-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
A MiTo nem rossz azzal a motorral, sot kifejezetten jo, de mas liga mint a 147, ami akar elony is lehet, lasd futomu.
Viszont csak 3 ajtos van belole, belter nem jelentosen kisebb mint a 147-e, cserebe erezni a minosegen, hogy egy kategoriaval a 147 alatt van, sok elem egyezik a Grande Puntoval, ez fentartas szempontjabol jo, mert olcsobb es jo ertelembe veve igenytelenebb.
155 lovas 1.4 T-Jet jo valasztas, de akar meg az egyep gyengebb is, 1.3 MJet-et a kinalat aljarol ne! (147 nem osztozik semmilyen Fiattal)Ha a kenyesebb futomuvel meg tudsz baratkozni, akkor inkabb a 147-et vennem, szerintem szebb, (bar a MiTo-bol is van nagyon dogos varians.) egy jo kis autokazasra alkalmasabb, pontosan a futomu miatt, ha ennyi az erre fordithato kereted, akkor semmikepp se a 5-600 ert hirdetetteket nezd, a jok 1 misi korul/ felett vannak, foleg az utolso, rancfelvarott szeriabol, abbol pedig egy 150 lovas Q2 lehet a legjobb.
156-nak nagyobb a csomagtere es a tengelytavja, mas belter, bizonyos extrakat nem kerhettel bele (nagy navi), viszont alapbol tobbet tartalmaz mint a kisebb testver.
Hely szempontjabol a GT a legjobb a 3 kozul, 156 tengelytav, 147-es kulso elemeivel, harom kozul a legnagyobb csomagterrel (147-es kufferja nudli 280 liter), hasznalhato labterrel.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Alg
veterán
válasz Integrale #125951 üzenetére
Nagyobb méretben a 159 ami nekem besza-behu, de az már feleslegesen nagy lenne, család még kilátásban sincs. 156, GT nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #125953 üzenetére
2008-ig előfordulhat probléma a központizárral, és a vízpumpán egy tömítés szokott megdögleni, cseréjével a hiba letudva, Bravosok meg tudják mondani, hogy pontosan hol és melyik.
Bővebben alázógyík tud mesélni róla, annyira nem vagyok jártas Bravo 2-ben, de nincs is nagy visszhangja a típusnak.
Ha jól emlékszem, akkor itt is foglalkoznak az újjal.[link], itt is említik, hogy az erősebb T-Jet nem csak szoftveresen erősebb.
Alg:
Pedig tud szép lenni, persze ez szubjektív, én a mérete miatt a GT-t választanám, aztán 147 és 156 fej fej mellett.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Zin
senior tag
Aki ausztriábol hoz be autokat stb irjon privit fontos lenne.
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ez nem a Delta Integrale, hanem a rally B csoportos Delta S4 Stradale (=utcai) valtozata
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds.[1] Officially, the car produced 480 horsepower (350 kW), but some sources claim that the Delta S4 produced about 560 horsepower (417 kW). In 1985, Lancia engineers tested an S4 engine under extreme conditions, reaching 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb).
...
Between October 1985 and 1986 Lancia built 200 examples of a road-going version of the Delta S4, officially named Lancia Delta S4 but widely known as "Stradale", for the purpose of homologation in Group. In Italy the car was priced at about 100 million Lire: five times the price of the most expensive Delta of the time, the HF Turbo.
The Stradale's chassis was a space frame, similarly to the racing cars, built out of CrMo steel tubes and aluminium alloy for the crash structures; it was covered by epoxy and fiberglass body panels. Like the rally car these cars mounted in a midships position a 1.8-litre engine, equipped with Weber-Marelli IAW integrated electronic ignition and fuel injection, a supercharger, a turbocharger and two intercoolers. In road tune the 1.8 produced 250 PS (184 kW; 247 hp) at 6750 rpm and 291 Nm (215 lbft) at 4500 rpm. The "Stradale" kept a three differential four-wheel-drive system; the centre differential sent 30% of the engine torque to the front open differential, and 70% to the rear limited slip one."[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
trassher
addikt
válasz Integrale #125969 üzenetére
Na de ne offoljunk mert lecsap a ban hammer.
Ementor? Az mi az?
Egy jó 7 személyes terepjárót valaki?Láttam de nem ma volt. Ementor nem rémlik de akkor most felfrissítem az emlékezetem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #125974 üzenetére
Ezek kozul az 1.8 a legjobb, de sajnos csak a 156-ba es a GT-be kerult, a 147-be nem.
Ez megegyezik az 1.4; 1.6 blokkal, a 2.0 mas, ott plusz kiegyensulyozo tengely, nagyobb furat, kenyesebb technika, kevesbe ajanlhato mint a kisebbek.
A JTS-t felejtsd el, ketlitereset azert, mert ha nem ujkent kerul hozzad, es hasznalod a te mentalitasoddal, akkor lutri, vezermutengely, csapagyak stb. Cserebe jol megy, egy jol fogyaszt.
Ha ket literes, akkor TS ismert eloelettel, gyakori olajcserevel, es hidegen kimelessel.Nekem ha par kilometeren belul van dolgom, akkor altalaban megyek 2-3x annyit, hogy legalabb bemelegedjen.
Az 1.9 JTS es 2.2 JTS-t, pedig azert, mert egy GM blokk Alfa vezerlessel, es csak a 159 be es a Breraba kerult, viszont mind a ketto (3) olomlabu, egyikkel sem fog sokat adni, de legalabb fogyasztanak is a nagy tomeg miatt.
Ujakbol mindegyik jo, 1.4 es az 1.8 is, dizelek szinten (azok a regiekbol is) de az neked nem opcio.
Esetleg V6-os, azokkal csak a fogyasztas es hasznalat szempontjabol kell kompromisszumot kotnod, cserebe stabil, kotelezok betartasa mellett megbizhato.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #125976 üzenetére
Kozel sem megbizhatatlan. Futomu kenyes, jo minosegu alkatreszeket kell hasznalni benne. Apro elektronikai dolgok adodhatnak, fotengely jelado az egyik gyakori, illetve a legzsak visszajelzoje, ez pedig az esetek jelentos reszeben kontakt hiba (ules alatti csatlakozo).
Persze attol is fugg, hogy kinek mi a megbizhatatlan. Nyilvan nem Corolla szintu, csak olaj es semmi mas (bar ez is csak legenda), de ilyen jellegu elektromos zurok mindenhol elofordulhatnak.
Haveromek Octaviajanak az orai hulyulnek meg, szervizben azt mondtak neki, hogy az osszes Golf 4 testvernel elofordulhat.
Csak ebben eseteben be van csukva a szem, az Alfaen meg ugralnak mint Winkler a leszedett tukron, ami egyebkent felfele huzva leszedheto, rosszul visszacsusztatva a sinre ugyan fent marad, de le lehet rantani ilyenkor mar akar hossz iranyban is. (Amikor nekem feltortek, es leloptak a belso tukrot, akkor en is szivtam ezzel.)"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #125977 üzenetére
Nem tudom a 145-ben mi az oraallas, nekem az osztrak 156-ban 291 van, azt mondtak volt gazdaja es semmi zurom nem volt vele azota. Amit tudtam akkor is, hogy a jobbos xenon nem vilagit, az komolyabb, mint az izzohiba, beazott a lampa, vitte a trafot is. Lampa felujitodik, trafo felujitodik, sunshine dj. De mondjuk a xenon kb olyan problema, amivel a tulajok 1%-a se fog talalkozni. Szoval megfelelo karbantatas mellett pont ugyanannyi riziko van veluk, mint barmi massal. A megbizhato Toyota legendajat engedjuk el, az kb a Carina sorozattal veget is ert. Azok a Toyotak, amik jo autok (nem fapadosak), azaz corolla 2004-tol es avensis 2003-tol mar ugyanolyan nyugosok tudnak lenni, mint barmi. 1.8 motor gyuruproblemas, dizelek befecskendezoje tud erosen szar lenni+scv+pumpa. Talan kis apro elektronikai hulyesegbol van bennuk kevesebb. Nalam egyebkent addig fernek bele a hibak, amig a menetkepesseget nem korlatozzak, szoval ez a fals legzsakhiba meg a fals izzohibajelzesek abszolut belefernek, legalabb lehet kicsi TLC-t adni az autonak
-
Alg
veterán
válasz Integrale #125977 üzenetére
159-el mi a helyzet?
Népítéletben nagyon szeretik...
Van most hahun egy gyönyörű barna, bézs belső, 2.4 JTD sedan kb a szomszédból, szerintem anyum még ismeri is a tulajt..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
A Mazda totyik elég kihalt.
Mazda 6 2012 2.2 diesel.
Milyen típus hibái vannak az autónak mire kell figyelni?Elore is köszönöm!
-
-
Flashback
addikt
Csucsubicsu Lancer 1.6 benzin? Mit gondoltok? Megbízhatóbb mint a nagy dízel átlag?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
w333
félisten
válasz Integrale #125990 üzenetére
Csomagtartó nyitó gumi zárszerkezet elszakadt nem lehet cserélni külön csak egybe az egész műanyagrésszel ami nem olcsó (és menet közben zörög), hátra nehezen lehet beülni Link, recseg ropog benne a kemény műanyag, futómű nagyon imbolyog, műszerfal hibakódoktól meg lehet őrülni (karácsonyfa effektus) nagyon sokszor viszi szervizbe
Tegyük hozzá hogy ez egy céges autó és neki előtte C Merci volt, most hogy az összes ilyen vagy csak az övé azt nem tudom, de tény hogy hátra nehezen lehet beszállni, recsegnek ropognak a kemény műanyag elemek benne és hosszútávon is elég kényelmetlen ... illetve tényleg a futómű sem az igazi
Ez egy Qashqai 1 amiről beszélek ... és 1.5 dci (motorikusan még úgy rendben is van) de persze még alig van benne 150 ezer km !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #125988 üzenetére
Ne vedd magadra de erről mindig a TC-s "A lányok Qashqait vennének" című cikk jut eszembe.
Angliában szerelték össze azokat így ne várj japános minőséget. Az olajcserére háklis, nem véletlen, hogy a kezdetekben 30k km-es periódust a gyár hivatalosan is levette 20k-ra ami még minidig sok. Mivel közös körön van a turbó kenése a motoréval eléggé kritikus pontja ez a technikának. Én 10k vagy ha sokat jár pályán akkor max 15k után cserélném. Maga a turbó tartós amúgy ha az olajcsere nem volt elspórolva-elnyújtva nagyon. A rail befecskendezője nem különösebben háklis de az sem örökéletű nyilván, a bontott felújított olyan 80k/db áron megy. A kettős tömegű lendkerék anyagárban 160k körül megy (LUK) de ebben az árban a kuplung nincs benne se a szerelés. A vezérlés nem drága az megvan 20k-ból (SKF).
Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.Ehhez képest a Lancer-ben se rail befecskendező, se kettős tömegű, se turbó... Jóval kevesebb a rizikó faktor.
Szóval dízelt akkor vegyél ha van legalább 4-500k tartalékban és mondjuk nem vág földhöz ha fél éven belül pl bemattol 1-2 injektor rosszabb esetben 3-4 (160 / 320 k) meg kb 250k-ért kuplungot meg kettős tömegűt kell cserélned. És akkor a turbóhoz nem kellett nyúlni... És ugye nem az a kérdés, hogy letérdel-e vagy sem, hanem az hogy mikor. Mert egyik sem örökéletű.
Persze keveset eszik, nyomatékos stb. De a többletkarbantartási költséget akkor termeli csak ki ha kvázi újkorától nálad van. Már pedig 8-10 évesen ezek az alkatrészek nem az életciklusuk elején járnak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Alg
veterán
válasz rbalint88 #125984 üzenetére
Az biztos hogy nem fog beleférni, 3m körül...
Na majd meglátom hogy alakulnak a pénzügyeim nyáron, meg megpróbálok beleülni pár kiszemeltbe - köszi mindenkinek!
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zakoss
tag
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani olyan biztosítót, vagy oldalt, ahol összevetve lehet kalkulálni egy adott autóra biztosítási díj összeget?
Nem volt még a nevemen autó így tisztában akarok lenni hogy milyen árak vannak és hogy egyáltalán kinél, hol érdemes ilyet kötni.
Előre is köszönöm! -
Flashback
addikt
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen