vagy akár Törőcsik Gáborék (szigetszentmiklós) is készséggel átvizsgálják, ismerik minden porcikájukat. A motortér úgy látom tisztítva lett, de elég patikán néz ki. Ha nem másra költöttem volna most a farmaranyat már lehet a kapu előtt állna a bratyó mellett.
Ráadásul manuális, instant get.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Annyit er amennyit adnak erte, gondolom nem veletlenul indult el felfele az ar. Mar nem gyartjak, ezt a V6-ot ebben kapod meg utoljara, raadasul a teljes fenyeben. Ezek garantalhatoan emelkedni fognak, a jobb Coupekkal es Integralekkal egyetemben.
Vannak par ezerrel olcsobban is, de szerintem egy G4 R32-sem er annyit amennyiert mennek a piacon.Ferrari ettol az artol pedig durvan messze van.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Flashback #125805 üzenetére
Bocs, csak ezen fennakadtam egy kicsit, így leírva még sose láttam.
1,5 milláért csendes és megbízható autópályázós autót venni eléggé határeset. A listából leginkább az Accord lehet a tuti választás, csak bő fél-egy millával többért.Kollégámék tavaly vettek egy 2006-os Mondeot (2.0 TDCi), imádják. Egy régebbi Civichez képest nagyságrendileg halkabb és komfortosabb lehet. A kötelező DPF-DMF-turbó-CR-megmindenamidrága beszarás helyett csak egy beázásuk volt, mert tönkrement az egyik ablakemelő.
rip and tear, until it is done
-
veterán
2 gyerek mellé szintén inkább Octit vennék, kettőnknek elég a Golf. 2 - 2,5 között nagyon szép G5-ök vannak, a kockás üléshuzat nekem beszabehu és egy igazi legenda a GTI.
Személyes tapasztalatom a motorról október óta van. Amit olvasok: van, hogy cserélni kell a vezérműláncot, kicsi koksz lehet, szvsz nem tragédia. Minden alkatrész nagyszériás, bontóból akad minden dögivel. Múltkoriban láttam 50-ért Remust alá. 7,2 s százig. G5-ben kopósak a beltéri kapcsolók, az is van olcsón Kínából, OEM.
(Van itthon 2 db indexkapcsolóm, neked adom ajándékba. )[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz focvis #125914 üzenetére
200k+ km-rel akkor veszek csak autot, ha kezembe nyomja evekre visszamenoleg az osszes szervizszamlat, hogy 10e-nkent cserelte az olajat, meg mikor volt gatlo kuplung faszomtudja mi cserelve. Ez meg eleg ritka itthon = nem veszek 200k km folott autot, soha, never ever
-
w333
félisten
Hmmm ... ezek már a tipikusan lepukkant széthajtott autók ilyen sok km -el, ezek már nem sport autók hanem inkább egy pénznyelő valamik
Sportos erős autót csak nagyon megbízható forrásból szabad venni, mert kérdem én miért vásároltak egy ilyen autót ? azért hogy hajtsák ! és miért adják el ? azért mert már egy pénznyelő és nem érdemes vele foglalkozni
Szóval csak nagyon óvatosan ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Ha korrektek akarunk lenni akkor nem ellenpéldát emlegetünk, hanem elfogadjuk hogy mindkettőre van, volt és lesz éppen elég eset.
Nem is értem miért van a felhasználó számára publikus teljes km-t számító eszköz a modern autókba. Miért nem elég egy nullázható napi számláló egy 1-2k-s limittel, meg az elektronika ami szól hogy most szerviz. Slussz. A gyártási idő elég, szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
[Meg ne nézd, ott van tőled 5 percre. Magamnak vállalnám.]
Benned láttam a lehetőséget, hogy márkatársak legyünk (a sötét oldalon)!
Abbahagytam a hittérítést, lehet, Neked nem ez kell.Japánszívóbenya, a falusiorvosplébánostól, csakvasárnaphasználta....
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Az autó ... gyerekkori barátom kb. 3 évig építette, tavaly lett kész !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Pár hónap múlva lenne esedékes autóvásárlás.
Két szeméylnél több mostanában nem fog utazni vele hosszabb távon, és főleg hétvégén, közepes-hosszabb kirándulásokra, szülőkhöz haza, stb. lenne használva, városban szaladgálósnak kevésbé. Évi 10-15k futással. Keret 1,5-2m, átírással-rendberakással.Olyat szeretnék amivel lehet haldni, de azért nem eszi le a gatyámat, illetve kezelhető a fenntartása is. Ha van egy kicsit egyedibb, fiatalos kiállása az csak előny.
Amiket elsőre néztem (10 évesnél nem sokkal öregebbeket):
MX-5: régi kedvenc, "bakancslistás", de az NB-k amik ebbe beleférnének már öregek, rohadnak és klímásat nagyon nehéz találni. NC jó lenne de az drágább.
Mazda 3: az első generáció tetszik, ebből a 2 literes benzines jó is lenne, de szintén nagyon kevés van belőle, és nem túl takarékos.
Mazda 2 GT: Élőben meglepően kevésbé "anyukás" mint képről, de ahogy olvastam nem egy nagy durranás.
Alfák: 147-Mito-Giulietta nagyon bejön, a 147 bőven beleférne az 1.9 JTD-vel, akár egy 6-7 éves is - kérdés mennyire dárga a fenntartás illetve a 16V elég ritka. Futómű tudom hogy kényes. Mito-nak az alja van 2m alatt valamivel, és nem sokat találtam a megbízhatóságról, pedig egy 1.4T-t el tudnék képzelni.
Civic 7gen-ből akár egy CTR is belefér de kicsit félek hogy sokat szétrúgnak, 8gen 1.8benzin/2.2 diesel lenne jó, de azok már nagyon a keret tetején/felette vannak
Mit lenne még érdemes nézni ebben az ársávban? Swift, Focus/Fiesta, Megane/Clio nem igazán tetszenek... Golf/Puntot sem akarok, BMW1-es tetszik de fenntartás miatt nem merném.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Alg
veterán
válasz bitpork #125942 üzenetére
A kritériumok nincsenek kőbe vésve, főleg ha csak előítéletek. Simán lehet hogy hülyeségeket írok és mittudomén a Mazda3 az 1.6 benzinessel erős és takarékos és megbízható - amíg nem kezdem el próbálgatni csak a számokra tudok hagyatkozni - viszont a próbához jó lenne szűkíteni kicsit, 2-3 típusra.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rbalint88
addikt
MX5 NB Anniversary 1.8, Bilstein futó, sperr, klíma. Kötelező körökkel együtt is megvagy kettőből, aztán van egy olyan autód, amivel mindig öröm menni. Problem solved.
Ha meg kell praktikum is (4 ülőhely, némi csomagtartó), akkor a 147 JTD 16V-ről nem beszéllek le. Az is vidám jószág, persze máshogy és másra való.
Persze először azt kell eldönteni, hogy egy mindennapos használatra is alkalmas élményautó vagy egy némi élményt is adó használós autó kell. Kuvik 8gen dízel nem annyira fickós, túl (orr)nehéz hozzá, hogy igazán vidám legyen.
Felvenném még a listára a Mini Coopert is. -
Alg
veterán
válasz rbalint88 #125944 üzenetére
MX5 NB Anniversary 1.8, Bilstein futó, sperr, klíma. Ez az ami nem létezik a használtpiacon Egyébként nekem is ez volt az első ötlet, aztán jöttek a kicsit praktikusabbak.
147 jelenleg ami nagyon tetszik minden szempontból. Minit még meggondolom, köszi. Főnökomnek van, kívülről még ok is, de belülről azt a kakukkos órát nem tudom meg tudnám-e emészteni. Ráadásul az nem BMW technika annak az összes hátulütőjével együtt?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
raczger
őstag
Csak nem ezzel?
Régóta eladó, elég sokat ment le árban, ennyire nem viszik ezeket? Vagy valami nagy gáz van vele.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rbalint88
addikt
MX-5 a kora miatt már kicsit necces -mármint találni-, de ha nem s.o.s. a dolog, érdemes lehet kivárni egyet. Ja meg ugye itt egész ajrópából érdemes nézegetni, alap.
147-est menj el kipróbálni. 156-ban is gondolkozhatsz, az se éppen papás autó Ezekkel közös alapon van a GT, abból egy Q2 modellt tudnék szeretni. (Q2=sperrdiffi, 1.9 JTD 16V-vel volt GT-ben főleg, valamint 147 FL-ben)
Mininek vannak BMW-s dolgai, de azért nem egy problémakupac. 116 lovas elég belőle és azokkal nincs is sok gond, Cooper S-ek (163le) jóval betegebbek eleve és le is vannak rúgva általában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Könyvajánló
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen